VdV kreeg een mooie rode kaart.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:45 schreef Bennie_K het volgende:
TE vaak...heeft iemand toevallig een filmpje van wat VDV allemaal liet zien op het jeugdwk toentertijd? Ik ben wel benieuwd wat voor magistrale dingen hij deed om zo erg gehypt te worden
Is mij niet opgevallen, waarom denk je dat?quote:Op maandag 20 juni 2005 23:12 schreef fransie102 het volgende:
Symphatieke jongen, alleen niet al te slim volgens mij.
Dat idee heb ik ook, wel voetbal intellect, maar verder niet echt veel van de wereld afweten.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 07:01 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Is mij niet opgevallen, waarom denk je dat?
Door de keuzes die hij maakt en deze blinken niet echt uit in strategisch verantwoorde.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 07:01 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Is mij niet opgevallen, waarom denk je dat?
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:01 schreef Elgigante het volgende:
Dat hij bij Ajax mislukt is is deels aan hem zelf te wijten.
A) Vind je dat hij zijn belofte heeft ingelost dan?quote:
ik vind dat hij het goed deed tot nog toe en ik denk dat hij volgend seizoen een van de smaakmakers zal zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:16 schreef Elgigante het volgende:
[..]
A) Vind je dat hij zijn belofte heeft ingelost dan?
B) Of vind je hem geslachtofferd?
Hij heeft twee seizoenen goed gespeeld, maar toen de definitieve doorbraak verwacht werd gaf hij niet thuis en heeft hij 2 jaar ondermaats gespeeld en is met de staart tussen de benen voor 5 miljoen Euro vertrokken naar HSV.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind dat hij het goed deed tot nog toe en ik denk dat hij volgend seizoen een van de smaakmakers zal zijn.
aha nu snap ik 'm.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:25 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij heeft twee seizoenen goed gespeeld, maar toen de definitieve doorbraak verwacht werd gaf hij niet thuis en heeft hij 2 jaar ondermaats gespeeld en is met de staart tussen de benen voor 5 miljoen Euro vertrokken naar HSV.
Gezien de verwachtingen na de eerste twee seizoenen is dat toch een anti-climax, zowel de nieuwe club als de transferprijs.
Een goeie speler die van der Vaart, maar zijn beste tijd komt nog.
Bij HSV heeft hij het in zich om de publiekslieveling te worden inderdaad.
Juist, met Maduro zie ik het wel goed komen als hij een normale zaakwaarnemer heeft (Lindse meen ik toch?) normaal behandeld wordt door de media, supporters en staf en niet de verantwoorelijkheid van het hele aftal opgelegd krijgt.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
aha nu snap ik 'm.
jij hebt het nog over v.d.vaart
ik was al bang dat je vond dat Maduro mislukt was bij ajaxquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:04 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Juist, met Maduro zie ik het wel goed komen als hij een normale zaakwaarnemer heeft (Lindse meen ik toch?) normaal behandeld wordt door de media, supporters en staf en niet de verantwoorelijkheid van het hele aftal opgelegd krijgt.
Hij heeft (wat ik van hem zie) wel de capaciteiten om een grote jongen te worden voor een internationale topclub, hij voetbalt een beetje braziliaans, maar met Nederlandse discipline, een gouden combinatie.
Een verdiende vakantie ook, jammer dat het gisteren echt niet meer ging.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:07 schreef Suijk het volgende:
Ga maar lekker op vakantie, Maduro, want volgens mij ben je daar wel aan toe.
Dat dan weer wel natuurlijk.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:50 schreef cultheld het volgende:
Maar Maduro is toch die man die Van Bommel overklast en de nieuwe Beckenbauer wordt?
Juist. Maar is natuurlijk een paar jaar jonger dan die antiheld, en heeft gewoon een zwaar seizoen gehad...quote:Op zondag 26 juni 2005 15:50 schreef cultheld het volgende:
Maar Maduro is toch die man die Van Bommel overklast en de nieuwe Beckenbauer wordt?
quote:Op zondag 26 juni 2005 15:50 schreef cultheld het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 26 juni 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:
Dat komt wel in orde. Misschien had ie toch niet mee moeten gaan met Oranje.
quote:Op zondag 26 juni 2005 21:52 schreef Edenoniphobic het volgende:
Beetje mijn toernooi verneuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |