met de noorderzon vertrokken.quote:op donderdag 31 maart 2005 00:10 schreef laffer het volgende:
waar is dat hansjansje??
net had het nog een grote bek![]()
ja op je kransslagaderquote:op donderdag 31 maart 2005 00:11 schreef intergalactrick het volgende:
slotterdeslot
wat moet je nou manquote:
hansjans in dit topic krijgen, kun je dat niet lezen dan?quote:
ah, wachten we dat ff af.quote:op donderdag 31 maart 2005 00:19 schreef laffer het volgende:
[..]
hansjans in dit topic krijgen, kun je dat niet lezen dan?![]()
jezus wat ben jij voor een mod.quote:
ga jij es ff snel met een intercity knuffelen.quote:op donderdag 31 maart 2005 00:47 schreef stoepjong het volgende:
[..]
jezus wat ben jij voor een mod.
knut had dit topic al 7x dicht gegooit plus een maand-ban.
nu is er eindelijk een mod die het zin van onzin inziet .. ga maf doenquote:op donderdag 31 maart 2005 00:47 schreef stoepjong het volgende:
[..]
sterkquote:op donderdag 31 maart 2005 00:52 schreef echo99 het volgende:
krijg de tering allemaal!
hij heet havoc, kan je dat niet lezen dan??quote:
en daarom heet hij ook geen knut maar havoc, kan je dat ook al niet lezen??quote:knut had dit topic al 7x dicht gegooit plus een maand-ban.
opzouten sjappie, dit kan leuk worden.quote:op donderdag 31 maart 2005 00:47 schreef stoepjong het volgende:
[..]
maar ik wacht nog steeds op die strontkop, hoe heet ie ook al weer...quote:op donderdag 31 maart 2005 00:57 schreef armanimania het volgende:
[..]
opzouten sjappie, dit kan leuk worden.
kakkerlakquote:op donderdag 31 maart 2005 00:58 schreef laffer het volgende:
tering wat is dit![]()
ik krijg allemaal kakkerlakken in dit topic terwijl ik dat homofiele adoptie jochie hier moet hebben![]()
mjah, het gaat om de intentie zullen we dan maar zeggenquote:op donderdag 31 maart 2005 00:56 schreef echo99 het volgende:
@ blueeyed: het was een begin voor je reltopic. maar als t zo moet...
soort zoekt soort zeggen zequote:op donderdag 31 maart 2005 00:58 schreef laffer het volgende:
tering wat is dit![]()
ik krijg allemaal kakkerlakken in dit topic terwijl ik dat homofiele adoptie jochie hier moet hebben![]()
onmogelijk, anders was jij nooit ter wereld gekomenquote:
hadden ze die hans maar bij zijn geboorte door de schredder gehaald. met die grafhoer van zijn moeder erbij.quote:op donderdag 31 maart 2005 00:59 schreef laffer het volgende:
[..]
maar ik wacht nog steeds op die strontkop, hoe heet ie ook al weer...
hans rouwkrans ofzo![]()
je zou je verbazen, de moderne techniek staat voor niets..quote:op donderdag 31 maart 2005 01:07 schreef laffer het volgende:
[..]
onmogelijk, anders was jij nooit ter wereld gekomen![]()
ik snap 'em niet. maar, hij lijkt me erg grappig.quote:op donderdag 31 maart 2005 01:07 schreef laffer het volgende:
[..]
onmogelijk, anders was jij nooit ter wereld gekomen![]()
vriendelijk verzoek aan de keizer om nu weer op te hoeren.quote:op donderdag 31 maart 2005 01:08 schreef hansjans het volgende:
de keizer is ge-arriveerd.
waar is de rode loper? stuk opgepompt baarmoeder overschot.
ff dimmen he!quote:op donderdag 31 maart 2005 01:08 schreef armanimania het volgende:
[..]
hadden ze die hans maar bij zijn geboorte door de schredder gehaald. met die grafhoer van zijn moeder erbij.
doe eens je best, je hebt al wat moed in gezopen zo te lezen, kom eens uit de kast jochiequote:op donderdag 31 maart 2005 01:08 schreef hansjans het volgende:
ik heb wel nog een strijkijzer die ik effe in je aars wil rammen...quote:op donderdag 31 maart 2005 01:08 schreef hansjans het volgende:
scheld me eens uit voor rotte vis. daar kick ik op.quote:op donderdag 31 maart 2005 01:11 schreef laffer het volgende:
[..]
doe eens je best, je hebt al wat moed in gezopen zo te lezen, kom eens uit de kast jochie![]()
of een strijkplank natuurlijk.quote:op donderdag 31 maart 2005 01:13 schreef armanimania het volgende:
[..]
ik heb wel nog een strijkijzer die ik effe in je aars wil rammen...
effe dimmen jij, respect voor mij post! niets anders dan de waarheid!quote:op donderdag 31 maart 2005 01:11 schreef blueeyed het volgende:
[..]
ff dimmen he!die moeder zwerft nu al jaren gedesillusioneerd over straat omdat ze toendertijd failliet is gegaan aan de kosten voor drie mislukte abortussen, puur en alleen om het feit dat ze haar cz premie twee dagen te laat betaalt had, dus een beetje respect lijkt me hier toch wel op zn plaats!
geen wonder als je elke avond die smaak in je mond proeft als je weer misbruikt wordt door je buurjongen natuurlijkquote:op donderdag 31 maart 2005 01:13 schreef hansjans het volgende:
[..]
scheld me eens uit voor rotte vis. daar kick ik op.
ik ben je incest plegende stiefvader nietquote:op donderdag 31 maart 2005 01:13 schreef hansjans het volgende:
[..]
scheld me eens uit voor rotte vis. daar kick ik op.
je hoeft je levensverhaal hier niet te posten hoorquote:op donderdag 31 maart 2005 01:17 schreef echo99 het volgende:
bagger.
nooit gehoord van samen delen, egoistisch aftreksel van een menselijk gen?quote:op donderdag 31 maart 2005 01:17 schreef hansjans het volgende:
iedereen optiefen dit topic is voor mij hoor.
precies, een stukje zelfkennis!quote:op donderdag 31 maart 2005 01:18 schreef hansjans het volgende:
oh jullie voelden je zeker aangesproken omdat er dufgeneukte straathond stond? want hier mogen alleen reageren, hansjanzen of dufgeneukte straathonden, zie tt
hansjans jij dufgeneukte straathond is hetquote:op donderdag 31 maart 2005 01:18 schreef hansjans het volgende:
oh jullie voelden je zeker aangesproken omdat er dufgeneukte straathond stond? want hier mogen alleen reageren, hansjanzen of dufgeneukte straathonden, zie tt
maar goed, ik zal jullie lekker saampjes laten spelenquote:op donderdag 31 maart 2005 01:20 schreef hansjans het volgende:
meelopers optiefen.
dit is tussen die ouwe konthomo en mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |