abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25827442

Er zal nog genoeg te doen zijn rond deze jongeman.

Intussen international, na slechts enkele optredens in het eerste van Ajax.

Is hij te vroeg opgeroepen voor het grote Oranje? Zal hij zijn plaats behouden onder het bewind van Blind?

Bespreek het hier!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_25827716
Basisplaats morgen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_25827754
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Basisplaats morgen
Denk ik eigenlijk niet. Hij zal zeker wel een inval beurt krijgen.
pi_25827778
Dat laatste denk ik, gezien z'n goede beurt tegen Roemenië, ook wel... Basisplaats lijkt me inderdaad een beetje te veel van het goede...
In Southern Sun
pi_25827841
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 12:41 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Denk ik eigenlijk niet. Hij zal zeker wel een inval beurt krijgen.
Hangt van het verloop van de wedstrijd af. Als het moeizaam gaat niet denk ik, als het makkelijk gaat wat sneller.
pi_25827986
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat laatste denk ik, gezien z'n goede beurt tegen Roemenië, ook wel... Basisplaats lijkt me inderdaad een beetje te veel van het goede...
Goeie beurt tegen Roemenie? Ik heb hem nauwelijks gezien.
pi_25828057
Die ene bal die hij doorspeelde was goed, verder heeft hij weinig ballen gehad.
That's all folks!
pi_25828430
De nieuwe Davids
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 maart 2005 @ 13:28:47 #9
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25828759
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 12:54 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Goeie beurt tegen Roemenie? Ik heb hem nauwelijks gezien.
Ongeveer even vaak als Van Bommel. Lag dus meer aan de rol in het veld.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 maart 2005 @ 13:35:06 #10
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25828910
SCH zei: "de uitverkiezing voor Oranje moet een beloning zijn voor de geleverde prestaties, niet een begin."

Mede gezien een dergelijke uitspraak kwam ik er op dat SCH iets "rechtvaardigs" ziet in een uitverkiezing in het NLs elftal: een beloning die iemand verdient.

Mijn mening is dat als een bondscoach denkt een speler juist op dat moment in zijn carriere te kunnen gebruiken heb ik daar niets op tegen. En als Maduro dan ook nog voldoet kan ik alleen maar zeggen: "goed gezien, Marco".
pi_25829048
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
En het meerendeel van de ballen die hij heeft gehad heeft hij bij de tegenstander ingeleverd.
pi_25829055
Het is alleen nog te vroeg om dat te constateren Doc.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 13:42:11 #13
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25829122
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:35 schreef Doc het volgende:
En als Maduro dan ook nog voldoet kan ik alleen maar zeggen: "goed gezien, Marco".
Ik ook, maar kan dat tegenwoordig ook al in 30 minuten?
pi_25829137
Lovende column van Cruijff .
slettebak [@] gmail.com
pi_25829146
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:15 schreef the_legend_killer het volgende:
De nieuwe Zidane
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 maart 2005 @ 13:43:08 #16
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25829150
SCH:" Daar denk ik dus anders over, er is meer dan resultaat. "

Ben ik het slechts deels mee eens. De uiteindelijk en meest objectieve toets blijven de resultaten. De rest alleen maar subjectiever. De coach dient een elftal samente stellen waarmee hij denkt de optimale prestaties -nu en in de toekomst- mee te kunnen leveren. Waar de spelers verder vandaan komen is dan verder irrelavant. Uiteraard geven de resultaten van de club wel enige indicatie van de kwaliteit of de vorm van de spelers, maar dat is verre een garantie van een goed resultaat in het NLs elftal. Dat heeft de selectie ten tijde van Van Gaal wel laten zien of de wijze waarop die klasse voetballer Seedorf te vaak in het NLs elftal presteert.

Er is geen enkele objectieve maat dan wel norm waaraan Marco verplicht is zich te houden. Wie dat wel denkt denkt in dogmaas. De belangrijkste toets is het resultaat - een "bonus" toets is de spelwijze (maar een mooie spelwijze zonder resultaat is een lege huls...). Vooralsnog heeft Marco op beide toetsen een voldoende gescoord.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 maart 2005 @ 13:46:44 #17
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25829241
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:42 schreef Noca het volgende:

[..]

Ik ook, maar kan dat tegenwoordig ook al in 1 wedstrijd?
Marco heeft Maduro in meer dan een wedstrijd gezien.

En natuurlijk is het nu nog te vroeg om te beweren dat Maduro per nu een vaste waarde is in het NLs elftal: het enige wat we nu kunnen zeggen is dat-ie niet volledig door de mand viel. En da's gezien alle kritiek ook al niet slecht. De tijd zal verder leren of Maduro en het NLs elftal " A match made in Heaven" is ...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 maart 2005 @ 13:48:44 #18
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25829292
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:39 schreef SCH het volgende:
Het is alleen nog te vroeg om dat te constateren Doc.
Waarom zie jij een uitverkiezing als een "beloning"? Dat duidt toch op enige "rechtvaardigheid" in een selectie?
pi_25829336
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:48 schreef Doc het volgende:

[..]

Waarom zie jij een uitverkiezing als een "beloning"? Dat duidt toch op enige "rechtvaardigheid" in een selectie?
Ik zou eerder het woord logica gebruiken. Jij doet net alsof alles wat Marco zegt niet bekritiseerd kan worden omdat hij nou eenmaal de bondscoach is en het beslist. Dan houdt het al snel op. Of dat je hem alleen op resultaten zou mogen afrekenen. We kunnen alles winnen en toch kun je kritiek op zijn keuzes hebben.
pi_25829418
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

Mag ik hieruit opmaken dat Cultheld een nieuwe Zidane ziet in Maduro?
slettebak [@] gmail.com
pi_25829440
Maduro

Hopelijk morgen weer speelminuten.
pi_25829468
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:54 schreef JaWi het volgende:

[..]

Mag ik hieruit opmaken dat Cultheld een nieuwe Zidane ziet in Maduro?
Ik drukte me nog voorzichtig uit
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25829518
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik drukte me nog voorzichtig uit
Dan nog .
slettebak [@] gmail.com
pi_25829539
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:57 schreef JaWi het volgende:

[..]

Dan nog .
Maduro naar Juventus!!!
pi_25829541
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maduro

Hopelijk morgen weer speelminuten.
In de laatste minuut voor van Bommel ( die krijgt een publiekswissel voor zijn 3 doelpunten )
pi_25829557
Komt allemaal goed
pi_25829588
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:58 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

In de laatste minuut voor van Bommel ( die krijgt een publiekswissel voor zijn 3 doelpunten )
Teken ik voor.
Klik dan als je durft
pi_25829612
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

Maduro naar Juventus!!!
Bron !?
pi_25829666
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 14:01 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Bron !?
Ze zijn toch niet blind bij Juventus???!!!!! Iedereen ziet toch hoe groot deze jongen is? Van Bommel, Landzaat, Davids; Who needs them, wereldtalent Maduro is international en zou Emerson zo uit de basis spelen
pi_25829668
Drukke boel in 2006 op dat middenveld .
slettebak [@] gmail.com
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 maart 2005 @ 14:05:38 #31
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25829697
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zou eerder het woord logica gebruiken. Jij doet net alsof alles wat Marco zegt niet bekritiseerd kan worden omdat hij nou eenmaal de bondscoach is en het beslist. Dan houdt het al snel op. Of dat je hem alleen op resultaten zou mogen afrekenen. We kunnen alles winnen en toch kun je kritiek op zijn keuzes hebben.
Je kan dan kritiek hebben maar dat is dan onterechte kritiek - het doel van een voetbalwedstrijd is namelijk die wedstrijd te winnen. Als iemand dat doet heeft-ie de juiste selectie gemaakt. Alle andere vormen van kritiek zijn subjectief en voornamelijk gebaseerd op wat men gewend is en kan zelfs dogmatisch genoemd worden.

Over de " logica" heb ik in een aantal posts eerder geschreven. Het gaat om de woordkuezen "een beloning verdienen". Dat heeft niets met logica te maken - tenzij je logica is dat er enige rechtvaardigheid zou zijn. Er is meer dan alleen de prestatie bij het clubteam wat tot een goede prestatie bij het NLs elftal kan leiden. Zie het functioneren van Seedorf. Het presteren bij de club is slechts een van de factoren die tot een goed functioneren bij het nationale elftal leiden. Neem bijvoorbeeld het Franse elftal dat wereldkampioen werd zonder de toppers Ginola en Cantona.
pi_25834327
quote:
De nieuwe Davids
Ander type speler vind ik. Meer een verdedigend ingestelde Seedorf.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25834977
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ander type speler vind ik. Meer een verdedigend ingestelde Seedorf.
Meer een verdedigend ingestelde Maduro. Waarom wordt die jongen na een paar wedstrijden al met sterren vergeleken?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 maart 2005 @ 17:53:50 #34
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25835403
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 17:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Meer een verdedigend ingestelde Maduro. Waarom wordt die jongen na een paar wedstrijden al met sterren vergeleken?
Omdat die gast beter is dan Cruijff, Pele en Maradona bij elkaar!
  dinsdag 29 maart 2005 @ 18:00:57 #35
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25835594
quote:

[..]

Omdat relatief onbekende spelers altijd worden vergeleken met speelstijlen van "de groten".
pi_25835659
Ik weet nog dat Cedric vd Gun in zijn eerste wedstrijden bij Ajax met Johan Cruijff werd vergeleken.
Klik dan als je durft
pi_25835785
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:03 schreef Suijk het volgende:
Ik weet nog dat Cedric vd Gun in zijn eerste wedstrijden bij Ajax met Johan Cruijff werd vergeleken.
Door Jack ?
pi_25835810
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Door Jack ?
Nee, Henk Spaan.
Klik dan als je durft
pi_25835825
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 18:10 schreef Suijk het volgende:

[..]

Nee, Henk Spaan.
Een nog grotere kneus dan Jack
pi_25837037
Was dat niet Youssouf Hersi, Suijk?
www.thuisuiteten.nl
pi_25837120
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 14:05 schreef Doc het volgende:

[..]

Je kan dan kritiek hebben maar dat is dan onterechte kritiek - het doel van een voetbalwedstrijd is namelijk die wedstrijd te winnen. Als iemand dat doet heeft-ie de juiste selectie gemaakt. Alle andere vormen van kritiek zijn subjectief en voornamelijk gebaseerd op wat men gewend is en kan zelfs dogmatisch genoemd worden.
De kritiek kan heel goed terecht zijn, sterker nog: dat is ie in mijn ogen. Er zijn meer doelen dan het winnen van een wedstrijd, dat is evident. Het gaat om het belang van het team, om het individuele belang van de spelers enz. Ik ben van mening dat Van Basten spelers verpest op deze manier - hij selecteert maar wat in de rondte, geeft jongens valse hoop en dat is in niemands belang.

Ik vind je kwalificaties een beetje flauw. Argumenten die je niet zinnen als dogmatisch afdoen. Natuurlijk is de kritiek subjectief, dat is jouw instemming ook. Dus moet je mij met argumenten proberen te overtuigen - en dat lukt je maar matig, en wederzijds ben ik bang. Ik heb gewoon heel weinig met deze nogal starre bondscoach. Ik ben dat moment dat hij vreselijk door de mand gaat vallen, liever voor.
pi_25837295
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
Was dat niet Youssouf Hersi, Suijk?
Ik herinner me een uitzending waar Cedric in dat programma van Spaan was, dat zelfs zijn loopje op dat van Cruijff leek.
Hersi heeft leren voetballen van een ex-vriendinnetje van mij. Hij voetbalt inderdaad steeds meer als een wijf.
Klik dan als je durft
  dinsdag 29 maart 2005 @ 19:21:28 #43
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_25837424
'Wauw, wie is dat? Ik dacht dat hij een Braziliaan was. Maduro, 't had gekund.'

Ruud van Nistelrooy dacht dat Ajax een nieuwe speler had gekocht, toen hij voor het eerst Hedwiges Maduro zag tijdens Roda JC-Ajax (de Volkskrant)
pi_25837713
Okee. Cedric was meer een dravertje.
www.thuisuiteten.nl
pi_25838520
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 19:21 schreef DeTolk het volgende:

Ruud van Nistelrooy dacht dat Ajax een nieuwe speler had gekocht, toen hij voor het eerst Hedwiges Maduro zag tijdens Roda JC-Ajax (de Volkskrant)
.
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 29 maart 2005 @ 20:52:56 #46
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25839834
Held.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 maart 2005 @ 09:23:35 #47
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25849090
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 19:10 schreef SCH het volgende:
De kritiek kan heel goed terecht zijn, sterker nog: dat is ie in mijn ogen. Er zijn meer doelen dan het winnen van een wedstrijd, dat is evident. Het gaat om het belang van het team, om het individuele belang van de spelers enz. Ik ben van mening dat Van Basten spelers verpest op deze manier - hij selecteert maar wat in de rondte, geeft jongens valse hoop en dat is in niemands belang.
Het uiteindelijke doel is het winnen van de wereldbeker. Noodzakelijk tussendoel is het kwalificeren voor het WK. Nodig daarvoor is het winnen van voldoende wedstrijden. Als de rest is bijzaak en alleen maar functioneel als het behulpzaam is voor het hoofddoel. Op dat hoofddoel is Van Basten af te rekenen en zolang dat nog in zicht of in ieder geval niet onmogelijk is, is de kritiek subjectief. Wellicht dat jij het anders zou doen - maar datis volledig niet terzake doende.

Of de selectie wijze in niemand belang is kan alleen de toekomst uitwijzen: jij DENKT dat het in niemands belang is, maar vooralsnog is dat niet meer dan een mening.

De kans dat het NLs elftal de wereldbeker wint is so wie so gering dus de kans dat Van Bastebn afgrekend gaat worden is uiteindelijk toch groot.
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 19:10 schreef SCH het volgende:
Ik vind je kwalificaties een beetje flauw. Argumenten die je niet zinnen als dogmatisch afdoen. Natuurlijk is de kritiek subjectief, dat is jouw instemming ook. Dus moet je mij met argumenten proberen te overtuigen - en dat lukt je maar matig, en wederzijds ben ik bang. Ik heb gewoon heel weinig met deze nogal starre bondscoach. Ik ben dat moment dat hij vreselijk door de mand gaat vallen, liever voor.
Het aardige is juist dat deze bondscoach in mijn ogen niet star is. Althans nu niet. Hij selecteert bijvoorbeeld heel anders dan zijn voorgangers. Omdat dat anders is dan dat jij gewend bent en jij blijkbaar denkt dat de traditionele manier waarop een uitselectie een "beloning is die men verdient" de enige juist is, ben jij tegen op dat beleid. Dat noem ik dus "dogmatisch".

Ik vind dat deze wijze een kans verdient.
pi_25849134
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 09:23 schreef Doc het volgende:

Het aardige is juist dat deze bondscoach in mijn ogen niet star is. Althans nu niet. Hij selecteert bijvoorbeeld heel anders dan zijn voorgangers. Omdat dat anders is dan dat jij gewend bent en jij blijkbaar denkt dat de traditionele manier waarop een uitselectie een "beloning is die men verdient" de enige juist is, ben jij tegen op dat beleid. Dat noem ik dus "dogmatisch".

Ik vind dat deze wijze een kans verdient.
Je legt me nogal wat woorden in de mond die niet kloppen. Maar goed: ik vind Van Basten star in die zogenaamde onaantastbaarheid.

Deze wijze krijgt een kans, of ie het verdient is een tweede. Laten we ons nou maar opmaken voor een mooi avondje voetbal met veel goals. Ik heb wel genoeg uiteengezet waar mijn bedenkingen zitten, ook al legt Maduro er 3 in vanavond.
pi_25849184
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Jack van Gelder
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 maart 2005 @ 09:30:40 #50
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_25849205
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 09:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Je legt me nogal wat woorden in de mond die niet kloppen. Maar goed: ik vind Van Basten star in die zogenaamde onaantastbaarheid.

Deze wijze krijgt een kans, of ie het verdient is een tweede. Laten we ons nou maar opmaken voor een mooi avondje voetbal met veel goals. Ik heb wel genoeg uiteengezet waar mijn bedenkingen zitten, ook al legt Maduro er 3 in vanavond.
Die onaantastbaarheid is niet iets wat Van Basten zelf creeert. Zodra een coach verliest is-ie aantastbaar. Er is geen enkele coach die onaantastbaar is.

En wat klopt er dan niet?

Je belangrijkste argument schijnt te zijn dat het slecht voor de speler is. Ten eerste is dat verre van zeker - het kan ook positief zijn. Ten tweede is het belang van de speler voor Van Basten pas van belang als dat helpt bij het behalen van het uiteindelijke doel.
pi_25849943
quote:

[..]

Hij vergelijkt hem daarmee omdat andere mensen niet weten wat voor type speler het is. Hij zal hem wel vaker hebben zien spelen dan de gemiddelde Fokker! En zal er ook wat meer vanaf weten dan de gemiddelde Fokker hier. Hij zegt niet dat hij net zo goed is als Seedorf. Maar kwa speelstijl te vergelijken is.
  woensdag 30 maart 2005 @ 12:39:13 #53
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_25852936
Ik denk dat het al genoeg zegt dat deze jongen alweer een tweede topic heeft .
pi_25854750
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 10:11 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij vergelijkt hem daarmee omdat andere mensen niet weten wat voor type speler het is. Hij zal hem wel vaker hebben zien spelen dan de gemiddelde Fokker! En zal er ook wat meer vanaf weten dan de gemiddelde Fokker hier. Hij zegt niet dat hij net zo goed is als Seedorf. Maar kwa speelstijl te vergelijken is.
Ik dacht dat het meer een verdedigend iemand is.
pi_25854815
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 19:21 schreef DeTolk het volgende:

Ik dacht ook dat het een buitenlander was,
pi_25854899
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 14:00 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

die in de jeugd heeft laten zien veel scorend vermogen te hebben.
pi_25854949
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 14:05 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

die in de jeugd heeft laten zien veel scorend vermogen te hebben.
Dan is dat ook duidelijk over deze onbekende speler
pi_25856897
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 14:00 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dat zei ik dus ook. Een verdedigend ingestelde Seedorf.
www.thuisuiteten.nl
pi_25858236
quote:
De nieuwe Davids
Lijkt mij eerder de nieuwe Rijkaard
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_25861157
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 16:25 schreef fayakill het volgende:

[..]

Lijkt mij eerder de nieuwe Rijkaard
Rijkaard is de oude Maduro
pi_25862658
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:28 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat zei ik dus ook. Een verdedigend ingestelde Seedorf.
Ik hoop niet dat hij penalty's net zoals Seedorf neemt
  woensdag 30 maart 2005 @ 19:29:12 #62
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_25862827
vandaag zijn eerste doelpuntje in Oranje?
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_25863379
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 13:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

Maduro naar Juventus!!!
Een paar maanden terug vond je hem nog te slecht voor De Graafschap!
pi_25863497
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:29 schreef The_Hives het volgende:
vandaag zijn eerste doelpuntje in Oranje?
Ik verwacht er minstens 2 van hem!
pi_25863566
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:49 schreef gras het volgende:

[..]

Een paar maanden terug vond je hem nog te slecht voor De Graafschap!
Ach, je weet wie het zegt he
In Southern Sun
pi_25863669
Toch wel vreemd dat cult dan Maduro had gemist, als ie wel Babel al had ontdekt.
www.thuisuiteten.nl
pi_25863830
Babel debuteerde vorig seizoen al tegen ADO. Die was dus al heel wat bekender.
pi_25863894
Ja, maar hij roemde Babels spel in de jeugdcompetitie.
www.thuisuiteten.nl
pi_25863946
Waar komen de ouders van maduro vandaan? weet iemand dat?
Opzich...
pi_25863971
Ik vermoed de Antillen, maar 100 % zeker ben ik niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_25865938
Maduro speelt weer bagger zeg
  woensdag 30 maart 2005 @ 21:57:32 #72
50936 The_Hives
pi_25866777
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 21:32 schreef SCH het volgende:
Maduro speelt weer bagger zeg
Babel krijgt straks een publiekswissel
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_25887275
Hedje was foutloos SCH!
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 31 maart 2005 @ 19:04:47 #74
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25887308
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Hedje was foutloos SCH!
Nou ik vond zijn warming up aan de slappe kant
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 13 april 2005 @ 11:38:29 #75
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_26191229
quote:
De nieuwe Davids
Hij heeft anders meer weg van Rijkaard qua spel en postuur.

Oh dat zei iemand al....

[ Bericht 6% gewijzigd door B.R.Oekhoest op 13-04-2005 11:40:12 (hekken en zagen) ]
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_26191326
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Ik vermoed de Antillen, maar 100 % zeker ben ik niet.
Hij komt zelf in ieder geval niet van de Antillen.
pi_26192186
Maduro is geboren in Parimaribo en opgegroeid in Almere. volgens mij is hij heel jong naar Nederland gekomen..
pi_26192296
quote:
Op woensdag 13 april 2005 12:14 schreef robdash het volgende:
Maduro is geboren in Parimaribo en opgegroeid in Almere. volgens mij is hij heel jong naar Nederland gekomen..
Bullshit, hij is in Almere geboren.
pi_26196789
Klopt, Almere.
slettebak [@] gmail.com
pi_26197630
Een vriend van mij heeft in almere met hem op de basisschool gezeten. En toen ze allemaal van die school af gingen kregen ze vrienden boekjes waarin iedereen iets kon schrijven. Daar stond ook een voorgedrukt stukje in met naam geboorteplaats enz. Daarin heeft Hedwiges toch echt paramaribo gezet.

Dus of hij wou op die leeftijd al tof doen over zijn afkomst, of hij is daar geboren op een of andere vakantie ofzo.. of hij is natuurlijk gewoon echt daar geboren!
pi_26197910
quote:
Op woensdag 13 april 2005 15:39 schreef robdash het volgende:
Een vriend van mij heeft in almere met hem op de basisschool gezeten. En toen ze allemaal van die school af gingen kregen ze vrienden boekjes waarin iedereen iets kon schrijven. Daar stond ook een voorgedrukt stukje in met naam geboorteplaats enz. Daarin heeft Hedwiges toch echt paramaribo gezet.

Dus of hij wou op die leeftijd al tof doen over zijn afkomst, of hij is daar geboren op een of andere vakantie ofzo.. of hij is natuurlijk gewoon echt daar geboren!
Bullshit.
pi_26198011
dan niet, zoek een interview ergens en eet je woorden op.
pi_26198038
Ja dat heb ik al gedaan en in diverse interviews staat dat hij is geboren in Almere.
pi_26198844
Zijn ouders zijn iig Antillianen.
www.thuisuiteten.nl
pi_26198907
quote:
Op woensdag 13 april 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
Zijn ouders zijn iig Antillianen.
Beiden? De vader in ieder geval ja, want Maduro is typisch Antilliaans.
pi_26199090
Ja, pa van Curaçao en ma van Bonaire ofzo. Of andersom.
www.thuisuiteten.nl
pi_26199119
Hij spreekt dan wel erg goed Nederlands voor een Antilliaan.
pi_26199183
quote:
Op woensdag 13 april 2005 16:37 schreef cultheld het volgende:
Hij spreekt dan wel erg goed Nederlands voor een Antilliaan.
Denk zelfs met een zuiverder accent dan jij.
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_26199253
quote:
Op woensdag 13 april 2005 16:41 schreef fayakill het volgende:

[..]

Denk zelfs met een zuiverder accent dan jij.
Mijn articulatie is perfect.
pi_26201700
quote:
Op woensdag 13 april 2005 16:53 schreef cultheld het volgende:

[..]

Mijn articulatie is perfect.
Achterhoek .
slettebak [@] gmail.com
pi_26201757
quote:
Op woensdag 13 april 2005 18:55 schreef JaWi het volgende:

[..]

Achterhoek .
Ik woon in de Achterhoek, maar ben geen echte Achterhoeker.
pi_26201935
hij heeft wel een vaag accent, hij zegt altijd heel kort een G voordat hij een R zegt.
  woensdag 13 april 2005 @ 19:17:12 #93
50936 The_Hives
pi_26202288
geweldige discussie
Fok! Federatie
pi_26202309
quote:
Op woensdag 13 april 2005 19:05 schreef jimjim1983 het volgende:
hij heeft wel een vaag accent, hij zegt altijd heel kort een G voordat hij een R zegt.
Dennis Begrgkamp?
www.thuisuiteten.nl
pi_26318633
Held .

slettebak [@] gmail.com
pi_26318724
De eerste wedstrijd dat ik hem zag optreden had ik van mijn leven niet verwacht dat hij zo zou groeien en vond hem waardeloos. Hij raakte toen werkelijk geen bal goed en nu stoomt hij zomaar over het middenveld als een reus die niet te stoppen is. Alleen zijn handelingssnelheid moet omhoog . Dat van de jong ook want nu nemen ze soms redelijk veel tijd voor een handeling wat op internationaal niveau absoluut niet kan.
pi_26318743
No Surrender
pi_26326536
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:45 schreef JaWi het volgende:
Held .

[afbeelding]
hedje!!
pi_26326564
quote:
Op woensdag 13 april 2005 18:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik woon in de Achterhoek, maar ben geen echte Achterhoeker.
dat zeggen al die boeren
pi_26326574
quote:
Op woensdag 13 april 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dennis Begrgkamp?
Madugro, en dan moet je de G heel zacht laten klinken
hij doet het trouwens niet onaardig de laatste tijd.
pi_26326649
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:12 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Madugro, en dan moet je de G heel zacht laten klinken
hij doet het trouwens niet onaardig de laatste tijd.
les 1 van "hoe maak ik een understatement"
pi_26327212
Hij is overigens toch wel relatief laat doorgebroken, met zijn 20. Maar goed, dan staat ie er wel in één keer!
www.thuisuiteten.nl
  maandag 18 april 2005 @ 17:41:10 #103
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26327310
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:45 schreef JaWi het volgende:
Held .

[afbeelding]
in deze jonge van ajax heb ik nog het meest vertrouwen dat ie het wel gaat maken
  maandag 18 april 2005 @ 18:42:10 #104
55651 JaWi
Shalom.
pi_26328937
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
Hij is overigens toch wel relatief laat doorgebroken, met zijn 20. Maar goed, dan staat ie er wel in één keer!
Hij is vrij hard gegaan in de jeugd. Misschien vinden we het wel 'relatief laat doorgebroken' omdat we anders gewend zijn. Misschien zijn die 2 extra jaartjes rijpen wel goed geweest .
slettebak [@] gmail.com
pi_26328974
en Koeman hield 'm toch tegen ofzo? zoiets heb ik ooit ergens gelezen volgens mij.
  maandag 18 april 2005 @ 18:50:26 #106
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26329173
Btje jammer dat hij nu al zo'n superheld is..hij kan heus wel leuk ballen, maar zegt toch ook heel wat over het niveau van ajax dit seizoen denk ik

Bovendien blíjft het een grove belediging voor o.a. Davids en Seedorf, om zo'n jongen als Maduro na 2 wedstrijdjes ofzo al op te roepen...zeggen ze dat Davids en Seedorf geen wedstrijdritme of basisplaats hebben...Maduro dus al wel 2 wedstrijden achter elkaar...hm lekker rechtvaardig ja
pi_26329262
Je kunt niet blijven roepen dat hij maar 2 wedstrijden heeft gespeeld, johannes.
Klik dan als je durft
  maandag 18 april 2005 @ 19:02:02 #108
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26329454
Haha..helaas maar nu weet iedereen dat nog...;)

Maduro als opvolger van Van Bommel bij psv? :P:P
pi_26372158
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:02 schreef johannes1986 het volgende:
Haha..helaas maar nu weet iedereen dat nog...;)

Maduro als opvolger van Van Bommel bij psv? :P:P
nee vdVaart komt al om bommel op te volgen
  woensdag 15 juni 2005 @ 20:38:40 #110
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_27963224
Maduro
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay
  woensdag 15 juni 2005 @ 20:49:43 #111
55651 JaWi
Shalom.
pi_27963614
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 20:38 schreef Maquiladora het volgende:
Maduro
1-0 .
slettebak [@] gmail.com
pi_27968917

Fantastische pot weer. Geniale speler.
pi_27971931
Te vaak dom balverlies en slechte passes. Kan beter.
  donderdag 16 juni 2005 @ 02:42:51 #114
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27972586
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 01:12 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Je maakt zelf maar een topic aan voor Vlaar, hier hebben we het over Maduro
  donderdag 16 juni 2005 @ 02:46:36 #115
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_27972603
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 01:12 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Beetje jammer hoor. Ik als verstokte Van Bommel fan kan zelfs toegeven dat Maduro weer een briljante wedstrijd op de mat heeft gelegd. Hij staat altijd vrij, wijst altijd waar hij de bal wil hebben, neemt de bal altijd subtiel aan en speelt die vervolgens meestal met één keer tikken gelijk weer door. Prima speler op het middenveld in de punt naar achter. Beetje type Rijkaard.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_27972756
Je lijkt wel die commentator die ook bij elke actie in zweem valt. Truth is dat ie veel beter kan en vandaag veel meer dan normaal balverlies had.
pi_27990019
Hij maakte in de tweede helft een paar mispikkers, maar verder was ie toch wel weer erg goed hoor. Ben het wel met je eens dat die commentatoren bij de NOS erg overdrijven. Vermoedelijk om te compenseren dat ze vorig jaar om deze tijd zijn naam niet kenden.
www.thuisuiteten.nl
pi_27990463
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
Hij maakte in de tweede helft een paar mispikkers, maar verder was ie toch wel weer erg goed hoor. Ben het wel met je eens dat die commentatoren bij de NOS erg overdrijven. Vermoedelijk om te compenseren dat ze vorig jaar om deze tijd zijn naam niet kenden.
ik heb het idee dat iedereen bij de NOS en BNN heel erg positief moet doen
  zaterdag 18 juni 2005 @ 16:48:17 #119
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_28045821
Held
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 juni 2005 @ 16:50:49 #120
7889 tong80
Spleenheup
pi_28045856
Wat een wereldgoal. De vergelijking van Frank Snoeks is terecht. We hebben onze eigen Franz Beckenbauer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_28046561
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 17:27 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik heb het idee dat iedereen bij de NOS en BNN heel erg positief moet doen
Youri werd van de week in de uitzending ook door Jan-Joost gecorrigeerd toen ie enige kritiek op Babel wilde (gaan) uiten. Maar goed, bij de televisie is men erg vaak kunstmatig positief, niks nieuws wat dat betreft.

Mooie treffer van Maduro, beter dan die van Zlatan, die kreeg een paar vrachtwagenbreedtes de ruimte.
pi_28047250
Prachtige goal, maar voor de rest speelde hij een hele matige pot. Beetje jammer dat Snoeks wederom teveel bezig was maduro op te hemelen om te zien dat hij eigenlijk maar zozo speelde. Meeste balverlies op het middenveld, meeste matig passes, vaak traag in de voortzetting. Hij kan veel beter.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 18:04:20 #123
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_28047307
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 17:30 schreef okee6 het volgende:

[..]

Youri werd van de week in de uitzending ook door Jan-Joost gecorrigeerd toen ie enige kritiek op Babel wilde (gaan) uiten. Maar goed, bij de televisie is men erg vaak kunstmatig positief, niks nieuws wat dat betreft.

Mooie treffer van Maduro, beter dan die van Zlatan, die kreeg een paar vrachtwagenbreedtes de ruimte.
die van Zlatan was mooier vond ik
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_28047415
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 18:04 schreef 9christensen het volgende:

[..]

die van Zlatan was mooier vond ik
Geen vergelijk. Die was inderdaad veel mooier.
pi_28048371
Hij is echt goed bezig !
pi_28085643
Die jongen verbaast me nog steeds, van groentje in Ajax 1 nu meteen de vaandeldrager van Oranje onder 20 en de rust waarmee hij speelt en coordineert bevallen me zeer.
Hij heeft veel in zich onze Hedwiges, maar zijn moeilijkste tijd komt nog.
Yeah baby Yeah!
pi_28086121
je bedoelt de finale?
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_28086405
quote:
Op maandag 20 juni 2005 12:47 schreef Bennie_K het volgende:
je bedoelt de finale?
Ik hoop het wel, maar ik doelde uiteraard op zijn ontwikkeling.
Nu kan hij nog vrijuit spelen, over een tijdje worden dingen van hem verwacht en wordt ie kritischer beoordeelt.
Yeah baby Yeah!
  maandag 20 juni 2005 @ 15:34:27 #129
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_28091391
Heeft iemand een filmpje van die prachtige goal? .
-
pi_28091495
quote:
Op maandag 20 juni 2005 15:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heeft iemand een filmpje van die prachtige goal? .
Komt ongetwijfeld naar voren als WK-afsluiter, maar de mooiste goal van de laatste wedstrijden komt m.i. toch op naam van Aliev, wát een schot.

Hij bleef wel konikklijk koel bij zijn solo, die Maduro, erg knap!
Yeah baby Yeah!
  maandag 20 juni 2005 @ 15:39:31 #131
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28091549
quote:
Op maandag 20 juni 2005 15:37 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Komt ongetwijfeld naar voren als WK-afsluiter, maar de mooiste goal van de laatste wedstrijden komt m.i. toch op naam van Aliev, wát een schot.

Hij bleef wel konikklijk koel bij zijn solo, die Maduro, erg knap!
Yep, die van Aliiev is nog het mooist, die van Maduro het knapst.
  maandag 20 juni 2005 @ 15:40:37 #132
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28091588
quote:
Op maandag 20 juni 2005 12:32 schreef Elgigante het volgende:
Die jongen verbaast me nog steeds, van groentje in Ajax 1 nu meteen de vaandeldrager van Oranje onder 20 en de rust waarmee hij speelt en coordineert bevallen me zeer.
Hij heeft veel in zich onze Hedwiges, maar zijn moeilijkste tijd komt nog.
Hoevaak werdt VDV wel niet de hemel ingeprezen paar jaar geleden.

Maarja, Ik denk dat Maduro wat meer zelfkennis heeft
pi_28091750
TE vaak...heeft iemand toevallig een filmpje van wat VDV allemaal liet zien op het jeugdwk toentertijd? Ik ben wel benieuwd wat voor magistrale dingen hij deed om zo erg gehypt te worden
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  maandag 20 juni 2005 @ 15:47:06 #134
15869 gr8w8
Better by design.
pi_28091786
Op wat foutjes na een mooie wedstrijd van Maduro. Nu kan je je afvragen of die paar foutjes wel zo maar genegeerd mogen worden, maar ach, de wedstrijd ging ook niet echt ergens meer om. Dat maakt wel weer dat ik hem nog niet helemaal vertrouw in de basis van oranje. Niet dat ie het technisch oid niet aan zou kunnen, maar hij blijft toch wel erg jong met het fouten gerelateerd aan een grebek aan ervaring op hoog niveau.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_28091818
quote:
Op maandag 20 juni 2005 15:40 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Hoevaak werdt VDV wel niet de hemel ingeprezen paar jaar geleden.

Maarja, Ik denk dat Maduro wat meer zelfkennis heeft
Maduro lijkt niet zoveel met randzaken bezig te zijn en interne pikorde itt van der Vaart en bijv Sneijder.
Hij oogt wat rustiger en wijzer dan Van der Vaart op zijn 20e.
Bovendien is de hetze rond hem nie zo groot, dat scheelt, maar die gaat komend seizoen ongetwijfeld losbarsten.
Yeah baby Yeah!
pi_28091864
quote:
Op maandag 20 juni 2005 15:47 schreef gr8w8 het volgende:
Nu kan je je afvragen of die paar foutjes wel zo maar genegeerd mogen worden, maar ach, de wedstrijd ging ook niet echt ergens meer om.
volmondig: JA

kom op zeg...het ging nergens over...Benin maakte totaal geen aanstalten tot enig initiatief, speelde met 10 man op de eigen, wat Oranje zelf ook wat slomer maakte + de hitte

Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  maandag 20 juni 2005 @ 15:54:59 #137
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28091986
Je moet je niet onnodig gaan vermoeien

Krachten sparen voor Finale
  maandag 20 juni 2005 @ 15:59:00 #138
15869 gr8w8
Better by design.
pi_28092107
Nouja, er zit een verschil tussen niet inspannen en gewoon belabberd passen.
pi_28092226
quote:
Op maandag 20 juni 2005 15:54 schreef DeTolk het volgende:
Je moet je niet onnodig gaan vermoeien

Krachten sparen voor Finale
En als die finale niet wordt bereikt?
  maandag 20 juni 2005 @ 16:04:53 #140
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28092298
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:02 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dan heb je pech
  maandag 20 juni 2005 @ 16:08:04 #141
15869 gr8w8
Better by design.
pi_28092382
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:02 schreef cultheld het volgende:

[..]

Pessimist.
pi_28092734
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
Dat kwam door Ronald Koeman. Die het nooit in hem zag zitten. Wat dan ook weer beeldend is voor Ronald Koeman zijn kijk op kwaliteiten van voetballers.
lollig
pi_28092865
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:08 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Pessimist.
Altijd nog beter dan een teletoeter
pi_28093380
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:19 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Dat kwam door Ronald Koeman. Die het nooit in hem zag zitten. Wat dan ook weer beeldend is voor Ronald Koeman zijn kijk op kwaliteiten van voetballers.

Het kan ook gewoon een laatbloeier zijn natuurlijk die weinig meerwaarde had in Koemans tijd.
Yeah baby Yeah!
pi_28095148
quote:
Op maandag 20 juni 2005 15:59 schreef gr8w8 het volgende:
Nouja, er zit een verschil tussen niet inspannen en gewoon belabberd passen.

of nee, toch niet
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  maandag 20 juni 2005 @ 17:45:19 #146
15869 gr8w8
Better by design.
pi_28095271
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

Altijd nog beter dan een teletoeter
Optimist.
  maandag 20 juni 2005 @ 17:59:24 #147
3647 B.R.Oekhoest
pi_28095645
Laatst kwam ik Maduro tegen. Op de Dam.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 20 juni 2005 @ 18:05:17 #148
3647 B.R.Oekhoest
pi_28095818
Wat speelde die Maduro damn' goed zeg, de laatste wedstrijd!
  maandag 20 juni 2005 @ 18:10:39 #149
67174 Dos37
Come on Twente
pi_28095936
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Laatst kwam ik Maduro tegen. Op de Dam.
nou wat zij die
pi_28096063
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:10 schreef Dos37 het volgende:

[..]

nou wat zij die
volgens mij was het een grap
  maandag 20 juni 2005 @ 18:22:38 #151
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_28096210
2 hele slechte standaard grappen
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  maandag 20 juni 2005 @ 18:26:07 #152
3647 B.R.Oekhoest
pi_28096289
Tja, die Maduro, dammen kan ie niet, voetballen des te beter.
pi_28096570
hmm..dit topic bloedt een beetje dood
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_28098147
quote:
Op maandag 20 juni 2005 15:45 schreef Bennie_K het volgende:
TE vaak...heeft iemand toevallig een filmpje van wat VDV allemaal liet zien op het jeugdwk toentertijd? Ik ben wel benieuwd wat voor magistrale dingen hij deed om zo erg gehypt te worden
VdV kreeg een mooie rode kaart.
www.thuisuiteten.nl
pi_28098349
pi_28103407
typisch gelukkig is hij opgerot naar HSV
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_28104585
Waar hij dalijk opbloeit
pi_28104707
Symphatieke jongen, alleen niet al te slim volgens mij.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 07:01:45 #159
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_28108252
quote:
Op maandag 20 juni 2005 23:12 schreef fransie102 het volgende:
Symphatieke jongen, alleen niet al te slim volgens mij.
Is mij niet opgevallen, waarom denk je dat?
pi_28108555
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 07:01 schreef Maquiladora het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook, wel voetbal intellect, maar verder niet echt veel van de wereld afweten.
Klik dan als je durft
pi_28110051
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 07:01 schreef Maquiladora het volgende:

[..]

Door de keuzes die hij maakt en deze blinken niet echt uit in strategisch verantwoorde.

Dat hij bij Ajax mislukt is is deels aan hem zelf te wijten.
Yeah baby Yeah!
pi_28110139
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 10:01 schreef Elgigante het volgende:

Dat hij bij Ajax mislukt is is deels aan hem zelf te wijten.

pi_28110355
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 10:06 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

A) Vind je dat hij zijn belofte heeft ingelost dan?
B) Of vind je hem geslachtofferd?
Yeah baby Yeah!
pi_28110495
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 10:16 schreef Elgigante het volgende:

[..]

A) Vind je dat hij zijn belofte heeft ingelost dan?
B) Of vind je hem geslachtofferd?
ik vind dat hij het goed deed tot nog toe en ik denk dat hij volgend seizoen een van de smaakmakers zal zijn.
pi_28110588
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 10:22 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik vind dat hij het goed deed tot nog toe en ik denk dat hij volgend seizoen een van de smaakmakers zal zijn.
Hij heeft twee seizoenen goed gespeeld, maar toen de definitieve doorbraak verwacht werd gaf hij niet thuis en heeft hij 2 jaar ondermaats gespeeld en is met de staart tussen de benen voor 5 miljoen Euro vertrokken naar HSV.

Gezien de verwachtingen na de eerste twee seizoenen is dat toch een anti-climax, zowel de nieuwe club als de transferprijs.

Een goeie speler die van der Vaart, maar zijn beste tijd komt nog.
Bij HSV heeft hij het in zich om de publiekslieveling te worden inderdaad.
Yeah baby Yeah!
pi_28110953
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 10:25 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hij heeft twee seizoenen goed gespeeld, maar toen de definitieve doorbraak verwacht werd gaf hij niet thuis en heeft hij 2 jaar ondermaats gespeeld en is met de staart tussen de benen voor 5 miljoen Euro vertrokken naar HSV.

Gezien de verwachtingen na de eerste twee seizoenen is dat toch een anti-climax, zowel de nieuwe club als de transferprijs.

Een goeie speler die van der Vaart, maar zijn beste tijd komt nog.
Bij HSV heeft hij het in zich om de publiekslieveling te worden inderdaad.
aha nu snap ik 'm.

jij hebt het nog over v.d.vaart
pi_28111550
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 10:41 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

aha nu snap ik 'm.

jij hebt het nog over v.d.vaart
Juist, met Maduro zie ik het wel goed komen als hij een normale zaakwaarnemer heeft (Lindse meen ik toch?) normaal behandeld wordt door de media, supporters en staf en niet de verantwoorelijkheid van het hele aftal opgelegd krijgt.

Hij heeft (wat ik van hem zie) wel de capaciteiten om een grote jongen te worden voor een internationale topclub, hij voetbalt een beetje braziliaans, maar met Nederlandse discipline, een gouden combinatie.
Yeah baby Yeah!
pi_28111848
Die jongen kun je ook niet zo snel het hoofd op hol brengen. We zullen zien hoe het met hem gaat als hij een terugslag krijgt. Wesley Sneijder viel ook behoorlijk van zijn voetstuk terwijl hij gezien werd als 'het' talent, de complete voetballer enz.
That's all folks!
pi_28112154
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 11:04 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Juist, met Maduro zie ik het wel goed komen als hij een normale zaakwaarnemer heeft (Lindse meen ik toch?) normaal behandeld wordt door de media, supporters en staf en niet de verantwoorelijkheid van het hele aftal opgelegd krijgt.

Hij heeft (wat ik van hem zie) wel de capaciteiten om een grote jongen te worden voor een internationale topclub, hij voetbalt een beetje braziliaans, maar met Nederlandse discipline, een gouden combinatie.
ik was al bang dat je vond dat Maduro mislukt was bij ajax
ik vind hem, zoals hij op dit WK speelt, erg veel lijken op Rijkaard
pi_28134680
Of Seedorf. Doet ie me ook wel wat aan denken. De jonge, taakbewuste versie dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_28134722
Maduro heeft wel een betere passing als je hem met Clarence vergelijkt.
That's all folks!
pi_28138321
Jawel, is defensief ook sterker. Hoewel de jonge Seedorf ook een aardige passer was en qua fysiek en stijl er ook wel wat op leek. Al deed Clarence vaak ook aan Rijkaard denken.

Volgens RvN is Maduro een Braziliaan trouwens.
www.thuisuiteten.nl
pi_28143817
Ik vind Maduro nu wel geweldig voetballen.
Hij zou nuttig zijn bij elke club
pi_28247298
Ga maar lekker op vakantie, Maduro, want volgens mij ben je daar wel aan toe.
Klik dan als je durft
pi_28247332
Jups gister was het echt bagger...
pi_28247385
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:07 schreef Suijk het volgende:
Ga maar lekker op vakantie, Maduro, want volgens mij ben je daar wel aan toe.
Een verdiende vakantie ook, jammer dat het gisteren echt niet meer ging.
That's all folks!
pi_28247484
Dat Maduro zo slecht speelde kon hij gewoon niks aan doen.
Nu hopen dat hij weer 100% wordt en goed zal spelen met de grote jongens.
pi_28250506
Dat komt wel in orde. Misschien had ie toch niet mee moeten gaan met Oranje.
www.thuisuiteten.nl
pi_28250782
Eigenlijk heeft Maduro maar een helft goed gespeeld dit toernooi, de rest was bagger...
In Southern Sun
pi_28250895
Maar Maduro is toch die man die Van Bommel overklast en de nieuwe Beckenbauer wordt?
pi_28250918
quote:
Op zondag 26 juni 2005 15:50 schreef cultheld het volgende:
Maar Maduro is toch die man die Van Bommel overklast en de nieuwe Beckenbauer wordt?
Dat dan weer wel natuurlijk.
Klik dan als je durft
pi_28250997
quote:
Juist. Maar is natuurlijk een paar jaar jonger dan die antiheld, en heeft gewoon een zwaar seizoen gehad...
In Southern Sun
  zondag 26 juni 2005 @ 15:54:54 #183
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_28251018
quote:

ik your dreams
pi_28251674
quote:
Op zondag 26 juni 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:
Dat komt wel in orde. Misschien had ie toch niet mee moeten gaan met Oranje.
Dat denk ik ook.
pi_28251842
Dan was Nederland in de poule fase misschien al uitgeschakeld, denk dat de openingswedstrdij verloren was gegaan en dan had ik het wel willen zien...
In Southern Sun
pi_28252006
Met het grote Oranje bedoel ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_28252104
Ah okee, daar kan ik wel inkomen...
In Southern Sun
  zondag 26 juni 2005 @ 20:42:19 #188
15869 gr8w8
Better by design.
pi_28255271
Maduro kon er ook niks aandoen, hij speelde inderdaad bagger, maar hij zag er niet alleen moe uit, hij was moe. Dat zei hij zelf. Geweldige instelling voor een speler van het grote Oranje.
pi_28255347
Hoe kan je nou moe zijn van dit seizoen als ie pas in beeld is gekomen sinds dat Blind er is, en een handvol invalminuutjes van Marco hebt gekregen. Wat een miet ! Dat ie een voorbeeld neemt aan de kwartfinales van vrijdag, waar ook 4 ploegen de verlenging speelde maar dan in 35 graden. Schop die Ajax gasten naar de conditietrainer, want die Babel was ook tien keer niks. Teveel met Ali B liggen blowen en rappen.
  zondag 26 juni 2005 @ 21:00:20 #190
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28255404
Alsof hij voordat 'ie bij Blind in beeld kwam geen wedstrijden heeft gespeeld Hij heeft toch echt ergens stinkend z'n best gedaan om voor de A selectie geselecteerd te worden door Koeman en Blind hoor
pi_28255835
Duh dat snap ik, wedstrijdjes op dinsdagavond met het tweede tellen niet mee als optelsom voor een zogenaamd slopend seizoen voor 'de arme Maduro'. Dat ie effe lekker bij Ronaldhino informeert naar het leef en eetpatroon, die dit jaar 70 matches speelde op slopend topniveau, maar nog steeds wervelt in de Confed-Cup in D'land. Weg duss met die smoesjes, hij stelde bijna het hele toernooi zwaar teleur ondanks dat geslijm en opgehemel van die zogenaamde kenners.

Hij heeft het wel ergens in zich, maar het is gewoon uitermate zwak dat ie het nu niet heeft kunnen brengen. Een offday mag altijd, maar hij heeft er teveel gehad en speelde gisteren megadom. Elke keer maar weer lopen met die bal en dan weer steevast die bal verliezen omdat een Nigeriaan op zijn hielen zit of simpel instapt, en dan die gebaartjes erna alsof het aan anderen ligt. En die Babel met zijn gestuntel, nog zo iets dramatisch. Maar die angstige Kut-Foppe is de hoofdoorzaak, die lomperik stelt ze op en wisselt niet als het hoort. Beetje mijn toernooi verneuken, Friese net-niet-coach.
pi_28256119
quote:
Op zondag 26 juni 2005 21:52 schreef Edenoniphobic het volgende:
Beetje mijn toernooi verneuken
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_28256149
Ronaldinho is fysiek wel even verder en is het aantal topduels wat hij speelt meer gewend. Verder kan al die media-aandacht die Maduro voorheen niet had ook erg slopend zijn.
That's all folks!
pi_28256547
Tuurlijk is dat een oudere volwassen speler, het geeft alleen aan dat als je professioneel met de sport bezig bent je lichaam enorm veel aankan, en dat van die paar partijtjes van Maduro dit jaar geen fysieke marathon gemaakt moet worden waardoor ie nu erdoorheen zou moeten zitten. Neem anders de 17/18 jarige Fabregas die een seizoen meebalt met Arsenal, da's andere koek.

En het was toch een rustige jongen die zich niet gek liet maken en altijd van zijn fouten leerde ? Hij wil zelf toch zo graag in beeld, anders moet ie nee zeggen tegen de interviews in de media. Heel simpel. Hij viel gewoon heel erg tegen sinds ie een mandekker op zich kreeg en wist zich totaal geen raad met de kleine ruimte en korte tijd die ie had. Gevalletje Sneijder voorlopig, flink ophypen in no-time, diep zinken in no-time.

"Ja dat balverlies tegen AZ waardoor die tegengoal viel, dat doet onze Grote Maduro nu nooit meer. Hij leert namenlijk altijd van fouten."
pi_28256854
A.u.b zeur niet zo, laten we eerst volgend seizoen even afwachten.
That's all folks!
pi_28256889
Waar is die Sneijder?
pi_28256906
Nu op huwelijksreis met z'n Ramona.
That's all folks!
pi_28265983
Ik vond Maduro eigenlijk een damatische wedstrijd spelen, moe of niet moe, de instelling in het veld van Hedwiges was beneden alle peil en als hij te moe was had hij in teambelang moeten denken en de coach adviseren hem niet op te stellen.
Zoals ie zaterdag speelde was hij absoluut geen meerwaarde, eerder een verlies voor het elftal.
Yeah baby Yeah!
  maandag 27 juni 2005 @ 10:51:43 #199
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28265998
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu op huwelijksreis met z'n Ramona.
Wanneer was de bruiloft dan op SBS?
  maandag 27 juni 2005 @ 21:07:08 #200
15869 gr8w8
Better by design.
pi_28283695
quote:
Op maandag 27 juni 2005 10:51 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Wanneer was de bruiloft dan op SBS?
Nickelodeon.
pi_28339443
Nieuw contract getekend, tegen internationalsalaris?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:03:20 #202
15869 gr8w8
Better by design.
pi_28339645
In elk geval wel hoger en een jaar extra.
pi_44745426
Een dik jaar verder en Maduro lijkt enorm stil te staan in zijn ontwikkeling.

Totaal geen kracht, totaal geen vertrouwen in z'n passes en duels. Veel onnodige fouten en het lijkt alsof het maar niet wil lukken.

Wat moet er gebeuren voor Maduro om weer terug te komen op z'n oude niveau of wordt hij toch enorm overschat na een aardig begin?
pi_44745517
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:57 schreef methodmich het volgende:
Nieuw contract getekend, tegen internationalsalaris?
Is niet te hopen voor Ajax
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44745520
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 05:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een dik jaar verder en Maduro lijkt enorm stil te staan in zijn ontwikkeling.

Totaal geen kracht, totaal geen vertrouwen in z'n passes en duels. Veel onnodige fouten en het lijkt alsof het maar niet wil lukken.

Wat moet er gebeuren voor Maduro om weer terug te komen op z'n oude niveau of wordt hij toch enorm overschat na een aardig begin?
Enorm overschat door mensen die er geen kijk op hebben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 26 december 2006 @ 06:03:03 #206
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44745532
Geweldige voetballer, maar zal er niet komen door mentale problemen.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_44746207
Diego laatste waarschuwing. We beginnen je gezuig en uitlokkend gedrag spuugzat te worden. Daarnaast kunnen jullie DAM het beste gewoon negeren. NIet altijd even makkellijk maar ook dat houdt het topic redelijk schoon.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_44746679
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 06:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Geweldige voetballer, maar zal er niet komen door mentale problemen.
Lijkt het wel op. Ik snap alleen niet wat voor mentale problemen.

Ik heb hem voor school een keer geinterviewd (vlak voor het WK), en het leek mij echt een 'opgeruimde' gozer. Toffe kerel ook, erg vriendelijk. Ik hoop het echt van harte voor hem dat hij snel weer in orde is.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44746756
Wat kan hij geweldig?
pi_44746795
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat kan hij geweldig?
Solo's.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_44747019
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:21 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Solo's.
"Als Kaises Franz Beckenbauer"

Maar is Maduro niet beter als rechtshalf?
  dinsdag 26 december 2006 @ 11:37:43 #212
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44747054
Nee, vanaf rechts kan je 180 graden minder spelverdelen.

Ben blij dat Diego na z'n laatste waarschuwing en die laatste verwijderde post na die waarschuwing ongetwijfeld weer eens een paar maandjes weekjes daagjes uurtjes toe mag kijken.
pi_44747065
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:35 schreef keijz het volgende:
Maar is Maduro niet beter als rechtshalf?
Daar heeft hij te weinig diepgang voor denk ik. Hij heeft een aantal wedstrijd uitstekend gespeeld als controlerende man op het middenveld. Ik weet nog bij het WK van Jong-Oranje (in Nederland) dat hij toen geweldig speelde. Ook bij Ajax heeft hij daar een aantal keer goed gespeeld.

Maar goed, op dit moment komt hij helaas nergens goed tot zijn recht. Ik ben benieuwd hoe Ten Cate van plan is dit op te lossen.
pi_44747072
Vogel verdeelde het spel ook altijd goed
  dinsdag 26 december 2006 @ 11:39:19 #215
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44747080
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:38 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Daar heeft hij te weinig diepgang voor denk ik. Hij heeft een aantal wedstrijd uitstekend gespeeld als controlerende man op het middenveld. Ik weet nog bij het WK van Jong-Oranje (in Nederland) dat hij toen geweldig speelde. Ook bij Ajax heeft hij daar een aantal keer goed gespeeld.

Maar goed, op dit moment komt hij helaas nergens goed tot zijn recht. Ik ben benieuwd hoe Ten Cate van plan is dit op te lossen.
Ten Cate moet hem gewoon terugsturen naar Jong Ajax, totdat 'ie daar weer de grote man is.
pi_44747101
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:38 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Tja als er een middenvelder bijkomt in de winterstop, zal het moeilijk worden voor Hedwiges om het vertrouwen terug te winnen
pi_44747112
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:39 schreef twi het volgende:

[..]

Ten Cate moet hem gewoon terugsturen naar Jong Ajax, totdat 'ie daar weer de grote man is.
Lijkt me ook ja. Wel triest eigenlijk.... van international tot Jong-Ajax.
pi_44747126
Van Basten is de bondscoach
  dinsdag 26 december 2006 @ 11:46:16 #219
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44747174
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:41 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Lijkt me ook ja. Wel triest eigenlijk.... van international tot Jong-Ajax.
Is met Heitinga ook gebeurd toch? Die kwam vorig jaar omstreeks deze tijd niet eens meer in aanmerking voor Jong Oranje. Soms moet je gewoon een stap terug maken om twee stappen vooruit te zetten.
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Basten is de bondscoach
Joh. Al meer dan twee jaar hoor. Maar fijn dat je ook eens met wat nieuws komt.
pi_44747186
Is dat bij Heitinga gebeurt? Of Steekelenburg?
  dinsdag 26 december 2006 @ 11:48:06 #221
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44747196
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is dat bij Heitinga gebeurt? Of Steekelenburg?
Heitinga of Stekelenburg, geen idee wie van de twee dat nou was. Die twee lijken qua uiterlijk, positie en achternaam zoveel op elkakar.
pi_44747344
Zo'n goed WK u20 speelde Maduro ook niet hoor, dat is schromelijk overdreven door de media. Hij was aanvoerder (meen ik) en speelde zich daarom redelijk in de kijker. Maar naarmate de tegenstanders beter werden, werd er wat druk op Maduro gezet, of een dynamische aanvallende middenvelder (Mikel bijvoorbeeld), waardoor hij óf de tijd niet had om een betere pass te geven dan een tikkie breed/terug, óf hij telkens werd overlopen wat met zijn logge lichaamsbouw en weinige dynamiek voor veel gevaar zorgde.

Die problemen heeft hij nu nog steeds.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 26 december 2006 @ 12:12:01 #223
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44747615
Klopt, vooral tegen Nigeria was Maduro een drama. Maar de wedstrijden ervoor was hij flink belangrijk. Overigens is die logge lichaamsbouw niet funest hoor, die is vrijwel hetzelfde als die van Rijkaard. En dat was ook niet de snelste qua handelen, geen Sneijder in elk geval. Wanneer Maduro de conditie opbouwt en misschien een paar kilootjeskwijt raakt voor de vele meters die hij loopt (de meeste op het jeugd WK), en de balans in z'n spel terug weet te brengen dan kan 'ie gewoon een heel goede voetballer worden.

Helaas wordt 'ie nu geforceerd om te presteren. De pers kraakt 'm af, de supporters zien het niet meer in 'm zitten en zelfs de coach valt 'm publiekelijk af. Zoals ik zeg, hou 'm een half jaartje uit de schijnwerpers en wellicht komt 'ie veel sterker terug.

Want hoewel hij de kwaliteit nog lang niet heeft, heeft 'ie wel de potentieom een type Rijkaard te worden.
pi_44751511
Rijkaard had wel dynamiek en Madura niet en zal het ook nooit krijgen. Of denk jij van wel?
  dinsdag 26 december 2006 @ 18:52:27 #225
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44751568
Ja.
pi_44752143
Ajax 1 is voor de korte termijn inderdaad geen optie lijkt mij. Ajax 2 of verhuur lijkt mij het beste.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_44752334
Hier maakt V. Basten denk ik een blunder. Eerst roept hij Maduro zo op, en nu is hij niet goed genoeg voor Ajax. Van Basten is denk ik wel zo snugger dat hij hem nog steeds oproept
pi_46555684
quote:
22/2/2007 - Contractverlenging Hedwiges Maduro onzeker
(Gepost door P.)

BRON: Het Parool

Het Parool meldt dat Ajax vooralsnog weinig haast heeft het tot 2008 lopende contract van middenvelder Hedwiges Maduro te verlengen. "Ik weet ook niet waarom. Maar er spreekt weinig vertrouwen uit.", zegt Maduro.

Zijn zaakwaarnemer Roger Lindse ziet er een signaal in, maar onderstreept dat Maduro desondanks wil slagen bij Ajax. Tegelijkertijd stelt Lindse dat hij het vanwege de opstelling van Ajax logisch is dat "we ons nu de vraag stellen of hij toekomst heeft in Amsterdam. Mochten club en speler uit elkaar gaan, dan hoop ik dat het in goed overleg gebeurt. Er zit geen gelimiteerde transfersom in het contract." Maduro zelf kent de bedrijfsfilosofie van Ajax en stelt: "Als er niets verandert, zou ik deze zomer eigenlijk moeten worden verkocht" zegt Maduro.

Martin van Geel wilde geen commentaar geven.
pi_46555785
ze mogen van mij zijn contract wel verlengen maar hij moet dan zeker verhuurd worden want op deze manier wordt het niks meer
pi_46555824
Dat wordt niks meer met hem. Hij is gefaald.
pi_46556175
Gewoon deze zomer beslissen wat het wordt, dan heeft hij nog een aantal (cruciale) maanden op zich te bewijzen.

Maar het blijft een dilemma. We weten allemaal dat hij goed kan voetballen, maar als dat er al een tijd niet uitkomt is dat toch merkwaardig.
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:14:18 #232
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_46556234
Hij heeft in zijn eerste half jaar goed gevoetbald. Daarna viel hij vooral op door enorme blunders te maken (denk aan de "terugspeelbal" tijdens Ajax-Roda vorig seizoen). Kortom, wegdoen, want hij haalt het benodigde niveau niet.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 februari 2007 @ 13:30:27 #233
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46556732
we horen het wel, zullen hem niet missen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_46557311
Ik zal hem ook niet missen. Laat hem maar een niveautje lager spelen, is voor hem zelf ook het beste.
pi_46559568
Einde verhaal voor Maduro dus, jammer vond het in het begin nog wel wat..
pi_46560384
Er stond een tijdje geleden wel een interessant stuk van hem in dat Ajax blaadje. Ben het alleen vergeten, maar dat verklaarde zijn slechte spelen mede.
Klik dan als je durft
pi_49923471
quote:
29/5/2007 - Maduro wil na EK duidelijkheid van Ajax
(Gepost door RvN)

Hedwiges Maduro liet in een interview met Het Parool weten dat hij na het EK onder 21 duidelijkheid wil van Ajax over zijn toekomstmogelijkheden in Amsterdam. Van Geel heeft hem laten weten dat hij zich gewoon moet melden bij de start van de voorbereiding en dat dan in juli de situatie bekeken wordt. 'Kijk, als Ajax niet met me verder wil en ik hoor dat in een vroeg stadium, dan kan ik me in de voorbereiding bij een andere club aansluiten. Daarom wil ik eigenlijk duidelijkheid meteen na het EK. Ik kan namelijk niet nog zo'n slecht seizoen meemaken als het vorige.'

Maduro realiseert zich dat een vertrek lastig ligt, omdat hij dan eigenlijk wel naar een topclub wil. 'En ik denk niet dat ze me naar een directe concurrent laten vertrekken.' Andere opties zijn het buitenland of zijn contract bij Ajax uitdienen en dan vertrekken, als Ajax niet langer met hem doorwil.
Goed dat hij zelf ook doorheeft dat het een matig seizoen van hem was. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren en hoe hij zich verder zal gaan ontwikkelen bij Ajax of een andere club. Een goed EK zou wonderen voor hem kunnen doen.
pi_50307477
Ongelooflijk wat een verschil tussen de Maduro bij Ajax en bij Jong Oranje. Vandaag met veel vertrouwen, zekerheid, aanvallende oplossingen.

Als hij dit nou het toernooi doorzet en daarna ook bij Ajax, dan kan ie Gabri echt wel opvolgen. Maar echt bizar wat er een verschil tussen zit.
  zondag 10 juni 2007 @ 20:15:36 #239
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50307612
Ik vond 't wel meevallen, ik vond Maduro beresterk in z'n invalbeurten de laatste tijd. Hij heeft alleen tot pakweg april bijna een jaar gekwakkeld me z'n 'vorm.
pi_50307666
Maduro was vandaag de Maduro zoals we hem kennen. Rustig maar oh zo nuttig.
pi_50307762
Ik vond m zeker nuttig. Misschien is ie alleen nog net iets beter als vrije verdediger omdat ie dan meer tijd en ruimte heeft. Maar deze Maduro hebben we een tijdje niet gezien
pi_50322460
quote:
Op zondag 10 juni 2007 20:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vond m zeker nuttig. Misschien is ie alleen nog net iets beter als vrije verdediger omdat ie dan meer tijd en ruimte heeft.
Maar ik vind Vlaar en Donk achterin ook wel een veilig idee eigenlijk. Niks aan veranderen.
  maandag 11 juni 2007 @ 10:05:59 #243
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_50322542
Goede speler, Maduro. Al heeft hij het dit jaar niet laten zien. Denk dat hij in een team als dat van Feyenoord veel beter uit de verf zou komen. Hij bezit de kwaliteiten wel
pi_50322752
quote:
Op maandag 11 juni 2007 10:05 schreef leolinedance het volgende:
Goede speler, Maduro. Al heeft hij het dit jaar niet laten zien. Denk dat hij in een team als dat van Feyenoord veel beter uit de verf zou komen. Hij bezit de kwaliteiten wel
Geloof je het zelf .

Lekker zn EK spelen, contractverlenging bij Ajax en een lekker seizoen spelen
  maandag 11 juni 2007 @ 10:16:28 #245
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_50322842
quote:
Op maandag 11 juni 2007 10:13 schreef Rumille het volgende:

[..]

Geloof je het zelf .

Lekker zn EK spelen, contractverlenging bij Ajax en een lekker seizoen spelen
Er waren geruchten een tijdje terug dat hij naar PSV zou gaan. Maar dat zie ik (nu zeker) niet meer gebeuren. Waarom zou Feyenoord dan geen optie zijn? Ik vind hem trouwens ook wel een sympatieke voetballer, vooral vergeleken met een hoop andere spelers van Ajax
pi_50328126
quote:
Op maandag 11 juni 2007 10:03 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Maar ik vind Vlaar en Donk achterin ook wel een veilig idee eigenlijk. Niks aan veranderen.
Ik heb het eigenlijk ook niet specifiek over jOranje, maar meer in het algemeen. Tegen 1 spits kan je best met 1 mandekker en 1 vrije verdediger spelen. En die vrije, opbouwende verdediger kan dan heel goed Maduro zijn.
  maandag 11 juni 2007 @ 13:59:16 #247
3647 B.R.Oekhoest
pi_50330426
Laatst kwam ik Maduro nog tegen op de Dam.
  maandag 11 juni 2007 @ 17:07:20 #248
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_50337652
quote:
Op maandag 11 juni 2007 13:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Laatst kwam ik Maduro nog tegen op de Dam.
tof.
pi_50374846
spam +reacties verwijderd
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_50421271
De Haan is een betere coach voor Maduro dan Ten Cate?
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:27:47 #251
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50663089
Echt ik snap echt niet dat Maduro speelt, zijn mensen met betere vorm het afgelopen jaar en die spelen niet.

Veel te hoog opgehemelde speler!!
pi_50663142
!
pi_50663157
1e wedstrijden gemist jongens?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_50663273
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:27 schreef TJDoornbos het volgende:
Echt ik snap echt niet dat Maduro speelt, zijn mensen met betere vorm het afgelopen jaar en die spelen niet.

Veel te hoog opgehemelde speler!!
Keek je net?
pi_50663391
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:29 schreef denthemen het volgende:
1e wedstrijden gemist jongens?
Nee, en seizoen 2005/2006 en 2006/2007 heb ik ook niet gemist !
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:38:12 #256
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50663497
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:32 schreef Rumille het volgende:

[..]

Keek je net?
eerste helft daarna ben ik hier blijven hangen hoezo?
pi_53594815
Weer compleet op de weg terug. Mooi om te zien.

Ook de technische staf waardeert het .
quote:
30/9/2007 - Ajax doet Maduro aanbieding
(Gepost door RvN)

Ajax heeft Hedwiges Maduro een aanbieding gedaan tot contractverlenging. Dat liet de middenvelder na het duel tegen VVV Venlo zelf weten. Vorige week was er een eerste gesprek waarin Ajax die aanbieding deed. 'We zijn nu in onderhandeling," aldus Maduro, die aangaf geen haast te hebben. "Maar uit de aanbieding spreekt wel vertrouwen uit. We zien wel hoe het gaat lopen. Mijn zaakwaarnemer is nu even op vakantie, daarna zullen we rustig gaan praten."
pi_53594852
Goed nieuws, hij doet het weer goed ja, gelukkig.
Klik dan als je durft
pi_53594898
Maduro

Sterk gespeeld afgelopen wedstrijden.
  zondag 30 september 2007 @ 17:37:36 #260
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_53595034
Meest sympathieke speler van Ajax. Een van de weinige overigens..
pi_53599328
Maduro
AFC AJAX
pi_53603831
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:37 schreef leolinedance het volgende:
Meest sympathieke speler van Ajax.
Zeker, heb hem een keer ontmoet. Echt een topgozer.

Hij speelde ook weer goed vandaag.
pi_53605067
Hopelijk blijft hij, ik vond trouwens al dat ze die contractverlenging veel eerder hadden moeten geven.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_53628126
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:37 schreef leolinedance het volgende:
Meest sympathieke speler van Ajax. Een van de weinige overigens..
Jij kent ze allemaal persoonlijk?

Jij vindt Sneijder waarschijnlijk ook een arrogante zak, terwijl Wes een ontzettend aardige gast is. Maar je hebt wel gelijk wat Maduro betreft. Hele aardige gozer. Erg leuk voor hem dat hij weer uit zijn dip gekomen is. Nu snel zijn contract verlegen
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:17:55 #265
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53714321
Hedwiges Maduro is de laatste weken goed bezig, snel dat contract verlengen dus!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53714828
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 10:17 schreef M0NTANA het volgende:
Hedwiges Maduro is de laatste weken goed bezig, snel dat contract verlengen dus!
Als ik hem was zou ik dat nu niet meer doen.
En nee, niet vanwege de sportieve prestaties maar meer om het feit dat men vorig jaar ook geen vertrouwen in zijn kwaliteiten had. Misschien dat een nieuwe trainer het meer in hem ziet zitten en doet dat hem wel besluiten om bij te tekenen.
pi_53832581
quote:
Maduro wil rotjaar definitief achter zich laten
10 oktober 2007

Bijna zestien maanden geleden, op 21 juni 2006, kwam Hedwiges Maduro voor het laatst in actie voor het Nederlands elftal. In de laatste groepswedstrijd van het WK 2006 tegen Argentinië kwam de jonge Ajacied in de slotfase in het veld voor Wesley Sneijder. Sindsdien werd het stil rond de middenvelder. Na de zomer van 2006 brak een zware periode aan voor Maduro, waarin hij niet alleen zijn plek in de Oranje-selectie, maar ook zijn basisplaats bij Ajax verloor.

De ommekeer kwam in juni van dit jaar, toen Maduro met Jong Oranje Europees kampioen werd. Maduro was nog altijd niet de oude, maar speelde een deel van zijn frustraties van zich af. Het was genoeg voor hem om vol goede moed te beginnen aan het nieuwe seizoen. En hoewel hij aanvankelijk genoegen leek te moeten nemen met een rol als reserve, is Maduro inmiddels weer een vaste waarde bij Ajax.

In Katwijk, waar hij voor het eerst sinds bijna anderhalf jaar weer meetrainde met het Nederlandse elftal, blikte Maduro nog een keer terug op het zware jaar dat achter hem ligt. "Ik was gewoon heel vermoeid", zegt hij tegen FCUpdate.nl. "Ik had net een WK achter me en dat had ik gewoon nog in mijn benen. Ik raakte continu geblesseerd, waardoor ik niet in mijn ritme kwam. Soms was ik best in vorm, maar dan raakte ik altijd weer geblesseerd."

Dit seizoen hoopt Maduro alle ellende van vorig jaar achter zich te laten. Voorlopig gaat dat prima, met zijn uitverkiezing voor het Nederlands elftal als voorlopig hoogtepunt. "Ja, ik ben heel blij dat ik weer terug ben bij Oranje. Ik speel lekker bij Ajax, dus het is prettig om te zien dat ik dan meteen weer in beeld ben. Want die WK-wedstrijd tegen Argentinië, mijn laatste interland dus, is al weer erg lang geleden", lacht hij.

Komende zaterdag, tegen Roemenië, hoopt Maduro eindelijk weer eens een interland aan zijn totaal toe te kunnen voegen. Fysiek moet dat mogelijk zijn, ondanks het feit dat hij maandag nog individueel trainde. "Ik had nog last van een klein kneuzinkje, waardoor ik afgelopen zondag ook niet gespeeld had. Maar de training maandag ging goed, dus ik denk dat het voor komend weekend wel goed gaat komen."
pi_53845258
Hij is goed begonnen, maar toch zie ik liever straks Davids in plaats van Hedwiges.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53857197
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:26 schreef RayMania het volgende:
Hij is goed begonnen, maar toch zie ik liever straks Davids in plaats van Hedwiges.
Heitinga zal wel een linie achteruit schuiven nu, dus dan blijft er een plaatsjij voor 'm op t middenveld.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 12:35:03 #270
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_53861027
Er komt een middenveld met Gabri, Maduro en Davids, dat ziet er toch al wat beter uit dan wat we de laatste tijd te zien krijgen.
pi_53868941
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:04 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Heitinga zal wel een linie achteruit schuiven nu, dus dan blijft er een plaatsjij voor 'm op t middenveld.
Heitinga zie ik liever niet achterin, daar speelt hij minder goed.
pi_53869021
Maar dan spelen we dus zonder 10. Maw Huntelaar moet zich weer ver terug laten zakken om aangespeeld te worden. Ik ben voorstander van een 3-4-3 systeem met Davids op 4.
Drie echte verdedigers: Stam Heitinga en Vermaelen. Daarvoor Davids. Op 6 Gabri en op 8 Maduro. Op 10 Luque of Leonardo (of misschien een aankoop in de winterstop) en in de spits Kennedy (Leo), KJH en Suárez.
pi_53961849
quote:
Hedwiges Maduro is vooralsnog niet van plan zijn aflopende contract bijAjax te verlengen. De club deed hem een nieuwe aanbieding, maar de middenvelder heeft gezegd desnoods tot de zomer te willen wachten.
Die wacht dus op een nieuwe trainer.
pi_53963284
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 07:58 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Die wacht dus op een nieuwe trainer.club
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_54247131
quote:
Maduro wil duidelijkheid

JOP VAN KEMPEN

UTRECHT - Met Hedwiges Maduro in de basis won Ajax gisteren met 1-0 bij FC Utrecht. Maduro's contract loopt na dit seizoen af. Ajax wil graag dat hij bijtekent, maar de middenvelder wenst een helder technisch beleid. ''Nu heb je elk jaar een andere trainer met een andere speelwijze.''

Maduro's uiteenzetting van zijn periode bij Ajax zou de commissie die de club binnenkort gaat doorlichten veel werk uit handen kunnen nemen. ''Ik heb het er met Urby Emanuelson wel eens over. In de vier jaar die we bij de selectie zitten, hebben we al vier trainers gehad. Telkens moet er opnieuw worden gebouwd. Dat is lastig en dat wil ik gewoon niet meer.''

''Ik wil graag zien dat de club een keuze maakt voor de lange termijn. Dat niet om het jaar of om de anderhalf jaar een nieuwe trainer komt die weer moet gaan bouwen aan een team. Als je kijkt naar een team als Arsenal of Manchester United, dan zie je dat ze daar een vaste kern spelers hebben en een vaste speelwijze. Bij ons heeft elke nieuwe trainer weer zijn eigen speelwijze en zijn eigen voorkeuren voor spelers.''

''Ik zie graag een trainer die vijf of zes jaar bij een club werkt. Kijk maar naar Louis van Gaal toen die nog als trainer bij Ajax werkte, die kon echt aan een team werken. Er gingen ook toen spelers weg, maar de kern en de speelwijze bleven hetzelfde. Aan een trainer die er voor langere tijd zit, weet je wat je hebt.''

De 22-jarige international die van Ajax het voorstel kreeg om zijn contract te verlengen, is dan ook zeer benieuwd welke toekomstplannen de club zal ontvouwen. Vandaag heeft Maduro's zaakwaarnemer Rodger Linse een afspraak met technisch directeur Martin van Geel en morgen hoort Maduro van Linse welk perspectief de club hem kan schetsen.

Duidelijkheid en standvastigheid staan boven aan het verlanglijstje van Maduro. Sommige teamgenoten denken er precies hetzelfde over, onder wie Urby Emanuelson, Klaas-Jan Huntelaar en Maarten Stekelenburg.

Ajax zou er goed aan doen om die spelers al in dit stadium proberen te verleiden tot een langer verblijf in Amsterdam. Hoewel bijvoorbeeld Emanuelson (tot 2011) en Huntelaar (tot 2010) nog lang vastliggen, staan ze na dit seizoen nadrukkelijk open voor een vertrek naar het buitenland. Aangezien de contracten van Jaap Stam en Edgar Davids aflopen en AC Milan de verrichtingen van Stekelenburg volgt, dreigt voor Ajax een leegloop.

Maduro verkeert in de luxe positie dat hij volgend seizoen transfervrij kan vertrekken. Het is aan Henk ten Cate te danken dat de middenvelder nog bij Ajax speelt. De vertrokken trainer sprak zijn vertrouwen in Maduro openlijker uit dan Van Geel.

Tegen FC Utrecht speelde Maduro een goede partij. ''Ik speelde op het randje van wat mag, maar dat deed bijna iedereen vanmiddag. Het was een goede overwinning.''

In de Galgenwaard vlogen de aanstekers - en zelfs een telefoon - de Ajacieden om de oren. Invaller Albert Luque hield er een wondje op zijn rug aan over. Die vijandige omgeving wakkerde het toch al groeiende groepsgevoel bij de Ajacieden aan. ''Ik merk dat we meer een eenheid beginnen te vormen,'' aldus Maduro. ''Na de overwinning omhelsde iedereen elkaar in de kleedkamer.''

Maduro waakt echter voor een sfeer waarin alleen maar schouderklopjes mogen worden uitgedeeld. ''De spelers moeten hard zijn tegen elkaar. Elkaar op de fouten durven wijzen, in een klimaat waarin dat wordt geaccepteerd. Dat je niet meteen een opmerking terugkrijgt. Je zegt eerder de waarheid tegen een vriend dan tegen iemand die denkt: 'rot maar op, man.''

Maduro praat deze week met Ajax, maar hij zal vermoedelijk pas in de winterstop beslissen of hij bijtekent. Dan heeft hij zelf een duidelijker beeld van de toekomst en Ajax waarschijnlijk ook.

''Ik denk dat Ajax nu ook de kant op wil van een trainer die langer aanblijft. Want de afgelopen vier jaar zijn niet zo succesvol geweest. En ik zie wel veel talentvolle spelers om me heen.''

© Het Parool, 29-10-2007
pi_54247280
Als ik PSV zou ik hem laten tekenen en dan voor 5 miljoen verpatsen aan Blackburn of Bremen
pi_54247378
Mocht Maduro vertrekken is het de zoveelste blunder van Van Geel. Hoe lang mag die kerel aan blijven modderen?

Gisteren speelde hij een ontzettend goede wedstrijd trouwens
pi_54247516
Nou ja, vorig seizoen werd terecht zijn contract niet verlengd. Ik denk dat er dan was afgevraagd waarom er in godsnaam contract verlenging werd aangeboden.

Als ie nu transfervrij weg gaat naar een topclub, heeft ie het zelf gewoon afgedwongen. Volkomen terecht dat hij zijn contract nu niet wil verlengen, net zoals vorig seizoen Ajax volkomen gelijk had.
pi_54247556
Als Aissati komt, zal ie wel eieren voor zijn geld kiezen.
pi_54247639
Hoezo? Daar speelt hij toch helemaal niet?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 29 oktober 2007 @ 18:49:58 #281
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54248964
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
nu van Geel de naam weer heeft laten vallen gaat dat weer een eigen leven leiden slim gedaan van van Geel.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54249235
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Middenveld ligt in het midden
pi_54249305
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 18:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nu van Geel de naam weer heeft laten vallen gaat dat weer een eigen leven leiden slim gedaan van van Geel.
Nou ja, alsof Maduro zo achterlijk is dat hij denkt dat er geen vervanger komt voor Sneijder. Alsof dat nieuw is. Maduro is toch ook totaal niet de creatieve speler zoals een Modric, Aissati, van der Vaart en Sneijder?
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Middenveld ligt in het midden
Dan moet iedereen vrezen voor zijn plek. Maduro is geen type Aissati hoor. Tevens kan Maduro ook centraal achterin. Dus die heeft echt nog veel genoeg te doen bij Ajax.

Davids en Gabri hebben ook niet het eeuwige leven.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 29 oktober 2007 @ 19:12:14 #284
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54249441
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nou ja, alsof Maduro zo achterlijk is dat hij denkt dat er geen vervanger komt voor Sneijder. Alsof dat nieuw is. Maduro is toch ook totaal niet de creatieve speler zoals een Modric, Aissati, van der Vaart en Sneijder?
[..]

Dan moet iedereen vrezen voor zijn plek. Maduro is geen type Aissati hoor. Tevens kan Maduro ook centraal achterin. Dus die heeft echt nog veel genoeg te doen bij Ajax.

Davids en Gabri hebben ook niet het eeuwige leven.
dat zeg ik ook niet, ik geef alleen aan waar het vandaan komt. Maduro hoeft zeker niet bang te zijn voor een eventuele komst an isi
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54249576
Ik wou gewoon ook even wat zeggen BS, niet zo streng
pi_54594846
quote:
Ajacied Maduro: 'In de winterstop hak ik de knoop door'
Datum: 14-nov-2007 09:43

Door Simon Zwartkruis

Hedwiges Maduro neemt over ruim een maand een beslissing over zijn toekomst. Maduro’s contract bij Ajax loopt medio 2008 af. “In de winterstop wil ik de knoop doorhakken. Anders blijft het doormalen en dat kan ten koste gaan van mijn spel. Dat wil ik niet”, zegt de middenvelder in de nieuwe Sportweek.

Welk besluit Maduro ook neemt, in Nederland zal hij alleen bij Ajax spelen. “De supporters zouden er niet blij mee zijn als ik naar een andere Nederlandse club zou gaan en zelf zie ik dat ook niet zo snel gebeuren. Ik ben een Ajax-jongen. Dus dan hebben we het over het buitenland. Mijn situatie is vergelijkbaar met die van Ryan Babel. Allebei jong, maar in korte tijd al heel veel meegemaakt.”
pi_54594938
Van Ajax moet hij voor 22 december kiezen, dus dat zal hij niet halen
pi_54595396
Denk dat hij naar Italië gaat.
pi_54597017
Het lijkt me duidelijk dat Maduro vertrekt, zuur voor Ajax dat er niet super gecasht kan worden. Al die praatjes over onduidelijkheid en lange termijn zal hem wel netjes verteld zijn.
That's all folks!
pi_54597021
Hij doet het goed hopelijk blijft hij nog een jaar
AFC AJAX
pi_54597071
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Maduro vertrekt, zuur voor Ajax dat er niet super gecasht kan worden. Al die praatjes over onduidelijkheid en lange termijn zal hem wel netjes verteld zijn.
Maxwell
De Jong
Pienaar
Galasek
Grygera

Maduro

Begint aardig structureel te worden
pi_54597145
Ja klopt, best zorgwekkend voor Ajax.
That's all folks!
pi_54597169
Maxwell was geblesseerd en ging weg tijdens revalidatie.
pi_54597232
Ik hoop dat hij nog een tijdje blijft. Als hij naar het buitenland vertrekt nu, komt ie nooit in de basis.
  woensdag 14 november 2007 @ 11:59:39 #295
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54597292
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja klopt, best zorgwekkend voor Ajax.
Nogal, is gewoon geld weggooien. Men moet contracten maar wat eerder verlengen, dit schiet niet op.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54597328
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 19:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Maar dan spelen we dus zonder 10. Maw Huntelaar moet zich weer ver terug laten zakken om aangespeeld te worden. Ik ben voorstander van een 3-4-3 systeem met Davids op 4.
Drie echte verdedigers: Stam Heitinga en Vermaelen. Daarvoor Davids. Op 6 Gabri en op 8 Maduro. Op 10 Luque of Leonardo (of misschien een aankoop in de winterstop) en in de spits Kennedy (Leo), KJH en Suárez.
Dat zou prima zijn. Al zou ik dan Kennedy op 10 zetten (of De Jong) en dan Suarez, KJH en Luque in de spits. En natuurlijk vd Wiel op de plaats van Stam nu. Helaas heeft Ajax verder zo weinig verdedigers.
  woensdag 14 november 2007 @ 12:08:09 #297
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54597482
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:01 schreef Fides het volgende:

[..]

Dat zou prima zijn. Al zou ik dan Kennedy op 10 zetten (of De Jong) en dan Suarez, KJH en Luque in de spits. En natuurlijk vd Wiel op de plaats van Stam nu. Helaas heeft Ajax verder zo weinig verdedigers.
Nadeel is dat Albert Luque en Luis Suarez geen echte buitenspelers zijn, eigenlijk kan je beter Dennis Rommedahl en Leonardo opstellen.
pi_54597880
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nadeel is dat Albert Luque en Luis Suarez geen echte buitenspelers zijn, eigenlijk kan je beter Dennis Rommedahl en Leonardo opstellen.
Rommedahl is meer een vleugelspeler dan Suarez maar Luque is volgens mij als linksbuiten nuttiger dan Leonardo, vooral door zijn voorzetten.
pi_54598276
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:54 schreef RayMania het volgende:
Maxwell was geblesseerd en ging weg tijdens revalidatie.
Dus je denkt dat hij wel had bijgetekend als hij niet gebleseerd was geweest?
pi_54598324
Grygera 4 miljoen
Pienaar 3 miljoen
De Jong 3 miljoen
Maxwell 5 miljeon
Maduro 3 miljoen
Galasek 2 miljoen

Dat is toch al snel 20 miljoen aan verloren inkomsten
  woensdag 14 november 2007 @ 12:47:47 #301
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54598486
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')