Hangt van het verloop van de wedstrijd af. Als het moeizaam gaat niet denk ik, als het makkelijk gaat wat sneller.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:41 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Denk ik eigenlijk niet. Hij zal zeker wel een inval beurt krijgen.
Goeie beurt tegen Roemenie? Ik heb hem nauwelijks gezien.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat laatste denk ik, gezien z'n goede beurt tegen Roemenië, ook wel... Basisplaats lijkt me inderdaad een beetje te veel van het goede...
Ongeveer even vaak als Van Bommel. Lag dus meer aan de rol in het veld.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:54 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Goeie beurt tegen Roemenie? Ik heb hem nauwelijks gezien.
En het meerendeel van de ballen die hij heeft gehad heeft hij bij de tegenstander ingeleverd.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Die ene bal die hij doorspeelde was goed, verder heeft hij weinig ballen gehad.
Ik ook, maar kan dat tegenwoordig ook al in 30 minuten?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:35 schreef Doc het volgende:
En als Maduro dan ook nog voldoet kan ik alleen maar zeggen: "goed gezien, Marco".
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:15 schreef the_legend_killer het volgende:
De nieuwe Zidane
Marco heeft Maduro in meer dan een wedstrijd gezien.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik ook, maar kan dat tegenwoordig ook al in 1 wedstrijd?
Waarom zie jij een uitverkiezing als een "beloning"? Dat duidt toch op enige "rechtvaardigheid" in een selectie?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:39 schreef SCH het volgende:
Het is alleen nog te vroeg om dat te constateren Doc.
Ik zou eerder het woord logica gebruiken. Jij doet net alsof alles wat Marco zegt niet bekritiseerd kan worden omdat hij nou eenmaal de bondscoach is en het beslist. Dan houdt het al snel op. Of dat je hem alleen op resultaten zou mogen afrekenen. We kunnen alles winnen en toch kun je kritiek op zijn keuzes hebben.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Waarom zie jij een uitverkiezing als een "beloning"? Dat duidt toch op enige "rechtvaardigheid" in een selectie?
Mag ik hieruit opmaken dat Cultheld een nieuwe Zidane ziet in Maduro?quote:
Ik drukte me nog voorzichtig uitquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat Cultheld een nieuwe Zidane ziet in Maduro?
Maduro naar Juventus!!!quote:
In de laatste minuut voor van Bommel ( die krijgt een publiekswissel voor zijn 3 doelpunten )quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maduro
Hopelijk morgen weer speelminuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |