Ik vond het juist wel prettig, het gaf mij ook het gevoel dat je er tenminste iets meer doet!quote:Op maandag 24 januari 2005 19:25 schreef Anitra het volgende:
Jij kent Anitra best goed Sugar![]()
ik had die opmerking van Melonovy niet eens gezien, maar ik heb er ook niks aan gemist zie ik
Maar omdat het topic al over een compleet anders ging wouik ff laten zien dat ik het dus wel gelezen had van Lois en dat het mij beter leek om te mailen. Maar ook dat mag hier dus niet meer?????
?? Denk dat de mods het graag voor je doen hoor, maar misschien is dat makkelijker
Oke, thnxquote:Op zondag 30 januari 2005 11:18 schreef Spindizzy het volgende:
Freya
Quote mijn post dan kun je even spieken hoe ik het gedaan heb.
geen verklaring voor, ik zag het in eens staan ...quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:08 schreef Karin het volgende:
OepsHeb het meteen aangepast.
maar dat je dat opvalt zeg! Zit je stiekum te kijken hoeveel keer Faith al voorkomt hier op fok?![]()
quote:Op maandag 7 februari 2005 19:56 schreef Loena-tik- het volgende:
BE dat heb ik idd ook. Maar ik post de laatste tijd ook steeds minder, combi van druk thuis zijn en een beetje zat van het gezeverzeik hier. Ben die negativiteit echt behoorlijk beu, sommige mensen maken echt overal een drama van. Iedereens goed recht hoor, maar ik heb niet zo veel zin meer om te reageren. Oh ja en hiermee bedoel ik absoluut niet de mensen die werkelijk iets te klagen hebbenAan de lezer de taak om objectief te beoordelen of jij zo`n zeikerd bent of niet
![]()
Zo even overgenomen uit Het grote kleine babietjestopic # 41quote:Op maandag 7 februari 2005 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Gevaarlijk om te zeggen, maar ik ben het wel een beetje met je eens Loena... Soms lijkt het wel een sub-sectie van klaagbaak. Ik zie heel weinig vrolijke babbelverhalen over dingetjes die gedaan worden met de kindjes meer, gek is dat... Maar dat valt me dus echt op...
Ze staan er nog wel, maar de klaagposts voeren soms zo de boventoon dat het lastig is de leuke dingen eruit te halen...
Jammer vind ik dat, want de leuke dingen zijn nou juist ook zo leuk om te lezen.
Jeetje ik krijg ineens zo'n flash-back achtig gevoelquote:Op maandag 7 februari 2005 20:14 schreef Lois het volgende:
Een beter begin start tenslotte bij jezelf.... ofzoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |