met de noorderzon vertrokken.quote:op donderdag 31 maart 2005 00:10 schreef laffer het volgende:
waar is dat hansjansje??
net had het nog een grote bek![]()
ja op je kransslagaderquote:op donderdag 31 maart 2005 00:11 schreef intergalactrick het volgende:
slotterdeslot
wat moet je nou manquote:
hansjans in dit topic krijgen, kun je dat niet lezen dan?quote:
ah, wachten we dat ff af.quote:op donderdag 31 maart 2005 00:19 schreef laffer het volgende:
[..]
hansjans in dit topic krijgen, kun je dat niet lezen dan?![]()
jezus wat ben jij voor een mod.quote:
ga jij es ff snel met een intercity knuffelen.quote:op donderdag 31 maart 2005 00:47 schreef stoepjong het volgende:
[..]
jezus wat ben jij voor een mod.
knut had dit topic al 7x dicht gegooit plus een maand-ban.
nu is er eindelijk een mod die het zin van onzin inziet .. ga maf doenquote:op donderdag 31 maart 2005 00:47 schreef stoepjong het volgende:
[..]
sterkquote:op donderdag 31 maart 2005 00:52 schreef echo99 het volgende:
krijg de tering allemaal!
hij heet havoc, kan je dat niet lezen dan??quote:
en daarom heet hij ook geen knut maar havoc, kan je dat ook al niet lezen??quote:knut had dit topic al 7x dicht gegooit plus een maand-ban.
opzouten sjappie, dit kan leuk worden.quote:op donderdag 31 maart 2005 00:47 schreef stoepjong het volgende:
[..]
maar ik wacht nog steeds op die strontkop, hoe heet ie ook al weer...quote:op donderdag 31 maart 2005 00:57 schreef armanimania het volgende:
[..]
opzouten sjappie, dit kan leuk worden.
kakkerlakquote:op donderdag 31 maart 2005 00:58 schreef laffer het volgende:
tering wat is dit![]()
ik krijg allemaal kakkerlakken in dit topic terwijl ik dat homofiele adoptie jochie hier moet hebben![]()
mjah, het gaat om de intentie zullen we dan maar zeggenquote:op donderdag 31 maart 2005 00:56 schreef echo99 het volgende:
@ blueeyed: het was een begin voor je reltopic. maar als t zo moet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |