Pessimist.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
En als die finale niet wordt bereikt?
Dat kwam door Ronald Koeman. Die het nooit in hem zag zitten. Wat dan ook weer beeldend is voor Ronald Koeman zijn kijk op kwaliteiten van voetballers.quote:Op maandag 18 april 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
Hij is overigens toch wel relatief laat doorgebroken, met zijn 20. Maar goed, dan staat ie er wel in één keer!
Altijd nog beter dan een teletoeterquote:
quote:Op maandag 20 juni 2005 16:19 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dat kwam door Ronald Koeman. Die het nooit in hem zag zitten. Wat dan ook weer beeldend is voor Ronald Koeman zijn kijk op kwaliteiten van voetballers.
quote:Op maandag 20 juni 2005 15:59 schreef gr8w8 het volgende:
Nouja, er zit een verschil tussen niet inspannen en gewoon belabberd passen.
nou wat zij diequote:Op maandag 20 juni 2005 17:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Laatst kwam ik Maduro tegen. Op de Dam.
VdV kreeg een mooie rode kaart.quote:Op maandag 20 juni 2005 15:45 schreef Bennie_K het volgende:
TE vaak...heeft iemand toevallig een filmpje van wat VDV allemaal liet zien op het jeugdwk toentertijd? Ik ben wel benieuwd wat voor magistrale dingen hij deed om zo erg gehypt te worden
Is mij niet opgevallen, waarom denk je dat?quote:Op maandag 20 juni 2005 23:12 schreef fransie102 het volgende:
Symphatieke jongen, alleen niet al te slim volgens mij.
Dat idee heb ik ook, wel voetbal intellect, maar verder niet echt veel van de wereld afweten.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 07:01 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Is mij niet opgevallen, waarom denk je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |