abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel maandag 7 februari 2005 @ 21:25:55 #1
2628 Karin
pi_24977231
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:09 schreef Sugar het volgende:
Ik vind het nog hartstikke leuk!
Maar ik zie jou ook bijna nooit meer voorbij komen hoor
Of kijk ik gewoon in de verkeerde topics
  maandag 7 februari 2005 @ 21:28:44 #3
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24977234
Ik heb er ook een gemaakt die mag weg hoor

Ik vind het hier heel erg leuk .
en ik mag iedereen erg graag.
pi_24977385
quote:
Sugar - maandag 7 februari 2005 @ 21:09

Ik vind het nog hartstikke leuk!
Proef ik hier enig sarcasme?

tell me if I am wrong
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_24977400
Het is niet overal altijd koek&Ei en sommige zijn onzekerder als een ander en gelukkig maar anders werd het maar saai hoor.
Klinkt saai maar ook negatieve dingen horen bij het leven,Als het voor sommige oplucht om iets zo neer te zetten kan ik me er wat bij voorstellen, want was het nooit zo dat men altijd veel steun aan elkaar had.
Tuurlijk is het niet altijd fijn om aldoor negtieviteit te moeten lezen, maar ik zou er proberen tussen door te lezen.
Wat mij het meeste opvalt is dat men tegenwoordig erg snel op de kast zit.... Ze voelen zich sneller aangesproken en dat is jammer vind ik persoonlijk.
voor de rest vind ik dit nog steeds een top forum dat vooral zo door moet gaan.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 7 februari 2005 @ 21:42:36 #6
103793 kozakken
Living the life
pi_24977448
Zo ervaar ik het ook wel. Moet ik zeggen.
Niet om nu weer aan te sluiten bij de rij om het aansluiten. Maar ik ervaar het zelf ook vrij sterk.
Vind het soms ook lastig om 'gewoon' iets te posten. In de zin van 'ik ben gaan wandelen en heb boodschappen gedaan'. Of iets wat niet zo heel dramatisch is.
Er is de laatste tijd vrij veel gehakketakt, vind ik. En dat geeft mij geen prettig gevoel.
Ik vind niet dat het alleen maar knuffelig moet zijn, maar soms slaat de meter ook wel eens heel erg door naar de andere kant.
  maandag 7 februari 2005 @ 21:45:25 #7
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24977498
Ik maakte gewoon een goed begin.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24977527
Heb je ook gelijk in hoor Bar, negatieve dingen horen ook bij het leven, maar ik vind het eind nu toch echt zoek hoor. de weinige positieve postjes worden compleet overspoeld door de negatieve, er wordt gewoon niet of amper op gereageerd. Mensen klagebetten gewoon een end door over die scheet die hen gisterenmorgen toch wel heel erg dwars zat
Hyves!
  FOK!fossiel maandag 7 februari 2005 @ 21:48:49 #9
2628 Karin
pi_24977560
Ja ik mis de kneuterigheid soms ook wel, inderdaad de lekkere luchtige dingetjes. Het is heel begrijpelijk dat je zeker in het prille begin erg onzeker bent over alles, dat zijn we denk allemaal wel geweest, ik iig wel. Maar ook van de grotere kindertjes valt het mij op dat er vaak alleen gepost wordt over ziektes e.d. Best wel jammer. Gewoon die kneuterige dingetjes, zoals Sven die gek is van lampjes of Chiara die op haar kop staat (om maar even 2 voorbeelden te noemen die mij erg bijgebleven zijn) vind ik altijd heel erg leuk en herkenbaar!
Net als wat Lois zegt "een beter Fok begint bij jezelf" zal ik ook proberen vaker wat leukigheidjes te posten.
  maandag 7 februari 2005 @ 21:54:07 #10
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24977661
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:42 schreef kozakken het volgende:
Er is de laatste tijd vrij veel gehakketakt, vind ik. En dat geeft mij geen prettig gevoel.
Tja, dat hakketakken, daar herken ik mijzelf ook wel in. Dat heeft ook een oorzaak ik word gewoon helemaal opstandig van dat gezanik en dat egocentrisme van sommigen.
Hyves!
  maandag 7 februari 2005 @ 21:54:22 #11
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24977666
Overigens vind ik juist niet dat er te veel over ditjes en datjes en koetjes en kalfjes wordt geklaagd, maar dat er juist vooral zeer zware ellende wordt gedeeld. Kan ik me moeilijk mee identificeren soms!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 7 februari 2005 @ 21:58:12 #12
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_24977736
Ik heb ook van die momenten dat ik het hier niet meer zo leuk vind en weinig zin heb om te posten, maar achteraf blijkt dat toch eigenlijk aan mezelf te liggen, want als ik dan weer eens wat actiever ga meeposten vind ik het weer hardstikke leuk, terwijl er eigenlijk niks wezenlijks veranderd is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!fossiel maandag 7 februari 2005 @ 21:59:13 #13
2628 Karin
pi_24977754
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:54 schreef Sugar het volgende:
Overigens vind ik juist niet dat er te veel over ditjes en datjes en koetjes en kalfjes wordt geklaagd, maar dat er juist vooral zeer zware ellende wordt gedeeld. Kan ik me moeilijk mee identificeren soms!
Ik wil ook absoluut niet oordelen over "zware" en "niet zware" ellende. En iedereen is hartstikke welkom om zijn verhaal te doen, maakt niet uit waarover. Maar juist de kleine leuke dingetjes vind ik wel leuk om alle "ellende" mee af te wisselen. Ik denk dat een hoop mensen denken dat ze dat niet tussendoor "mogen" posten, net zoals het een tijdje geleden duidelijk is geworden dat iedereen niet op ELKE foto hoeft te reageren in het fototopic. Ik moet zeggen dat ik ook niet lekker post als er net een heel ernstig verhaal staat van een doodziek kindje maar juist DAT is de charme altijd geweest van deze topics.
  maandag 7 februari 2005 @ 22:02:04 #14
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24977800
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:28 schreef babyfeet het volgende:
Ik heb er ook een gemaakt die mag weg hoor

Ik vind het hier heel erg leuk .
en ik mag iedereen erg graag.
Ja en nou ff serieus
Hyves!
pi_24977837
Die ernstige dingen moeten juist geplaatst kunnen worden vind ik.
Maar zoals ik al aangaf: ik hoef niet van dag tot dag te lezen hoe moeilijk iemand heeft geslapen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 7 februari 2005 @ 22:09:41 #16
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24977930
Ja of dat de dochter van de vriend van de buurvrouw haar oma en dan daar weer een collega van een miskraam heeft gehad Daar wordt dan ook gewoon serieus op gereageerd. En dan wordt de berichtgever ook nog sterkte gewenst, ik snap het niet meer hoor , zal wel aan mij liggen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Loena-tik- op 07-02-2005 22:15:33 ]
Hyves!
  maandag 7 februari 2005 @ 22:11:34 #17
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24977966
Ik vind dat jammer, en ik erger me er inderdaad ook aan... Ik vraag me regelmatig af waarom ik hier uberhaupt nog meelees, ik denk dat ik hoop dat het toch nog weer "beter" wordt.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_24978100
Ik vind het ook jammer dat er zo weinig positief gepost wordt, ik lurk dan niet het hele forum door en weet niet van ieder topic alle verhalen, maar herken wel een hoop wat er al is geschreven hierboven.
Ik vind het ook leuk om allerdaagse kneuterige dingen van andere ouders te lezen en zelf te posten. Ik ben hier bijna dagelijks en meld daarom ook echt wel iedere zwangerschapskwaal of dreumesgriep. Maar ik vind het ook lekker om juist die leuke dingen te posten, ik ben gewoon hartstikke trots op mijn grote meid, en dat mag iedereen weten!
Ook het lezen van andermans trots vind ik een stuk leuker dan mezelf door alle ellende en zeurverhalen te worstelen. Oke, een beetje overdreven, het hoort er ook bij, maar soms worden die negatieve dingen me te veel en scroll ik er door heen...
Ik vind het heerlijk om te lezen hoe het met de leeftijdsgenootjes van Chiara gaat, wat zij al kunnen en doen, wat me te wachten kan staan of waar ik op moet letten.

Ieder heeft dan wel zijn eigen stijl van posten, dat is oke, maar je kan er best wel een beetje op letten om ook eens verandering in je postgedrg door te voeren...

Ik vraag me trouwens af of die dip in het babytjestopic ontstaan is na die nieuwe-moeders-meet?!?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24978215
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:20 schreef melonovy het volgende:
Ik vraag me trouwens af of die dip in het babytjestopic ontstaan is na die nieuwe-moeders-meet?!?
Dit is BE speaking... Ik kan als BE het hele OUD forum niet meer zien , word aan gewerkt.

Iig geldt mijn gevoel hierover niet alleen voor het babietjes topic...

Een van de topics die het naar mijn mening een beetje 'veroorzaakt' hebben is het 'hoe gaat het nu met de nieuwe moeders-topic'. Natuurlijk is dat bedoeld om je ei als kersverse moeder kwijt te kunnen, maar ik was van de week echt aangenaam verrast toen ik, ik geloof van LadyBos, een post las over hoe verliefd ze op haar kleintje was. Meestal staan er in dat topic alleen maar verhalen over hoe zwaar het is, en dat snap ik ook wel, maar ik vind dat een heel 'zwaarmoedig' topic wat ik dus meestal alleen maar even vluchtig scan en soms zelfs oversla.

Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar Karin noemde een voorbeeldje van Chiara op haar kop, ik kan me nog een heel leuk verhaal herinneren van Chiara op de galerij met een klein laagje water of zo, als ik het me goed herinner. Ik mis gewoon enorm dat soort keuvel praatjes.
pi_24978234
Misschien moeten we er ons niet te druk om maken.... Een goed begin begint altijd bij jezelf.... Dus als een ander niet meer wilt posten door negatievieteit doet de 2de het ook niet en de 3de ook niet, nou dan word het nooit meer gezellig
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 7 februari 2005 @ 22:32:18 #21
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24978302
Het nieuwe moeders topic had in den beginne ook het nieuwe tussen haakjes staan, toen voelde ik me als oude moeder ook nog wel op mijn plaats. Inmiddels niet meer, zeker niet als ook nog eens goed bedoelde raad over het algemeen afgefikt wordt, terwijl meerderen van ons echt het wiel ook al eens uitgevonden hebben .
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
  † In Memoriam † maandag 7 februari 2005 @ 22:34:11 #22
7074 moussy
kuttekop
pi_24978344
*spuit 11*

Ik heb geen zin meer om in de reeksen over kinderen topics te posten, het zijn er altijd dezelfde met het oeverloze gezeik dat een post van een ander ondersneeuwt, dus ik misbruik het speeltuinbankje, bevalt me het beste tot nu toe
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 7 februari 2005 @ 22:35:43 #23
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24978382
Goeie, Bar!

Misschien moeten degenen die zich aangesproken voelen gewoon op eigen weblog uitgebreide pijn-, verdriet- en depressie-verhalen houden? En niet alles hier?
Of is dit een gemeen voorstel?
  † In Memoriam † maandag 7 februari 2005 @ 22:37:19 #24
7074 moussy
kuttekop
pi_24978425
Mag oud voortaan "Lief Dagboek" heten? Hebben we eindelijk na maanden een gepaste naam
  maandag 7 februari 2005 @ 22:39:17 #25
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24978471
Je mag van mij best posten over pijn, en depressie (bv Knor d'r verhaal staat mij nog levendig voor de geest) maar sommigen lijken niet anders te kunnen, of patent te hebben op de ergste ellende, en dan is er altijd nog wel iemand die het erger heeft...
Daar word ik dan niet zo blij van, en heb zo'n zin om te posten dat je daar misschien zelf ook nog wel wat aan kan doen. Maar dan heb je meteen weer een rel tegenwoordig
pi_24978474
Ik heb al een weblog Sugar
pi_24978485
Is het een idee om het moeders-topic te sluiten?
In principe kun je een hoop verhalen die daar worden gepost wel kwijt op het speeltuinbankje, en met heel specifieke omstandigheden is het altijd wel mogelijk om een topic te openen...
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † maandag 7 februari 2005 @ 22:40:10 #28
7074 moussy
kuttekop
pi_24978489
Weet je wat het hier is, er wordt maar winig op andere gereageerd, alleen maar klakkeloos dagboekverhalen gepost.
  maandag 7 februari 2005 @ 22:41:45 #29
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24978520
Ik vond het moederstopic in het begin best een leuk topic
  maandag 7 februari 2005 @ 22:42:05 #30
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24978532
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:20 schreef melonovy het volgende:

Speelt voor mij ook absoluut mee.
Hyves!
  maandag 7 februari 2005 @ 22:42:12 #31
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24978536
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:39 schreef Leah het volgende:
Je mag van mij best posten over pijn, en depressie (bv Knor d'r verhaal staat mij nog levendig voor de geest) maar sommigen lijken niet anders te kunnen, of patent te hebben op de ergste ellende, en dan is er altijd nog wel iemand die het erger heeft...
Daar word ik dan niet zo blij van, en heb zo'n zin om te posten dat je daar misschien zelf ook nog wel wat aan kan doen. Maar dan heb je meteen weer een rel tegenwoordig
Spijker op z'n kop.
En er zijn natuurlijk gradaties en manieren waarop enzo.
pi_24978554
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:41 schreef Leah het volgende:
Ik vond het moederstopic in het begin best een leuk topic
Ik vond het oudersforum in het begin best een leuk forum
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 7 februari 2005 @ 22:45:21 #33
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24978603
  maandag 7 februari 2005 @ 22:46:12 #34
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24978620
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:26 schreef wim-lex het volgende:

Iig geldt mijn gevoel hierover niet alleen voor het babietjes topic...
Ik vind Z&G de laatste tijd ook echt bal. Tuurlijk mag je lekker mutsen over kwaaltjes, daar zul je mij niet over horen. Maar er worden gewoon zwangeren die op het laatst lopen echt compleet vergeten door al het gezever heen echt jammer!
Hyves!
  † In Memoriam † maandag 7 februari 2005 @ 22:47:26 #35
7074 moussy
kuttekop
pi_24978649
niet alleen in Z&G Loena
  maandag 7 februari 2005 @ 22:48:48 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24978681
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik in het begin al vraagtekens had bij het 'hoe is het nu met' topic omdat ik dacht dat dat ook wel in het babietjes topic kon, maar goed, het leek ook wel logisch om ergens specifiek kwijt te kunnen wat het met je doet als je net moeder bent, maar ik vind het dus inmiddels echt ontspoord...
  maandag 7 februari 2005 @ 22:51:40 #37
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24978752
Een (nieuwe) moeders zeiktopic dan maar?
Hyves!
pi_24978790
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:42 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Speelt voor mij ook absoluut mee.
Gooi t eruit wat er nog dwars zit. Doe er iets mee.

Over t gezeik, pijntjes en gezever. Het is "sommige" zus "sommige" zo.
Spreek die personen aan waar t om gaat. Hier of per mail.
Maar hou t niet vaag. Alsof het zich op deze manier op gaat lossen.
En inderdaad verbeter de wereld begin bij jezelf.
Kom op met vrolijke verhalen over Freek, over jou jongens Loena enz enz.
Laten we positief blijven
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 7 februari 2005 @ 22:53:14 #39
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24978797
Maar het ging toen niet over verse moeders BE, gewoon over moeders in alle categorieen zeg maar.
Wat mij opvalt is dat de, in mijn ogen, leuke users, wiens verhalen ik altijd met interesse las, langzaam onderduiken. Da's jammer...
Verder vraag ik me echt af waar sommigen de tijd vandaan halen om zoveel online te zijn, maar goed, dat is totaal niet relevant voor de discussie
  maandag 7 februari 2005 @ 22:53:14 #40
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24978798
Gewoon afschaffen.

Of een thema aan vastknopen!
  maandag 7 februari 2005 @ 22:57:08 #41
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24978888
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:53 schreef jessie het volgende:

[..]

Gooi t eruit wat er nog dwars zit. Doe er iets mee.
Heb ik al gedaan, ik had een goed voornemen voor 2005 weet je nog? Luchtte lekker op, maar heeft mij ook inzicht verschaft over hoe sommigen in elkaar steken en dat is mij nogal tegengevallen moet ik zeggen. Maar goed, ik ga daar niet over door lopen zagen, met de 1 kun je nu eenmaal beter overweg dan met de ander, so be it...
Hyves!
  maandag 7 februari 2005 @ 22:58:22 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24978913
jessie! Op zich ben ik het met je eens dat aanspreken beter werkt, maar toch... ik zie me niet zo snel een maitje met daarin: 'Gut, ik vind dat je zo zeikerig post op Fok! Heb je niet eens een keer iets leuks te vertellen.'
En ik snap wel dat het natuurlijk ook genuanceerder kan, maar sowieso is het een tendens die ik bij meerdere zie.

En Sugar! Goed idee! Die thema's!
  maandag 7 februari 2005 @ 23:02:30 #43
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24978997
Nou, het zou nog werken ook, thema's!
Maar ik denk dat afschaffen ook prima kan.
pi_24979029
Nee maar dit lost lekker veel op.
Ik baal van gezeik van "sommige" Als je je aangesproken voelt doe er iets mee. (o en ik voel me niet aangesproken overgens )
Wees dan een wijf met ballen en zegt echt wat je vind. Maar ok, misschien is dat ook niet voor iedereen weggelegd. Maar persoonlijk vind ik dit nogal zwakjes. Kritiek hebben op "sommige"
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 7 februari 2005 @ 23:05:21 #45
7074 moussy
kuttekop
pi_24979054
alsof iemand er op reageerd als je duidelijk maakt dat je het ergens niet mee eens bent ze lullen er over heen en gaan vrolijk verder
  Licht Ontvlambaar maandag 7 februari 2005 @ 23:05:30 #46
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_24979061
Themavoorstel:
De maatschappij dat ben jij...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 7 februari 2005 @ 23:05:47 #47
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24979068
Oh, maar daar ben ik ook errug voor hoor Jessie! Maar d'r komen altijd van die rellen van, met sommigen .
pi_24979082
Thema's werken niet hiero, is allang al geprobeerd en bewezen is dat we na verloop van tijd uit gethemaad zijn . . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  maandag 7 februari 2005 @ 23:08:25 #49
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24979124
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:03 schreef jessie het volgende:
Nee maar dit lost lekker veel op.
Ik baal van gezeik van "sommige" Als je je aangesproken voelt doe er iets mee. (o en ik voel me niet aangesproken overgens )
Wees dan een wijf met ballen en zegt echt wat je vind. Maar ok, misschien is dat ook niet voor iedereen weggelegd. Maar persoonlijk vind ik dit nogal zwakjes. Kritiek hebben op "sommige"

Ik mag aannemen dat diegenen die zich aangesproken zouden moeten voelen, dat ook doen. Als je nu namen zou moeten noemen, dan wordt het er helemaal een stuk gezelliger op

Jij doet nu overigens niet anders (noem jij namen en ja, IK voel me nu wél aangesproken)
Hyves!
pi_24979129
Maar Moussy, Leah wees eens concreet dan!
Ik wil mezelf wel kewtsbaar opstellen hoor.
Post ik zeikerig?
Kom maarrrrrrrrrrrr kom maaaaaaaaaaaaaaaar
Dit word hier toch besproken met de reden dat er iets goeds uitkomt? Dat komt er toch niet uit als er niks concreets gezegd word?
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')