Maar ik zie jou ook bijna nooit meer voorbij komen hoorquote:Op maandag 7 februari 2005 21:09 schreef Sugar het volgende:
Ik vind het nog hartstikke leuk!
Proef ik hier enig sarcasme?quote:Sugar - maandag 7 februari 2005 @ 21:09
Ik vind het nog hartstikke leuk!
Tja, dat hakketakken, daar herken ik mijzelf ook wel in. Dat heeft ook een oorzaak ik word gewoon helemaal opstandig van dat gezanik en dat egocentrisme van sommigen.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:42 schreef kozakken het volgende:
Er is de laatste tijd vrij veel gehakketakt, vind ik. En dat geeft mij geen prettig gevoel.
Ik wil ook absoluut niet oordelen over "zware" en "niet zware" ellende. En iedereen is hartstikke welkom om zijn verhaal te doen, maakt niet uit waarover. Maar juist de kleine leuke dingetjes vind ik wel leuk om alle "ellende" mee af te wisselen. Ik denk dat een hoop mensen denken dat ze dat niet tussendoor "mogen" posten, net zoals het een tijdje geleden duidelijk is geworden dat iedereen niet op ELKE foto hoeft te reageren in het fototopic. Ik moet zeggen dat ik ook niet lekker post als er net een heel ernstig verhaal staat van een doodziek kindje maar juist DAT is de charme altijd geweest van deze topics.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:54 schreef Sugar het volgende:
Overigens vind ik juist niet dat er te veel over ditjes en datjes en koetjes en kalfjes wordt geklaagd, maar dat er juist vooral zeer zware ellende wordt gedeeld. Kan ik me moeilijk mee identificeren soms!
Ja en nou ff serieusquote:Op maandag 7 februari 2005 21:28 schreef babyfeet het volgende:
Ik heb er ook een gemaakt die mag weg hoor
Ik vind het hier heel erg leuk .
en ik mag iedereen erg graag.
Dit is BE speaking... Ik kan als BE het hele OUD forum niet meer zienquote:Op maandag 7 februari 2005 22:20 schreef melonovy het volgende:
Ik vraag me trouwens af of die dip in het babytjestopic ontstaan is na die nieuwe-moeders-meet?!?
quote:Op maandag 7 februari 2005 22:20 schreef melonovy het volgende:
Ik vraag me trouwens af of die dip in het babytjestopic ontstaan is na die nieuwe-moeders-meet?!?
Spijker op z'n kop.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:39 schreef Leah het volgende:
Je mag van mij best posten over pijn, en depressie (bv Knor d'r verhaal staat mij nog levendig voor de geest) maar sommigen lijken niet anders te kunnen, of patent te hebben op de ergste ellende, en dan is er altijd nog wel iemand die het erger heeft...
Daar word ik dan niet zo blij van, en heb zo'n zin om te posten dat je daar misschien zelf ook nog wel wat aan kan doen. Maar dan heb je meteen weer een rel tegenwoordig
Ik vond het oudersforum in het begin best een leuk forumquote:Op maandag 7 februari 2005 22:41 schreef Leah het volgende:
Ik vond het moederstopic in het begin best een leuk topic
Ik vind Z&G de laatste tijd ook echt bal. Tuurlijk mag je lekker mutsen over kwaaltjes, daar zul je mij niet over horen. Maar er worden gewoon zwangeren die op het laatst lopen echt compleet vergeten door al het gezever heen echt jammer!quote:Op maandag 7 februari 2005 22:26 schreef wim-lex het volgende:
Iig geldt mijn gevoel hierover niet alleen voor het babietjes topic...
Gooi t eruit wat er nog dwars zit. Doe er iets mee.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:42 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Speelt voor mij ook absoluut mee.
Heb ik al gedaan, ik had een goed voornemen voor 2005 weet je nog?quote:Op maandag 7 februari 2005 22:53 schreef jessie het volgende:
[..]
Gooi t eruit wat er nog dwars zit. Doe er iets mee.
quote:Op maandag 7 februari 2005 23:03 schreef jessie het volgende:
Nee maar dit lost lekker veel op.
Ik baal van gezeik van "sommige" Als je je aangesproken voelt doe er iets mee. (o en ik voel me niet aangesproken overgens)
Wees dan een wijf met ballen en zegt echt wat je vind. Maar ok, misschien is dat ook niet voor iedereen weggelegd. Maar persoonlijk vind ik dit nogal zwakjes. Kritiek hebben op "sommige"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |