Ik postte net ook dat het een goede titel was en prompt werd mijn post gewistquote:
Okéquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Open jij dan voortaan het feedback topic.
12.000 views.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:26 schreef Bupatih het volgende:
Alweer een ONZ-topic van mij dat helemaal volgepost is.
Da's toch niet veelquote:
Dat is wel veel.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:02 schreef Bupatih het volgende:
Da's toch niet veel
Of bedoelde je dat het er net precies 12.000 waren?
Oh, ik zag net al topics met meer dan 12000 views.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is wel veel.
Daar gaat dit topic lang niet aan komen iig.
Komt er geen deel 2?
Ik ook. het was ook een shittopicquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:17 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ik wilde even zeggen dat ik het volledig met Dirkh eens ben dat hij net mijn topic dicht gooide
Ik had 't topic nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:11 schreef Bupatih het volgende:
Oh, ik zag net al topics met meer dan 12000 views.
Maar mijn topic kwam ook voor op een andere website
Klikkerdeklik
* Bupatih is trots
Vervolgen en andere delen worden nooit zo goed als de eerste. Zie ook mijn Klokhuis-topic
Had jij dat topic nog nooit gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik had 't topic nog nooit gezien.
Knabbel en Schnabbel.
Kan jij niet wat minderen met je bagger reacties overal? Postopkrikkerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Had jij dat topic nog nooit gezien
bok jij ff lekker op naar een ander forum dan!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:51 schreef Sjoe538 het volgende:
kappen of opbokken naar je eigen forum.
anders open je een anti-conflict topicquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:51 schreef Sjoe538 het volgende:
Ok, ik begrijp best dat Conflict wát meer mag als andere users, geen problemen mee.
maar het toestaan van al die kut-topics die hij opent vind ik wel erg irritant worden.
kappen of opbokken naar je eigen forum.
neuh, ik verlaag me niet tot dat niveau.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:16 schreef Screw het volgende:
[..]
anders open je een anti-conflict topic![]()
het wordt idd wel steeds minder leuk...
Neej -30 bestaat nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:18 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
neuh, ik verlaag me niet tot dat niveau.![]()
Ik kreeg vanmiddag een mailtje van iemand, ik noem geen namen, maar de inhoud is nu op jou van toepassing.quote:
Ik vond dit geen kuttopic, sorry.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmiddag een mailtje van iemand, ik noem geen namen, maar de inhoud is nu op jou van toepassing.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:10 schreef Bupatih het volgende:
Ik denk nog steeds dat TLTTT een 1-april-grap is
Volkomen mee eens.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:10 schreef Bupatih het volgende:
Ik denk nog steeds dat TLTTT een 1-april-grap is
Al hoop ik ook dat het een grap is.
quote:
Lach niet zo stomquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:16 schreef Bupatih het volgende:
Please...laat het zo zijn [insert bid-smiley]
Stel, dat het een een april grap was. Zou het dan slim zijn om de datum ook echt in de OP te verwerken?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
Maar stel nou hè. Stél, stel dat het een 1-april-grap is
Dan vind ik dat opzich wel grappig
*gniffel*
Wel slim enzo
Dat jaquote:
Ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Stel, dat het een een april grap was. Zou het dan slim zijn om de datum ook echt in de OP te verwerken?
Ja, dat is het hem hè, niemand vroeg om jouw opinie.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:42 schreef Sjoe538 het volgende:
klok 'verzet' topic zat wél humor in, in mijn opinie.. beetje overbodig slotje
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat is het hem hè, niemand vroeg om jouw opinie.
Kijk in je outbox, zeikerdquote:Op zondag 27 maart 2005 00:27 schreef DePresident het volgende:
Dirkh, wat stond er in dat mailtje aan jou?
Ik kom er maar niet achter
Nee, DIT mailtjequote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmiddag een mailtje van iemand, ik noem geen namen, maar de inhoud is nu op jou van toepassing.
Neem een zweepje en begin jezelf te kastijden.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:47 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ga toch eens klagen over de manier waarop je MIJ behandeld en provoceert.![]()
Kan jij zo goed pijpen dan, Havoc?quote:Op zondag 27 maart 2005 01:07 schreef Havoc het volgende:
Als ik je respect wilde dan had ik je allang een goede blowjob gegeven.
quote:Op zondag 27 maart 2005 12:45 schreef Dark_Killah het volgende:
Omg, het is precies hetzelfde. En als het echt een nieuw idee was zat er we lwat meer motivatie achter dat geniale idee.
Dus flikker je er maar een slotje op, ik zou zeggen maak er een dikke vette note vanquote:Op zondag 27 maart 2005 12:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]flikker toch op man, ik snap niet waar jij je mee bemoeit. Het topic is dankzij jouw bijdrage sowieso niet meer levensvatbaar.
Klote manier om je zelf te laten gelden ten koste van een ander.
Ja en ja.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:55 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dus flikker je er maar een slotje op, ik zou zeggen maak er een dikke vette note van.
Nou ja zeg, al eens van artistieke vrijheid gehoordquote:Op zondag 27 maart 2005 12:55 schreef Ruis het volgende:
laat dat soort dingen maar aan Dagonet, inso en boenkel over, DP
Heej zoon van een Amoebe en een Pantoffeldiertje. Je zou me negeren, weet je nog? Of is je geheugen dusdanig gelimiteerd dat je dat al weer ontschoten is.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:04 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nou ja zeg, al eens van artistieke vrijheid gehoord![]()
Had ik het tegen jou, schattebout?quote:Op zondag 27 maart 2005 13:16 schreef Havoc het volgende:
[..]
Heej zoon van een Amoebe en een Pantoffeldiertje. Je zou me negeren, weet je nog? Of is je geheugen dusdanig gelimiteerd dat je dat al weer ontschoten is.
Hier wel [Centraal] Havoc's verleden Consequent als een labiele josti met mps.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:18 schreef DePresident het volgende:
[..]
Had ik het tegen jou, schattebout?
Hou toch je muil. Ik ga iets zinnigs doen, ga jij maar de hele dag slotjes zetten en doen alsof je wat voorstelt, zeugquote:Op zondag 27 maart 2005 13:21 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hier wel [Centraal] Havoc's verleden Consequent als een labiele josti met mps.
Godverdomme ga nou toch gewoon eens dood.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:24 schreef DePresident het volgende:
[..]
Hou toch je muil. Ik ga iets zinnigs doen, ga jij maar de hele dag slotjes zetten en doen alsof je wat voorstelt, zeug
Ik wil wel, maar ik mag nietquote:Op zondag 27 maart 2005 13:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Godverdomme ga nou toch gewoon eens dood.Aangezien die crew hier te achterlijk is om je voorgoed het zwijgen op te leggen, lijkt het me de beste optie.
quote:Op zondag 27 maart 2005 14:35 schreef DePresident het volgende:
JIJ OOK MUUS!
Shaobling.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Godverdomme ga nou toch gewoon eens dood.Aangezien die crew hier te achterlijk is om je voorgoed het zwijgen op te leggen, lijkt het me de beste optie.
Nee, ze zijn allemaal braafquote:Op zondag 27 maart 2005 22:28 schreef Ruis het volgende:
staat dit topic per ongeluk op slot ofzo?
Hij schijt dan ook shaken, not stirred.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:48 schreef Havoc het volgende:
Hier doet ie eerder James bond na.
Nee, want dan is het net alsof ik hier iets te zeggen heb.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:55 schreef Ruis het volgende:
Malfunctie, wil je dat topic weer open hebben dan?
Dat denk je maarquote:Op zondag 27 maart 2005 23:05 schreef Malfunctie het volgende:
Fijn om te zien dat reverse psychology nog steeds werkt.
sinds een week of wat?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:03 schreef mrkanarie het volgende:
zeg, sinds wanneer zijn SC's verboden na middernacht?
Ze zijn niet verboden er mag alleen geen SC meer in de TT staanquote:Op maandag 28 maart 2005 00:03 schreef mrkanarie het volgende:
zeg, sinds wanneer zijn SC's verboden na middernacht?
En je moet ook nog een leuke OP hebbenquote:Op maandag 28 maart 2005 00:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ze zijn niet verboden er mag alleen geen SC meer in de TT staan
idd, en zwaai-smilies zijn een No-Goquote:Op maandag 28 maart 2005 00:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En je moet ook nog een leuke OP hebben
En hoi en doeg ookquote:
Slotjes van Havoc zijn ook ongeldig. Die is volgens de huisregels officiëel geen mod.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:05 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ohjah? staat anders niet in de ONZ huisregels
alsof ook maar iemand die regels leest, 170 views in een week tijdquote:Op maandag 28 maart 2005 00:09 schreef Malfunctie het volgende:
[..]
Slotjes van Havoc zijn ook ongeldig. Die is volgens de huisregels officiëel geen mod.
Mijn hele bestaan is ongeldig, maar daar hoor je mij ook niet over miepenquote:Op maandag 28 maart 2005 00:09 schreef Malfunctie het volgende:
[..]
Slotjes van Havoc zijn ook ongeldig. Die is volgens de huisregels officiëel geen mod.
De oude waren ook veel leuker om te lezen.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:11 schreef Ruis het volgende:
[..]
alsof ook maar iemand die regels leest, 170 views in een week tijd
"vroeger" was alles beter hè..quote:Op maandag 28 maart 2005 00:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De oude waren ook veel leuker om te lezen.
Vroeger? Nah, ik heb het over vorige week mên.quote:
Dat is idd niet de bedoeling, hmmm die SC in de titel maakte het wel duidelijk iig, dit niet echt. Ga het ff aankaarten morgen.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
Havoc?
Het hele SC zooitje zit nu in GCSC
Misschien toch handig om 1 topic hier te laten lopen?
Hmm.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:21 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dat is idd niet de bedoeling, hmmm die SC in de titel maakte het wel duidelijk iig, dit niet echt. Ga het ff aankaarten morgen.
Je doet je best maar.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:21 schreef DePresident het volgende:
He imbeciel, een mod moet professioneel zijn. Ik ga weer klagen over je.
Als je objectief naar dat topic had gekeken, dan had je hem open gelaten.quote:
Als jij je in de regel wat volwassener zou gedragen zou ik ook niet een fatwa op je harses hebben staan. You do the math.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:24 schreef DePresident het volgende:
[..]
Als je objectief naar dat topic had gekeken, dan had je hem open gelaten.
Maar nee, DP opent...
Ik hoop dat je in dezelfde situatie terecht komt waarin Terri Shiavo nu verkeert![]()
Jij moet je gewoon aan de crewpolicy houden. Niks fatwa. Jij eigen glazen ingooit met fatwa van jouquote:Op maandag 28 maart 2005 02:25 schreef Havoc het volgende:
[..]
Als jij je in de regel wat volwassener zou gedragen zou ik ook niet een fatwa op je harses hebben staan. You do the math.
Je kan over de SC hier vinden wat je wilt, maar ik geloof niet dat het de bedoeling is dat ze naar GC gaan en daar de SC volbaggeren.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:21 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dat is idd niet de bedoeling, hmmm die SC in de titel maakte het wel duidelijk iig, dit niet echt. Ga het ff aankaarten morgen.
Laat nou net de mededeling van de crew naar mij zijn dat ik me gewoon als mezelf moet gedragen. En me vooral niet milder moet gaan opstellen. Maar laat dat je niet weerhouden om te mailen. Heck stuur een cc aan havoc[at]moonglade.net. kan ik ook nog lachenquote:Op maandag 28 maart 2005 02:26 schreef DePresident het volgende:
[..]
Jij moet je gewoon aan de crewpolicy houden. Niks fatwa. Jij eigen glazen ingooit met fatwa van jou
Doe wat je niet laten kunt. Ik hou je niet tegen.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:28 schreef DePresident het volgende:
Als dit topic niet opengaat, wat gesloten is van mij... dan nestel ik me definitief in General Chat slowchat.
Kanloos. Hij heeft een fatwa op m'n hoofd staanquote:Op maandag 28 maart 2005 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je kan over de SC hier vinden wat je wilt, maar ik geloof niet dat het de bedoeling is dat ze naar GC gaan en daar de SC volbaggeren.
Geef ze hier wat ze willen, dan hou je het iig in 1 subforum.
Het SCen begint pas om 00:00 dus zoveel users hebben er geen last van lijkt me.
Dat de modjes het liever niet zien kan ik begrijpen, maar om ze nu het hele forum over te jagen en dus het probleem neer te leggen bij de andere modjes is geen oplossing, de SC in ONZ, post onzin dus zijn ze hier toch het meest op de plaats lijkt me.
Djeez, mijn zoveelste pleidooi voor de SC in ONZ.
Ja, ik ben zelf ook een SCer van ONZ, alleen niet meer zo fanatiek als voorheen.
quote:Als jij je in de regel wat volwassener zou gedragen zou ik ook niet een fatwa op je harses hebben staan. You do the math.
Kunnen ze je geen GCban voor het leven geven?quote:Op maandag 28 maart 2005 02:28 schreef DePresident het volgende:
Als dit topic niet opengaat, wat gesloten is van mij... dan nestel ik me definitief in General Chat slowchat.
Nog moet je je aan de crewpolicy houden Ê#%R#quote:Op maandag 28 maart 2005 02:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
Laat nou net de mededeling van de crew naar mij zijn dat ik me gewoon als mezelf moet gedragen. En me vooral niet milder moet gaan opstellen. Maar laat dat je niet weerhouden om te mailen. Heck stuur een cc aan havoc[at]moonglade.net. kan ik ook nog lachen
Je hoeft geen pleidooi te houden beste PS. Open em maar en pleur aub een sc er in. mij maakt het namelijk niet uit en het is makkelijker te herkennen. Ook al zal het me niet in dank afgenomen worden, ik heb er geen moeite mee als je SC in je topictitel gooit.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je kan over de SC hier vinden wat je wilt, maar ik geloof niet dat het de bedoeling is dat ze naar GC gaan en daar de SC volbaggeren.
Geef ze hier wat ze willen, dan hou je het iig in 1 subforum.
Het SCen begint pas om 00:00 dus zoveel users hebben er geen last van lijkt me.
Dat de modjes het liever niet zien kan ik begrijpen, maar om ze nu het hele forum over te jagen en dus het probleem neer te leggen bij de andere modjes is geen oplossing, de SC in ONZ, post onzin dus zijn ze hier toch het meest op de plaats lijkt me.
Djeez, mijn zoveelste pleidooi voor de SC in ONZ.
Ja, ik ben zelf ook een SCer van ONZ, alleen niet meer zo fanatiek als voorheen.
Ja. Maar dat zou niet slim zijn.Bovendien gedraag ik me daar ook wel.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kunnen ze je geen GCban voor het leven geven?
Dan heb ik wel 2 maanden lol gehad met jou te stangenquote:Op maandag 28 maart 2005 02:30 schreef DePresident het volgende:
Face it, jij komt je proeftijd niet door
quote:Op maandag 28 maart 2005 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kunnen ze je geen ban voor op het leven geven?
Jij bent nogal een individualist hequote:Op maandag 28 maart 2005 02:30 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je hoeft geen pleidooi te houden beste PS. Open em maar en pleur aub een sc er in. mij maakt het namelijk niet uit en het is makkelijker te herkennen. Ook al zal het me niet in dank afgenomen worden, ik heb er geen moeite mee als je SC in je topictitel gooit.
JIJ kunt mij niet stangen. Ik lach om jou. Vooral nu, met deze beslissingquote:Op maandag 28 maart 2005 02:30 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ja. Maar dat zou niet slim zijn.Bovendien gedraag ik me daar ook wel.
Ik open absoluut niet, ik hou me aan de afgesproken regels.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:30 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je hoeft geen pleidooi te houden beste PS. Open em maar en pleur aub een sc er in. mij maakt het namelijk niet uit en het is makkelijker te herkennen. Ook al zal het me niet in dank afgenomen worden, ik heb er geen moeite mee als je SC in je topictitel gooit.
Maar je weet net zo goed als dat ik het weet dat als jij daar gaat posten de rest of iig een deel daarvan als vliegen op de stroop afkomen op GC.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:30 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ja. Maar dat zou niet slim zijn.Bovendien gedraag ik me daar ook wel.
quote:
Dat zou je dus niet meer zeggenquote:Op maandag 28 maart 2005 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]![]()
DP is irl een schatje hoor![]()
Zal je wel zien op de meet van 16 april
Oepsquote:
Niemand volgt mij. En als dat wel gebeurd, dan kan ik daar niks aan doen. Moet ik dan maar wegblijven? Neeeeueh!quote:Op maandag 28 maart 2005 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar je weet net zo goed als dat ik het weet dat als jij daar gaat posten de rest of iig een deel daarvan als vliegen op de stroop afkomen op GC.
Ik ben er niet voor niets daarnet mee gestopt om te posten, ik wil er niet aan mee werken om daar te baggeren en dat gebeurt nu geheid
Ik weet niet of ik 16 april kan. Heb geen slaapplaats, want bij jou kan ik niet pittenquote:
Kom op, 2 posts van jou en ze kwamen allemaal onder hun steen vandaanquote:Op maandag 28 maart 2005 02:40 schreef DePresident het volgende:
[..]
Niemand volgt mij. En als dat wel gebeurd, dan kan ik daar niks aan doen. Moet ik dan maar wegblijven? Neeeeueh!
Oke dan. Maar dan nog blijf ik daar gewoon posten. Ik kan ze natuurlijk aansporen om te proberen niet te baggerenquote:Op maandag 28 maart 2005 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kom op, 2 posts van jou en ze kwamen allemaal onder hun steen vandaan
Zeg niet dat jij daar verantwoordelijk bent maar het gebeurt gewoon.
Er is vast wel iemand op de meet aanwezig die je ter plekke tot vrouw wil ombouwen.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:41 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik 16 april kan. Heb geen slaapplaats, want bij jou kan ik niet pitten
Misschien mag ik bij Dagonetje in bed
Je HOEFT niet te posten in bagger topics. Een deel van je "storende imago" is omdat je op ieder topic dat je ziet wil reageren. Doe eens niet man. En vooral niet op topics waarvan een slotje nogal te verwachten is.quote:Op maandag 28 maart 2005 09:31 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat is er Knut? Was ik me slotje weer vegeten?
quote:Op maandag 28 maart 2005 10:39 schreef Sjoe538 het volgende:
Laat ik ook eens wat minder baggeren..
Je hebt wel gelijk, I guess..
Mooi voor je. Ga je nu op de oude voet verder?quote:Op maandag 28 maart 2005 12:13 schreef kikoooooo het volgende:
Ik wou even hoizeggen
eindelijk unban
Dit van degene die als geen ander de inconsequentie binnen de fokcrew kent.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:30 schreef DePresident het volgende:
Face it, jij komt je proeftijd niet door
je hebt me gemistquote:Op maandag 28 maart 2005 12:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mooi voor je. Ga je nu op de oude voet verder?
opgelost!quote:Op maandag 28 maart 2005 15:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik erger me groen en geel aan de Huisregel(s):Ik zie hier geen 'grappige' titel; Havoc staat er niet bij als mod.
quote:Op maandag 28 maart 2005 15:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik erger me groen en geel aan de Huisregel(s):Ik zie hier geen 'grappige' titel; Havoc staat er niet bij als mod.
quote:Op maandag 28 maart 2005 15:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dat heb je al een keer gezegd, je valt dus in herhaling. Duh, kijk nog eens.
Ik heb gister voor mijn doen toch aardig moeite gedaan ( Lieve Kitty )quote:Op maandag 28 maart 2005 09:07 schreef Knut het volgende:
De slowchat mag wel maar alleen als er een beetje moeite in een topic word gezet.
quote:Op maandag 28 maart 2005 12:19 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dit van degene die als geen ander de inconsequentie binnen de fokcrew kent.
Wat jou betreft wel ja.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:17 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik heb gister voor mijn doen toch aardig moeite gedaan ( Lieve Kitty )
Of klopt het inderdaad wat Havoc zegt, dat hij zijn eigen regels mag bepalen en hanteren![]()
Kei niet waarquote:
Ik vond het eigenlijk ook wel een topic met mogelijkhedenquote:Op maandag 28 maart 2005 23:41 schreef Briefcase het volgende:
ik begin een stil-protest inzake mijn geniale paasverhaal![]()
ik nietquote:Op maandag 28 maart 2005 23:58 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk ook wel een topic met mogelijkheden
Breezernickname.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:36 schreef livEliveD het volgende:
Sinds wanneer trekt feedback zoveel bagger aan? Hebben Braun en DP kinderen gekregen ofzo?
toen jij 13 was vond je dat misschien ook wel hipquote:
De tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:49 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
toen jij 13 was vond je dat misschien ook wel hip
hij staat op scherp!quote:
en toen keek ik naar je avaquote:
nou wat een welkom weerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:42 schreef Dirkh het volgende:
Nu hebben we die foto wel genoeg gezien Doodmetaal en junkiesietze.
so truequote:
-edit-quote:
Het was een potentieel stormlooptopicquote:
Shut up, newb.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:55 schreef Dirkh het volgende:
Als jij denkt dat het forum leuker wordt door overal hetzelfde plaatje te spammen en offtopic te gaan, dan verschillen wij van mening over wat "leuk" is.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:51 schreef Havoc het volgende:
Hebbie gezopen of zo, dat stond vanaf de eerste post al in GC.
Zeg, omdat jij een ochtendhumeur hebt betekent dat nog niet dat ik hier geen goedemorgen mag zeggen. Maak je eigen forum als je zo nodig de dienst uit wilt maken!quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:40 schreef Knut het volgende:
Het goedemorgen topic is de andere kant op
quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:33 schreef Havoc het volgende:
Dit is een feedback topic oh gij Pan troglodytes. Niet het hallo, doei, ik ben ongesteld topic.
ik ga echt niet al jou gesloten topics nalezenquote:Op woensdag 30 maart 2005 schreef Knut het volgende:
ROT OP!
En sjoe ?Heb ik jou niet vaker verteld niet om slotjes te roepen ?
Mee ophouden iigquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:52 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
ik ga echt niet al jou gesloten topics nalezen
Zwanger??quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:21 schreef Insomaniac het volgende:
Hoi, doei, ik ben nog niet ongesteld en jullie merken het vanzelf wel wanneer het bloeden begint.
Kusjes, Inso.
Hoiquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:21 schreef Insomaniac het volgende:
Hoi, doei, ik ben nog niet ongesteld en jullie merken het vanzelf wel wanneer het bloeden begint.
Kusjes, Inso.
omdat er in een volle dag tijd nog maar 1 ontopic posts geweest is.. en ik die pimp topics thuis vind horen in US, niet in ONZquote:
Ow. Mag ie dan please weer open en evt opgeschoond naar US?quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:51 schreef Ruis het volgende:
[..]
omdat er in een volle dag tijd nog maar 1 ontopic posts geweest is.. en ik die pimp topics thuis vind horen in US, niet in ONZ
kan het niet een algeheel scooterkneuzen bashtopic worden?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:25 schreef -Lay-Z- het volgende:
DirkH !!!
Zou je zo lief willen zijn om de TT van Ik was zaterdag op wegmisbruikers! :') even te veranderen in Uddel-bashtopic aub??
Bedankt!!
nog beterquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:41 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
kan het niet een algeheel scooterkneuzen bashtopic worden?
Volgens mij kan het gewoon dichtquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:41 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
kan het niet een algeheel scooterkneuzen bashtopic worden?
gun ons even ons pleziertjequote:Op woensdag 30 maart 2005 18:44 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Volgens mij kan het gewoon dicht![]()
Gaat nergens meer over.
je rijdt toch geen scooter he!quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:44 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Volgens mij kan het gewoon dicht![]()
Gaat nergens meer over.
Als bashen jouw vorm van plezier hebben is zal je dat wel nodig hebben om jezelf weer een beetje 'de man' te voelen.quote:
Neh, tenzij je 'overheen rijden' bedoeld.quote:
owja..quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:21 schreef Knut het volgende:
Er staat er 1 in nieuws.
Daar kom ik niet aan
lazer op ongelukkige, die hansjans heeft wat tegen me zit me te stalken in elk topic....quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:22 schreef Janetje het volgende:
Mijn topic dichttyfen en dit openlaten
hansjans, dufgeneukte straathond hierrrrrrrrrrrrr...
ik heb het over consequentiequote:Op donderdag 31 maart 2005 00:24 schreef laffer het volgende:
[..]
lazer op ongelukkige, die hansjans heeft wat tegen me zit me te stalken in elk topic....
ik wil wel eens weten wat ie van me moet
Arme jongenquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:24 schreef laffer het volgende:
[..]
lazer op ongelukkige, die hansjans heeft wat tegen me zit me te stalken in elk topic....
ik wil wel eens weten wat ie van me moet
ah, heb ik je toch kunnen lokkenquote:
Waarom doe je niet lief tegen mijquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:30 schreef laffer het volgende:
[..]
ah, heb ik je toch kunnen lokken
kom je en je naamtopic, lief uitgewoond adoptiekindje![]()
Jou heb ik al lang niet meer gezien!quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:30 schreef laffer het volgende:
[..]
ah, heb ik je toch kunnen lokken
kom je en je naamtopic, lief uitgewoond adoptiekindje![]()
Damn baby, ga door.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:34 schreef Havoc het volgende:
HansJans ontzettende helmjosti dat je bent, als je nou niet heel snel ophoert uit het feedback topic en ergens anders gaat spelen met laffer, zal ik jou eens gaan stalken.
trustuh nikkyquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Jou heb ik al lang niet meer gezien!
Nog even snel een kusjevoor het slapen gaan.
.
.
een beter milieu topic begint bij jezelfquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:53 schreef Havoc het volgende:
Mooi topic. Veel aandacht wordt er aan het posten besteed. Zouden meer mensen moeten doen.
Ga dood.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:38 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
een beter milieu topic begint bij jezelf![]()
Ik post niet in dat topic, omdat het weerbericht er te nadrukkelijk aanwezig is, wat tegen mijn principes.quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:11 schreef Maanvis het volgende:
Goedemorgen, het is donderdag 31 maart!
Omdat het een kuttopic is.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:02 schreef Vow het volgende:
Waarom is Goatse Guy, voor wie hem nog niet kent dicht?
Jij bent geen mod. En er staat niks over in de policy en een normale sluitpost ontbreekt.quote:
Maar ze heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:07 schreef Vow het volgende:
[..]
Jij bent geen mod. En er staat niks over in de policy en een normale sluitpost ontbreekt.
Wat snap je NIET aan de sluitpost?quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:07 schreef Vow het volgende:
[..]
Jij bent geen mod. En er staat niks over in de policy en een normale sluitpost ontbreekt.
Het was een goed topic.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:08 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel gelijk.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:08 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel gelijk.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:47 schreef Vow het volgende:
Dus waarom was het nou dicht?
Doe dan liever die kut "chatten voor josties" reeksen dicht.
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag is dat een uitzonderings regel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Deze mensen bepalen in eerste instantie wat er allemaal mag en niet mag. Er zijn er nog meer zoals de admins waar je gewoon niet tegen in moet gaan. Our way or the highway.
Maar we staan altijd open voor discussie. Er hangt altijd boven aan de topiclijst een FB topic. Als je het niet in onze mening kan vinden kan je proberen daar verhaal te halen. Daar posten zegt nog niet dat je topic weer open gaat.
Hij is dicht omdat het bagger was, plus dat het de FAQ overschreed.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:47 schreef Vow het volgende:
Dus waarom was het nou dicht?
Doe dan liever die kut "chatten voor josties" reeksen dicht.
Doe maarquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:54 schreef Vow het volgende:
Ik open wel een nieuw goatse guy topic.
Je mag helemaal niet met bans dreigen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:54 schreef Knut het volgende:
[..]
Doe maaren dan kan je gewoon geen topics meer openen
Vooral doen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:54 schreef Vow het volgende:
Ik open wel een nieuw goatse guy topic.
Het is ook geen dreigement. Het is een constatering.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:58 schreef Vow het volgende:
[..]
Je mag helemaal niet met bans dreigen.
Contradictie, we hebben ruis ook nog!quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:58 schreef Havoc het volgende:
Wij crew bepalen hier het beleid, niet achtergestelde chimpansee's met een gelimiteerd type en spraak vermogen.
Hang nou eens een keer niet de kut-mod uit en vertel die jongen gewoon even waarom zijn topic dicht isquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:54 schreef Knut het volgende:
[..]
Doe maaren dan kan je gewoon geen topics meer openen
Vow, er zit een slotje op je topic. Daarom is hij dicht. Wij onzin mods vonder er niks aan. Daarom!quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:00 schreef Anguisy het volgende:
Hang nou eens een keer niet de kut-mod uit en vertel die jongen gewoon even waarom zijn topic dicht is![]()
quote:Je moet ook alles aan die newbie mods uitleggen.![]()
Als ik dat doe dan heeft havoc niks te doen en ga ik beleefd doen met spelfoutenquote:Vow, je bent een klootzak die een enorm kuttopic geopend heeft, het hele topic raakte vanaf de eerste letter kant nog wal. op deze manier draag je natuurlijk niet bij aan een leuk forum waardoor het topic dichtgaat en als je er nu nog wat langer over doorzijkt halen we zelf wel even je nick door de shredder zodat je nooit meer ook maar 1 woord kwijt kan hier op dit forum.
Tsss. mod-wanabee!quote:Zo doe je dat Knut.![]()
Iddquote:Geen dank.
Oh ja....quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:00 schreef Knut het volgende:
[..]
Contradictie, we hebben ruis ook nog!
Mods mogen niet met bans dreigen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:58 schreef Havoc het volgende:
[..]
Vooral doen.
Geeft ons iig een reden om weer een user met het intellect van een stoephoer van het forum af te tiefen.
forum@fok.nlquote:
Oeh en vertel ze meteen ff erbij dat ik je afgezeken heb.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:04 schreef Knut het volgende:
[..]
forum@fok.nlVertel ze maar dat die stoute knut met een ban heeft gedreigd
Als je toch bezig bent. Vertel ze meteen dat we Ruis een chimp vinden!quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:05 schreef Havoc het volgende:
[..]
Oeh en vertel ze meteen ff erbij dat ik je afgezeken heb.
Kijk, das duidelijke taal.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:02 schreef Knut het volgende:
[..]
Vow, er zit een slotje op je topic. Daarom is hij dicht. Wij onzin mods vonder er niks aan. Daarom!
[..]
Duhquote:Pardon
Ik ben al sinds 99 mod
Met pauze's
[..]
Al verbeterd, je quote gewoon te snelquote:Als ik dat doe dan heeft havoc niks te doen en ga ik beleefd doen met spelfouten
[..]
You wishquote:Tsss. mod-wanabee!
[..]
quote:Idd
Maar wel eentje met gelimiteerd typ- en spraakvermogen dan hè.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:05 schreef Knut het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent. Vertel ze meteen dat we Ruis een chimp vinden!
Ik doe het wel in feedback.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:04 schreef Knut het volgende:
[..]
forum@fok.nlVertel ze maar dat die stoute knut met een ban heeft gedreigd
ik zou naar de klaagbaak gaanquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:09 schreef Vow het volgende:
[..]
Ik doe het wel in feedback.
een normaal antwoord kan er hier toch niet vanaf.
Er is actie ondernomen naar aanleiding van sommige posts in het topic. Maar jij kan nog gewoon posten. Het is wel goed doorgekomen denk ikquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:07 schreef ArmaniMania het volgende:
Knut deze had je dicht gegooit Is er geen crack te downloaden voor Fok! ??? . Is verder niet erg ofzo, maar wil er wil even bij toevoegen dat ik met dat topic geen negatieve bijbedoelingen had of iets in die strekking.
Mocht dat wel zo zijn overgekomen, wil ik me hierbij verontschuldigen, ik dacht grappig te zijn met dat topic, maar is toch verkeerd opgevat.
We willen het niet hebben. PUNT.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:09 schreef Vow het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:09 schreef Vow het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wie je eigenlijk bent maar ik ben nog nooit geneigd geweest jou op een houtje te laten bijten volgens mijquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:07 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Kijk, das duidelijke taal.![]()
[..]
Duh![]()
[..]
Al verbeterd, je quote gewoon te snel![]()
[..]
You wish![]()
[..]
![]()
En nu stop ik want anders ben IK natuurlijk weer degene die zit te slowchatten en kan ik weer 48 uur op een houtje bijten.![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]Feedback Sjoe538, met je klaagbaak.
![]()
Ik ga alvast f5 in feedback.
Laat dat maar een raadsel zijn, dat is voor iedereen beterquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:11 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wie je eigenlijk bent maar ik ben nog nooit geneigd geweest jou op een houtje te laten bijten volgens mij
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:16 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Laat dat maar een raadsel zijn, dat is voor iedereen beter![]()
En van dat houtje was een grapje, een gebbetje, een dolletje, snap je?![]()
Weet je dat heel heel zeker?? Ik denk namelijk dat je dat niet wil weten, of misschien heb ik liever dat je het niet weet, daar ben ik nog niet uit.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:18 schreef Knut het volgende:
[..]Ja dat snapte ik. Maar ik wou het toch nog even zeggen!
En kan je het me niet in eem mailtje vertellen ofzoIk wilhetweten!!!!one!
Ik weet het heel heel zekerquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:19 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Weet je dat heel heel zeker?? Ik denk namelijk dat je dat niet wil weten, of misschien heb ik liever dat je het niet weet, daar ben ik nog niet uit.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:23 schreef Dirkh het volgende:
Vow, wat een kuttopic in feedback. Ik stel een ban van een maand voor.
Que?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:25 schreef Knut het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Niet helemaal wat ik wilde Anguisy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |