abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25574938
Gezien het gedonder van de laatste maanden gaan we nu het roer maar eens omgooien:

*Geboorte-aankondigingen mogen natuurlijk gedaan worden in Z&G OF in een apart topic.
De aparte felicitatie topics voor verse babietjes worden na 2 dagen (48 uur) gesloten. Daarna kunnen de trotse ouders zich vervoegen in het grote kleine babietjestopic.

* Het hoe gaat het met de moeders-topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen.
Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.
(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P)
Zie ook En hoe gaat het met de (nieuwe) moeders?

* het Speeltuinbankje
We willen nogmaals wijzen op de 'regels' die wel al eerder voor het speeltuinbankje hebben gesteld. Zie De historie van Ouder(s) en andere handige dingen
Posts die in andere topics thuishoren (zoals bijv. over de kindjes) worden verwijderd.
De verwijderde posts worden niet in de juiste topics geplaatst, dat zul je zelf moeten doen.

*Alle offtopic posts of posts die thuishoren in andere fora worden verwijderd en er wordt verwezen naar de betreffende fora.
(dit kan niet altijd direct gebeuren, de mods zijn nu eenmaal niet 24/7 aanwezig)

*Goktopics worden niet meer toegestaan. Gokken en aanmoedigen kan net zo goed gebeuren in Z&G*

*namen in Z&G topictitels worden verwijderd, naast de as. mama zijn er nog tig zwangeren die van harte welkom zijn in dat topic en hoeven zich dus niet bezwaard te voelen om hun posts te plaatsen

En verder gaat het er hier in OUD hetzelfde aan toe als op de rest van Fok! of zelfs het internet of zelfs het dagelijks leven. Dat wil zeggen, je laat elkaar in de waarde, maar het kan ook gebeuren dat je wel eens iemand tegen komt die op een andere manier ergens tegenaan kijkt of over praat.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_25574962
Laatste reactie :
Snoopy
Poemojn, ik vind het prima om dat soort vragen in een flessentopic te zetten. Maar ik heb alleen maar een verzoek ingediend of discussies over bv naar het bv-topic kunnen. Daar kan ik een ja of een nee op krijgen. Meer heb ik er niet over te zeggen eigenlijk.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_25575020
En ik had nav dat verzoek een vraagje mbt het modbeleid. Kan ook ja/nee op geantwoord worden.

Dus dit wordt geen rel?
pi_25575088
We kunnen weer verder zeuren
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 21:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:

* Het hoe gaat het met de moeders-topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen.
Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.
(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P)
Zie ook En hoe gaat het met de (nieuwe) moeders?
Tis dat je het zelf nu aanhaalt, anders was ik er hier niet over begonnen, maar het viel mij eigenlijk op dat er regelmatig gepost wordt over zaken die in mijn ogen beter op het speeltuinbankje passen. Een zere teen, een bezoek aan een concert, wtf heeft dat met het moederschap te maken?
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2005 @ 22:12:29 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_25575202
ow maar het speeltuinbankje is toch weer een lief stage- en weersverslagenbankje aan het worden?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 18 maart 2005 @ 22:15:17 #6
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_25575275
Nee ik heb geen zin in nog een rel, maar vind het wel heel jammer om te zien dat er na een verzoek van iemand(Snoopy in dit geval) er gewoon verder geluld wordt en het dan afgedaan wordt met:"Als de Modjes dat willen kunnen zij deze posts toch verwijderen?" We weten toch dat het min of meer offtopic is, waarom moeten zij dan later weer opschonen als we zelf gewoon de discussie elder kunnen voortzetten? Zeker als er al is aangegeven dat er gevoelens in het spel zijn?
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  vrijdag 18 maart 2005 @ 22:15:58 #7
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_25575298
moussy, je vergeet alle studieperikelen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2005 @ 22:17:19 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_25575323
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:15 schreef E.T. het volgende:
moussy, je vergeet alle studieperikelen
ach shit zwangerschapsdementie gelukkig ben jij er
pi_25575487
Operatie Botte Bijl

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25575501
Je ging zelf verder Loena Ik wilde alleen uitleggen wat je verkeerd uit mijn post begrepen had.
pi_25575510
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:06 schreef melonovy het volgende:
We kunnen weer verder zeuren
[..]

Tis dat je het zelf nu aanhaalt, anders was ik er hier niet over begonnen, maar het viel mij eigenlijk op dat er regelmatig gepost wordt over zaken die in mijn ogen beter op het speeltuinbankje passen. Een zere teen, een bezoek aan een concert, wtf heeft dat met het moederschap te maken?
LOl Melonovy ik heb het zelf niet zo neer gezet wat dat aangaat hoor... was knip plak van het modtopic

Ik heb idd die dingen in het moedertopic gezet, wrom geen idee waarschijnlijk omdat ik het daar thuis vond passen in moeder gevoel.... tja het klinkt stom maar zo is.... ik lig er iig niet zo wakker om eigenlijk.
Maar persoonlijk is moederen een vrij uiteenlopend topic denk ik, dus kon dat wel (zo moet ik het gezien hebben) want ik was als moeder enorm blij dat ik naar dat concert kan , want het heeft voor mij als moeder en voor mijn moeder een bijzondere betekenis.
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2005 @ 22:27:16 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_25575544
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:25 schreef Bar_en_Mar het volgende:

[..]

LOl Melonovy ik heb het zelf niet zo neer gezet wat dat aangaat hoor... was knip plak van het modtopic

Ik heb idd die dingen in het moedertopic gezet, wrom geen idee waarschijnlijk omdat ik het daar thuis vond passen in moeder gevoel.... tja het klinkt stom maar zo is.... ik lig er iig niet zo wakker om eigenlijk.
Maar persoonlijk is moederen een vrij uiteenlopend topic denk ik, dus kon dat wel (zo moet ik het gezien hebben) want ik was als moeder enorm blij dat ik naar dat concert kan , want het heeft voor mij als moeder en voor mijn moeder een bijzondere betekenis.
Het kan ook in het speeltuinbankje toch, ipv melden hoe laat je naar bed gaat.. of er uit komt?

Ja ja , ik lurk nog wel, post weinig
pi_25575603
Tis weg hoor dames de stage- en studieperikelen. Ik liet me even gaan. Maar ik ben de moeilijkste niet
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_25575605
Melden hoe laat je naar bedgaat ? zullen we een goedemorgen en welterusten topique openen?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2005 @ 22:30:50 #15
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25575628
en ik als moeder kan me dan weer storen aan geneuzel als een zere teen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 maart 2005 @ 22:31:39 #16
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25575651
Ik ga d'r even voor zitten... het is weer.... *tromgeroffel* .... kutnijd-time!!!!
  Admin vrijdag 18 maart 2005 @ 22:32:51 #17
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_25575680
Ah, de maandelijkse periode
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 22:34:34 #18
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_25575725
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:25 schreef poemojn het volgende:
Je ging zelf verder Loena Ik wilde alleen uitleggen wat je verkeerd uit mijn post begrepen had.
Gaan we nu verder op het nivo van kleuters in de trant van :"Zij begon eerst". Ik zou haast zeggen prima hoor, ik zit toch al helemaal in die sfeer na het feestje van Connor vanmiddag Maar als je het niet erg vind bedank ik bij deze.
Hyves!
pi_25575748
Het beeld van vergaderende vrouwen met een koppie thee en een kaakje in de hand doet mij kotsen.
pi_25575772
Zet eens zo'n hoedje op Loena. Zal je best staan
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25575841
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga d'r even voor zitten... het is weer.... *tromgeroffel* .... kutnijd-time!!!!
Biertje jeroen?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_25575921
eigenlijk he zijn we allemaal zeikerds, het is bijna nooit goed waar je wat ook neerzet hoe je het neerzet, want er is er altijd wel 1 die zich eraan ergerd of ervan baalt
we kunnen het niet allemaal naar elkaars zin doen, dus afentoe ff oogjes half dicht knijpen en klaar is die post
pi_25575947
bah slijm niet zo!
  vrijdag 18 maart 2005 @ 22:53:26 #24
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25576122
My 2 cents
Je zult in het ouderschap nog heel veel dingen tegen komen die niet gaan zoals je gehoopt had... Bij mijn tweede ging de bv helaas ook niet zoals ik het gehoopt had, heel jammer, maar helaas.
Ik vind echter niet dat het totaal offtopic is in het babytjes topic, zolas Poemojn ook al zei, het gaat er toch ook heel regelmatig over flesvoeding? Dan zou je ook al niets meer mogen posten over zwemmen, want er zijn ook wel moeders die niet KUNNEN zwemmen met hun kind (om maar eens een zijstraat te noemen.

Ik snap best dat het voor sommige mensen gevoelig ligt, maar ik vind het te ver gaan om dan maar de reacties te verwijderen. Borstvoeding, flesvoeding, het hoort allemaal bij babietjes .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 22:57:33 #25
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_25576201
Zit best wat in Leah, maar om gewoon over iemand verzoek heen te walsen(zelfs na uitleg) vind ik gewoon jammer.
Hyves!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')