abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25574938
Gezien het gedonder van de laatste maanden gaan we nu het roer maar eens omgooien:

*Geboorte-aankondigingen mogen natuurlijk gedaan worden in Z&G OF in een apart topic.
De aparte felicitatie topics voor verse babietjes worden na 2 dagen (48 uur) gesloten. Daarna kunnen de trotse ouders zich vervoegen in het grote kleine babietjestopic.

* Het hoe gaat het met de moeders-topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen.
Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.
(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P)
Zie ook En hoe gaat het met de (nieuwe) moeders?

* het Speeltuinbankje
We willen nogmaals wijzen op de 'regels' die wel al eerder voor het speeltuinbankje hebben gesteld. Zie De historie van Ouder(s) en andere handige dingen
Posts die in andere topics thuishoren (zoals bijv. over de kindjes) worden verwijderd.
De verwijderde posts worden niet in de juiste topics geplaatst, dat zul je zelf moeten doen.

*Alle offtopic posts of posts die thuishoren in andere fora worden verwijderd en er wordt verwezen naar de betreffende fora.
(dit kan niet altijd direct gebeuren, de mods zijn nu eenmaal niet 24/7 aanwezig)

*Goktopics worden niet meer toegestaan. Gokken en aanmoedigen kan net zo goed gebeuren in Z&G*

*namen in Z&G topictitels worden verwijderd, naast de as. mama zijn er nog tig zwangeren die van harte welkom zijn in dat topic en hoeven zich dus niet bezwaard te voelen om hun posts te plaatsen

En verder gaat het er hier in OUD hetzelfde aan toe als op de rest van Fok! of zelfs het internet of zelfs het dagelijks leven. Dat wil zeggen, je laat elkaar in de waarde, maar het kan ook gebeuren dat je wel eens iemand tegen komt die op een andere manier ergens tegenaan kijkt of over praat.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_25574962
Laatste reactie :
Snoopy
Poemojn, ik vind het prima om dat soort vragen in een flessentopic te zetten. Maar ik heb alleen maar een verzoek ingediend of discussies over bv naar het bv-topic kunnen. Daar kan ik een ja of een nee op krijgen. Meer heb ik er niet over te zeggen eigenlijk.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_25575020
En ik had nav dat verzoek een vraagje mbt het modbeleid. Kan ook ja/nee op geantwoord worden.

Dus dit wordt geen rel?
pi_25575088
We kunnen weer verder zeuren
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 21:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:

* Het hoe gaat het met de moeders-topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen.
Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.
(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P)
Zie ook En hoe gaat het met de (nieuwe) moeders?
Tis dat je het zelf nu aanhaalt, anders was ik er hier niet over begonnen, maar het viel mij eigenlijk op dat er regelmatig gepost wordt over zaken die in mijn ogen beter op het speeltuinbankje passen. Een zere teen, een bezoek aan een concert, wtf heeft dat met het moederschap te maken?
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2005 @ 22:12:29 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_25575202
ow maar het speeltuinbankje is toch weer een lief stage- en weersverslagenbankje aan het worden?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 18 maart 2005 @ 22:15:17 #6
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_25575275
Nee ik heb geen zin in nog een rel, maar vind het wel heel jammer om te zien dat er na een verzoek van iemand(Snoopy in dit geval) er gewoon verder geluld wordt en het dan afgedaan wordt met:"Als de Modjes dat willen kunnen zij deze posts toch verwijderen?" We weten toch dat het min of meer offtopic is, waarom moeten zij dan later weer opschonen als we zelf gewoon de discussie elder kunnen voortzetten? Zeker als er al is aangegeven dat er gevoelens in het spel zijn?
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  vrijdag 18 maart 2005 @ 22:15:58 #7
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_25575298
moussy, je vergeet alle studieperikelen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2005 @ 22:17:19 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_25575323
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:15 schreef E.T. het volgende:
moussy, je vergeet alle studieperikelen
ach shit zwangerschapsdementie gelukkig ben jij er
pi_25575487
Operatie Botte Bijl

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25575501
Je ging zelf verder Loena Ik wilde alleen uitleggen wat je verkeerd uit mijn post begrepen had.
pi_25575510
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:06 schreef melonovy het volgende:
We kunnen weer verder zeuren
[..]

Tis dat je het zelf nu aanhaalt, anders was ik er hier niet over begonnen, maar het viel mij eigenlijk op dat er regelmatig gepost wordt over zaken die in mijn ogen beter op het speeltuinbankje passen. Een zere teen, een bezoek aan een concert, wtf heeft dat met het moederschap te maken?
LOl Melonovy ik heb het zelf niet zo neer gezet wat dat aangaat hoor... was knip plak van het modtopic

Ik heb idd die dingen in het moedertopic gezet, wrom geen idee waarschijnlijk omdat ik het daar thuis vond passen in moeder gevoel.... tja het klinkt stom maar zo is.... ik lig er iig niet zo wakker om eigenlijk.
Maar persoonlijk is moederen een vrij uiteenlopend topic denk ik, dus kon dat wel (zo moet ik het gezien hebben) want ik was als moeder enorm blij dat ik naar dat concert kan , want het heeft voor mij als moeder en voor mijn moeder een bijzondere betekenis.
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2005 @ 22:27:16 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_25575544
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:25 schreef Bar_en_Mar het volgende:

[..]

LOl Melonovy ik heb het zelf niet zo neer gezet wat dat aangaat hoor... was knip plak van het modtopic

Ik heb idd die dingen in het moedertopic gezet, wrom geen idee waarschijnlijk omdat ik het daar thuis vond passen in moeder gevoel.... tja het klinkt stom maar zo is.... ik lig er iig niet zo wakker om eigenlijk.
Maar persoonlijk is moederen een vrij uiteenlopend topic denk ik, dus kon dat wel (zo moet ik het gezien hebben) want ik was als moeder enorm blij dat ik naar dat concert kan , want het heeft voor mij als moeder en voor mijn moeder een bijzondere betekenis.
Het kan ook in het speeltuinbankje toch, ipv melden hoe laat je naar bed gaat.. of er uit komt?

Ja ja , ik lurk nog wel, post weinig
pi_25575603
Tis weg hoor dames de stage- en studieperikelen. Ik liet me even gaan. Maar ik ben de moeilijkste niet
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_25575605
Melden hoe laat je naar bedgaat ? zullen we een goedemorgen en welterusten topique openen?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2005 @ 22:30:50 #15
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25575628
en ik als moeder kan me dan weer storen aan geneuzel als een zere teen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 maart 2005 @ 22:31:39 #16
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25575651
Ik ga d'r even voor zitten... het is weer.... *tromgeroffel* .... kutnijd-time!!!!
  Admin vrijdag 18 maart 2005 @ 22:32:51 #17
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_25575680
Ah, de maandelijkse periode
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 22:34:34 #18
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_25575725
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:25 schreef poemojn het volgende:
Je ging zelf verder Loena Ik wilde alleen uitleggen wat je verkeerd uit mijn post begrepen had.
Gaan we nu verder op het nivo van kleuters in de trant van :"Zij begon eerst". Ik zou haast zeggen prima hoor, ik zit toch al helemaal in die sfeer na het feestje van Connor vanmiddag Maar als je het niet erg vind bedank ik bij deze.
Hyves!
pi_25575748
Het beeld van vergaderende vrouwen met een koppie thee en een kaakje in de hand doet mij kotsen.
pi_25575772
Zet eens zo'n hoedje op Loena. Zal je best staan
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25575841
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga d'r even voor zitten... het is weer.... *tromgeroffel* .... kutnijd-time!!!!
Biertje jeroen?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_25575921
eigenlijk he zijn we allemaal zeikerds, het is bijna nooit goed waar je wat ook neerzet hoe je het neerzet, want er is er altijd wel 1 die zich eraan ergerd of ervan baalt
we kunnen het niet allemaal naar elkaars zin doen, dus afentoe ff oogjes half dicht knijpen en klaar is die post
pi_25575947
bah slijm niet zo!
  vrijdag 18 maart 2005 @ 22:53:26 #24
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25576122
My 2 cents
Je zult in het ouderschap nog heel veel dingen tegen komen die niet gaan zoals je gehoopt had... Bij mijn tweede ging de bv helaas ook niet zoals ik het gehoopt had, heel jammer, maar helaas.
Ik vind echter niet dat het totaal offtopic is in het babytjes topic, zolas Poemojn ook al zei, het gaat er toch ook heel regelmatig over flesvoeding? Dan zou je ook al niets meer mogen posten over zwemmen, want er zijn ook wel moeders die niet KUNNEN zwemmen met hun kind (om maar eens een zijstraat te noemen.

Ik snap best dat het voor sommige mensen gevoelig ligt, maar ik vind het te ver gaan om dan maar de reacties te verwijderen. Borstvoeding, flesvoeding, het hoort allemaal bij babietjes .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 22:57:33 #25
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_25576201
Zit best wat in Leah, maar om gewoon over iemand verzoek heen te walsen(zelfs na uitleg) vind ik gewoon jammer.
Hyves!
  vrijdag 18 maart 2005 @ 22:58:58 #26
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25576234
Ik heb het niet als walsen ervaren, moet ik zeggen. Heb ook niet de indruk dat dat bewust gebeurde, maar goed.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 23:08:28 #27
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_25576458
Tja smaken verschillen Ik vond het iig niet erg aardig klinken allemaal, zo van:"De modjes moeten maar bepalen of dit off-topic is of niet" Lees ik als:"Het zal mij aan mijn reet roesten wat jij er voor een gevoel bij hebt, de juf moet maar bepalen of dat wat ik doe mag of niet" Misschien interpreteer ik het wel verkeerd hoor(ben natuurlijk nog helemaal into het kinderfeestje, mèn mijn oren suizen nog )
Hyves!
  vrijdag 18 maart 2005 @ 23:10:33 #28
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_25576513
Ik ben blij dat de kinderfeestjes nog even aan mijn deur voorbij gaan , alhoewel FOK! ook een leuke oefening in geduld is natuurlijk .
pi_25576583
Ja, dat heb je anders begrepen. Je leest er een andere intonatie ed in dan waarmee ik het typ.
Ik was na Snoopy's post juist al verder gegaan in het bv-topic. Toen kwam jouw post (Loena) met direct daarna Suzanna's uitleg van mij, die ik voor de volledigheid wilde aanvullen. Met
Modjes mogen dit ook wel verplaatsen als ze dat nuttig vinden
gaf ik aan dat ik in afwachting van hun besluit die aanvulling toch nog in het baby-topic wilde geven (tenslotte wilde jij niet verder in het bv-topic zei je, dus daar kon ik je niet bereiken).

Vriendjes?
  vrijdag 18 maart 2005 @ 23:26:49 #30
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_25576906
Kee dan, dan had ik het verkeerd begrepen, is al goed!
Hyves!
  vrijdag 18 maart 2005 @ 23:42:19 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25577307
Ik vind dat de borstvoedings en flesverhalen prima in het babietjes topic thuis horen.
Bij mijn weten is het borstvoedingstopic destijds specifiek geopend om vragen te kunnen stellen aan experts, maar het past allemaal net zo goed in het babietjes topic.
Als je een dringende vraag hebt is het mss handiger om dat in het borstvoedingstopic te plaatsen omdat de TT van dat topic sneller de aandacht wekt van experts etc.

Iig hoeven naar mijn mening die posts niet weg uit het babietjes topic.
Ik heb Lois en Karin er niet over gesproken, dus het kan zijn dat zij daar morgen anders over denken.
pi_25581734
quote:
Poemojn, ik vind het prima om dat soort vragen in een flessentopic te zetten. Maar ik heb alleen maar een verzoek ingediend of discussies over bv naar het bv-topic kunnen. Daar kan ik een ja of een nee op krijgen.
Het enige dat ik wilde was een antwoord op bovenstaande vraag. Dat heb ik nu. Dankjewel.

[ Bericht 0% gewijzigd door snoopy op 19-03-2005 10:34:51 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2005 @ 09:27:21 #33
43556 miss_dynastie
pi_25581821
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
11 maart 2001: Damon, zoon van Lily

Volgens mij horen deze heren nu in het kleuter tot pubertopic. Toch ??
  zaterdag 19 maart 2005 @ 10:28:32 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25582370
Jep, thanks!
  zaterdag 19 maart 2005 @ 15:16:53 #35
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_25587531
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 23:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind dat de borstvoedings en flesverhalen prima in het babietjes topic thuis horen.
Bij mijn weten is het borstvoedingstopic destijds specifiek geopend om vragen te kunnen stellen aan experts, maar het past allemaal net zo goed in het babietjes topic.
Als je een dringende vraag hebt is het mss handiger om dat in het borstvoedingstopic te plaatsen omdat de TT van dat topic sneller de aandacht wekt van experts etc.

Iig hoeven naar mijn mening die posts niet weg uit het babietjes topic.
Ik heb Lois en Karin er niet over gesproken, dus het kan zijn dat zij daar morgen anders over denken.
Beginpost van het eerste borstvoedingstopic:
quote:
Hier een topic voor alles wat met borstvoeding te maken heeft. Voor vragen, tips, ervaringen enz
Niet persé voor experts dus volgens mij.

Nu nog verplaatsen hoeft wmb ook niet meer, maar als er een hele discussie over borstvoeding ontstaat, en er toch een speciaal topic voor borstvoeding is, én er wordt gevraagd de discussie daar voort te zetten, is het toch niet zo'n grote moeite om daar gehoor aan te geven..?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 20 maart 2005 @ 07:55:31 #36
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_25604314
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 22:32 schreef yvonne het volgende:
Ah, de maandelijkse periode
you can say that again...
patat ftw :)
  zondag 20 maart 2005 @ 09:30:31 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25604878
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 15:16 schreef texelonia het volgende:
Beginpost van het eerste borstvoedingstopic:
Niet persé voor experts dus volgens mij.
Niet per se voor experts, maar JustMe loopt hier onder andere rond, die (en ik weet even niet helemaal meer hoe het heet) voor de BV stichting heeft gewerkt. Die houdt dat topic bijvoorbeeld in de gaten, dus als je een dringende vraag hebt, valt hij daar meer op.
quote:
Nu nog verplaatsen hoeft wmb ook niet meer, maar als er een hele discussie over borstvoeding ontstaat, en er toch een speciaal topic voor borstvoeding is, én er wordt gevraagd de discussie daar voort te zetten, is het toch niet zo'n grote moeite om daar gehoor aan te geven..?
Ik vind (en zoals gezegd, anderen kunnen daar anders over denken) dat het wmb best tussen de babietjes past, van mij hoeft niet alles maar per se in cetrale aparte topics.
Dus ja, ik zou er gehoor aan kunnen geven, maar dat heb ik niet gedaan.
pi_25635483
Hoi Karin, Lois en Brighteyes!

Ik probeer erachter te komen of Gomorrah nog iets van zich heeft laten horen de laatste tijd. Misschien heb ik iets over het hoofd gezien (ik ben er een behoorlijke tijd uit geweest)?

Weet één van jullie misschien hoe het met hem en zijn vrouw/vriendin gegaan is? Het laatste wat ik me kan herinneren is dat hij in Z&G 127 postte dat ze ruim over tijd waren (als ik het me goed herinner waren ze 2 februari uitgerekend).

Groetjes van Ma-Maatje!
  maandag 21 maart 2005 @ 15:17:05 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25635954
Dit is de laatste reactie die ik kan vinden: Zwangerschap & Geboorte #127

Helaas weer ik ook niet meer, dus ik kan je ook niet verder helpen Ma-Maatje...
Het is verborgen in zijn profiel hoe lang hij al niet meer online is geweest op Fok!
pi_25636220
Wat naar dat hij niets meer heeft laten horen. Hopelijk lezen we snel dat ze nu al ruim een maand de trotse ouders zijn van een wolk van een baby, dat de bevalling goed verlopen is en dat hij niet van de rose wolk af wilde komen om dit eerder te posten.

Dank je wel voor het opzoeken Brighteyes!

Edit: ik heb zojuist zijn mailadres gevonden, dus ik ga een mailtje sturen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Ma-Maatje op 21-03-2005 15:30:30 (Toevoeging) ]
  maandag 21 maart 2005 @ 17:57:01 #41
24361 Neva
Mania lovin'
pi_25639994
quote:
R0ADKILL R0ADKILL - maandag 21 maart 2005 @ 00:04

toen ik de topic titel las dacht ik zoiets van "geil"
Maar dit is me iets te jong

in kids fototopic.. moet dat niet verwijderd worden
  maandag 21 maart 2005 @ 18:11:05 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25640328
quote:
Op maandag 21 maart 2005 17:57 schreef Neva het volgende:

[..]

in kids fototopic.. moet dat niet verwijderd worden
Jep, is weg...
Doe de volgende keer even een linkje. Scheelt me zoeken, ik was nog in het oude topic gaan zoeken. Als je met je rechter muis op de blauwe datum van een post klikt en dan copy-paste, dan kunnen wij er meteen heen.
  maandag 21 maart 2005 @ 18:12:10 #43
24361 Neva
Mania lovin'
  maandag 21 maart 2005 @ 18:23:39 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25640630
Zie nu dat die datum helemaal niet blauw is, maar goed, de datum van een post dus.
Op zich is het niet erg hoor verder, maar het is net even sneller.
pi_25641789
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:23 schreef Brighteyes het volgende:
Zie nu dat die datum helemaal niet blauw is, maar goed, de datum van een post dus.
Op zich is het niet erg hoor verder, maar het is net even sneller.

Jawel hoor..
Alleen hééééééééél donker blauw, dus het valt nauwelijks op.

W ~ H ~ T
  maandag 21 maart 2005 @ 20:37:26 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25644214
quote:
Op maandag 21 maart 2005 19:07 schreef Jonnetje het volgende:
Jawel hoor..
Alleen hééééééééél donker blauw, dus het valt nauwelijks op.

Oh ja... dat was het! Ik wist dat hij ooit een keer een kleurtje had gekregen
  † In Memoriam † dinsdag 22 maart 2005 @ 09:09:31 #47
7074 moussy
kuttekop
pi_25653747
Waar is het filmpjes topic gebleven? Miss D weet dat altijd wel
  dinsdag 22 maart 2005 @ 09:16:20 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25653838
Geen Miss_D, maar wel gevonden.
Het grote ouder(s) filmpjestopic #3
  † In Memoriam † dinsdag 22 maart 2005 @ 09:17:17 #49
7074 moussy
kuttekop
pi_25653852
ik heb hem net in het dreumestopic gezet
  dinsdag 22 maart 2005 @ 09:21:25 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25653914
Maakt toch ook niet zo heel veel uit. Het is meer dat het makkelijker terug te vinden is in een filmpjes topic.
  † In Memoriam † dinsdag 22 maart 2005 @ 09:56:27 #51
43556 miss_dynastie
pi_25654391
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 09:09 schreef moussy het volgende:
Waar is het filmpjes topic gebleven? Miss D weet dat altijd wel
* miss_dynastie was huishoudelijk aan het doen
pi_25702753
Kan de link van Sylvana in het fototopic niet beter verwijderd worden? Sylvana in Kids fototopic deel 43
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 10:17 schreef coolbabe het volgende:
Weten de ouders van die kinderen dat je ze op internet hebt gezet?
Ofwel zijn dat die drie meisjes die misschien mishandeld worden?
Ben het wel eens met Coolbabe.

Ook basisscholen bijv mogen geen foto's van hun leerlingen op hun website zetten zonder toestemming daarvoor van de ouders.

[ Bericht 10% gewijzigd door poemojn op 24-03-2005 11:07:37 ]
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2005 @ 11:13:41 #53
43556 miss_dynastie
pi_25702997
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 10:59 schreef poemojn het volgende:
Ook basisscholen bijv mogen geen foto's van hun leerlingen op hun website zetten zonder toestemming daarvoor van de ouders.
Sylvana zegt toch dat ze toestemming heeft? Nagaan kun je het denk ik nooit helemaal, dus daar zal je op moeten vertrouwen - of niet.

Ik persoonlijk vind het sowieso leuker om fok!kindjes en eventueel hun vriendjes/ vriendinnetjes te zien dan 'vreemde' kinderen, maar dat is slechts mijn mening en dat bedoel ik absoluut niet vervelend of zo, als Sylvana ze wil posten mag dat gewoon natuurlijk!
pi_25703053
Heeft ze dan na mijn post hier gezegd.
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2005 @ 11:23:47 #55
43556 miss_dynastie
pi_25703138
Oh, oke, je ging er vanuit dat ze geen toestemming had voordat ze dat gepost had. Sorry, verkeerd begrepen
  donderdag 24 maart 2005 @ 11:25:37 #56
3011 E.T.
pi_25703161
zowieso vind ik persoonlijk dat foto's van een stage niet in 't foto-topic horen..

Omdat het toevallig een stage met kinderen is? Stages zijn imo meer voor School en Studie
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_25703170
Ja, al vind ik het nog discutabel omdat ze ook een topic heeft geopend over vermoeden van mishandeling ed. Dat is nu erg makkelijk te koppelen aan een paar meisjes, zeker voor bekenden die ze herkennen op foto's, en is waarschijnlijk niet wat de ouders verwacht hadden (stel dat er niets aan de hand is, dan kan herkenning op basis van de foto's wel voor roddels zorgen).
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2005 @ 11:29:44 #58
43556 miss_dynastie
pi_25703218
Ik ben het dus wel met je eens E.T., zie mijn post hierboven
poemojn, dat topic had ik net nog niet gezien, ben het eigenlijk wel met je eens. Sowieso breng je op deze manier inderdaad roddels in de wereld, aangezien de kinderen gezien de leeftijden die genoemd worden en het feit dat ze zusjes zijn er tussenuit gepikt kunnen worden zonder problemen...
pi_25703275
Ik had er niet over nagedacht dat die meisjes zo makkelijk herkend konden worden, ik zal de foto's wel verwijderen
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2005 @ 11:39:08 #60
7074 moussy
kuttekop
pi_25703338
Ik vraag me sowieso af wat die stageverslagen hier moeten
pi_25703347
het zijn toch foto's van kinderen, maakt het toch niet of of het dan kinderen van mezelf zijn, kinderen van mensen die ik ken of kinderen van me stage? kinderen zijn kinderen toch?

En dat stukje tekst dat er bij stond was gewoon ff wat extra info bij de foto's
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2005 @ 11:42:07 #62
43556 miss_dynastie
pi_25703382
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 11:34 schreef Sylvana het volgende:
Ik had er niet over nagedacht dat die meisjes zo makkelijk herkend konden worden, ik zal de foto's wel verwijderen
Dat is denk ik sowieso een beetje het probleem. Sylvana, die meisjes zijn zo te achterhalen door de gegevens die jij hier post, of het nu foto's zijn of niet!!

Als er niks aan de hand is en de kids zijn bijv. een beetje contactgestoord (of hoe noemde mous het nou), dan zou een ouder al woest zijn, laat staan dat er wel écht iets aan de hand is, dat is een gevaar voor de veiligheid van die meisjes én jouzelf!!!!!!! Ik denk je in een bepaalde positie zit, als stagiair, zeg maar, waarin je je dit soort slordigheden niet kan veroorloven.

Opnieuw, slechts mijn mening, en ik zeg het niet om je te bashen, maar denk er eens over na.
  donderdag 24 maart 2005 @ 11:42:48 #63
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25703397
Ja, tuurlijk zijn het kinderen op je foto's, Sylvana, maar het gaat niet echt om de kinderen ofzo, op dit soort foto's. Het gaat meer om de situatie. Zoiets. Ik vind ze ook niet echt "passen".
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_25703416
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:

Ik persoonlijk vind het sowieso leuker om fok!kindjes en eventueel hun vriendjes/ vriendinnetjes en nichtjes en neefjes te zien dan 'vreemde' kinderen, maar dat is slechts mijn mening en dat bedoel ik absoluut niet vervelend of zo, als Sylvana ze wil posten mag dat gewoon natuurlijk!
Sylvana ik denk dat je het meer moet zien zoals miss_d het hier omschrijft.

[ Bericht 1% gewijzigd door clauwheee op 24-03-2005 11:50:07 (tiepvout) ]
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2005 @ 11:45:17 #65
7074 moussy
kuttekop
pi_25703435
ík zou het niet accepteren als de juf van René met foto's van haar zo maar in het wilde weg loopt te patsen.
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2005 @ 11:47:09 #66
43556 miss_dynastie
pi_25703473
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
en dat bedoel ik absoluut niet vervelend of zo, als Sylvana ze wil posten mag dat gewoon natuurlijk!
Moge duidelijk zijn dat ik daar na het zien van het topic anders over denk, dus wellicht ten overvloede, maar toch zeg ik het even
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2005 @ 11:47:32 #67
43556 miss_dynastie
pi_25703483
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 11:44 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Sylvana ik denk dat je het meer moet zien zoals miss_d het hiet omschrijft.
jouw neefjes en nichtjes zijn toch ook fok!kindjes
pi_25703590
modjes.. zouden een van jullie in Z&G in het lijstje naast mijn naam ook die van Mike Air willen vermelden??? Dus Jelief & Mike Air ipv alleen Jelief?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2005 @ 11:53:54 #69
43556 miss_dynastie
pi_25703596
Mous, wil jij je post in het fototopic ook even editten? De foto eruit slopen, bedoel ik? Anders is de rest van de foto's ook zo te bekijken
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2005 @ 12:17:09 #70
7074 moussy
kuttekop
pi_25703946
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Mous, wil jij je post in het fototopic ook even editten? De foto eruit slopen, bedoel ik? Anders is de rest van de foto's ook zo te bekijken
net al gedaan
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2005 @ 12:20:09 #71
43556 miss_dynastie
pi_25704001
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 12:17 schreef moussy het volgende:

[..]

net al gedaan

donderdag 24 maart 2005 @ 15:56:03 #72
24361 Neva
Mania lovin'
pi_25708761
ook even hier sylvana jij mag geen info/foto's van clienten binnen je werkveld publiceren op wat voor wijze dan ook alleen met schriftelijke toestemming van de ouders en je opleiding.
er vanuit gaande dat je een spw opleiding doet moet je toch weten dat je beroepsgeheim hebt.
DIt is niet bedoeld als aanval, maar een waarschuwing je brengt zo de clienten in een positie waar zij niet in behoren maar ook je studie.
pi_25710595
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 15:56 schreef Neva het volgende:
ook even hier sylvana jij mag geen info/foto's van clienten binnen je werkveld publiceren op wat voor wijze dan ook alleen met schriftelijke toestemming van de ouders en je opleiding.
Er staan toch geen namen/foto's bij of heb ik iets gemist? Maar ik vind het wel een beetje raar om zoiets zomaar te gaan posten op een forum, bespreek zulke gevoelige dingen binnen het KDV denk ik dan.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2005 @ 18:25:39 #74
7074 moussy
kuttekop
pi_25712676
Op zich is het natuurlijk geen probleem dat ze er over post. Maar ze is zo open en bloot met dr gegevens, dat er ouders zijn die het terug zouden kunnen lezen. Dan krijg je het geroezemoes, pspsps ouder 1 tegen ouder 2, weet je, er zijn hier 3 meisjes pspsps enz enz. Ze kan het de volgende keer beter even onder een kloon posten áls ze al graag zoiets wil posten.
  donderdag 24 maart 2005 @ 18:35:44 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25712890
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 11:53 schreef Jelief het volgende:
modjes.. zouden een van jullie in Z&G in het lijstje naast mijn naam ook die van Mike Air willen vermelden??? Dus Jelief & Mike Air ipv alleen Jelief?
Done
  donderdag 24 maart 2005 @ 18:37:57 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25712957
En dan nog even mijn persoonlijke mening over de lopende discussie, ik heb de foto's niet gezien, maar gevoelsmatig zeg ik ook dat het een beetje vreemd is om die kindjes in het Foto-topic te posten. Waarom? Geen idee, omdat het de kindjes uit je klas zijn en niet per se kindjes waar je echt iets mee hebt.

Er zijn weliswaar geen grenzen aan dat topic. Ik heb er ook wel eens het kindje van vrienden van mij gepost, omdat dat mijn grote kleine vriendje is, en in principe moet dat ook kunnen, maar ik vind dit toch ietsjes anders...

Denk dat het ook gewoon iets is wat je 'aanvoelt' of niet. Het zou jammer zijn om mensen/kindjes uit te sluiten van dat topic, maar sommige dingen passen er toch net iets minder...
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:34:12 #77
3011 E.T.
pi_25714267
Ik denk dat het zo is, dat van de kinderen die in het foto-topic 'thuishoren' de plaatser trots is op het kind, van het kind houdt, etc..
Sylvana is trots op wat zij met haar stage doet en daar zijn (in dit geval dus) kinderen bij betrokken. Behalve een proffessionele relatie zal zij nooit een liefdesband oid met de kinderen opbouwen.

Hmz.. ik hoop dat een beetje overkomt wat ik wil zeggen..
  vrijdag 25 maart 2005 @ 22:35:47 #78
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_25745124
Modjes, kunnen jullie me even helpen met de linkjes in ( ouders van) kinderen met autisme (ouders van) kinderen met autisme deel 3 Ik had knip/plak gedaan van de eerste openingspost maar dat ben ik alle linkjes kwijt. Ik weet niet hoe ik dat moet fixen, thanks alvast...
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:59:07 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25747294
Ga ik even doen.
pi_25764274
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:34 schreef E.T. het volgende:
Ik denk dat het zo is, dat van de kinderen die in het foto-topic 'thuishoren' de plaatser trots is op het kind, van het kind houdt, etc..
Sylvana is trots op wat zij met haar stage doet en daar zijn (in dit geval dus) kinderen bij betrokken. Behalve een proffessionele relatie zal zij nooit een liefdesband oid met de kinderen opbouwen.

Hmz.. ik hoop dat een beetje overkomt wat ik wil zeggen..
Voor mijn gevoel is dat ook wel een mooie maatstaaf!
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 28 maart 2005 @ 22:39:50 #81
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_25817655
hoe link je eigenlijk ''in een post zelf''?
Voorbeeld:
A 1
A 2
C 4
En dan de letter/cijfercombinaties als link, die verwijzen naar een stuk tekst in dezelfde (lange) post. Zodat je lager in dezelfde post terecht komt, maar zonder te scrollen.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  maandag 28 maart 2005 @ 22:59:32 #82
3011 E.T.
pi_25818242
dan moet je klikken op de datum of het posticoon van de post waar je naar wilt linken. Dan krijg je bovenin de url te zien die verwijst naar die post. Jouw post hierboven heeft als url:
1http://forum.fok.nl/topic/679135/2/50#25817655

Als je dit post geeft ie gewoon de naam van het topic
  Licht Ontvlambaar maandag 28 maart 2005 @ 23:16:16 #83
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_25818697
Zou iemand de link van het vorige topic en de lijst met datums willen toevoegen hier

Thanks
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 28 maart 2005 @ 23:45:19 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25819626
Done
  † In Memoriam † dinsdag 29 maart 2005 @ 14:16:42 #85
43556 miss_dynastie
pi_25829926
Een redelijk onzinnige topickick imho: *****

[ Bericht 53% gewijzigd door miss_dynastie op 29-03-2005 14:31:31 ]
  dinsdag 29 maart 2005 @ 14:24:54 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25830079
Thanks, Opmerking is weg, topic is weer weggezonken in de vergetelheid.

Miss_D, zou jij de link uit je post kunnen halen ter voorkoming dat mensen er op gaan klikken en mss ook wel 'lollig' willen gaan doen?
  † In Memoriam † dinsdag 29 maart 2005 @ 14:32:04 #87
43556 miss_dynastie
pi_25830223
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
Miss_D, zou jij de link uit je post kunnen halen ter voorkoming dat mensen er op gaan klikken en mss ook wel 'lollig' willen gaan doen?
done. Had jij ook wel mogen doen hoor
pi_25844463
Stel dat ik een (commerciele)website wil promoten hiero, niet van mijzelf, geen belangen er in, maar het is een leuke site met leuke kado´s voor je eigen kind of als kado voor een ander kindje. In welk topic kan ik dat dan plaatsen? Volgens mij was er namelijk ooit een topic met tips mbt websites?
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:42:02 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25844638
Ja, er staat me heel vaag zoiets bij. Maar vraag me niet om de link. De search doet het op dit moment niet, en de enige zoekoptie is door het aantal topics dat je ziet in de index te vergroten en dan met Ctrl-F te gaan zoeken op een term. Maar ik weet niet in welke tijdsspanne ik zou moeten zoeken en ook niet op welke term.

Dus laten we gewoon een nieuw topic openen en als we die anderen dan ooit nog terug vinden kunnen we altijd mergen.

Open jij hem? Topic Titel kan dan iets zijn in de trant van: 'Leuke/handige linkjes topic'.
Sorry, mijn creativiteit laat ietwat te wensen over vanavond. Als er mensen zijn met betere suggesties, please let us know.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:43:38 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25844695
Oh, en als iemand natuurlijk het andere topic weet te vinden is dat helemaal mooi meegenomen!
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:48:03 #91
37478 Luchtbel
Memories in progress
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:49:09 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25844827

Luchtbel! De nieuwe Miss_D!

† In Memoriam † dinsdag 29 maart 2005 @ 23:50:11 #93
43556 miss_dynastie
pi_25844845
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:49 schreef Brighteyes het volgende:
Luchtbel! De nieuwe Miss_D!
Boehoehoe
Wilde ik je net gaan vertellen dat de search het inmiddels weer doet.
Maar heej
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:50:31 #94
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25844852
  dinsdag 29 maart 2005 @ 23:51:59 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25844882
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Boehoehoe
Wilde ik je net gaan vertellen dat de search het inmiddels weer doet.
Maar heej

OMG! Ik loop echt achter!
  † In Memoriam † dinsdag 29 maart 2005 @ 23:52:49 #96
43556 miss_dynastie
pi_25844902
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 23:51 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

OMG! Ik loop echt achter!
pi_25852701
Lekker stel zijn jullie toch ook bij elkaar he!

*posting plaatsen doet in topic*

Luchtbel
BE
Miss_D
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  donderdag 31 maart 2005 @ 17:29:46 #98
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25885170
Misschien een idee om Probleem: 3 meiden van mijn stage om te dopen naar "Blijf hier zeuren over een inschattingsfout van Sylvana" ofzo?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  donderdag 31 maart 2005 @ 17:31:32 #99
24361 Neva
Mania lovin'
pi_25885213
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 17:29 schreef Spindizzy het volgende:
Misschien een idee om Probleem: 3 meiden van mijn stage om te dopen naar "Blijf hier zeuren over een inschattingsfout van Sylvana" ofzo?
een discussie is zeuren ?
  donderdag 31 maart 2005 @ 17:32:46 #100
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25885247
Ooooh, een "discussie".

Oke dan
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')