* miss_dynastie was huishoudelijk aan het doenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:09 schreef moussy het volgende:
Waar is het filmpjes topic gebleven? Miss D weet dat altijd wel
Ofwel zijn dat die drie meisjes die misschien mishandeld worden?quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:17 schreef coolbabe het volgende:
Weten de ouders van die kinderen dat je ze op internet hebt gezet?
Sylvana zegt toch dat ze toestemming heeft? Nagaan kun je het denk ik nooit helemaal, dus daar zal je op moeten vertrouwen - of niet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:59 schreef poemojn het volgende:
Ook basisscholen bijv mogen geen foto's van hun leerlingen op hun website zetten zonder toestemming daarvoor van de ouders.
Dat is denk ik sowieso een beetje het probleem. Sylvana, die meisjes zijn zo te achterhalen door de gegevens die jij hier post, of het nu foto's zijn of niet!!quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:34 schreef Sylvana het volgende:
Ik had er niet over nagedacht dat die meisjes zo makkelijk herkend konden worden, ik zal de foto's wel verwijderen
Sylvana ik denk dat je het meer moet zien zoals miss_d het hier omschrijft.quote:Op donderdag 24 maart 2005 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik persoonlijk vind het sowieso leuker om fok!kindjes en eventueel hun vriendjes/ vriendinnetjes en nichtjes en neefjeste zien dan 'vreemde' kinderen, maar dat is slechts mijn mening
en dat bedoel ik absoluut niet vervelend of zo, als Sylvana ze wil posten mag dat gewoon natuurlijk!
Moge duidelijk zijn dat ik daar na het zien van het topic anders over denk, dus wellicht ten overvloede, maar toch zeg ik het evenquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
en dat bedoel ik absoluut niet vervelend of zo, als Sylvana ze wil posten mag dat gewoon natuurlijk!
jouw neefjes en nichtjes zijn toch ook fok!kindjesquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sylvana ik denk dat je het meer moet zien zoals miss_d het hiet omschrijft.
net al gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Mous, wil jij je post in het fototopic ook even editten? De foto eruit slopen, bedoel ik? Anders is de rest van de foto's ook zo te bekijken
Er staan toch geen namen/foto's bij of heb ik iets gemist? Maar ik vind het wel een beetje raar om zoiets zomaar te gaan posten op een forum, bespreek zulke gevoelige dingen binnen het KDV denk ik dan.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:56 schreef Neva het volgende:
ook even hier sylvana jij mag geen info/foto's van clienten binnen je werkveld publiceren op wat voor wijze dan ook alleen met schriftelijke toestemming van de ouders en je opleiding.
Donequote:Op donderdag 24 maart 2005 11:53 schreef Jelief het volgende:
modjes.. zouden een van jullie in Z&G in het lijstje naast mijn naam ook die van Mike Air willen vermelden??? Dus Jelief & Mike Air ipv alleen Jelief?
Voor mijn gevoel is dat ook wel een mooie maatstaaf!quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:34 schreef E.T. het volgende:
Ik denk dat het zo is, dat van de kinderen die in het foto-topic 'thuishoren' de plaatser trots is op het kind, van het kind houdt, etc..
Sylvana is trots op wat zij met haar stage doet en daar zijn (in dit geval dus) kinderen bij betrokken. Behalve een proffessionele relatie zal zij nooit een liefdesband oid met de kinderen opbouwen.
Hmz.. ik hoop dat een beetje overkomt wat ik wil zeggen..
1 | http://forum.fok.nl/topic/679135/2/50#25817655 |
done. Had jij ook wel mogen doen hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
Miss_D, zou jij de link uit je post kunnen halen ter voorkoming dat mensen er op gaan klikken en mss ook wel 'lollig' willen gaan doen?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Boehoehoe
Wilde ik je net gaan vertellen dat de search het inmiddels weer doet.
Maar heej
een discussie is zeuren ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:29 schreef Spindizzy het volgende:
Misschien een idee om Probleem: 3 meiden van mijn stage om te dopen naar "Blijf hier zeuren over een inschattingsfout van Sylvana" ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |