Ik doe het wel in feedback.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:04 schreef Knut het volgende:
[..]
forum@fok.nlVertel ze maar dat die stoute knut met een ban heeft gedreigd
ik zou naar de klaagbaak gaanquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:09 schreef Vow het volgende:
[..]
Ik doe het wel in feedback.
een normaal antwoord kan er hier toch niet vanaf.
Er is actie ondernomen naar aanleiding van sommige posts in het topic. Maar jij kan nog gewoon posten. Het is wel goed doorgekomen denk ikquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:07 schreef ArmaniMania het volgende:
Knut deze had je dicht gegooit Is er geen crack te downloaden voor Fok! ??? . Is verder niet erg ofzo, maar wil er wil even bij toevoegen dat ik met dat topic geen negatieve bijbedoelingen had of iets in die strekking.
Mocht dat wel zo zijn overgekomen, wil ik me hierbij verontschuldigen, ik dacht grappig te zijn met dat topic, maar is toch verkeerd opgevat.
We willen het niet hebben. PUNT.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:09 schreef Vow het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:09 schreef Vow het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wie je eigenlijk bent maar ik ben nog nooit geneigd geweest jou op een houtje te laten bijten volgens mijquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:07 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Kijk, das duidelijke taal.![]()
[..]
Duh![]()
[..]
Al verbeterd, je quote gewoon te snel![]()
[..]
You wish![]()
[..]
![]()
En nu stop ik want anders ben IK natuurlijk weer degene die zit te slowchatten en kan ik weer 48 uur op een houtje bijten.![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]Feedback Sjoe538, met je klaagbaak.
![]()
Ik ga alvast f5 in feedback.
Laat dat maar een raadsel zijn, dat is voor iedereen beterquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:11 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wie je eigenlijk bent maar ik ben nog nooit geneigd geweest jou op een houtje te laten bijten volgens mij
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:16 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Laat dat maar een raadsel zijn, dat is voor iedereen beter![]()
En van dat houtje was een grapje, een gebbetje, een dolletje, snap je?![]()
Weet je dat heel heel zeker?? Ik denk namelijk dat je dat niet wil weten, of misschien heb ik liever dat je het niet weet, daar ben ik nog niet uit.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:18 schreef Knut het volgende:
[..]Ja dat snapte ik. Maar ik wou het toch nog even zeggen!
En kan je het me niet in eem mailtje vertellen ofzoIk wilhetweten!!!!one!
Ik weet het heel heel zekerquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:19 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Weet je dat heel heel zeker?? Ik denk namelijk dat je dat niet wil weten, of misschien heb ik liever dat je het niet weet, daar ben ik nog niet uit.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:23 schreef Dirkh het volgende:
Vow, wat een kuttopic in feedback. Ik stel een ban van een maand voor.
Que?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:25 schreef Knut het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Niet helemaal wat ik wilde Anguisy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |