abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54247280
Als ik PSV zou ik hem laten tekenen en dan voor 5 miljoen verpatsen aan Blackburn of Bremen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54247378
Mocht Maduro vertrekken is het de zoveelste blunder van Van Geel. Hoe lang mag die kerel aan blijven modderen?

Gisteren speelde hij een ontzettend goede wedstrijd trouwens
pi_54247516
Nou ja, vorig seizoen werd terecht zijn contract niet verlengd. Ik denk dat er dan was afgevraagd waarom er in godsnaam contract verlenging werd aangeboden.

Als ie nu transfervrij weg gaat naar een topclub, heeft ie het zelf gewoon afgedwongen. Volkomen terecht dat hij zijn contract nu niet wil verlengen, net zoals vorig seizoen Ajax volkomen gelijk had.
pi_54247556
Als Aissati komt, zal ie wel eieren voor zijn geld kiezen.
pi_54247639
Hoezo? Daar speelt hij toch helemaal niet?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 29 oktober 2007 @ 18:49:58 #281
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54248964
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
nu van Geel de naam weer heeft laten vallen gaat dat weer een eigen leven leiden slim gedaan van van Geel.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54249235
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Middenveld ligt in het midden
pi_54249305
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 18:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nu van Geel de naam weer heeft laten vallen gaat dat weer een eigen leven leiden slim gedaan van van Geel.
Nou ja, alsof Maduro zo achterlijk is dat hij denkt dat er geen vervanger komt voor Sneijder. Alsof dat nieuw is. Maduro is toch ook totaal niet de creatieve speler zoals een Modric, Aissati, van der Vaart en Sneijder?
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Middenveld ligt in het midden
Dan moet iedereen vrezen voor zijn plek. Maduro is geen type Aissati hoor. Tevens kan Maduro ook centraal achterin. Dus die heeft echt nog veel genoeg te doen bij Ajax.

Davids en Gabri hebben ook niet het eeuwige leven.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 29 oktober 2007 @ 19:12:14 #284
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54249441
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 19:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nou ja, alsof Maduro zo achterlijk is dat hij denkt dat er geen vervanger komt voor Sneijder. Alsof dat nieuw is. Maduro is toch ook totaal niet de creatieve speler zoals een Modric, Aissati, van der Vaart en Sneijder?
[..]

Dan moet iedereen vrezen voor zijn plek. Maduro is geen type Aissati hoor. Tevens kan Maduro ook centraal achterin. Dus die heeft echt nog veel genoeg te doen bij Ajax.

Davids en Gabri hebben ook niet het eeuwige leven.
dat zeg ik ook niet, ik geef alleen aan waar het vandaan komt. Maduro hoeft zeker niet bang te zijn voor een eventuele komst an isi
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54249576
Ik wou gewoon ook even wat zeggen BS, niet zo streng
pi_54594846
quote:
Ajacied Maduro: 'In de winterstop hak ik de knoop door'
Datum: 14-nov-2007 09:43

Door Simon Zwartkruis

Hedwiges Maduro neemt over ruim een maand een beslissing over zijn toekomst. Maduro’s contract bij Ajax loopt medio 2008 af. “In de winterstop wil ik de knoop doorhakken. Anders blijft het doormalen en dat kan ten koste gaan van mijn spel. Dat wil ik niet”, zegt de middenvelder in de nieuwe Sportweek.

Welk besluit Maduro ook neemt, in Nederland zal hij alleen bij Ajax spelen. “De supporters zouden er niet blij mee zijn als ik naar een andere Nederlandse club zou gaan en zelf zie ik dat ook niet zo snel gebeuren. Ik ben een Ajax-jongen. Dus dan hebben we het over het buitenland. Mijn situatie is vergelijkbaar met die van Ryan Babel. Allebei jong, maar in korte tijd al heel veel meegemaakt.”
pi_54594938
Van Ajax moet hij voor 22 december kiezen, dus dat zal hij niet halen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54595396
Denk dat hij naar Italië gaat.
pi_54597017
Het lijkt me duidelijk dat Maduro vertrekt, zuur voor Ajax dat er niet super gecasht kan worden. Al die praatjes over onduidelijkheid en lange termijn zal hem wel netjes verteld zijn.
That's all folks!
pi_54597021
Hij doet het goed hopelijk blijft hij nog een jaar
AFC AJAX
pi_54597071
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Maduro vertrekt, zuur voor Ajax dat er niet super gecasht kan worden. Al die praatjes over onduidelijkheid en lange termijn zal hem wel netjes verteld zijn.
Maxwell
De Jong
Pienaar
Galasek
Grygera

Maduro

Begint aardig structureel te worden
pi_54597145
Ja klopt, best zorgwekkend voor Ajax.
That's all folks!
pi_54597169
Maxwell was geblesseerd en ging weg tijdens revalidatie.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54597232
Ik hoop dat hij nog een tijdje blijft. Als hij naar het buitenland vertrekt nu, komt ie nooit in de basis.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 14 november 2007 @ 11:59:39 #295
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54597292
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja klopt, best zorgwekkend voor Ajax.
Nogal, is gewoon geld weggooien. Men moet contracten maar wat eerder verlengen, dit schiet niet op.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54597328
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 19:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Maar dan spelen we dus zonder 10. Maw Huntelaar moet zich weer ver terug laten zakken om aangespeeld te worden. Ik ben voorstander van een 3-4-3 systeem met Davids op 4.
Drie echte verdedigers: Stam Heitinga en Vermaelen. Daarvoor Davids. Op 6 Gabri en op 8 Maduro. Op 10 Luque of Leonardo (of misschien een aankoop in de winterstop) en in de spits Kennedy (Leo), KJH en Suárez.
Dat zou prima zijn. Al zou ik dan Kennedy op 10 zetten (of De Jong) en dan Suarez, KJH en Luque in de spits. En natuurlijk vd Wiel op de plaats van Stam nu. Helaas heeft Ajax verder zo weinig verdedigers.
  woensdag 14 november 2007 @ 12:08:09 #297
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54597482
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:01 schreef Fides het volgende:

[..]

Dat zou prima zijn. Al zou ik dan Kennedy op 10 zetten (of De Jong) en dan Suarez, KJH en Luque in de spits. En natuurlijk vd Wiel op de plaats van Stam nu. Helaas heeft Ajax verder zo weinig verdedigers.
Nadeel is dat Albert Luque en Luis Suarez geen echte buitenspelers zijn, eigenlijk kan je beter Dennis Rommedahl en Leonardo opstellen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54597880
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nadeel is dat Albert Luque en Luis Suarez geen echte buitenspelers zijn, eigenlijk kan je beter Dennis Rommedahl en Leonardo opstellen.
Rommedahl is meer een vleugelspeler dan Suarez maar Luque is volgens mij als linksbuiten nuttiger dan Leonardo, vooral door zijn voorzetten.
pi_54598276
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:54 schreef RayMania het volgende:
Maxwell was geblesseerd en ging weg tijdens revalidatie.
Dus je denkt dat hij wel had bijgetekend als hij niet gebleseerd was geweest?
pi_54598324
Grygera 4 miljoen
Pienaar 3 miljoen
De Jong 3 miljoen
Maxwell 5 miljeon
Maduro 3 miljoen
Galasek 2 miljoen

Dat is toch al snel 20 miljoen aan verloren inkomsten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')