Hangt van het verloop van de wedstrijd af. Als het moeizaam gaat niet denk ik, als het makkelijk gaat wat sneller.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:41 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Denk ik eigenlijk niet. Hij zal zeker wel een inval beurt krijgen.
Goeie beurt tegen Roemenie? Ik heb hem nauwelijks gezien.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat laatste denk ik, gezien z'n goede beurt tegen Roemenië, ook wel... Basisplaats lijkt me inderdaad een beetje te veel van het goede...
Ongeveer even vaak als Van Bommel. Lag dus meer aan de rol in het veld.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:54 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Goeie beurt tegen Roemenie? Ik heb hem nauwelijks gezien.
En het meerendeel van de ballen die hij heeft gehad heeft hij bij de tegenstander ingeleverd.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Die ene bal die hij doorspeelde was goed, verder heeft hij weinig ballen gehad.
Ik ook, maar kan dat tegenwoordig ook al in 30 minuten?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:35 schreef Doc het volgende:
En als Maduro dan ook nog voldoet kan ik alleen maar zeggen: "goed gezien, Marco".
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:15 schreef the_legend_killer het volgende:
De nieuwe Zidane
Marco heeft Maduro in meer dan een wedstrijd gezien.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik ook, maar kan dat tegenwoordig ook al in 1 wedstrijd?
Waarom zie jij een uitverkiezing als een "beloning"? Dat duidt toch op enige "rechtvaardigheid" in een selectie?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:39 schreef SCH het volgende:
Het is alleen nog te vroeg om dat te constateren Doc.
Ik zou eerder het woord logica gebruiken. Jij doet net alsof alles wat Marco zegt niet bekritiseerd kan worden omdat hij nou eenmaal de bondscoach is en het beslist. Dan houdt het al snel op. Of dat je hem alleen op resultaten zou mogen afrekenen. We kunnen alles winnen en toch kun je kritiek op zijn keuzes hebben.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Waarom zie jij een uitverkiezing als een "beloning"? Dat duidt toch op enige "rechtvaardigheid" in een selectie?
Mag ik hieruit opmaken dat Cultheld een nieuwe Zidane ziet in Maduro?quote:
Ik drukte me nog voorzichtig uitquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat Cultheld een nieuwe Zidane ziet in Maduro?
Maduro naar Juventus!!!quote:
In de laatste minuut voor van Bommel ( die krijgt een publiekswissel voor zijn 3 doelpunten )quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maduro
Hopelijk morgen weer speelminuten.
Teken ik voor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In de laatste minuut voor van Bommel ( die krijgt een publiekswissel voor zijn 3 doelpunten )
Ze zijn toch niet blind bij Juventus???!!!!! Iedereen ziet toch hoe groot deze jongen is? Van Bommel, Landzaat, Davids; Who needs them, wereldtalent Maduro is international en zou Emerson zo uit de basis spelenquote:
Je kan dan kritiek hebben maar dat is dan onterechte kritiek - het doel van een voetbalwedstrijd is namelijk die wedstrijd te winnen. Als iemand dat doet heeft-ie de juiste selectie gemaakt. Alle andere vormen van kritiek zijn subjectief en voornamelijk gebaseerd op wat men gewend is en kan zelfs dogmatisch genoemd worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zou eerder het woord logica gebruiken. Jij doet net alsof alles wat Marco zegt niet bekritiseerd kan worden omdat hij nou eenmaal de bondscoach is en het beslist. Dan houdt het al snel op. Of dat je hem alleen op resultaten zou mogen afrekenen. We kunnen alles winnen en toch kun je kritiek op zijn keuzes hebben.
Ander type speler vind ik. Meer een verdedigend ingestelde Seedorf.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:15 schreef the_legend_killer het volgende:
De nieuwe Davids
Meer een verdedigend ingestelde Maduro. Waarom wordt die jongen na een paar wedstrijden al met sterren vergeleken?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ander type speler vind ik. Meer een verdedigend ingestelde Seedorf.
Omdat die gast beter is dan Cruijff, Pele en Maradona bij elkaar!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Meer een verdedigend ingestelde Maduro. Waarom wordt die jongen na een paar wedstrijden al met sterren vergeleken?
Omdat relatief onbekende spelers altijd worden vergeleken met speelstijlen van "de groten".quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Meer een verdedigend ingestelde Maduro. Waarom wordt die jongen na een paar wedstrijden al met sterren vergeleken?
Door Jack ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:03 schreef Suijk het volgende:
Ik weet nog dat Cedric vd Gun in zijn eerste wedstrijden bij Ajax met Johan Cruijff werd vergeleken.
Nee, Henk Spaan.quote:
Een nog grotere kneus dan Jackquote:
De kritiek kan heel goed terecht zijn, sterker nog: dat is ie in mijn ogen. Er zijn meer doelen dan het winnen van een wedstrijd, dat is evident. Het gaat om het belang van het team, om het individuele belang van de spelers enz. Ik ben van mening dat Van Basten spelers verpest op deze manier - hij selecteert maar wat in de rondte, geeft jongens valse hoop en dat is in niemands belang.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Je kan dan kritiek hebben maar dat is dan onterechte kritiek - het doel van een voetbalwedstrijd is namelijk die wedstrijd te winnen. Als iemand dat doet heeft-ie de juiste selectie gemaakt. Alle andere vormen van kritiek zijn subjectief en voornamelijk gebaseerd op wat men gewend is en kan zelfs dogmatisch genoemd worden.
Ik herinner me een uitzending waar Cedric in dat programma van Spaan was, dat zelfs zijn loopje op dat van Cruijff leek.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
Was dat niet Youssouf Hersi, Suijk?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:21 schreef DeTolk het volgende:
'Wauw, wie is dat? Ik dacht dat hij een Braziliaan was. Maduro, 't had gekund.'
Ruud van Nistelrooy dacht dat Ajax een nieuwe speler had gekocht, toen hij voor het eerst Hedwiges Maduro zag tijdens Roda JC-Ajax (de Volkskrant)
Het uiteindelijke doel is het winnen van de wereldbeker. Noodzakelijk tussendoel is het kwalificeren voor het WK. Nodig daarvoor is het winnen van voldoende wedstrijden. Als de rest is bijzaak en alleen maar functioneel als het behulpzaam is voor het hoofddoel. Op dat hoofddoel is Van Basten af te rekenen en zolang dat nog in zicht of in ieder geval niet onmogelijk is, is de kritiek subjectief. Wellicht dat jij het anders zou doen - maar datis volledig niet terzake doende.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:10 schreef SCH het volgende:
De kritiek kan heel goed terecht zijn, sterker nog: dat is ie in mijn ogen. Er zijn meer doelen dan het winnen van een wedstrijd, dat is evident. Het gaat om het belang van het team, om het individuele belang van de spelers enz. Ik ben van mening dat Van Basten spelers verpest op deze manier - hij selecteert maar wat in de rondte, geeft jongens valse hoop en dat is in niemands belang.
Het aardige is juist dat deze bondscoach in mijn ogen niet star is. Althans nu niet. Hij selecteert bijvoorbeeld heel anders dan zijn voorgangers. Omdat dat anders is dan dat jij gewend bent en jij blijkbaar denkt dat de traditionele manier waarop een uitselectie een "beloning is die men verdient" de enige juist is, ben jij tegen op dat beleid. Dat noem ik dus "dogmatisch".quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:10 schreef SCH het volgende:
Ik vind je kwalificaties een beetje flauw. Argumenten die je niet zinnen als dogmatisch afdoen. Natuurlijk is de kritiek subjectief, dat is jouw instemming ook. Dus moet je mij met argumenten proberen te overtuigen - en dat lukt je maar matig, en wederzijds ben ik bang. Ik heb gewoon heel weinig met deze nogal starre bondscoach. Ik ben dat moment dat hij vreselijk door de mand gaat vallen, liever voor.
Je legt me nogal wat woorden in de mond die niet kloppen. Maar goed: ik vind Van Basten star in die zogenaamde onaantastbaarheid.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:23 schreef Doc het volgende:
Het aardige is juist dat deze bondscoach in mijn ogen niet star is. Althans nu niet. Hij selecteert bijvoorbeeld heel anders dan zijn voorgangers. Omdat dat anders is dan dat jij gewend bent en jij blijkbaar denkt dat de traditionele manier waarop een uitselectie een "beloning is die men verdient" de enige juist is, ben jij tegen op dat beleid. Dat noem ik dus "dogmatisch".
Ik vind dat deze wijze een kans verdient.
Jack van Gelderquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Die ene bal die hij doorspeelde was goed, verder heeft hij weinig ballen gehad.
Die onaantastbaarheid is niet iets wat Van Basten zelf creeert. Zodra een coach verliest is-ie aantastbaar. Er is geen enkele coach die onaantastbaar is.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Je legt me nogal wat woorden in de mond die niet kloppen. Maar goed: ik vind Van Basten star in die zogenaamde onaantastbaarheid.
Deze wijze krijgt een kans, of ie het verdient is een tweede. Laten we ons nou maar opmaken voor een mooi avondje voetbal met veel goals. Ik heb wel genoeg uiteengezet waar mijn bedenkingen zitten, ook al legt Maduro er 3 in vanavond.
Hij vergelijkt hem daarmee omdat andere mensen niet weten wat voor type speler het is. Hij zal hem wel vaker hebben zien spelen dan de gemiddelde Fokker! En zal er ook wat meer vanaf weten dan de gemiddelde Fokker hier. Hij zegt niet dat hij net zo goed is als Seedorf. Maar kwa speelstijl te vergelijken is.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik dacht dat het meer een verdedigend iemand is.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij vergelijkt hem daarmee omdat andere mensen niet weten wat voor type speler het is. Hij zal hem wel vaker hebben zien spelen dan de gemiddelde Fokker! En zal er ook wat meer vanaf weten dan de gemiddelde Fokker hier. Hij zegt niet dat hij net zo goed is als Seedorf. Maar kwa speelstijl te vergelijken is.
Ik dacht ook dat het een buitenlander was,quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:21 schreef DeTolk het volgende:
'Wauw, wie is dat? Ik dacht dat hij een Braziliaan was. Maduro, 't had gekund.'
Ruud van Nistelrooy dacht dat Ajax een nieuwe speler had gekocht, toen hij voor het eerst Hedwiges Maduro zag tijdens Roda JC-Ajax (de Volkskrant)
die in de jeugd heeft laten zien veel scorend vermogen te hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het meer een verdedigend iemand is.
Dan is dat ook duidelijk over deze onbekende spelerquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die in de jeugd heeft laten zien veel scorend vermogen te hebben.
Dat zei ik dus ook. Een verdedigend ingestelde Seedorf.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het meer een verdedigend iemand is.
Lijkt mij eerder de nieuwe Rijkaardquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:15 schreef the_legend_killer het volgende:
De nieuwe Davids
Rijkaard is de oude Maduroquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:25 schreef fayakill het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder de nieuwe Rijkaard![]()
Ik hoop niet dat hij penalty's net zoals Seedorf neemtquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook. Een verdedigend ingestelde Seedorf.
Ik verwacht er minstens 2 van hem!quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:29 schreef The_Hives het volgende:
vandaag zijn eerste doelpuntje in Oranje?
Ach, je weet wie het zegt hequote:Op woensdag 30 maart 2005 19:49 schreef gras het volgende:
[..]
Een paar maanden terug vond je hem nog te slecht voor De Graafschap!
Babel krijgt straks een publiekswisselquote:
Nou ik vond zijn warming up aan de slappe kantquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Hedje was foutloos SCH!
Hij heeft anders meer weg van Rijkaard qua spel en postuur.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:15 schreef the_legend_killer het volgende:
De nieuwe Davids
Hij komt zelf in ieder geval niet van de Antillen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Ik vermoed de Antillen, maar 100 % zeker ben ik niet.
Bullshit, hij is in Almere geboren.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:14 schreef robdash het volgende:
Maduro is geboren in Parimaribo en opgegroeid in Almere. volgens mij is hij heel jong naar Nederland gekomen..
Bullshit.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:39 schreef robdash het volgende:
Een vriend van mij heeft in almere met hem op de basisschool gezeten. En toen ze allemaal van die school af gingen kregen ze vrienden boekjes waarin iedereen iets kon schrijven. Daar stond ook een voorgedrukt stukje in met naam geboorteplaats enz. Daarin heeft Hedwiges toch echt paramaribo gezet.
Dus of hij wou op die leeftijd al tof doen over zijn afkomst, of hij is daar geboren op een of andere vakantie ofzo.. of hij is natuurlijk gewoon echt daar geboren!
Beiden? De vader in ieder geval ja, want Maduro is typisch Antilliaans.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
Zijn ouders zijn iig Antillianen.
Denk zelfs met een zuiverder accent dan jij.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:37 schreef cultheld het volgende:
Hij spreekt dan wel erg goed Nederlands voor een Antilliaan.
Mijn articulatie is perfect.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:41 schreef fayakill het volgende:
[..]
Denk zelfs met een zuiverder accent dan jij.
Ik woon in de Achterhoek, maar ben geen echte Achterhoeker.quote:
Dennis Begrgkamp?quote:Op woensdag 13 april 2005 19:05 schreef jimjim1983 het volgende:
hij heeft wel een vaag accent, hij zegt altijd heel kort een G voordat hij een R zegt.
dat zeggen al die boerenquote:Op woensdag 13 april 2005 18:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik woon in de Achterhoek, maar ben geen echte Achterhoeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |