nu van Geel de naam weer heeft laten vallen gaat dat weer een eigen leven leidenquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoezo? Daar speelt hij toch helemaal niet?
Middenveld ligt in het middenquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoezo? Daar speelt hij toch helemaal niet?
Nou ja, alsof Maduro zo achterlijk is dat hij denkt dat er geen vervanger komt voor Sneijder. Alsof dat nieuw is. Maduro is toch ook totaal niet de creatieve speler zoals een Modric, Aissati, van der Vaart en Sneijder?quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu van Geel de naam weer heeft laten vallen gaat dat weer een eigen leven leidenslim gedaan van van Geel.
Dan moet iedereen vrezen voor zijn plek. Maduro is geen type Aissati hoor. Tevens kan Maduro ook centraal achterin. Dus die heeft echt nog veel genoeg te doen bij Ajax.quote:
dat zeg ik ook niet, ik geef alleen aan waar het vandaan komt. Maduro hoeft zeker niet bang te zijn voor een eventuele komst an isiquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja, alsof Maduro zo achterlijk is dat hij denkt dat er geen vervanger komt voor Sneijder. Alsof dat nieuw is. Maduro is toch ook totaal niet de creatieve speler zoals een Modric, Aissati, van der Vaart en Sneijder?
[..]
Dan moet iedereen vrezen voor zijn plek. Maduro is geen type Aissati hoor. Tevens kan Maduro ook centraal achterin. Dus die heeft echt nog veel genoeg te doen bij Ajax.
Davids en Gabri hebben ook niet het eeuwige leven.
quote:Ajacied Maduro: 'In de winterstop hak ik de knoop door'
Datum: 14-nov-2007 09:43
Door Simon Zwartkruis
Hedwiges Maduro neemt over ruim een maand een beslissing over zijn toekomst. Maduro’s contract bij Ajax loopt medio 2008 af. “In de winterstop wil ik de knoop doorhakken. Anders blijft het doormalen en dat kan ten koste gaan van mijn spel. Dat wil ik niet”, zegt de middenvelder in de nieuwe Sportweek.
Welk besluit Maduro ook neemt, in Nederland zal hij alleen bij Ajax spelen. “De supporters zouden er niet blij mee zijn als ik naar een andere Nederlandse club zou gaan en zelf zie ik dat ook niet zo snel gebeuren. Ik ben een Ajax-jongen. Dus dan hebben we het over het buitenland. Mijn situatie is vergelijkbaar met die van Ryan Babel. Allebei jong, maar in korte tijd al heel veel meegemaakt.”
Maxwellquote:Op woensdag 14 november 2007 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat Maduro vertrekt, zuur voor Ajax dat er niet super gecasht kan worden. Al die praatjes over onduidelijkheid en lange termijn zal hem wel netjes verteld zijn.
Nogal, is gewoon geld weggooien. Men moet contracten maar wat eerder verlengen, dit schiet niet op.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja klopt, best zorgwekkend voor Ajax.
Dat zou prima zijn. Al zou ik dan Kennedy op 10 zetten (of De Jong) en dan Suarez, KJH en Luque in de spits. En natuurlijk vd Wiel op de plaats van Stam nu. Helaas heeft Ajax verder zo weinig verdedigers.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Maar dan spelen we dus zonder 10. Maw Huntelaar moet zich weer ver terug laten zakken om aangespeeld te worden. Ik ben voorstander van een 3-4-3 systeem met Davids op 4.
Drie echte verdedigers: Stam Heitinga en Vermaelen. Daarvoor Davids. Op 6 Gabri en op 8 Maduro. Op 10 Luque of Leonardo (of misschien een aankoop in de winterstop) en in de spits Kennedy (Leo), KJH en Suárez.
Nadeel is dat Albert Luque en Luis Suarez geen echte buitenspelers zijn, eigenlijk kan je beter Dennis Rommedahl en Leonardo opstellen.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:01 schreef Fides het volgende:
[..]
Dat zou prima zijn. Al zou ik dan Kennedy op 10 zetten (of De Jong) en dan Suarez, KJH en Luque in de spits. En natuurlijk vd Wiel op de plaats van Stam nu. Helaas heeft Ajax verder zo weinig verdedigers.
Rommedahl is meer een vleugelspeler dan Suarez maar Luque is volgens mij als linksbuiten nuttiger dan Leonardo, vooral door zijn voorzetten.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nadeel is dat Albert Luque en Luis Suarez geen echte buitenspelers zijn, eigenlijk kan je beter Dennis Rommedahl en Leonardo opstellen.
Dus je denkt dat hij wel had bijgetekend als hij niet gebleseerd was geweest?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:54 schreef RayMania het volgende:
Maxwell was geblesseerd en ging weg tijdens revalidatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |