Tis dat je het zelf nu aanhaalt, anders was ik er hier niet over begonnen, maar het viel mij eigenlijk op dat er regelmatig gepost wordt over zaken die in mijn ogen beter op het speeltuinbankje passen. Een zere teen, een bezoek aan een concert, wtf heeft dat met het moederschap te maken?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
* Het hoe gaat het met de moeders-topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen.
Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.
(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P)
Zie ook En hoe gaat het met de (nieuwe) moeders?
ach shit zwangerschapsdementiequote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:15 schreef E.T. het volgende:
moussy, je vergeet alle studieperikelen
LOl Melonovy ik heb het zelf niet zo neer gezet wat dat aangaat hoor... was knip plak van het modtopicquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:06 schreef melonovy het volgende:
We kunnen weer verder zeuren
[..]
Tis dat je het zelf nu aanhaalt, anders was ik er hier niet over begonnen, maar het viel mij eigenlijk op dat er regelmatig gepost wordt over zaken die in mijn ogen beter op het speeltuinbankje passen. Een zere teen, een bezoek aan een concert, wtf heeft dat met het moederschap te maken?![]()
Het kan ook in het speeltuinbankje toch, ipv melden hoe laat je naar bed gaat.. of er uit komt?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:25 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
LOl Melonovy ik heb het zelf niet zo neer gezet wat dat aangaat hoor... was knip plak van het modtopic
Ik heb idd die dingen in het moedertopic gezet, wrom geen idee waarschijnlijk omdat ik het daar thuis vond passen in moeder gevoel.... tja het klinkt stom maar zo is.... ik lig er iig niet zo wakker om eigenlijk.
Maar persoonlijk is moederen een vrij uiteenlopend topic denk ik, dus kon dat wel (zo moet ik het gezien hebben) want ik was als moeder enorm blij dat ik naar dat concert kan , want het heeft voor mij als moeder en voor mijn moeder een bijzondere betekenis.
Gaan we nu verder op het nivo van kleuters in de trant van :"Zij begon eerst". Ik zou haast zeggen prima hoor, ik zit toch al helemaal in die sfeer na het feestje van Connor vanmiddagquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:25 schreef poemojn het volgende:
Je ging zelf verder LoenaIk wilde alleen uitleggen wat je verkeerd uit mijn post begrepen had.
Biertje jeroen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga d'r even voor zitten... het is weer.... *tromgeroffel* .... kutnijd-time!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |