quote:Op donderdag 7 april 2005 21:50 schreef Lois het volgende:
Nee ik heb er geen problemen mee dat ik er op aan kan worden gekeken. Ik heb problemen met het feit dat elke maand opnieuw dezelfde kwesties naar boven komen. Dat we nog strenger moeten moddereren is me nu wel duidelijk dus in dit geval steek ik de hand in mijn eigen (door de bv gekrompen) boezem. Strenger it is!
Ik krijg alleen soms wel een knoop in mijn maag als mensen pijn wordt gedaan in dit soort discussies, dat is iets waar ik wel heel lang mee rond kan lopen. Zoals de vorige rel met Mous bijv. Dat is mijn probleem, dat weet ik, en daar hebben jullie ook helemaal geen boodschap aan.
Ik vind dit forum nog steeds fantastisch, ik vind het modwerk hier ook nog steeds ontzettend leuk, het is tenslotte bijna mijn "kindje" . Ik ben en blijf enorm trots op OUD en vooral op alle behulpzame mensen die hier elke dag weer iemand een hart onder riem steken, tips geven of gewoon geduldig luisteren.
Soms heb je alleen van die dagen dat je denkt "ah nee he niet weer!"
Tis onzin te veronderstellen dat mods ook maar iets verantwoordelijk zijn voor de opmerkingen van anderen. En dat je daarom op ze mag schieten.quote:
Omdat er dan gelijk mensen beledigd worden dat er lelijke dingen gezegd zijn in een discussie die ze (zelf!) zijn aangegaan en ze gekwetst zijn en dan krijgen de modjes weer mailtjes en zo, dat ze moeten ingrijpen. En als ze dan ingrijpen, grijpen ze te vroeg, laat of selectief in, en dan is het cirkeltje weer rondquote:Op donderdag 7 april 2005 21:57 schreef Joene het volgende:
waarom mag er hier niet is een keer een haal naar elkaar worden gegeven?
Ik hou de mod niet verantwoordelijk voor de woorden van een ander, ik vind echter wel dat de MOD gezeik kan verwachten PART of the fucking jobquote:Op donderdag 7 april 2005 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tis onzin te veronderstellen dat mods ook maar iets verantwoordelijk zijn voor de opmerkingen van anderen. En dat je daarom op ze mag schieten.
WOW sorry ik maak je helemaal in de warquote:Op donderdag 7 april 2005 21:59 schreef Lois het volgende:
Ja maar, ja maar, nu ben ik in de war...... Eerst grijp ik nooit in, dan te weinig en nu weer teveel?
ikke niet meer snap![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat er dan gelijk mensen beledigd worden dat er lelijke dingen gezegd zijn in een discussie die ze (zelf!) zijn aangegaan en ze gekwetst zijn en dan krijgen de modjes weer mailtjes en zo, dat ze moeten ingrijpen. En als ze dan ingrijpen, grijpen ze te vroeg, laat of selectief in, en dan is het cirkeltje weer rond
Ja maar dat houd je toch als mod? JE DOET HET NOOOIT GOED.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat er dan gelijk mensen beledigd worden dat er lelijke dingen gezegd zijn in een discussie die ze (zelf!) zijn aangegaan en ze gekwetst zijn en dan krijgen de modjes weer mailtjes en zo, dat ze moeten ingrijpen. En als ze dan ingrijpen, grijpen ze te vroeg, laat of selectief in, en dan is het cirkeltje weer rond
sorry hoor, ben ik weer ff:quote:Op donderdag 7 april 2005 21:53 schreef Lois het volgende:
laatste post in Moderatie Ouder(s) deel 14 - Nieuwe regels!
Ik krijg alleen soms wel een knoop in mijn maag als mensen pijn wordt gedaan in dit soort discussies, dat is iets waar ik wel heel lang mee rond kan lopen. Zoals de vorige rel met Mous bijv., en nu weer met Spin
Precies, je begrijpt mijn punt. Daarom deed ik ook net alsof ik zo vreselijk in de war was. Het is nl. zo onduidelijk, je kunt het nu eenmaal niet iedereen naar de zin maken.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja maar dat houd je toch als mod? JE DOET HET NOOOIT GOED.
Dat is zeker zo, en dat hoort er ook een beetje bij.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mijn excuses en ik zal het editten.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:03 schreef easy-going het volgende:
[..]
sorry hoor, ben ik weer ff:
euhh, nu word ze weer als slachtoffer getypeerd (terwijl ze zelf al aangaf er niet mee te zitten)
En dat vind ik dus onzin.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:02 schreef Joene het volgende:
[..]
dat zei ik gisteren ook al!quote:Op donderdag 7 april 2005 22:03 schreef moussy het volgende:
Ga modden onder 1 naam, ben je van dit getrut af, want dan is het gewoon een groot raadsel wie er gemod heeftdenken jullie dan wel aan de schrijfwijze?!
Klopt en richtlijnen zijn moeilijk te maken wat betreft bewoordingen enzo.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:04 schreef Lois het volgende:
[..]
Precies, je begrijpt mijn punt. Daarom deed ik ook net alsof ik zo vreselijk in de war was. Het is nl. zo onduidelijk, je kunt het nu eenmaal niet iedereen naar de zin maken.
Karin het is toch ook moeilijk bij een bepaalde discussie vind ik soms te snel , en bij weer een andere misschien te laat. ik ben zelf wel voor "open" topics gewoon laten gaan . maar dat zal je mailbox niet waarderenquote:Op donderdag 7 april 2005 22:05 schreef Karin het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, en dat hoort er ook een beetje bij.
Maar ik vind het best wel verwarrend dat we van de ene kant horen dat we te laat ingrijpen en de andere kant te snel.
Ja zo denk jij misschien , maar zoals ik hier deze discussie ook weer lees denkt de rest niet .quote:Op donderdag 7 april 2005 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat vind ik dus onzin.
Je doet het er maar mee.
Wat niet wil zeggen dat mods niks hoeven te doen en niet hoeven te editten en waar niet mee te praten valt (maar dat is hier zeker niet het geval in dit subforum!), maar wat wel wil zeggen dat er (gedrags)regels zijn, waarvan een is: gedraag je zoals je in het echie ook zou doen. Let's face it, als ik gekwetst word in het echie, mail ik ook niet met de modjes van OUD
Bovendien denk ik dat OUD het enige forum is dat zo meegaand is met gevoelens.
Ik bedoel meer iemand zoals Anitra, die zoveel en vaak post dat ik me afvraag of het wel gezond is als je zo met een forum bezig bent. Ik heb ook heel veel aan bepaalde mensen via internet, maar als mijn partner de gevolgen moet dragen van mijn discussies hier (want zo werd het gisteren gezegd) dan vind ik dat wel heel ver gaan. Vandaar mijn "het is maar internet" uitspraak.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:08 schreef moussy het volgende:
Ik snap trouwens niet dat het "maar" internet is. Ik kan soms wel eens jankend achter mn pc liggen hoor. Maar dat is maar 1x gebeurt met een ruzie, anders was het om troost en lieve woordjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |