abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28247385
quote:
Op zondag 26 juni 2005 13:07 schreef Suijk het volgende:
Ga maar lekker op vakantie, Maduro, want volgens mij ben je daar wel aan toe.
Een verdiende vakantie ook, jammer dat het gisteren echt niet meer ging.
That's all folks!
pi_28247484
Dat Maduro zo slecht speelde kon hij gewoon niks aan doen.
Nu hopen dat hij weer 100% wordt en goed zal spelen met de grote jongens.
pi_28250506
Dat komt wel in orde. Misschien had ie toch niet mee moeten gaan met Oranje.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28250782
Eigenlijk heeft Maduro maar een helft goed gespeeld dit toernooi, de rest was bagger...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_28250895
Maar Maduro is toch die man die Van Bommel overklast en de nieuwe Beckenbauer wordt?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28250918
quote:
Op zondag 26 juni 2005 15:50 schreef cultheld het volgende:
Maar Maduro is toch die man die Van Bommel overklast en de nieuwe Beckenbauer wordt?
Dat dan weer wel natuurlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_28250997
quote:
Juist. Maar is natuurlijk een paar jaar jonger dan die antiheld, en heeft gewoon een zwaar seizoen gehad...
In Southern Sun
  zondag 26 juni 2005 @ 15:54:54 #183
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_28251018
quote:

ik your dreams
pi_28251674
quote:
Op zondag 26 juni 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:
Dat komt wel in orde. Misschien had ie toch niet mee moeten gaan met Oranje.
Dat denk ik ook.
pi_28251842
Dan was Nederland in de poule fase misschien al uitgeschakeld, denk dat de openingswedstrdij verloren was gegaan en dan had ik het wel willen zien...
In Southern Sun
pi_28252006
Met het grote Oranje bedoel ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28252104
Ah okee, daar kan ik wel inkomen...
In Southern Sun
  zondag 26 juni 2005 @ 20:42:19 #188
15869 gr8w8
Better by design.
pi_28255271
Maduro kon er ook niks aandoen, hij speelde inderdaad bagger, maar hij zag er niet alleen moe uit, hij was moe. Dat zei hij zelf. Geweldige instelling voor een speler van het grote Oranje.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_28255347
Hoe kan je nou moe zijn van dit seizoen als ie pas in beeld is gekomen sinds dat Blind er is, en een handvol invalminuutjes van Marco hebt gekregen. Wat een miet ! Dat ie een voorbeeld neemt aan de kwartfinales van vrijdag, waar ook 4 ploegen de verlenging speelde maar dan in 35 graden. Schop die Ajax gasten naar de conditietrainer, want die Babel was ook tien keer niks. Teveel met Ali B liggen blowen en rappen.
  zondag 26 juni 2005 @ 21:00:20 #190
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28255404
Alsof hij voordat 'ie bij Blind in beeld kwam geen wedstrijden heeft gespeeld Hij heeft toch echt ergens stinkend z'n best gedaan om voor de A selectie geselecteerd te worden door Koeman en Blind hoor
pi_28255835
Duh dat snap ik, wedstrijdjes op dinsdagavond met het tweede tellen niet mee als optelsom voor een zogenaamd slopend seizoen voor 'de arme Maduro'. Dat ie effe lekker bij Ronaldhino informeert naar het leef en eetpatroon, die dit jaar 70 matches speelde op slopend topniveau, maar nog steeds wervelt in de Confed-Cup in D'land. Weg duss met die smoesjes, hij stelde bijna het hele toernooi zwaar teleur ondanks dat geslijm en opgehemel van die zogenaamde kenners.

Hij heeft het wel ergens in zich, maar het is gewoon uitermate zwak dat ie het nu niet heeft kunnen brengen. Een offday mag altijd, maar hij heeft er teveel gehad en speelde gisteren megadom. Elke keer maar weer lopen met die bal en dan weer steevast die bal verliezen omdat een Nigeriaan op zijn hielen zit of simpel instapt, en dan die gebaartjes erna alsof het aan anderen ligt. En die Babel met zijn gestuntel, nog zo iets dramatisch. Maar die angstige Kut-Foppe is de hoofdoorzaak, die lomperik stelt ze op en wisselt niet als het hoort. Beetje mijn toernooi verneuken, Friese net-niet-coach.
pi_28256119
quote:
Op zondag 26 juni 2005 21:52 schreef Edenoniphobic het volgende:
Beetje mijn toernooi verneuken
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_28256149
Ronaldinho is fysiek wel even verder en is het aantal topduels wat hij speelt meer gewend. Verder kan al die media-aandacht die Maduro voorheen niet had ook erg slopend zijn.
That's all folks!
pi_28256547
Tuurlijk is dat een oudere volwassen speler, het geeft alleen aan dat als je professioneel met de sport bezig bent je lichaam enorm veel aankan, en dat van die paar partijtjes van Maduro dit jaar geen fysieke marathon gemaakt moet worden waardoor ie nu erdoorheen zou moeten zitten. Neem anders de 17/18 jarige Fabregas die een seizoen meebalt met Arsenal, da's andere koek.

En het was toch een rustige jongen die zich niet gek liet maken en altijd van zijn fouten leerde ? Hij wil zelf toch zo graag in beeld, anders moet ie nee zeggen tegen de interviews in de media. Heel simpel. Hij viel gewoon heel erg tegen sinds ie een mandekker op zich kreeg en wist zich totaal geen raad met de kleine ruimte en korte tijd die ie had. Gevalletje Sneijder voorlopig, flink ophypen in no-time, diep zinken in no-time.

"Ja dat balverlies tegen AZ waardoor die tegengoal viel, dat doet onze Grote Maduro nu nooit meer. Hij leert namenlijk altijd van fouten."
pi_28256854
A.u.b zeur niet zo, laten we eerst volgend seizoen even afwachten.
That's all folks!
pi_28256889
Waar is die Sneijder?
pi_28256906
Nu op huwelijksreis met z'n Ramona.
That's all folks!
pi_28265983
Ik vond Maduro eigenlijk een damatische wedstrijd spelen, moe of niet moe, de instelling in het veld van Hedwiges was beneden alle peil en als hij te moe was had hij in teambelang moeten denken en de coach adviseren hem niet op te stellen.
Zoals ie zaterdag speelde was hij absoluut geen meerwaarde, eerder een verlies voor het elftal.
Yeah baby Yeah!
  maandag 27 juni 2005 @ 10:51:43 #199
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28265998
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu op huwelijksreis met z'n Ramona.
Wanneer was de bruiloft dan op SBS?
  maandag 27 juni 2005 @ 21:07:08 #200
15869 gr8w8
Better by design.