Tis dat je het zelf nu aanhaalt, anders was ik er hier niet over begonnen, maar het viel mij eigenlijk op dat er regelmatig gepost wordt over zaken die in mijn ogen beter op het speeltuinbankje passen. Een zere teen, een bezoek aan een concert, wtf heeft dat met het moederschap te maken?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
* Het hoe gaat het met de moeders-topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen.
Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.
(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P)
Zie ook En hoe gaat het met de (nieuwe) moeders?
ach shit zwangerschapsdementiequote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:15 schreef E.T. het volgende:
moussy, je vergeet alle studieperikelen
LOl Melonovy ik heb het zelf niet zo neer gezet wat dat aangaat hoor... was knip plak van het modtopicquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:06 schreef melonovy het volgende:
We kunnen weer verder zeuren
[..]
Tis dat je het zelf nu aanhaalt, anders was ik er hier niet over begonnen, maar het viel mij eigenlijk op dat er regelmatig gepost wordt over zaken die in mijn ogen beter op het speeltuinbankje passen. Een zere teen, een bezoek aan een concert, wtf heeft dat met het moederschap te maken?![]()
Het kan ook in het speeltuinbankje toch, ipv melden hoe laat je naar bed gaat.. of er uit komt?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:25 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
LOl Melonovy ik heb het zelf niet zo neer gezet wat dat aangaat hoor... was knip plak van het modtopic
Ik heb idd die dingen in het moedertopic gezet, wrom geen idee waarschijnlijk omdat ik het daar thuis vond passen in moeder gevoel.... tja het klinkt stom maar zo is.... ik lig er iig niet zo wakker om eigenlijk.
Maar persoonlijk is moederen een vrij uiteenlopend topic denk ik, dus kon dat wel (zo moet ik het gezien hebben) want ik was als moeder enorm blij dat ik naar dat concert kan , want het heeft voor mij als moeder en voor mijn moeder een bijzondere betekenis.
Gaan we nu verder op het nivo van kleuters in de trant van :"Zij begon eerst". Ik zou haast zeggen prima hoor, ik zit toch al helemaal in die sfeer na het feestje van Connor vanmiddagquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:25 schreef poemojn het volgende:
Je ging zelf verder LoenaIk wilde alleen uitleggen wat je verkeerd uit mijn post begrepen had.
Biertje jeroen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga d'r even voor zitten... het is weer.... *tromgeroffel* .... kutnijd-time!!!!
Het enige dat ik wilde was een antwoord op bovenstaande vraag. Dat heb ik nu. Dankjewel.quote:Poemojn, ik vind het prima om dat soort vragen in een flessentopic te zetten. Maar ik heb alleen maar een verzoek ingediend of discussies over bv naar het bv-topic kunnen. Daar kan ik een ja of een nee op krijgen.
Beginpost van het eerste borstvoedingstopic:quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind dat de borstvoedings en flesverhalen prima in het babietjes topic thuis horen.
Bij mijn weten is het borstvoedingstopic destijds specifiek geopend om vragen te kunnen stellen aan experts, maar het past allemaal net zo goed in het babietjes topic.
Als je een dringende vraag hebt is het mss handiger om dat in het borstvoedingstopic te plaatsen omdat de TT van dat topic sneller de aandacht wekt van experts etc.
Iig hoeven naar mijn mening die posts niet weg uit het babietjes topic.
Ik heb Lois en Karin er niet over gesproken, dus het kan zijn dat zij daar morgen anders over denken.
Niet persé voor experts dus volgens mij.quote:Hier een topic voor alles wat met borstvoeding te maken heeft. Voor vragen, tips, ervaringen enz
Niet per se voor experts, maar JustMe loopt hier onder andere rond, die (en ik weet even niet helemaal meer hoe het heet) voor de BV stichting heeft gewerkt. Die houdt dat topic bijvoorbeeld in de gaten, dus als je een dringende vraag hebt, valt hij daar meer op.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:16 schreef texelonia het volgende:
Beginpost van het eerste borstvoedingstopic:
Niet persé voor experts dus volgens mij.
Ik vind (en zoals gezegd, anderen kunnen daar anders over denken) dat het wmb best tussen de babietjes past, van mij hoeft niet alles maar per se in cetrale aparte topics.quote:Nu nog verplaatsen hoeft wmb ook niet meer, maar als er een hele discussie over borstvoeding ontstaat, en er toch een speciaal topic voor borstvoeding is, én er wordt gevraagd de discussie daar voort te zetten, is het toch niet zo'n grote moeite om daar gehoor aan te geven..?
in kids fototopic.. moet dat niet verwijderd wordenquote:R0ADKILL R0ADKILL - maandag 21 maart 2005 @ 00:04
toen ik de topic titel las dacht ik zoiets van "geil"
Maar dit is me iets te jong
Jep, is weg...quote:Op maandag 21 maart 2005 17:57 schreef Neva het volgende:
[..]
in kids fototopic.. moet dat niet verwijderd worden![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:23 schreef Brighteyes het volgende:
Zie nu dat die datum helemaal niet blauw is, maar goed, de datum van een post dus.
Op zich is het niet erg hoor verder, maar het is net even sneller.
Oh ja... dat was het! Ik wist dat hij ooit een keer een kleurtje had gekregenquote:Op maandag 21 maart 2005 19:07 schreef Jonnetje het volgende:
Jawel hoor..
Alleen hééééééééél donker blauw, dus het valt nauwelijks op.
* miss_dynastie was huishoudelijk aan het doenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:09 schreef moussy het volgende:
Waar is het filmpjes topic gebleven? Miss D weet dat altijd wel
Ofwel zijn dat die drie meisjes die misschien mishandeld worden?quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:17 schreef coolbabe het volgende:
Weten de ouders van die kinderen dat je ze op internet hebt gezet?
Sylvana zegt toch dat ze toestemming heeft? Nagaan kun je het denk ik nooit helemaal, dus daar zal je op moeten vertrouwen - of niet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:59 schreef poemojn het volgende:
Ook basisscholen bijv mogen geen foto's van hun leerlingen op hun website zetten zonder toestemming daarvoor van de ouders.
Dat is denk ik sowieso een beetje het probleem. Sylvana, die meisjes zijn zo te achterhalen door de gegevens die jij hier post, of het nu foto's zijn of niet!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:34 schreef Sylvana het volgende:
Ik had er niet over nagedacht dat die meisjes zo makkelijk herkend konden worden, ik zal de foto's wel verwijderen
Sylvana ik denk dat je het meer moet zien zoals miss_d het hier omschrijft.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik persoonlijk vind het sowieso leuker om fok!kindjes en eventueel hun vriendjes/ vriendinnetjes en nichtjes en neefjeste zien dan 'vreemde' kinderen, maar dat is slechts mijn mening
en dat bedoel ik absoluut niet vervelend of zo, als Sylvana ze wil posten mag dat gewoon natuurlijk!
Moge duidelijk zijn dat ik daar na het zien van het topic anders over denk, dus wellicht ten overvloede, maar toch zeg ik het evenquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
en dat bedoel ik absoluut niet vervelend of zo, als Sylvana ze wil posten mag dat gewoon natuurlijk!
jouw neefjes en nichtjes zijn toch ook fok!kindjesquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sylvana ik denk dat je het meer moet zien zoals miss_d het hiet omschrijft.
net al gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Mous, wil jij je post in het fototopic ook even editten? De foto eruit slopen, bedoel ik? Anders is de rest van de foto's ook zo te bekijken
Er staan toch geen namen/foto's bij of heb ik iets gemist? Maar ik vind het wel een beetje raar om zoiets zomaar te gaan posten op een forum, bespreek zulke gevoelige dingen binnen het KDV denk ik dan.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:56 schreef Neva het volgende:
ook even hier sylvana jij mag geen info/foto's van clienten binnen je werkveld publiceren op wat voor wijze dan ook alleen met schriftelijke toestemming van de ouders en je opleiding.
Donequote:Op donderdag 24 maart 2005 11:53 schreef Jelief het volgende:
modjes.. zouden een van jullie in Z&G in het lijstje naast mijn naam ook die van Mike Air willen vermelden??? Dus Jelief & Mike Air ipv alleen Jelief?
Voor mijn gevoel is dat ook wel een mooie maatstaaf!quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:34 schreef E.T. het volgende:
Ik denk dat het zo is, dat van de kinderen die in het foto-topic 'thuishoren' de plaatser trots is op het kind, van het kind houdt, etc..
Sylvana is trots op wat zij met haar stage doet en daar zijn (in dit geval dus) kinderen bij betrokken. Behalve een proffessionele relatie zal zij nooit een liefdesband oid met de kinderen opbouwen.
Hmz.. ik hoop dat een beetje overkomt wat ik wil zeggen..
1 | http://forum.fok.nl/topic/679135/2/50#25817655 |
done. Had jij ook wel mogen doen hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
Miss_D, zou jij de link uit je post kunnen halen ter voorkoming dat mensen er op gaan klikken en mss ook wel 'lollig' willen gaan doen?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Boehoehoe
Wilde ik je net gaan vertellen dat de search het inmiddels weer doet.
Maar heej
een discussie is zeuren ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:29 schreef Spindizzy het volgende:
Misschien een idee om Probleem: 3 meiden van mijn stage om te dopen naar "Blijf hier zeuren over een inschattingsfout van Sylvana" ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |