Ik hoop het wel, maar ik doelde uiteraard op zijn ontwikkeling.quote:
Komt ongetwijfeld naar voren als WK-afsluiter, maar de mooiste goal van de laatste wedstrijden komt m.i. toch op naam van Aliev, wát een schot.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heeft iemand een filmpje van die prachtige goal?.
Yep, die van Aliiev is nog het mooist, die van Maduro het knapst.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Komt ongetwijfeld naar voren als WK-afsluiter, maar de mooiste goal van de laatste wedstrijden komt m.i. toch op naam van Aliev, wát een schot.
Hij bleef wel konikklijk koel bij zijn solo, die Maduro, erg knap!
Hoevaak werdt VDV wel niet de hemel ingeprezen paar jaar geleden.quote:Op maandag 20 juni 2005 12:32 schreef Elgigante het volgende:
Die jongen verbaast me nog steeds, van groentje in Ajax 1 nu meteen de vaandeldrager van Oranje onder 20 en de rust waarmee hij speelt en coordineert bevallen me zeer.
Hij heeft veel in zich onze Hedwiges, maar zijn moeilijkste tijd komt nog.
Maduro lijkt niet zoveel met randzaken bezig te zijn en interne pikorde itt van der Vaart en bijv Sneijder.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hoevaak werdt VDV wel niet de hemel ingeprezen paar jaar geleden.
Maarja, Ik denk dat Maduro wat meer zelfkennis heeft
volmondig: JAquote:Op maandag 20 juni 2005 15:47 schreef gr8w8 het volgende:
Nu kan je je afvragen of die paar foutjes wel zo maar genegeerd mogen worden, maar ach, de wedstrijd ging ook niet echt ergens meer om.
En als die finale niet wordt bereikt?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:54 schreef DeTolk het volgende:
Je moet je niet onnodig gaan vermoeien
Krachten sparen voor Finale
Dan heb je pechquote:Op maandag 20 juni 2005 16:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
En als die finale niet wordt bereikt?
Pessimist.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
En als die finale niet wordt bereikt?
Dat kwam door Ronald Koeman. Die het nooit in hem zag zitten. Wat dan ook weer beeldend is voor Ronald Koeman zijn kijk op kwaliteiten van voetballers.quote:Op maandag 18 april 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
Hij is overigens toch wel relatief laat doorgebroken, met zijn 20. Maar goed, dan staat ie er wel in één keer!
Altijd nog beter dan een teletoeterquote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:19 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dat kwam door Ronald Koeman. Die het nooit in hem zag zitten. Wat dan ook weer beeldend is voor Ronald Koeman zijn kijk op kwaliteiten van voetballers.
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:59 schreef gr8w8 het volgende:
Nouja, er zit een verschil tussen niet inspannen en gewoon belabberd passen.
nou wat zij diequote:Op maandag 20 juni 2005 17:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Laatst kwam ik Maduro tegen. Op de Dam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |