owja..quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:21 schreef Knut het volgende:
Er staat er 1 in nieuws.
Daar kom ik niet aan
lazer op ongelukkige, die hansjans heeft wat tegen me zit me te stalken in elk topic....quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:22 schreef Janetje het volgende:
Mijn topic dichttyfen en dit openlaten
hansjans, dufgeneukte straathond hierrrrrrrrrrrrr...
ik heb het over consequentiequote:Op donderdag 31 maart 2005 00:24 schreef laffer het volgende:
[..]
lazer op ongelukkige, die hansjans heeft wat tegen me zit me te stalken in elk topic....
ik wil wel eens weten wat ie van me moet
Arme jongenquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:24 schreef laffer het volgende:
[..]
lazer op ongelukkige, die hansjans heeft wat tegen me zit me te stalken in elk topic....
ik wil wel eens weten wat ie van me moet
ah, heb ik je toch kunnen lokkenquote:
Waarom doe je niet lief tegen mijquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:30 schreef laffer het volgende:
[..]
ah, heb ik je toch kunnen lokken
kom je en je naamtopic, lief uitgewoond adoptiekindje![]()
Jou heb ik al lang niet meer gezien!quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:30 schreef laffer het volgende:
[..]
ah, heb ik je toch kunnen lokken
kom je en je naamtopic, lief uitgewoond adoptiekindje![]()
Damn baby, ga door.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:34 schreef Havoc het volgende:
HansJans ontzettende helmjosti dat je bent, als je nou niet heel snel ophoert uit het feedback topic en ergens anders gaat spelen met laffer, zal ik jou eens gaan stalken.
trustuh nikkyquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Jou heb ik al lang niet meer gezien!
Nog even snel een kusjevoor het slapen gaan.
.
.
een beter milieu topic begint bij jezelfquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:53 schreef Havoc het volgende:
Mooi topic. Veel aandacht wordt er aan het posten besteed. Zouden meer mensen moeten doen.
Ga dood.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:38 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
een beter milieu topic begint bij jezelf![]()
Ik post niet in dat topic, omdat het weerbericht er te nadrukkelijk aanwezig is, wat tegen mijn principes.quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:11 schreef Maanvis het volgende:
Goedemorgen, het is donderdag 31 maart!
Omdat het een kuttopic is.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:02 schreef Vow het volgende:
Waarom is Goatse Guy, voor wie hem nog niet kent dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |