Hoe kom je daar nu bij? Vind ik niet iigje voelde je dus tóch aangesproken?quote:Op maandag 7 februari 2005 23:08 schreef jessie het volgende:
Maar Moussy, Leah wees eens concreet dan!
Ik wil mezelf wel kewtsbaar opstellen hoor.
Post ik zeikerig?
Kom maarrrrrrrrrrrr kom maaaaaaaaaaaaaaaar
Dit word hier toch besproken met de reden dat er iets goeds uitkomt? Dat komt er toch niet uit als er niks concreets gezegd word?
Niet doen Bar, niet doen,quote:Op maandag 7 februari 2005 23:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
*Alaaf*alaaf&Alaaf
Weet je, jouw reacties maken mij, ook al heb ik een kat-met-een-u-humeur, altijd weer aan het lachen!quote:Op maandag 7 februari 2005 23:26 schreef moussy het volgende:
Ik wil best wel posten wat ik graag zou willen zeggen, maar ik weet zeker dat me dat een ban op gaat leveren
Goh dan ben je niet de enigequote:Op maandag 7 februari 2005 23:30 schreef Reese het volgende:
Jullie willen namen?
Zelfs ik als vast lurkster kan zo een paar namen geven. Anitra, Xanthe en Suzanna zijn bijvoorbeeld users die vrijwel niks anders lijken te kunnen posten dan geklaag...
[disclaimer] Dit is dus niet bedoeld om te rellen[/disclaimer]
He ja, ga in dit topic ook alle aandacht naar te toe trekken. Volgens mij kan je beter het riagg bellen dan hier jammeren, kom je verder meequote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:04 schreef Anitra het volgende:
[..]
Goh dan ben je niet de enige
Ik irriteer me mateloos aan mezelf![]()
Juist, jij snapt het!!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:36 schreef jessie het volgende:
O trek ik nu alle aandacht naar me toe![]()
![]()
![]()
Grapje. Nee maar ik wil alleen maar aangeven dat ik dat dus niet zo ervaar.
Maar ik snap wel wat je bedoelt denk ik. Ik heb dat een hele poos terug ook in t Pluphy topic geschreven. Dat we Pluph niet moeten vergeten als t weer stiller word. Want zo gaat het vaak. Niet leuk, maar waar.
En ik kan me bv jou gevoel daar ook wel in voorstellen hoor. Je hebt een kuttijd doorgemaakt. En waarschijnlijk voel je je nog regematig kut. Dan post je eens je trots en dat word dan weer niet gezien of gewaardeerd. Bedoel je t zo een beetje?
Das met recht iets waar je als ouder trots op mag zijn! Leuk zeg!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |