René is vaak achternaam+iequote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:50 schreef bixister het volgende:
Piet heeft nu teveel koosnaampjes om op te noemen en bovendien zit onze achternaam daar vaak in verwerkt dus zet ik die hier lekker niet neer.
hier zijn 't volwaardige namen hoor!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:51 schreef snakelady het volgende:
naampjes.
haha, ja ok, daar heb je gelijk in, maar het zijn kleine mensjes dus kleine naampjes.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:53 schreef bixister het volgende:
[..]
hier zijn 't volwaardige namen hoor!
Marie is een deel van mijn naam! irlquote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:50 schreef bixister het volgende:
Marie, maar je heet dus niet Marie? (ff voor de duidelijkheid).
Een klasgenote van me die van Brakel heette, werd ook compleet vernederd door onze lerares Engels en mejuffrouw van Kakel genoemdquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:13 schreef daniman het volgende:
Oh ja en mijn kleuterjuffrouwnoemde me een keer Daantje Dreutel, en vernederde me door me midden in de klas te zetten en een liedje te zingen "Ken je Daantje Dreutel, kleine dikke daan". Ik had vast wel iets gedaan of weet ik wat, maar Daantje Dreutel vind ik, samen met Dani (zo noemde mn opa me) de twee die ik niet meer hoef te horen...
Dit topic gaat ook meer over koosnaampjes voor kinderen die geboren zijn. Lijkt me niet echt nodig deze te sluiten/laten mergen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:25 schreef melonovy het volgende:
Hoe noem(de) jij je kindje in je zwangerschap?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |