Nou als jij dat een pluim waard vind vind ik het best hoor en dat je hem in je eigen kont wilt steken...be my guestquote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:47 schreef melonovy het volgende:
[..]
Ik vind het meeleven met elkaar in Z&G, vooral naar het einde toe, een pluim waard, en dat voorbeeld van jou vind ik toch wel een beetje zeiken om het zeiken!
Ik kan het niet laten om het even terug te zoeken, ik kan me namelijk wel herinneren dat ik me er rottig om voelde dat ik dr vergeten was...
http://forum.fok.nl/topic/662590/2/50
Dit zijn precies de soort reacties waarom ik niet op het speeltuinbankje post: stel je voor dat ze bij ons gaan posten, dat willen we niet hoor (no offence lady-wrb, maar dit is precies wat ik me herinner van de sfeer die er op het bankje hangt)quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:05 schreef lady-wrb het volgende:
als het gesloten wordt komen straks al die verhalen op het speeltuinbankje en daar moet ik nou weer niet aan denken. geef de nieuwe moeders lekker in hun eigen topic de kans om te klagen over poepluiers, babykots en slapeloze nachten , dan kan ik hetin een keer overslaan als ik er geen behoefte aan heb .
Ja, duhh heel goed van Mel, na de hint van LadyS!!! En hoe het kwam dat ik er niet aan dacht, ik wist al dat Ladybos was bevallen, kliekjes hèquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:33 schreef jessie het volgende:
Ik vind juist dat men met de laatste loodjes zo meeleeft met elkaar. Dat dat bij ladybos die dag wat vergeten werd is inderdaad opgemerkt door Mel. Maar goed dat kan gebeuren. Loena, Snoopy hoe kwam dat bv dat jullie er niet aan dachten?
Jessie, ik denk dat loena en snoopy er niet aan dachten omdat zij niet zelf meer zwanger zijn en dus minder vaak in Z&G komen (maar ik ben geen van 2-en, dus ik praat eigenlijk voor mijn beurtquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:33 schreef jessie het volgende:
Ik vind juist dat men met de laatste loodjes zo meeleeft met elkaar. Dat dat bij ladybos die dag wat vergeten werd is inderdaad opgemerkt door Mel. Maar goed dat kan gebeuren. Loena, Snoopy hoe kwam dat bv dat jullie er niet aan dachten?
En word er dan gelijk maar niet meer meegeleefd?
Wat een onzin zeg.
Maar goed ik kan natuurlijk alleen maar voor mezelf srpeken als ik zeg dat ik meeleef met de laatste loodjes mama's. En de ene keer meer als de andere keer. De ene volg ik ook meer als de andere. Soms lees ik veel in dat topic soms minder. Ik kan me zo voorstellen dat anderen dat ook op die manier doen.
Ik dacht dat Ladys t ook vergat. Ik zie dat niet als hint. Als dat wel een hint is rare manier van posten dan. Ook van jou Loena. Van mij mag je alles zeggen hoor. Maar waarom niet zelf beginnen met jompelen. Dan hadden er vast mensen aan gedacht. Beetje een positieve insteek hoor. Moeten er dan hinten gegeven worden zodat een ander gaat beginnen met jompelen? Wat ingewikkeld. Als ik eraan denk moedig ik aan. Als ik er niet aan denk niet. Wat een gezever.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:03 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja, duhh heel goed van Mel, na de hint van LadyS!!! En hoe het kwam dat ik er niet aan dacht, ik wist al dat Ladybos was bevallen, kliekjes hèMaar dat mag hier ik natuurlijk niet zeggen omdat andere mensen die ongeveer een jaar niets van zich hebben laten horen zich dan buitengesloten voelen.
Ik geloof dat ik er nu wel mee naar bed gaquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:14 schreef jessie het volgende:
Ja precies Piglet, zo gaan die dingen. Ik sta er ook niet altijd mee op en ga er ook niet altijd mee naar bed hoor
Bovenalles ik spreek hier namens mijzelf en niet namens wie dan ook. Is het nu weer niet goed, houd ik mijn mond, want ik dacht dat dat de algemeen aangenomen FOK-manier van met dingen omgaan wasquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:12 schreef jessie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ladys t ook vergat. Ik zie dat niet als hint. Als dat wel een hint is rare manier van posten dan. Ook van jou Loena. Van mij mag je alles zeggen hoor. Maar waarom niet zelf beginnen met jompelen. Dan hadden er vast mensen aan gedacht. Beetje een positieve insteek hoor. Moeten er dan hinten gegeven worden zodat een ander gaat beginnen met jompelen? Wat ingewikkeld. Als ik eraan denk moedig ik aan. Als ik er niet aan denk niet. Wat een gezever.
En van mij mag je best zeggen dat je al wist dat ladybos bevallen was. Ik wist ook vast eerder dat Joep er was dan jijZo gaan die dingen toch? En wie heeft een jaar niks van zich laten horen en voelt zich buitengesloten? Is dit een hint is dit cryptisch, wat?
Oh, moet ik hem uitleggen? Nee, ik hou het bij deze hint en dan vertel ik straks dat ik voortaan geen blad meer voor mijn mond ga nemen en dan over een paar maanden kom ik er wel op terug terwijl ik net doe of het over iets anders gaat... Maar dan wel alleen met hints want dat geen blad voor mijn mond nemen heb ik dan nog niet zo onder de knie.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:21 schreef Loena-tik- het volgende:
ehh ja?!
Ja en? Ik spreek jou toch ook aan?quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:17 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Bovenalles ik spreek hier namens mijzelf en niet namens wie dan ook. Is het nu weer niet goed, houd ik mijn mond, want ik dacht dat dat de algemeen aangenomen FOK-manier van met dingen omgaan wasWant ja ik kon dat soort dingen maar beter voor mij houden, net zoals de gezellige foto`s die wij gepost hadden
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Goedennacht allemaal
Na veel nadenken en overwegen heb ik toch besloten om dit topic te openen omdat het voor sommigen een belangrijk punt is wat er momenteel een beetje speelt in dit subforum
In het moderatietopic is een discussie gestart na aanleiding van een gesprek in het babytopic:
[..]
[..]
In het moderatietopic is men erover door gegaan en een aantal users heeft zich er mee bezig gehouden.
Het is god dat zulke dingen besproken kunnen worden onder de mensen van Oud maar waar ik naar toe wil is het volgende;
Zoals vele al is opgevallen is er al een poosje een wat apparte sfeer ontstaan in ouders, men is sneller op de tenen getrapt, er ontstaan steeds sneller rellen en er word ook veel minder positiefs nieuws gepost.
Voor sommige is dit niet zo erg maar voor anderen is het wat minder gezellig.
Tuurlijk kun je niet altijd vrolijk nieuws neerzetten want met kinderen weet je nooit zo goed hoe en wat;
*ze zijn ziek
*ze beginnen te puberen
* ze huilen te veel naar de zin van papa en mama
*ze slapen te weinig
*hoe zit het met voedingen
en ga zo maar even door
Het valt niet mee om een "goede"ouder te zijn, het komt met Ups&Downs en tuurlijk kan het je knap onzeker maken en dan zijn wij er ook om je op te beuren en je bij te staan met goed bedoelde adviezen en eigen ervaringen.
Maar voor sommigen weerhoud de sombere posten om vrolijke posten neer te zetten dus die blijven weg, wat inhoud dat er juist veel sombere posten bijkomen enz enz,
Dus je komt in een visieuze cirkel terrecht, met als gevolg men blijft weg want het is alleen maar slecht...
Daar kunnen we wat aan doen door lekker weer allemaal te gaan posten maakt niet uit over wat maar zo gaat de sombere sfeer in sommige subfora's vanzelf weer weg, maar dat kan ik niet alleen daar zullen we allemaal aan mee moeten werken![]()
Dus mensen wie het beu is om alleen maar sombere berichten te zien post dan maar hoe leuk jij van je kindje geniet, of wat voor streken de kleine weer uitgehaald heeft,
OOk dat is fok![]()
We moeten er samen wat van maken dus doe er ook wat aan
en mensen voel je niet meer zo snel aangesproken aub, dat is zonde van de energie we zijn hier op een forum waar we met alles terrecht kunnen waar we steun kunnen vinden als we het even niet meer zien zitten, maar ook juist waar we samen om kunnen lachen.
Ouderschap is niet het makkelijkste beroep
zo ik heb mijn zegje gedaan fijne nacht nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |