Jij bent geen mod. En er staat niks over in de policy en een normale sluitpost ontbreekt.quote:
Maar ze heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:07 schreef Vow het volgende:
[..]
Jij bent geen mod. En er staat niks over in de policy en een normale sluitpost ontbreekt.
Wat snap je NIET aan de sluitpost?quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:07 schreef Vow het volgende:
[..]
Jij bent geen mod. En er staat niks over in de policy en een normale sluitpost ontbreekt.
Het was een goed topic.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:08 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel gelijk.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:08 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel gelijk.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:47 schreef Vow het volgende:
Dus waarom was het nou dicht?
Doe dan liever die kut "chatten voor josties" reeksen dicht.
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag is dat een uitzonderings regel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Deze mensen bepalen in eerste instantie wat er allemaal mag en niet mag. Er zijn er nog meer zoals de admins waar je gewoon niet tegen in moet gaan. Our way or the highway.
Maar we staan altijd open voor discussie. Er hangt altijd boven aan de topiclijst een FB topic. Als je het niet in onze mening kan vinden kan je proberen daar verhaal te halen. Daar posten zegt nog niet dat je topic weer open gaat.
Hij is dicht omdat het bagger was, plus dat het de FAQ overschreed.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:47 schreef Vow het volgende:
Dus waarom was het nou dicht?
Doe dan liever die kut "chatten voor josties" reeksen dicht.
Doe maarquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:54 schreef Vow het volgende:
Ik open wel een nieuw goatse guy topic.
Je mag helemaal niet met bans dreigen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:54 schreef Knut het volgende:
[..]
Doe maaren dan kan je gewoon geen topics meer openen
Vooral doen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:54 schreef Vow het volgende:
Ik open wel een nieuw goatse guy topic.
Het is ook geen dreigement. Het is een constatering.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:58 schreef Vow het volgende:
[..]
Je mag helemaal niet met bans dreigen.
Contradictie, we hebben ruis ook nog!quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:58 schreef Havoc het volgende:
Wij crew bepalen hier het beleid, niet achtergestelde chimpansee's met een gelimiteerd type en spraak vermogen.
Hang nou eens een keer niet de kut-mod uit en vertel die jongen gewoon even waarom zijn topic dicht isquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:54 schreef Knut het volgende:
[..]
Doe maaren dan kan je gewoon geen topics meer openen
Vow, er zit een slotje op je topic. Daarom is hij dicht. Wij onzin mods vonder er niks aan. Daarom!quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:00 schreef Anguisy het volgende:
Hang nou eens een keer niet de kut-mod uit en vertel die jongen gewoon even waarom zijn topic dicht is![]()
quote:Je moet ook alles aan die newbie mods uitleggen.![]()
Als ik dat doe dan heeft havoc niks te doen en ga ik beleefd doen met spelfoutenquote:Vow, je bent een klootzak die een enorm kuttopic geopend heeft, het hele topic raakte vanaf de eerste letter kant nog wal. op deze manier draag je natuurlijk niet bij aan een leuk forum waardoor het topic dichtgaat en als je er nu nog wat langer over doorzijkt halen we zelf wel even je nick door de shredder zodat je nooit meer ook maar 1 woord kwijt kan hier op dit forum.
Tsss. mod-wanabee!quote:Zo doe je dat Knut.![]()
Iddquote:Geen dank.
Oh ja....quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:00 schreef Knut het volgende:
[..]
Contradictie, we hebben ruis ook nog!
Mods mogen niet met bans dreigen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:58 schreef Havoc het volgende:
[..]
Vooral doen.
Geeft ons iig een reden om weer een user met het intellect van een stoephoer van het forum af te tiefen.
forum@fok.nlquote:
Oeh en vertel ze meteen ff erbij dat ik je afgezeken heb.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:04 schreef Knut het volgende:
[..]
forum@fok.nlVertel ze maar dat die stoute knut met een ban heeft gedreigd
Als je toch bezig bent. Vertel ze meteen dat we Ruis een chimp vinden!quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:05 schreef Havoc het volgende:
[..]
Oeh en vertel ze meteen ff erbij dat ik je afgezeken heb.
Kijk, das duidelijke taal.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:02 schreef Knut het volgende:
[..]
Vow, er zit een slotje op je topic. Daarom is hij dicht. Wij onzin mods vonder er niks aan. Daarom!
[..]
Duhquote:Pardon
Ik ben al sinds 99 mod
Met pauze's
[..]
Al verbeterd, je quote gewoon te snelquote:Als ik dat doe dan heeft havoc niks te doen en ga ik beleefd doen met spelfouten
[..]
You wishquote:Tsss. mod-wanabee!
[..]
quote:Idd
Maar wel eentje met gelimiteerd typ- en spraakvermogen dan hè.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:05 schreef Knut het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent. Vertel ze meteen dat we Ruis een chimp vinden!
Ik doe het wel in feedback.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:04 schreef Knut het volgende:
[..]
forum@fok.nlVertel ze maar dat die stoute knut met een ban heeft gedreigd
ik zou naar de klaagbaak gaanquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:09 schreef Vow het volgende:
[..]
Ik doe het wel in feedback.
een normaal antwoord kan er hier toch niet vanaf.
Er is actie ondernomen naar aanleiding van sommige posts in het topic. Maar jij kan nog gewoon posten. Het is wel goed doorgekomen denk ikquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:07 schreef ArmaniMania het volgende:
Knut deze had je dicht gegooit Is er geen crack te downloaden voor Fok! ??? . Is verder niet erg ofzo, maar wil er wil even bij toevoegen dat ik met dat topic geen negatieve bijbedoelingen had of iets in die strekking.
Mocht dat wel zo zijn overgekomen, wil ik me hierbij verontschuldigen, ik dacht grappig te zijn met dat topic, maar is toch verkeerd opgevat.
We willen het niet hebben. PUNT.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:09 schreef Vow het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:09 schreef Vow het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wie je eigenlijk bent maar ik ben nog nooit geneigd geweest jou op een houtje te laten bijten volgens mijquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:07 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Kijk, das duidelijke taal.![]()
[..]
Duh![]()
[..]
Al verbeterd, je quote gewoon te snel![]()
[..]
You wish![]()
[..]
![]()
En nu stop ik want anders ben IK natuurlijk weer degene die zit te slowchatten en kan ik weer 48 uur op een houtje bijten.![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]Feedback Sjoe538, met je klaagbaak.
![]()
Ik ga alvast f5 in feedback.
Laat dat maar een raadsel zijn, dat is voor iedereen beterquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:11 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wie je eigenlijk bent maar ik ben nog nooit geneigd geweest jou op een houtje te laten bijten volgens mij
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:16 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Laat dat maar een raadsel zijn, dat is voor iedereen beter![]()
En van dat houtje was een grapje, een gebbetje, een dolletje, snap je?![]()
Weet je dat heel heel zeker?? Ik denk namelijk dat je dat niet wil weten, of misschien heb ik liever dat je het niet weet, daar ben ik nog niet uit.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:18 schreef Knut het volgende:
[..]Ja dat snapte ik. Maar ik wou het toch nog even zeggen!
En kan je het me niet in eem mailtje vertellen ofzoIk wilhetweten!!!!one!
Ik weet het heel heel zekerquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:19 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Weet je dat heel heel zeker?? Ik denk namelijk dat je dat niet wil weten, of misschien heb ik liever dat je het niet weet, daar ben ik nog niet uit.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:23 schreef Dirkh het volgende:
Vow, wat een kuttopic in feedback. Ik stel een ban van een maand voor.
Que?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:25 schreef Knut het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Niet helemaal wat ik wilde Anguisy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |