Maar ik vind Vlaar en Donk achterin ook wel een veilig idee eigenlijk. Niks aan veranderen.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vond m zeker nuttig. Misschien is ie alleen nog net iets beter als vrije verdediger omdat ie dan meer tijd en ruimte heeft.
Geloof je het zelfquote:Op maandag 11 juni 2007 10:05 schreef leolinedance het volgende:
Goede speler, Maduro. Al heeft hij het dit jaar niet laten zien. Denk dat hij in een team als dat van Feyenoord veel beter uit de verf zou komen. Hij bezit de kwaliteiten wel![]()
Er waren geruchten een tijdje terug dat hij naar PSV zou gaan. Maar dat zie ik (nu zeker) niet meer gebeuren. Waarom zou Feyenoord dan geen optie zijn? Ik vind hem trouwens ook wel een sympatieke voetballer, vooral vergeleken met een hoop andere spelers van Ajaxquote:Op maandag 11 juni 2007 10:13 schreef Rumille het volgende:
[..]
Geloof je het zelf.
Lekker zn EK spelen, contractverlenging bij Ajax en een lekker seizoen spelen![]()
Ik heb het eigenlijk ook niet specifiek over jOranje, maar meer in het algemeen. Tegen 1 spits kan je best met 1 mandekker en 1 vrije verdediger spelen. En die vrije, opbouwende verdediger kan dan heel goed Maduro zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar ik vind Vlaar en Donk achterin ook wel een veilig idee eigenlijk. Niks aan veranderen.
tof.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Laatst kwam ik Maduro nog tegen op de Dam.
Keek je net?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:27 schreef TJDoornbos het volgende:
Echt ik snap echt niet dat Maduro speelt, zijn mensen met betere vorm het afgelopen jaar en die spelen niet.
Veel te hoog opgehemelde speler!!
Nee, en seizoen 2005/2006 en 2006/2007 heb ik ook niet gemistquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:29 schreef denthemen het volgende:
1e wedstrijden gemist jongens?
quote:30/9/2007 - Ajax doet Maduro aanbieding
(Gepost door RvN)
Ajax heeft Hedwiges Maduro een aanbieding gedaan tot contractverlenging. Dat liet de middenvelder na het duel tegen VVV Venlo zelf weten. Vorige week was er een eerste gesprek waarin Ajax die aanbieding deed. 'We zijn nu in onderhandeling," aldus Maduro, die aangaf geen haast te hebben. "Maar uit de aanbieding spreekt wel vertrouwen uit. We zien wel hoe het gaat lopen. Mijn zaakwaarnemer is nu even op vakantie, daarna zullen we rustig gaan praten."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |