abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 september 2004 @ 19:02:01 #1
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22134650


Jip en Hanneke

Jarenlang golden deze twee als veelbelovende talenten.
Maar nadat Hanneke al het eten van de catering op de set opat, moest Jip in allerijl met uitdrogingsverschijnselen opgenomen worden in het ziekenhuis.
Na zijn ontslag ging Jip verder met zijn zusje Janneke. Een nieuw duo was geboren!!
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  woensdag 22 september 2004 @ 19:02:50 #2
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22134677


Lassie & Adriaan

"Lassie en Adriaan, Lassie en Adriaan, dat zijn de beste vrienden.."
Deze melodie klonk jarenlang door de speakers in hun woonplaats. Maar toen ze het nationaal en zelfs internationaal wilden aanpakken, ging het mis.
Adriaan bleek niet goed te kunnen communiceren met Lassie en het duo ging uit elkaar.
Lassie ging solo en Adriaan ging verder met zijn clowneske broer Bassie.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  woensdag 22 september 2004 @ 19:03:23 #3
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22134689


Samson en Bert

Bert was een paar maanden het baasje van Samson, totdat het drastisch mis ging. Samson wilde met zijn hondesnoet op t.v. , maar dit zag Bert niet zitten.
Samson werd naar een asiel gestuurd en werd later opgevangen door ene Gert, die wél verder wilde met Samson en hun carrière.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  Moderator woensdag 22 september 2004 @ 19:08:31 #4
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_22134811


Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 22 september 2004 @ 19:09:06 #5
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22134821


Lebbis en Zwansen

Ze wonnen Cameretten in '95 en '96, maar daarna ging het bergafwaarts met dit cabareteske duo dat de lachers op zijn hand had.
Zwansen bleek het niet helemaal eens te zijn met de opvattingen van Lebbis over de inhoud van de show.

Zwansen vertrok naar Fok!, Lebbis naar Jansen.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  woensdag 22 september 2004 @ 19:13:05 #6
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22134911
quote:
Op woensdag 22 september 2004 19:08 schreef onlogisch het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]


Frank en Donald

Frank was altijd de betere van de twee, maar dat iemand zó slecht kon voetballen....
Donald bleek een regelrechte ramp te zijn. Hij wordt dan ook gezien als een van de grootste miskopen van Van Gaal.
Frank ging verder samen met Ronald naar Ajax, Barcelona, Glasgow en Galatasaray, waar ze vele triomfen vierden.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  woensdag 22 september 2004 @ 19:13:36 #7
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_22134921
Inso kom en zie dit
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
  woensdag 22 september 2004 @ 19:16:56 #8
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22134996


Peppi en Tokkie

"Tuut, tuut, boing, boing, Peppi en Tokkie, Tokkie en Peppi..."
Misschien kent jouw opa of oma dit illustere duo nog, maar de kans daarop is érg klein.
Peppi en Tokkie scheidden van elkaar, nadat Peppi, die altijd wel in is voor een geintje, niet kon lachen om Tokkie's laatste grap:
Ze zette zijn huis in de fik na een fikse ruzie.

Peppi ging verder met Kokkie, om zo nationaal bekend te worden!
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_22135005
L0L
pi_22135036



Acda & de Monnik

Samen met een monnik probeerde Thomas Acda in de jaren '80 een cabaretduo te vormen. De monnik bleek echter meer geestelijk dan geestig, en kon de grappen van Acda niet altijd waarderen. Toen de monnik de theatershows wilde gaan gebruiken om het geloof te verspreiden, heeft Acda hem ingeruild voor de Munnik.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 22 september 2004 @ 19:20:34 #11
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_22135089
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 22 september 2004 @ 19:20:53 #12
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_22135099
Acda & de Punnik





Moesten hun programma"De Groene Roggel,, staken wegens het uiblijven van verstopte luchtwegen van de heer Acda
Klaar?
Ik niet!
pi_22135120

Kwik & Kwak

Nadat hun broeder Kwek door een overdosis heroine is overleden, probeerden de twee broertjes met zijn tweeen hun carriere in stand te houden. Disney was echter niet meer geinteresseerd omdat de magie was verdwenen. Ze werden ontslagen en leven nu als prostituee in Parijs.
  woensdag 22 september 2004 @ 19:24:48 #14
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22135196


Veldhuis en Camper

Dit cabaretduo was toch niet zó succesvol als verwacht.
Waar Veldhuis als een razende over het podium rende en sprong,
was Camper een en al houterigheid. Hij was zo stijf als een hark.
Veldhuis had er genoeg van en vond zijn 'buddy' in Kemper.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  woensdag 22 september 2004 @ 19:25:14 #15
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_22135210




Cow & Kicken

Dit duo was hard op weg een internationaal succes in de showbiz-wereld te worden. Patrick Kicken wist echter niet van de uiers van Cow af te blijven, waarna de roddelpers hem afmaakte. Hij durfde zijn kop niet meer op televisie te vertonen en vertrok richting radiowereld. Cow sloot vervolgens een miljoenencontract met Cartoon Network, dat haar koppelde aan de rijzende ster Chicken. Met hem wist ze de wereld wél te veroveren met flauwe doch doeltreffende humor.
pi_22135236


&



Baukel en Hardy
Succesvol duo, maar door de continue herhaling van Baukels :-) bleek de wereld niet veroverd te worden. Hardy vond in Laurel een stuk afwisseling en veroverde de wereld

:')

[ Bericht 10% gewijzigd door StofjeB op 22-09-2004 19:37:57 ]
http://www.combilozen.nl
Check de KoSte bundel! uit en bestel deze dan ook gelijk :o
pi_22135275

Walnoot en Robbedoes

Nadat Kwabbernoot door een ongeluk werd uitgegumd probeerde de tekenaar de strip te laten vervolgen met Walnoot en Robbedoes. Door het onvermogen van Walnoot om te communiceren of te bewegen werd de strip echter een grandioze flop.
  woensdag 22 september 2004 @ 19:33:30 #18
82589 S-Two
barba macacu
pi_22135435

Beatrix en Gaus
Dit duo is niet zo bekend gewordne, Beatrix ging verder met Claus, en ook Martin Gaus ging zijn eigen weg in...
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  woensdag 22 september 2004 @ 19:35:13 #19
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_22135478




Ash & Carlo

Na zijn avonturen bij Telekids had Carlo het televisiewereldje en de Hollandse Gay-scene wel even gehad en daarom vertrok hij naar Japan. Aldaar ontmoette hij de jonge Ash Catchem met wie hij op voetreis vele vreemde wezens aantrof, Pokemon genaamd. Met hun pokeballs vingen zij enkele van deze Pokemon en trokken daarmee de aandacht in de grote stad.

Net toen zij als duo een groot contract met Nintendo konden afsluiten, probeerde Carlo de Pikachu van Ash af te pakken. Dit leverde een definitieve breuk op tussen beiden. Ash ging door en werd uiteindelijk een ware, wereldberoemde pokemonmeester. Carlo presenteert tegenwoordig flauwe shows in het kleine Nederland.

[ Bericht 2% gewijzigd door Pool op 22-09-2004 19:41:34 ]
pi_22135582




Suske & Ciske

In het begin hoorde Suske nog niet bij Wiske. In die tijd had hij zijn eigen strip, samen met Ciske de Rat. Helaas liep deze strip niet helemaal goed, en om Suske niet helemaal de kolere te laten krijgen, kreeg hij een nieuw kameraadje in de persoon van Wiske.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_22135618
T V P
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  woensdag 22 september 2004 @ 19:41:48 #22
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22135652
quote:
Op woensdag 22 september 2004 19:39 schreef DaMart het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Suske & Ciske

In het begin hoorde Suske nog niet bij Wiske. In die tijd had hij zijn eigen strip, samen met Ciske de Rat. Helaas liep deze strip niet helemaal goed, en om Suske niet helemaal de kolere te laten krijgen, kreeg hij een nieuw kameraadje in de persoon van Wiske.


Die had ik trouwens ook in mijn kop zitten
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_22135664

Carlo en Sirene

Na zijn carriere bij telekids met Irene en zijn avonturen met Ash besloot Carlo een show te gaan presenteren met Sirene. Maar aangezien Carlo duizelig werd van het gedraai van zijn maatje werd er al gauw een einde gemaakt aan dit duo.
pi_22135766
Vledder en de Kok





Na een jarenlange worsteling in en rond de keuken-criminaliteit bleek deze kookcrimi niet levensvatbaar.
Door het overmatige wijngebruik van de Kok liep het helemaal in de soep.
Vledder heeft nu een andere partner against crime gevonden.
De Kok heeft nu een semi-psychodramatische/schizofrene kookshow en restaurants.
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
  woensdag 22 september 2004 @ 19:46:48 #25
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_22135788
Lebbis en Zwansen!
  woensdag 22 september 2004 @ 19:47:02 #26
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22135794


Kroonenberg en De Jong

De Jong was té grof in de ogen van Kroonenberg.
Zijn vrouwonterende grappen sloegen niet aan bij haar, maar haar stoppen sloegen wel door.
Kroonenberg pakte hem hard terug door middel van haar boek: "Meneer als ik u zie heb ik zo'n zin in ruzie"

De Jong ging daarom verder met Waardenberg, die wél om zijn harde humor kon lachen.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  woensdag 22 september 2004 @ 19:47:16 #27
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22135802
quote:
Op woensdag 22 september 2004 19:46 schreef Zwansen het volgende:
Lebbis en Zwansen!
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_22135896

Sjors &Timmy

Timmy had nogal wat moeilijkheden om de activiteiten van die rekel Sjors bij te kunnen houden vanwege zijn immobiliteit.
  woensdag 22 september 2004 @ 19:51:38 #29
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_22135920




T.a.t.u & Jennifer

Muzikaal paste dit trio uitstekend bij elkaar. Jennifer voelde zich in seksuele zin echter al gauw buitengesloten door de twee andere groepsleden. Een breuk kon daardoor helaas niet uitblijven. Jennifer zag enkele tophits en het Songfestival aan haar neus voorbij gaan, maar vond in Nederland een geschikte nieuwe partner in Tatum Dagelet..

  woensdag 22 september 2004 @ 19:53:16 #30
82589 S-Two
barba macacu
pi_22135969



Mart en Sita
wat velen niet weten is dat Mart Smeets ook heeft geprobeerd een zangcarriere te beginnen dit is echter niet goed gelukt samen met Sita, die later wel een superhit scoorde met Bart
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  woensdag 22 september 2004 @ 20:01:31 #31
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22136167


Kwik, Kwek & VAC

Kwik en Kwek konden de geniale ingevingen van VAC maar niet doorgronden, en daarom liep dit trio stuk.
VAC ging verder bij Fok!, en het duo Kwik en Kwek was geen lang leven beschoren
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_22136187
geweldig
pi_22136212
Meesterlijk topic!
pi_22136405
goed topic,
kijken of er nog wat leuks te verzinnen is
  woensdag 22 september 2004 @ 20:12:59 #35
82589 S-Two
barba macacu
pi_22136475



Timon & Garfunkel

Timon & Garfunkel hadden hun plaat al bijna in de winkel liggen, maar Timon had ineens geen trek meer in een plaat, maar wou hechte vreindschap. Bij Garfunkel was dit ver te zoeken en ging naar knidervriend Pumba. Garfunkel ging naar Simon die nog een paar hits hadden.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_22136507
meesterwerkje dit topic
pi_22136516



Rob en Nico

Omdat Rob zijn 2 linkerhanden niet thuis kon houden, kluste Nico er alleen maar wat bij...
Beide deden dit niet succesvol, Rob bleef steken bij de hoeren, terwijl Nico bijkluste achter de schermen bij RTL 4
  woensdag 22 september 2004 @ 20:15:36 #38
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_22136542


Adolf & Santa ( kerstman)
De kerstman zocht nog een karakter die zijn imago zou oppoetsen, daarom spande de Kerstman adolf met nog 7 herten voor zijn slee.
Kerstmis tot de jaren 1935 gingen prima, totdat Adolf een poging ondernam om de werk elfen van hem te vergassen.
Terwijl Adolf maar door bleef gaan over het superieure ras en hoe de elfen daarin de schuld waren van de recessie, schopte de Kerstman hem uit het bedrijf.

Daarna ging hij bij Satan langs om een Rudolf het roodgeneusde rendier te ruilen tegen Adolf.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_22136553
Ik weet niet wat er is met fokkers de laatste dagen maar ik zie meesterwerk na meesterwerk voorbij komen in ONZ !
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_22136580
quote:
Op woensdag 22 september 2004 20:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet niet wat er is met fokkers de laatste dagen maar ik zie meesterwerk na meesterwerk voorbij komen in ONZ !
inderdaad

pi_22136593



Bert en Hermien.

Omdat bert verlatingsangst had uit zijn vertrouwde straat is het nooit meer iets geworden tussen Bert en Hermien. Hermiens zangtalent kon zich niet meten tegen Bert zijn acteertalent en ze zijn beide hun eigen weg gegaan.
  woensdag 22 september 2004 @ 20:20:03 #42
82589 S-Two
barba macacu
pi_22136647



Gijs Gans & Baas B
Na dat dit duo in de onderwereld van Duckstad was doorgebroken kwam er onenigheid over de contractrechten en verliet Baas B Gijs. Terug in Nederland stond Lange Frans al te wachten met fijne raps en gingen ze samen verder.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_22136725




Marco en Pita

Om Marco's carriere nog wat extra impuls te geven besloot zijn platenmaatschappij om een samenwerkingsverband aan te gaan met de gatalenteerde pita. Pita bleek echt niet geintresseerd in een half italiaanse jongenman en zocht haar heil bij de lokale shoarmaboer op de hoek.
Marco ging later in zee met Ali B
  woensdag 22 september 2004 @ 20:29:39 #44
71048 Tokay
makes your day!
pi_22136866
Bupatih, machtig mooi mên!
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  woensdag 22 september 2004 @ 20:30:21 #45
82589 S-Two
barba macacu
pi_22136881



Jans & Mireille
Mireille kwam altijd graag op de koffie bij de tegenwoordige trainer van Fc Groningen, maar een leuk programma is er nooit van gekomen. Dat kwam pas jaren later samen met Hans van Willegenburg
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_22136891



Bouwer en Marianne Weber

Het nederlandse levenslied kent zijn hoogtijdagen maar het talentvolle duo Bouwer en Weber kon toch geen vaste plaats verwerven in de hitlijsten. Bouwer was een robuuste man die allles kon maken (nou en of!), terwijl Weber teruggetrokken was en liever over een regenboog ging zingen.
Het duo ging op tragische wijze uiteen tot Bouwer besloot om zijn camper af te staan aan het leger des heils en een bouwkavel kocht.
pi_22137000



Pipo en Mamma Theresa

Na Pipo en de P-p-parelridder bleek echter toch dat Mamma Theresa het niet in haar had om een filmster te worden. Ze vulde haar eigen leven in om anderen te plezieren, terwijl dit ook het doel van Pipo was. Pipo maakte kinderen blij die wel konden lachen en Therasa bleef achter met een stel zielige arme kinderen die ze opving.
pi_22137013




Mel en Pim

Na jarenlang getourd te hebben is het bekende duo Mel en Pim heen gegaan.
Ze zijn o.a. bekend geworden met de hit: At your service en Respectable.
Voor zover bekend is de zangeres Mel door een aanslag overleden en de zanger Pim is door een ernstige ziekte overleden.
pi_22137126
TVP!
pi_22137360


Ronald en Katrien gingen uit elkaar toen Katrien Donald ontmoette, met wie ze wel kon praten, tenminste, zoals ze zelf zei: 'Ik kan Donald beter verstaan dan Ronald'.
pi_22137367




Grumpy en Makepeace

Het bekende detective duo Grumpy en Makepeace zijn elkaar gegaan.
Makepeace die bekend staat om haar lieve lach en haar zachte karakter was spuugzat van het arrogante, chagerijnige gedrag van Grumpy.
Insiders zeggen echter, dat Makepeace het zat was dat Grumpy constant onder haar rok zat te gluren.
De manager van Grumpy verteld ons dat dit onzin is, omdat Grumpy nou eenmaal klein is en daardoor altijd, ongewild, onder de rokken kijkt.
  woensdag 22 september 2004 @ 20:57:49 #52
71048 Tokay
makes your day!
pi_22137549




Charles en Priscilla

Priscilla Presley dacht in Prince Charles een fuifnummer met Elvis-heupen gevonden te hebben, maar de troonopvolger bleek in real life nog saaier dan op de televisie.
Toen Priscilla hem aan de kant zette, zocht Charles troost in de behaarde armen van Camilla, met wie hij nog steeds gelukkig zegt te zijn.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  woensdag 22 september 2004 @ 21:00:28 #53
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22137616
quote:
Op woensdag 22 september 2004 20:57 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Charles en Priscilla

Priscilla Presley dacht in Prince Charles een fuifnummer met Elvis-heupen gevonden te hebben, maar de troonopvolger bleek in real life nog saaier dan op de televisie.
Toen Priscilla hem aan de kant zette, zocht Charles troost in de behaarde armen van Camilla, met wie hij nog steeds gelukkig zegt te zijn.
behaarde armen


Als Tokay in mijn topic post weet ik dat het goed zit en dat ik ben geslaagd in mijn opzet
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_22137700



Jarenlang vormden Mini & Taxi hét leidende cabaretduo in autoland. Tot het na 10 jaar mis ging: De overstap naar het mensen-theater bleek een te grote stap en Mini ging uit geldgebrek in de reclamebusiness. Dit tot grote ergernis van Taxi, die Mini wees op een oude afspraak, nooit voor geld jezelf verkopen.


Mini's grootste reclamecampagne, voor Red Bull
pi_22137711

en



pippi en mama loe van mama loe was geen goed plaatje te vinden, ik hoop dat deze het doet

Pippi probeerde door te breken met mama loe. Dit lukte niet, daar was Pippi veel te speels voor. Pippi trok weg en werd bevriend met Tommy en Annika, Mama loe probeerde een tv serie met Pipo
De wandelende spelvaut
  woensdag 22 september 2004 @ 21:07:09 #56
71048 Tokay
makes your day!
pi_22137776
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:00 schreef Bupatih het volgende:
behaarde armen
Als Tokay in mijn topic post weet ik dat het goed zit en dat ik ben geslaagd in mijn opzet
Je bent lief, maar vlak die veel briljantere posts van de users boven mij niet uit hè?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  woensdag 22 september 2004 @ 21:13:34 #57
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22137943
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:07 schreef Tokay het volgende:

[..]

Je bent lief, maar vlak die veel briljantere posts van de users boven mij niet uit hè?
True, die zijn ook erg mooi.
Hulde daarvoor.
Driewerf hulde, zelfs
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_22137963




De eerste keuze voor een high tech partner voor Micheal Knight was weliswaar erg smakelijk, maar het gebrek aan turboboost, hoge snelheid, en last but not least, aantrekkekingskracht op de vrouwtjes deed hem toch een andere keuze maken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_22138004
HW :') !
pi_22138010
! ! !
Whatever I want.
pi_22138017



Belle en de Geest

Tussen deze twee was het altijd dikke mik, maar op een gegeven moment werd de geest jammerlijk opgesloten in een lamp. Belle heeft hier jaren om getreurd, tot ze haar nieuwe liefde vond in het Beest, door wie ze de Geest uit haar hoofd heeft kunnen zetten en met wie ze nu heel gelukkig is.

[ Bericht 0% gewijzigd door p-etr-a op 22-09-2004 21:30:59 ]
pi_22138022


Peppi en Tokay
Na de split tussen Peppi en Tokkie ging Peppi op zoek naar jong bloed. Dat vond hij Tokay, maar op toneel en televisie bleek Tokay veel populairder bij de ‘kids’. Peppi besloot daarop een einde te maken aan hun korte carrière.
pi_22138101



Bassie en Hadrianus

Bassie dacht in Hadrianus de perfecte partner voor zijn nieuwe komische act in het Circus Maximus gevonden te hebben. Hadrianus bleek echter meer geïnteresseerd in het overnemen van het circus, en later ook de rest van Europa. Bassie besloot hierop met Hadrianus te breken en het eens met z'n broer Adriaan te proberen, waardoor het zeer succesvolle duo Bassie en Adriaan ontstond.
pi_22138142
TVP
pi_22138159


Lonny en Cher
Ook Lonny en Cher gingen uit elkaar. De oorzaak bleef lange tijd onbekend, maar een huisvriend van Cher heeft gezegd dat het komt doordat Lonny teveel Indisch kookt, en daar zou Chers stem niet tegen kunnen. Cher ontmoette kort daarna Sonny, en de rest van het verhaal mag bekend zijn.
pi_22138205




batman wist dat de naam lekker bekte bij hem, maar bij gebrek aan mobiliteit en vooral stoerheid besloot hij toch maar opzoek te gaan naar een andere robin.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 22 september 2004 @ 21:23:58 #67
71048 Tokay
makes your day!
pi_22138214




Anky en Calimero

Nadat Bonfire verwerkt was tot paardenrookvlees, moest Anky van Grunsven op zoek naar een nieuwe kampioen.
Die dacht ze gevonden te hebben in de koddige Calimero, maar elke keer als Anky op hem ging zitten, brak zijn eierdopje.
Na een week intensieve trainingspogingen die tot niets leidden, was het exit Calimero en welkom Salinero...
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_22138240


Lady & Bond

Toen James Bond in het dorp van Lady verbleef waren deze twee onafscheidelijk, maar James moest weer vertrekken en hij liet Lady helemaal alleen achter. Haar huidige partner de Vagebond heeft ook een hoop schatjes gehad, maar toen hij Lady vond is hij haar trouw gebleven, en van dat soort rakkers houdt de avontuurlijke Lady dan weer net wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door p-etr-a op 22-09-2004 21:31:25 ]
  woensdag 22 september 2004 @ 21:25:31 #69
71048 Tokay
makes your day!
pi_22138246
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:16 schreef MofoF1 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding]

Peppi en Tokay
Na de split tussen Peppi en Tokkie ging Peppi op zoek naar jong bloed. Dat vond hij Tokay, maar op toneel en televisie bleek Tokay veel populairder bij de ‘kids’. Peppi besloot daarop een einde te maken aan hun korte carrière.
Whehehe.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  Redactie Frontpage woensdag 22 september 2004 @ 21:26:40 #70
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_22138274
Jongbloed & Joost

&
  Redactie Frontpage woensdag 22 september 2004 @ 21:29:02 #71
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_22138340
Barend en Van Dorp

&
pi_22138366
Arend en van Dorp


Na jarenlang succes in een Oezbeeks circus wilde Henk van Dorp met zijn trouwe tweepoter naar Nederland voor het grote geld. Zijn carierre flopte jammerlijk, Henk startte een praatprogamma met Frits, en arend overleefde de kerst niet
pi_22138394
SunChaser
  Redactie Frontpage woensdag 22 september 2004 @ 21:35:01 #74
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_22138516
Vermeegen en Roeispaan

&
  woensdag 22 september 2004 @ 21:36:01 #75
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22138547
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:31 schreef Intxaurraga het volgende:
SunChaser
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_22138562



Veldmuis en Kemper
Op de op een na laatste avond van de tournee voor hun prijswinnende theatershow sloeg het noodlot toe: voor de ogen van het publiek werd Veldmuis vermorzeld onder de schoen van Kemper, die niet oplette waar hij liep. Veldmuis overleed aan de gevolgen van dit ongeluk en omdat de laatste voorstelling niet af te lasten viel, moest Kemper op zoek naar iemand die Veldmuis kon vervangen. Dit werd ene Veldhuis. Het klikte zo goed tussen deze twee, dat ze besloten samen verder te gaan als Veldhuis en Kemper

[ Bericht 3% gewijzigd door TanteMathilde op 22-09-2004 21:49:30 ]
pi_22138679




Bart & Ernie

Omdat zijn broer Bert verschillende uitstapjes maakte met andere artiesten, besloot Ernie ook een ander speelkameraadje te zoeken. Net als Bert liet ook Bart hem al snel in de steek, omdat hij hem maar een domme softie vond. Daarna is Ernie weer teruggegaan naar Bert.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_22138686


Ren & Wimpie
De samenwerking tussen Ren & Wimpie was van korte duur. De samenwerking was weinig succesvol en Ren & Wimpie zagen het publiek weglopen. Na drie maanden gingen ze uit elkaar, elkaar de schuld gevend van het fiasco. Ren: /i]Wimpie was altijd druk. Zijn smoes was altijd dat hij ook nog een land moest besturen. Dat werkte misschien bij zijn vrouw, maar niet bij mij!'[/i]. Wimpie's reactie daarop: 'Ik moest G*****domme echt een land besturen! De reden dat het publiek weg liep? De grapjes van Ren waren gewoon té banaal voor woorden!.

Na de breuk ontmoette Ren Stimpy, met wie hij een tekenfilmserie voor kinderen begon. Wimpie noemde zich voortaan Wim en werd commissaris bij allerlei bedrijven.
pi_22138747


Kain & Abeltje

De derde mens ter wereld wilde geld aan zijn naam verdienen, en dacht dat de beroemde liftjongen Abeltje zijn carriere wel tot ongekende hoogte kon brengen. Helaas kon Kain niet meeliften op Abeltjes succes.
pi_22139036


Adam & Eva

De reality show van Adam en Eva werd al snel stopgezet, omdat Eva zich begon te schamen voor het feit dat ze slechts een paar blaadjes als lichaamsbedekking heeft.
pi_22139047
George & Sjimmie



Dit duo was de schrik van de buurt. Menig omaatje lag 's nachts wakker om hun kattekwaad. Toen George voorstelde om hun streken wat groter aan te pakken, vond Sjimmie het genoeg geweest en ging hij op zoek naar een nieuwe partner.
"Wie men heeft zien slapen kan men nooit meer haten."
--- Elias Canetti ---
pi_22139096



Buurman & Schuurman

Eerste woonde naast Buurman een vrouw genaamd Katja Schuurman, maar zij moest helaas dit huis verlaten omdat ze er op in was gereden met haar auto in een dronken bui. Nu woont hij naast naamgenoot Buurman, en samen zijn ze nog vaak bezig met renovatie van de woningen.
pi_22139130


Fred en Arnie
Bowlingduo Fred en Arnie gingen uit elkaar toen Arnie moest verhuizen naar een andere stad. Fred bleek veel beter met de nieuwe buurman, Barney Rubble, op te kunnen schieten en schoof Arnie genadeloos aan de kant. Fred & Barney zijn nu een bowlingduo van wereldformaat, Arnie is al enige tijd vermist in de Zuid-Afrikaanse jungle.
pi_22139180
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:54 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]

Buurman & Schuurman

Eerste woonde naast Buurman een vrouw genaamd Katja Schuurman, maar zij moest helaas dit huis verlaten omdat ze er op in was gereden met haar auto in een dronken bui. Nu woont hij naast naamgenoot Buurman, en samen zijn ze nog vaak bezig met renovatie van de woningen.
  Redactie Frontpage woensdag 22 september 2004 @ 21:59:45 #85
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_22139263
tvp
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 22 september 2004 @ 22:01:09 #86
71048 Tokay
makes your day!
pi_22139310
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:54 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]

Buurman & Schuurman

Eerste woonde naast Buurman een vrouw genaamd Katja Schuurman, maar zij moest helaas dit huis verlaten omdat ze er op in was gereden met haar auto in een dronken bui. Nu woont hij naast naamgenoot Buurman, en samen zijn ze nog vaak bezig met renovatie van de woningen.
Leukie leukie.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_22139403
Rafael en Cilly



Rafael had altijd al een zwak voor oudere vrouwen. Cilly was de ware voor hem. Helaas kwam hij er al snel achter dat de klanten meer betaalden voor blond. Daarom ruilde hij Cilly in. Inmiddels schijnen de inkomsten op peil te zijn.
"Wie men heeft zien slapen kan men nooit meer haten."
--- Elias Canetti ---
pi_22139766



Winfield en Bega
Lange tijd was Jules Winfield en Lou Bega een zeer gevreesde gangsterduo. Het werk werd echter steeds moeilijker toen overal opeens vriendinnen van Bega opdoken. Uiteindelijk werd hij ook nog geveld door het mambo virus, waardoor hij zich genoodzaakt zag te stoppen met zijn werk en een nieuwe carriere als zanger begon. Hij werd vervangen door Vince Vega, met wie Winfield tot het einde van zijn carriere succesvol samenwerkte
pi_22140111


*wie helpt mij op m'n stoel...
pi_22140164
Janneke is het buurmeisje van Jip...
  woensdag 22 september 2004 @ 22:33:00 #91
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22140198
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:31 schreef ChrisJX het volgende:
Janneke is het buurmeisje van Jip...
Nou, dan kunnen ze ook legaal seks hebben
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_22140300
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:31 schreef ChrisJX het volgende:
Janneke is het buurmeisje van Jip...
een kenner
pi_22140326
  woensdag 22 september 2004 @ 22:46:46 #94
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_22140580
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_22140656




Thomas en Junior
De dappere Thomas is niet zomaar op het spoor van Brute Berend gekomen. Voordat de welbekende Senior zijn maatje werd, probeerde Thomas het eerst met Junior. Hoewel deze kwajongen vol innovatieve ideeën zat, bleek hij uiteindelijk toch te rebels te zijn. Thomas vermoedde namelijk dat Junior wel eens met de schat van Berend aan de haal zou kunnen gaan! Reden genoeg om de vriendschap te verbreken en er één met Senior aan te gaan. Gelukkig, mogen we wel zeggen, anders was de schat van Brute Berend nu misschien nog steeds niet gevonden. Junior sleet zijn dagen verder in het kindertehuis, maar een liefhebbende vader bood hem eveneens een gelukkige toekomst.
pi_22140677




Lucas en Bea kregen ruzie omdat de kapperskosten van Bea te hoog werden
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_22140730




Barend & van Gorp

Begin jaren '80 begonnen Frits Barend en Corrie van Gorp een Talkshow. Helaas sloeg deze niet zo aan, voornamelijk omdat Corrie's voetbalkennis volgens Frits ver beneden peil was. Jaren later is hij daarom in zee gegaan met Henk van Dorp.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 22 september 2004 @ 22:53:14 #98
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_22140757
Johnny & Lijk



Nadat Rijk de Gooier zich jarenlang kapotgezopen had eistte een Levercirrose zijn tol.
Jonny Kraaikamp bleef met zijn partner het nummer: Er is een Amsterdammer doodgegaan vertolken totdat door ernstige uitdroging ledematen eraf begonnen te vallen.Rijk de Gooier zijn ingedroogde schedel heeft nog jarenlang als kwispeldoor dienst gedaan in zijn favoriete cafe Rooie Sien.
Klaar?
Ik niet!
  woensdag 22 september 2004 @ 23:02:01 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22141044
quote:
Op woensdag 22 september 2004 19:39 schreef DaMart het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Suske & Ciske

In het begin hoorde Suske nog niet bij Wiske. In die tijd had hij zijn eigen strip, samen met Ciske de Rat. Helaas liep deze strip niet helemaal goed, en om Suske niet helemaal de kolere te laten krijgen, kreeg hij een nieuw kameraadje in de persoon van Wiske.
Briljant!
***
  woensdag 22 september 2004 @ 23:09:30 #100
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_22141310
Fok en Suk.
Mij mag je er voor wakker maken.
  woensdag 22 september 2004 @ 23:13:40 #101
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_22141456




Ard & Keessie
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_22143474




Dr. Dre en M&M's

Deze partnerruil is mede verantwoordelijk voor de toenemende omvang van Dr. Dre. Bij optredens was dit geen succes, omdat 1 van de M&M's geen noten had. Wel een pre voor Dre was het feit dat ze van chocolade waren.
En nu ben ik het zat.
pi_22144112

meesterlijk topic, lig krom van het lachen.
How could it hurt you when it looks so good...
  donderdag 23 september 2004 @ 02:15:07 #104
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_22144316
Quick en Prupke...

Quick kon nimmer uit de schaduw van zijn wederhelft treden en moest daarnaast toegeven zijn hoofd niet bij zijn werk te kunnen houden.

Jawohl Herr Kaloin!
  donderdag 23 september 2004 @ 02:32:36 #105
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_22144412
Buurman & Bormann

Bleken een toch té verschillende kijk op de maatschappelijke problemen te hebben.

Jawohl Herr Kaloin!
  donderdag 23 september 2004 @ 03:19:56 #106
102469 BoomBoom
Can you hear me?
pi_22144619




Bonnie en Mr. Hyde

Bonnie werkte als serveerster toen ze de man leerde kennen die de auto van haar moeder wilde stelen. Ze had hem wel beter willen leren kennen om van de criminaliteit een gezamenlijke hobby maakten, maar ze knapte af op z'n uiterlijk. Later is ze verder gegaan met Clyde, dit leverde haar wel de gewenste criminele carriere op. Helaas was die maar van korte duur.
  donderdag 23 september 2004 @ 03:42:32 #107
102469 BoomBoom
Can you hear me?
pi_22144713




Dr. Jekyll en Clyde

Dr. Jekyll is al heel lang op zoek naar een oplossing om de goede en kwade kant van een persoon te scheiden. Het innemen van een giftige drank bewerkstelligde deze fysieke scheiding en Clyde werd de kwade kant van Dr. Jekyll. Clyde was echter in het geheel niet geinteresseerd in een quasi-homofiele relatie; hij had z'n oogje op Bonnie laten vallen.

Diep bedroefd over het weggaan van Clyde heeft Dr. Jekyll het later nog eens geprobeerd met Mr. Hyde. Aangezien ook deze relatie niet voorspoedig was, heeft hij zichzelf van het leven beroofd.
  donderdag 23 september 2004 @ 04:13:42 #108
102469 BoomBoom
Can you hear me?
pi_22144803




Willem-Alexander en Maxime

Bij het zoeken naar een geschikte partner kwam W.A. al snel uit bij Maxime Verhagen. Maxime had echt alles wat het hartje van W.A. begeerde:
- een goede baan,
- een vader die jarenlang gemeenteraadslid, fractievoorzitter en wethouder was voor de KVP en het CDA in de gemeenteraad van Maastricht en later gedeputeerde in de provinciale staten van Limburg,
- en een gezonde Hollandse tongval.

Helaas was W.A. zijn tijd iets te ver vooruit met deze bijzondere partnerkeus en moest hij verder gaan zoeken naar iemand van het andere geslacht. W.A. is nu heel gelukkig met Maxima, ze voldoet vrijwel volledig aan dezelfde eisen:
- ook een goede baan,
- ook een vader in de politiek,
- en ook zij sprak al spoedig met een gezonde Hollandse tongval.
Eigenlijk is het enige verschil dat zij blonde haren en bruine ogen heeft, en hij zwarte haren en blauwe ogen.


PS. Ook de jongste broer van W.A. heeft later nog eens geprobeerd iemand van hetzelfde geslacht te vinden. Wederom is deze poging van het Koninklijk Huis om vooruitstrevend te zijn niet gelukt. Maar ook deze telg van koningin Beatrix is inmiddels getrouwd met een bijzonder iemand.

[ Bericht 0% gewijzigd door BoomBoom op 23-09-2004 04:51:59 (mooier plaatje van maxime) ]
  donderdag 23 september 2004 @ 04:44:14 #109
38316 BoomSmurf
Avatar Plagiaat Pleger
pi_22144879



Fax Modem & Dana Scully
Na jaren tevreden zijn geweest met het gepiep en gekreun van Fax, ging Dana uiteindelijk op zoek naar iemand waar ze wel echt mee kon praten
Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
pi_22144888
hahaha
  donderdag 23 september 2004 @ 05:01:31 #111
38316 BoomSmurf
Avatar Plagiaat Pleger
pi_22144918



Hennep en Maurits
Als student economie wist Prins Maurits heel goed waar 'ie geld aan kon verdienen. Jammer genoeg kwam onze Trix erachter, die dit hem verbood. Uit verdriet gooide hij zich huilend in de sterke armen van Marilène, zijn bedrijfsleider op dat moment.
Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
  donderdag 23 september 2004 @ 05:06:31 #112
102469 BoomBoom
Can you hear me?
pi_22144929




Jan Peter en Katrijn

In eerste instantie zag Katrijn wel wat in Jan Peter: hij hanteerde goede normen en waarden en gedroeg zich daar ook naar. Na verloop van tijd vond ze het juist daardoor zo saai worden met hem. Ze is toen verder gegaan met Jan Klaassen. Hij was wel bruut en sloeg haar vaak, maar er viel in ieder geval wat meer te beleven.
  donderdag 23 september 2004 @ 05:09:27 #113
38316 BoomSmurf
Avatar Plagiaat Pleger
pi_22144933



Van Kooten & Mr.T
Tijdens een break met De Bie besloot Van Kooten een komisch duo te proberen te vormen met Mr.T. Dat dit geen lang leven beschoren zou zijn moge duidelijk zijn. Luttele weken na het tot stand komen van het duo, verliet Van Kooten Mr.T weer en ging terug naar De Bie. Hij gaf als reden op dat Mr.T te chagrijnig zou zijn.
Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
  donderdag 23 september 2004 @ 05:18:27 #114
102469 BoomBoom
Can you hear me?
pi_22144948
quote:
Op woensdag 22 september 2004 19:13 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Frank en Donald

Frank was altijd de betere van de twee, maar dat iemand zó slecht kon voetballen....
Donald bleek een regelrechte ramp te zijn. Hij wordt dan ook gezien als een van de grootste miskopen van Van Gaal.
Frank ging verder samen met Ronald naar Ajax, Barcelona, Glasgow en Galatasaray, waar ze vele triomfen vierden.




Donald en Erwin

Donald was altijd de betere van de twee, maar dat iemand zó slecht kon voetballen....
Erwin bleek een regelrechte ramp te zijn. Hij wordt dan ook gezien als een van de grootste miskopen van PSV.
Donald werd na een glansrijke carriere trainer bij Ajax, Erwin sloot zijn carriere af bij FC Groningen en werd trainer bij RKC Waalwijk.
  Redactie Frontpage donderdag 23 september 2004 @ 08:02:32 #115
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_22145278
quote:
Op donderdag 23 september 2004 02:15 schreef Captain_Chaos het volgende:
Quick en Prupke...

Quick kon nimmer uit de schaduw van zijn wederhelft treden en moest daarnaast toegeven zijn hoofd niet bij zijn werk te kunnen houden.

[afbeelding]
pi_22145646
TVP
The password is: Ken sent me
pi_22145847




Siegfried en Boy

Een poging om te goochelen voor een homoseksueel publiek , mislukte jammerlijk , toen de zanger Boy George tijdens zijn vuurdoop al na 2 minuten door de witte tijger Anna werd verslonden.
Siegfried probeerde zanger nog uit de bek van Anna te trekken , maar redde alleen zijn rechterhand.
Tegenwoordig treed Siegfried met een andere partner op in Las Vegas Nevada USA.
  donderdag 23 september 2004 @ 09:28:44 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22145933






Bill & Grace

Nadat Bill zijn grote liefde vond is Grace toch maar op zoek gegaan naar een nieuwe homoseksuele huisgenoot.

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 23-09-2004 09:40:53 ]
***
  donderdag 23 september 2004 @ 09:33:44 #119
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_22145974
Hahaha... LMAO! Er moeten meer van dit soort briljante topics komen
Het helpt geen nut!
pi_22146025




Roberto Jacketti and the Hooters

Nadat Roberto een aantal bescheiden hitjes had gehad in Nederland en Belgie , ging het snel bergafwaards met deze band.
Een laatste poging om niet helemaal in de vergetenheid te raken , mislukte finaal.
Voor 3 weken lang stond Roberto Jacketti and te hooters in Club het Rode Vliesje op te treden voor een klein select aan mannen.
  donderdag 23 september 2004 @ 09:42:41 #121
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_22146068






Snert & Ernie
Het helpt geen nut!
  Jubileum moderator donderdag 23 september 2004 @ 09:46:03 #122
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22146093
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 23 september 2004 @ 09:49:37 #123
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_22146122


Karel Peer
Het helpt geen nut!
  donderdag 23 september 2004 @ 09:50:51 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22146134






Wipneus & Wim

Na jaren van hard werken voor volle zalen is Wim solo gegaan voor een Europese toer. Wipneus is toen op zoek gegaan naar een vervanger en kwam uit bij Pim. 'At your service'.
***
  donderdag 23 september 2004 @ 10:15:42 #125
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_22146373
quote:
Op donderdag 23 september 2004 09:49 schreef Escape2Dawn het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]

Karel Peer
excuus
Het helpt geen nut!
  donderdag 23 september 2004 @ 10:31:05 #126
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_22146591




Lois and Clark

Omdat de originele Lois al kinderen had, werd er toch gekozen voor de vrijgezelle brunette.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_22146781




Robin & Deetman
  donderdag 23 september 2004 @ 10:44:46 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22146825
quote:
Op donderdag 23 september 2004 10:31 schreef The_Hives het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Lois and Clark

Omdat de originele Lois al kinderen had, werd er toch gekozen voor de vrijgezelle brunette.
***
  donderdag 23 september 2004 @ 10:51:32 #129
103103 Clab
Het leven is een Hoax
pi_22146920



Samson & Garfunkel.

Na door Gert te zijn gedumpt heeft Samson het nog even als zanger geprobeerd en het duo "Samson&Garfunkel" na een paar mislukte cd heeft hij het maar opgegeven.
Hij schijnt aan lager wal te zijn geraakt drank en drugs enzo.
Hij schijnt achter het CS van Amsterdam te zijn gezien waar hij zich aanbood als Schandreu.
Sharp knife, short temper. Any questions?
I spent most of my money on beer, women, and guns. The rest I just wasted.
Ik ben een unieke expressie van het almachtige.
  donderdag 23 september 2004 @ 10:54:14 #130
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_22146961
TOM & KERRY





&



nadat deze combinatie faliekant faalde op de nederlandse tv, besloot kerry maar om zijn geluk in amerika te gaan beproeven, net als zijn grote voorbeeld arnold swarzenegger
___ .............. ___ ................___
{o,o}..............{o.o}...............{o,o}
|)__)..............|)_(|................(__(|
.-"-"-...............-"-"-.................-"-"-
pi_22147069




Bonny en Ricardo

Het beroemde detective duo Bonny en Ricardo, bekend van de serie Miami Vice hebben besloten om per direct te stoppen met de succesvolle serie.
Wegens drank problemen van Ricardo Tubbs heeft Bonny besloten zich op een solo carriere te storten.
Bonny, een lid van de blauwe knoop, heeft al meerder malen aangegeven niet gediend te zijn van een collega die alleen maar drinkt.
Ricard Tubbs heeft een aantal weken nog een afkick programma doorlopen bij de bekende Dokter Bernhard, maar dit helaas zonder succes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dirkh op 23-09-2004 11:25:31 ]
  donderdag 23 september 2004 @ 11:14:02 #132
103103 Clab
Het leven is een Hoax
pi_22147265



Lois and Clark
Sharp knife, short temper. Any questions?
I spent most of my money on beer, women, and guns. The rest I just wasted.
Ik ben een unieke expressie van het almachtige.
pi_22147895
Ja, deze was er al. sorry

[ Bericht 47% gewijzigd door Dirkh op 23-09-2004 13:05:24 (dubbel) ]
pi_22149657
quote:
Op donderdag 23 september 2004 11:44 schreef Dirkh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Roberto Jackettie en de Hooters
Kijk eens een paar posts omhoog Dirkh ....
  Jubileum moderator donderdag 23 september 2004 @ 13:04:08 #135
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22149667
quote:
Op donderdag 23 september 2004 10:31 schreef The_Hives het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Lois and Clark

Omdat de originele Lois al kinderen had, werd er toch gekozen voor de vrijgezelle brunette.
*pleurt van bureaustoel af*

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_22149680
quote:
Op donderdag 23 september 2004 13:03 schreef Xlarge het volgende:

[..]

Kijk eens een paar posts omhoog Dirkh ....
Oeps, sorry
  donderdag 23 september 2004 @ 13:05:22 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22149691
quote:
Op donderdag 23 september 2004 13:04 schreef Lois het volgende:

[..]

*pleurt van bureaustoel af*

Ik wist ook niet wat ik zag. Zie ik ineens Eva's koppie in dit topic! : D
***
pi_22149696
quote:
Op donderdag 23 september 2004 13:04 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Oeps, sorry
We denken iig wel aan dezelfde dingen
  donderdag 23 september 2004 @ 13:26:48 #139
103103 Clab
Het leven is een Hoax
pi_22150157



Veldmuis&Camping
Sharp knife, short temper. Any questions?
I spent most of my money on beer, women, and guns. The rest I just wasted.
Ik ben een unieke expressie van het almachtige.
  donderdag 23 september 2004 @ 13:40:30 #140
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_22150489
Hans en Chrietje



Chrietje sprak aan het begin van hun gezamelijke cariere al zijn bezorgdheid uit over de inborst van Hans. Nadat Chrietje ooit zijn portemonnee liet vallen en moest concluderen dat het oprapen die paar tientjes niet waard was verbrak hij ieder contact met Hans. Velen concludeerden dat de grimas van die dag nooit meer van Chrietjes gezicht week en zo de rest van zijn leven bepaalde.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_22150611
TVP
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  donderdag 23 september 2004 @ 13:55:11 #142
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_22150800
Ad Visser en Penny de Wafel



Ad kon niet met zijn vingers van De Wafel afblijven en stortte zo zijn loopbaan in het ongeluk. Na hun scheiding bleek De Wafel snel oud en slap te worden terwijl Ad nooit meer echt in het voetlicht kon treden.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_22150825
& humor
  donderdag 23 september 2004 @ 13:57:55 #144
71048 Tokay
makes your day!
pi_22150857




Bolland & Holland

Hoewel het voor de hand lag een muzikale carrière te beginnen met zijn broer Ferdi, koos Rob Bolland in eerste instantie toch voor de wulpse Kim Holland.
Verstand van muziek had deze dame niet, maar ze bezat wél andere kwaliteiten.
Toen sexy Kim echter aangaf alleen 'sensuele' artiesten te willen producen, besloot Rob toch maar met zijn a-sexy broer Ferdi in zee te gaan.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  donderdag 23 september 2004 @ 13:58:04 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22150859
quote:
Op donderdag 23 september 2004 13:56 schreef PoPiJoPiDoPi het volgende:
& HUMOR
Nee joh, die haalden het nou juist wél!
***
pi_22150953
quote:
Op donderdag 23 september 2004 13:56 schreef PoPiJoPiDoPi het volgende:
[afbeelding] & humor
Jij voelt je nu vast heel erg tof.
Whatever I want.
pi_22151103
Ron & Andre


Een leuk duo, dat is wat John de Mol zocht voor een leuk spelletje op rtl4. Andre zag het na 1 aflevering van wie ben ik? echter niet meer zitten en snel werd een andere Andre van de zolder gehaald.
pi_22151321
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  donderdag 23 september 2004 @ 14:31:02 #149
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_22151478
telt deze ook?
guns 'n hoses



moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
  donderdag 23 september 2004 @ 14:36:23 #150
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_22151593
Milli Vanille



Na het tragische einde van zijn zangcariere kwam Milli in opspraak door het overmatig gebruik van schuimgebakjes. Door zijn huidige zwaarlijvigheid wordt hij nogal eens gevraagd als stand in voor Barry White.
Jawohl Herr Kaloin!
  donderdag 23 september 2004 @ 14:44:15 #151
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_22151763
Rob& Kliko



&


  donderdag 23 september 2004 @ 14:48:02 #152
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22151835
quote:
Op donderdag 23 september 2004 09:42 schreef Escape2Dawn het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Snert & Ernie
quote:
Op donderdag 23 september 2004 13:40 schreef Captain_Chaos het volgende:
Hans en Chrietje

[afbeelding]

Chrietje sprak aan het begin van hun gezamelijke cariere al zijn bezorgdheid uit over de inborst van Hans. Nadat Chrietje ooit zijn portemonnee liet vallen en moest concluderen dat het oprapen die paar tientjes niet waard was verbrak hij ieder contact met Hans. Velen concludeerden dat de grimas van die dag nooit meer van Chrietjes gezicht week en zo de rest van zijn leven bepaalde.
quote:
Op donderdag 23 september 2004 13:57 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Bolland & Holland

Hoewel het voor de hand lag een muzikale carrière te beginnen met zijn broer Ferdi, koos Rob Bolland in eerste instantie toch voor de wulpse Kim Holland.
Verstand van muziek had deze dame niet, maar ze bezat wél andere kwaliteiten.
Toen sexy Kim echter aangaf alleen 'sensuele' artiesten te willen producen, besloot Rob toch maar met zijn a-sexy broer Ferdi in zee te gaan.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  donderdag 23 september 2004 @ 14:48:28 #153
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_22151850
knabbel & sabbel






Sabbel deed niets anders dan melk opzuigen, dus mocht ie opzouten van Knabbel aangezien hij niets had aan een infantiele panda bij zijn Rescue Rangers
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
  donderdag 23 september 2004 @ 14:51:42 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22151917
Of:
Knabbel en Schnabbel





Nadat Knabbel het 'knuffelen' van Ruud zat werd is hij toch maar op zoek gegaan naar een ander vriendje.
***
  donderdag 23 september 2004 @ 14:52:02 #155
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_22151924
Jongbloed & de Bong





Jaap mocht echt niet zijn voormalige partner; de waterpijp, meenemen voor zijn nieuwe programma. Hij moest namelijk een menselijke partners hebben. Daarna zette hij zijn wietverslaving aan de kant en begon hij een succesvolle tv-carriëre. Niemand heeft ooit nog iets van de Bong vernomen...
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
  donderdag 23 september 2004 @ 14:52:29 #156
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_22151933

Tarzan & Kane
Samen vormden ze een perfect duo en maakten furore in de muziekindustrie.
De rauwe kreten van Tarzan met het onvervalst gekreun van Dinand vormden de bakermat van de Grunge, waar menig band zich door heeft laten inspireren.
Helaas vond Dinand het repetoire van Tarzan te beperkt en is een eigen band begonnen.
Tarzan is met de noorderzon vertrokken en schijnt in de oerwouden een nieuw leven te zijn begonnen
ik ben de dorpsgek
Met een lange jas aan en geen onderbroek.
Loituma
  donderdag 23 september 2004 @ 14:54:04 #157
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_22151973
Luifel&luifel


moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
  donderdag 23 september 2004 @ 14:56:28 #158
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_22152022
Timon & Puma





Voordat Timon te zien was in de Disney classic the Lion King, had hij een dikke sponsordeal met sportmerk Puma. Aangezien hij niet op deze stoere gympen door de savanne mocht rennen, heeft hij zijn contract verbroken.
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
  donderdag 23 september 2004 @ 14:56:59 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22152032
Jane & Tarzan



Ook deze samenwerking bleek niet bestand tegen de tand des tijds. Jane bereikt tegenwoordig hoogtepunten met het schrijven van columns.
***
pi_22152093
Opletten stumperd, dit is de tweede die je dubbel doet.

[ Bericht 85% gewijzigd door Dirkh op 23-09-2004 15:15:15 (ja ik weet het) ]
  donderdag 23 september 2004 @ 15:01:24 #161
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_22152139
M*A*S*H & Carlo





Carlo vond niet dat groen zijn kleur was
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
  donderdag 23 september 2004 @ 15:09:00 #162
103103 Clab
Het leven is een Hoax
pi_22152279



George&Mildret
Na een mislukte poging om een engelse komedie te maken is George na de states vertrokken om als circusclown te gaan werken ofzo.
Sharp knife, short temper. Any questions?
I spent most of my money on beer, women, and guns. The rest I just wasted.
Ik ben een unieke expressie van het almachtige.
  donderdag 23 september 2004 @ 15:10:43 #163
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22152306
quote:
Op donderdag 23 september 2004 14:59 schreef Dirkh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Hennep & Maurits

Onder grote druk heeft Maurits afscheid moeten nemen van zijn beste Hennep. De twee waren onafscheidelijk verbonden aan elkaar.
Duo's die het net niet haalden

Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  donderdag 23 september 2004 @ 15:14:07 #164
103103 Clab
Het leven is een Hoax
pi_22152381



Ach ja wie kent ze niet meer de Hennies, die na een mislukte tour door Thailand (of Singapore) weer blij waren om thuis te zijn.
Sharp knife, short temper. Any questions?
I spent most of my money on beer, women, and guns. The rest I just wasted.
Ik ben een unieke expressie van het almachtige.
pi_22152391
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:10 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Duo's die het net niet haalden

Nou jaaaa, ik volg het hele topic en dan nog gooi ik er tot twee keer toe een dubbele door.
  donderdag 23 september 2004 @ 15:15:03 #166
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22152403
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:14 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Nou jaaaa, ik volg het hele topic en dan nog gooi ik er tot twee keer toe een dubbele door.


Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  donderdag 23 september 2004 @ 15:23:55 #167
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_22152620

Buck Rogers & Ziggy
zou een mooi Gerson topic kunnen zijn
Tijdens hun roemruchte jaren maakten ze samen het complete melkwegstelsel onveilig.
Ziggy raakte helaas voor Buck al snel zijn wilde haren kwijt en begon een handeltje met spinnen op Mars, wat een daverend succes werd.
Buck vloog tijdens een race wedstrijd uit de bocht en floeptje door een 'worm-hole'. Waar hij nu is, bevalt het hem goed. Hij maakt het heelal inmiddels weer onveilig met zijn nieuwe maatje Twiggy.
ik ben de dorpsgek
Met een lange jas aan en geen onderbroek.
Loituma
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 september 2004 @ 15:24:04 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22152627
van Basten & Boot




aanvankelijk leek dit trainersduo een perfecte combinatie maar al snel zaten beide elkaar in het vaarwater. Marco zocht en vond een nieuwe partner in Johnny van het Schip!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 23 september 2004 @ 15:24:56 #169
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_22152650
Laurel en Harry


Ondanks het feit dat de twee grappenmakers wat humor betreft goed op één lijn lagen was de samenwerking geen lang leven beschoren. Laurel kwam een dikke lolbroek tegen en het contrast van die twee was voor het publiek hilarisch. Harry ging verder met zijn b-keuze Henk Spaan, maar ook deze samenwerking liep uiteindelijk stuk doordat Harry de gebroken relatie met Laurel nooit goed heeft verwerkt.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_22152796




Tina wilde een verbintenis met NIKE aan gaan maar NIKE wilde geen hoge hakken in de collectie nemen. Ze vormde later een succesvol duo met Ike maar heeft nu nog spijt als de vele wilde haren op haar hoofd dat ze toch niet met de fabrikant van snelle schoenen in zee is gegaan. Ze heeft bekend dan veel eerder te zijn gevlucht.....

[ Bericht 0% gewijzigd door ondeugend op 24-09-2004 15:13:29 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 23 september 2004 @ 15:31:25 #171
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_22152805
Edwin de Roy- van Zuidewijn & Margarita



  donderdag 23 september 2004 @ 15:39:59 #172
38316 BoomSmurf
Avatar Plagiaat Pleger
pi_22153018



O-Ren & Lazy 88's
Nadat bleek dat de ouwe mannen niet garant konden staan voor O-Ren's veiligheid, besloot deze maar een groter aantal jongere beveiligingsmensen in te huren

Edit: de Lazy 88's lijken hier de helft van de tijd niet te laden

[ Bericht 14% gewijzigd door BoomSmurf op 23-09-2004 16:09:31 ]
Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
  donderdag 23 september 2004 @ 15:47:39 #173
38316 BoomSmurf
Avatar Plagiaat Pleger
pi_22153201



Theo & Bea
Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
pi_22153260




Deze sexy Romeo was te veel voor Julia. Hij rapte haar zijn liefde en wist van geen ophouden. De kreten als; Yo man, Chill en de uitspraak " I LUV YA" konden haar niet bekoren.
Ook zijn voor haar zelf geschreven lied ....

Yo yo yo Romeo
ik ben de man
yo yo yo Romeo
de echte loverman

ik heb jou lief yo
ik wil alleen jou
ik weet van wanten
ik ben jou trouw
De vrouwtjes en de jongens roepen
'wow-diggie-wow'.

yo ik wil jou kussen
met jou naar het zwembad
dan gaan wij lekker zwemmen
en daarna naar de bioscoop en dan ga ik jou mee naar huis nemen en dan schenk ik een lekker glaasje bubbeliez in
en daarna ga ik jou liefde geven whaaaa!

yo.
yo.
yo.

yo.


..... had geen romantisch resulaat.
Julia ging op zoek naar een wat meer ouderwetsche Romeo
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 23 september 2004 @ 15:53:37 #175
38316 BoomSmurf
Avatar Plagiaat Pleger
pi_22153324
Fok daar zat ik ook net aan te denken, maar dan meer in de stijl van Romeo en Julian
Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
  donderdag 23 september 2004 @ 15:59:34 #176
38316 BoomSmurf
Avatar Plagiaat Pleger
pi_22153449



Bassie & Vaticaan
Jaran na voor de Baron ondergedoken te zijn en de indentiteit van Johannes Paulus aangenomen te hebben, besloot Bassie toch maar weer ouderwets ruzie te gaan lopen schoppen met Adriaan
Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
  donderdag 23 september 2004 @ 16:18:47 #177
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_22153836
Bassie & Baviaan





Bassie kon het uiteindelijk niet hebben dat Baviaan een rode neus én rode kont had
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
pi_22154215


Gere & Robert

Na een aantal succesvolle samenwerkingen in cult-films was het duo klaar voor het grote werk in de film Pretty Women. Robert weigerde echter een jurk aan te trekken en keerde gedesillusioneerd de filmindustrie de rug toe; Richard Gere vond al snel een vervanger in de persoon van Julia Roberts.
pi_22154689


Eva & Sadam

Gezellig huppelde zij ooit door het paradijs, maar Sadam had andere bedoelingen dan God en dus werd hij snel door de achterdeur op straat gezet.
pi_22154742




Madonna en shakespear

Voor het optreden op de VMA awards wou Madonna origineel een lied produceren met Shakespear. Shakespear kon echter alleen schrijven en niet zingen en daarom trad madonna op met Britney
De wandelende spelvaut
  donderdag 23 september 2004 @ 17:11:58 #181
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_22155065
Po en Albert

Waren jaren onafscheidelijk op de set van Hollywood, maar na het halen van een 'Razzie' voor de film "ohoh, nog een keer deel IV" besloten de twee hun samenwerking te verbreken.
Albert probeert momenteel bij RTL-Boulevard met Beau van Erven Dorens zijn hoofd boven water te houden, Po is met drie lotgenoten ondergedoken.
ik ben de dorpsgek
Met een lange jas aan en geen onderbroek.
Loituma
pi_22155624


Annan & Eva

Brachten samen een leuke tijd door in het paradijs, maar eerstgenoemde had grotere ambities waarna Eva er met Adam vandoorging. Annan mocht vervolgens de door hem veroorzaakte zondes proberen recht te trekken.
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_22155802




Bauer en Weber.

Bauer vond het rijden met een injectiemotor toch fijner. Zo hield hij veel tijd over voor anderen.
En nu ben ik het zat.
pi_22156174



Dr Evil en Minnie
Bij het maken van de eerste kloon van Dr Evil werd er door een vergissing DNA van een muis gebruikt in plaats van Dr Evil's DNA. Het resultaat was Minnie. Minnie bleek niet de slechte handlanger te zijn waarop Dr Evil had gehoopt en werd daarop dan ook meteen in opdracht van de kwade genius geliquideerd. De tweede keer ging alles min of meer goed en zo ontstond Dr Evil's lieveling Mini-Me
pi_22156178


Haile Selassie & Adriaan
De keizer en de acrobaat beleefden vele doldwaze avonturen in Ethiopië totdat Adriaan hem verliet voor een armzalige clown...
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
pi_22156800




Rouwkrans & de kinderen
Nadat de rouwkrans niet het gewenste soort humor in de strip kon brengen zijn de kinderen verder gegaan met hun familie.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_22156835


War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  donderdag 23 september 2004 @ 18:37:52 #188
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22156899
quote:
Op donderdag 23 september 2004 18:33 schreef Vision het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Rouwkrans & de kinderen
Nadat de rouwkrans niet het gewenste soort humor in de strip kon brengen zijn de kinderen verder gegaan met hun familie.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  donderdag 23 september 2004 @ 18:50:38 #189
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_22157215

Kees & Co

Eens waren Co en zijn Keeshond Kees onafscheidelijk. Maar naarmate de jaren voorbij gingen werd Co steeds baziger en Kees steeds ouder.

Gevolg: Kees begon op plaatsen te schijten waar het niet mocht, en moest van Co dan allerhande straf'trainingen' doen die compleet nutteloos leken.

Kees is nu van zijn pensioen aan het genieten op de Noordpool, en Co speelt nu trainertje bij AZ.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_22157227




Bom & Jerry

Slechts weinigen zullen zich het duo Bom en Jerry herinneren. De kleine muis maakte ooit het leven van Frits Bom behoorlijk zuur. Jerry kreeg echter al snel genoeg van de logge Bom, die hem zelden tot nooit kon bijhouden, en zelf ontplofte van woede nog voordat Jerry een staaf dynamiet tevoorschijn had kunnen pakken. Voor Frits sloeg het uiteengaan van dit duo in als een bom, maar voor de produvtiemaatschappij scheelde het een bom duiten aan anders gemiste reclame-inkomsten. Jerry ging na de breuk verder met Tom, en Frits legde zich toe op het verstrekken van leningen aan klagende consumenten die op vakantie wilden.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_22157595




Franz Josef en Lizzy
Voordat Franz Josef de een-a-laatste keizer van Oostenrijk werd, was deze (toen nog) jonge man tot over zijn oren verliefd op Lizzy. Weliswaar een gewoon burgermeisje, maar met genoeg geld in de familie. Franzls moeder Sophie was het echter niet eens met deze keuze, waarna Franz, om zijn moeder te stangen, met Sissi trouwde.
pi_22157843
Pipo de Clown en Barbapapa





Dit clownsduo leek goed te beginnen vanwege hun kleurige uiterlijk, en hun act werd vooral gedragen door de veelzijdige barbapapa. Maar uiteindelijk had Pipo toch meer een behoefte aan een moederfiguur in zijn leven.
Outside a dog a book is a man's best friend, inside a dog it's too dark to read
  donderdag 23 september 2004 @ 19:22:09 #193
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_22157859





nadat hij zijn brood zowel in voetbal als in golf probeerde te verdienen besloot Johan Derksen om toch maar journalist/redacteur te worden.....

[ Bericht 1% gewijzigd door The_Hives op 23-09-2004 19:28:45 ]
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  donderdag 23 september 2004 @ 19:27:03 #194
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_22157965
he wat? ik? Journalist?
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_22158081
Acné en de Munnik





Dit zangduo heeft nooit lang bestaan, dit is vooral te danken aan het onaantrekkelijke uiterlijk van een van hun.
Het constante aandringen van De Munnik om speciale zalf te gaan gebruiken heeft tot zo'n grote ruzie geleid dat het duo ieder zijn eigen weg is gegaan.
Outside a dog a book is a man's best friend, inside a dog it's too dark to read
pi_22158098




Eminem & André

Het was bijna gelukt, de doorbraak van Eminem en André Hazes. Toen verkoos André Hazes de soul boven het rappen en Eminem koos Dr. Dre als partner
De wandelende spelvaut
  donderdag 23 september 2004 @ 19:37:34 #197
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22158172
quote:
Op donderdag 23 september 2004 19:33 schreef Aramacil het volgende:
Acné en de Munnik

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Dit zangduo heeft nooit lang bestaan, dit is vooral te danken aan het onaantrekkelijke uiterlijk van een van hun.
Het constante aandringen van De Munnik om speciale zalf te gaan gebruiken heeft tot zo'n grote ruzie geleid dat het duo ieder zijn eigen weg is gegaan.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_22158390




Daffy en Buks
Gezien het gewelddadige karakter van zijn medespeler Buks besloot Daffy Duck het samenwerkingsverband op te zeggen en door te gaan met Bugs Bunny. Maar of dat veel geholpen heeft?
pi_22158517


K2



Het klopte toch niet helemaal......
Outside a dog a book is a man's best friend, inside a dog it's too dark to read
  donderdag 23 september 2004 @ 20:14:00 #200
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_22158910
Chocomel en de Smurfen





In eerste instantie probeerden de smurfen mee te liften op de populariteit van dit bruine drankje, maar al snel bleek dat blauw en bruin gewoon niet goed samengingen en moesten onze sympathieke blauwe vriendjes op zoek naar een nieuwe partner, die al snel gevonden werd in Gargamel...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 23 september 2004 @ 20:19:33 #201
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_22159038
Gert en Herman





Het zangduo Gert en Herman maakte in korte tijd furore in binnen- en buitenland. Maar helaas was dit illustere duo geen lang leven beschoren. Het geloei van Gert kwam Herman dusdanig de neus uit, dat hij uit wanhoop zijn lichaam aan de wetenschap heeft gegeven. Gert ging verder met Hermien, en heeft zijn carriere voort weten te zetten...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_22159845
prachtig topic
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_22159985
En een duo dat het (hopelijk) *wel* gaat halen:


Tonneke

en


bi-Anka

*L*O*L*
  donderdag 23 september 2004 @ 21:06:35 #204
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_22160087
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:01 schreef BeejEm het volgende:
En een duo dat het (hopelijk) *wel* gaat halen:

[afbeelding]
Tonneke

en

[afbeelding]
bi-Anka

*L*O*L*
Hoi Mama !!!

Gefeliciteerd met je verjaardag

Wat lief dat je Anka en mij op FOK! gezet hebt

en nu...........BIER !!
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 24 september 2004 @ 00:47:41 #205
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22165325


Meesterlijk topic gewoon

Bupatih, je hebt het weer voor elkaar!!!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_22165671




Tom en Freddy
In de spannende avonturen van Tom en Freddy wordt erop losgezongen en gejaagd. Tom gaat freddy achterna in zijn wilde achtervolgingen van geile leatherboys.
pi_22167685




Passie & Adriaan
Adriaan zocht eerst een partner met een rode muts, maar dit was toch niet helemaal wat hij wilde en is toen maar voor een partner met rode neus gegaan, hoe hij die rode neus heeft gekregen is alsnog een raadsel
Signature? daar doe ik niet aan.
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:32:08 #208
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_22172720







Sjors en Jimmy
Het helpt geen nut!
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:44:31 #209
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_22174500
Mork en Hindi



Hier in betere tijden. Hindi kon het grote publiek nooit voor zich winnen waarop de ambitieuse Mork haar zonder blikken of blozen inruilde voor de liefelijke Mindy.
Jawohl Herr Kaloin!
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:59:49 #210
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_22174847
Fred en Barney



Slechts weinigen kennen Fred en Barney zoals zij ooit gecast werden. Na Freds tragische
ongeval werd hij langzaam psychopaat terwijl de onfortuinlijke Barney zijn heil zocht in cafés.
Jawohl Herr Kaloin!
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:22:15 #211
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_22175318
Klan en Stimpy



In het magazijn van de klan ontbrak een puntmuts die de dikke kop van Stimpy kon omvatten. Zo kon hij nooit als zijn heldhaftige vrienden zijn identiteit verbergen en liep tegen een paar veroordelingen aan. Nadat hij een aantal jaren in diverse gevangenissen had gesleten besloot hij zijn oude dag door te brengen op het platteland en ieder contact met de klan te verbreken.
Jawohl Herr Kaloin!
  vrijdag 24 september 2004 @ 15:38:17 #212
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_22175678
Kluifje en Kapitein Hotdog



Bijna niemand weet dat Hergé met Kluifje en Kapitein Hotdog in eerste instantie de plank volledig mis sloeg.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_22175826

en


Kurk en Spock

Spock ontdekte op jonge leeftijd dat hij Kurk-o-fiel was. Terwijl ze reisde door het universum werd Kurk een beetje verveeld door Spock en sprong uit het ruimteschip. Spock bleef alleen achter en vond uiteindelijk Kirk, waarmee hij een relatie aanging
De wandelende spelvaut
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:40:06 #214
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_22177067


EN


Robbedoes & Hazelnoot

Hazelnoot was niet echt behulpzaam bij het opsporen van criminelen. Na enig aandringen
is hij dan ook opgegeten door Robbedoes.
ik ben de jager met de pet.
  vrijdag 24 september 2004 @ 17:25:19 #215
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_22177981
Peppi en Rocky



Nadat Peppi eindelijk aangifte durfde te doen van de veelvuldige mishandelingen door zijn metgezel Rocky was het beeindigen van hun samenwerking slechts een formaliteit. Peppi's nieuwe compagnon Kokki had een dikke vinger in de pap bij het ministerie van defensie en zorgde er zo voor dat Rocky naar Vietnam werd gestuurd. Rocky kwam terug als onduidelijk schreeuwend wrak en waard nu schietend door de bossen nabij uw woonplaats.
Jawohl Herr Kaloin!
  vrijdag 24 september 2004 @ 17:34:40 #216
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_22178175
Popi en Kokki



Kokki verliet zijn maatje Popi om met Peppi in zee te gaan. De beklagenswaardige Popi heeft nu rond de feestdagen een schnabbel als weldoener voor kinderen en stort af en toe op vliegvelden nog steeds in van verdriet als hij terugdenkt aan de dagen die hij met Kokki doorbracht.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_22178393
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 17:25 schreef Captain_Chaos het volgende:
Peppi en Rocky

[afbeelding] [afbeelding]

Nadat Peppi eindelijk aangifte durfde te doen van de veelvuldige mishandelingen door zijn metgezel Rocky was het beeindigen van hun samenwerking slechts een formaliteit. Peppi's nieuwe compagnon Kokki had een dikke vinger in de pap bij het ministerie van defensie en zorgde er zo voor dat Rocky naar Vietnam werd gestuurd. Rocky kwam terug als onduidelijk schreeuwend wrak en waard nu schietend door de bossen nabij uw woonplaats.
Outside a dog a book is a man's best friend, inside a dog it's too dark to read
  zaterdag 25 september 2004 @ 14:52:05 #219
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22194721
Alexxxxx
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_22194833
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 14:52 schreef Bupatih het volgende:
Alexxxxx
Wat?
  zaterdag 25 september 2004 @ 15:00:50 #221
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22194850
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 14:59 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Wat?
Ik vond hem leuk.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_22194861
Dank je

Ik heb er dan ook 4 dagen over nagedacht
  zaterdag 25 september 2004 @ 19:21:57 #223
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_22199752
Vader Ibrahim en de Smurfen



Een onoverkomelijke taalbarriere maakte deze combinatie ridicuul.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_22199862

&



Willem Alexander & Minima
  zaterdag 25 september 2004 @ 20:34:27 #225
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_22201120
Jake en Maywood Blues



Nadat het eerste album van Jake en Maywood Blues flopte besloot Jake de samenwerking niet voort te zetten en een meer bij hem passend familielid uit te zoeken.
Jawohl Herr Kaloin!
  zaterdag 25 september 2004 @ 21:05:32 #226
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_22201897
Sjaakie en de Uraniumopwerkfabriek.



Nadat Sjaakie zijn tanden en haar begon te verliezen liet hij de Uraniumopwerkfabriek voor wat-ie was. Naar verluidt doet hij momenteel iets in de snoepgoedindustrie.
Jawohl Herr Kaloin!
  zaterdag 25 september 2004 @ 23:34:45 #227
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_22205854
De Dikke en de Döner



Slechte eetgewoontes werden de Dikke uiteindelijk fataal.
Jawohl Herr Kaloin!
  Moderator zaterdag 25 september 2004 @ 23:43:47 #228
42184 crew  DaMart
pi_22206065




Jake & the fatwoman

In den beginne probeerde Jake de misdaad te bestrijden, zij aan zij met Erica Terpstra. Zij bleek echter iets te lief voor de criminelen, en vatte iedere moord iets te sportief op. Jake begon zich al snel hieraan te ergeren, maar gelukkig vond hij in Hawaii een betere partner, in Mc Cabe.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zondag 26 september 2004 @ 00:13:42 #229
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_22206799
Klaas en Mabel



Nadat na vele jaren de kwade invloed die Mabel op Klaas had aan het licht kwam werd het haar te heet onder haar voeten. Toen Klaas (inmiddels importeur van oosterse kruiden red.) een afschuwelijk ongeluk overkwam werd zijn boot, die vooral bij kinderen bekendheid genoot, verkocht en stortte Mabel een andere argeloze ziel in het ongeluk.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_22207432
tvp

  zondag 26 september 2004 @ 01:17:00 #231
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_22208247
quote:
Op zondag 26 september 2004 00:13 schreef Captain_Chaos het volgende:
Klaas en Mabel

[afbeelding]

Nadat na vele jaren de kwade invloed die Mabel op Klaas had aan het licht kwam werd het haar te heet onder haar voeten. Toen Klaas (inmiddels importeur van oosterse kruiden red.) een afschuwelijk ongeluk overkwam werd zijn boot, die vooral bij kinderen bekendheid genoot, verkocht en stortte Mabel een andere argeloze ziel in het ongeluk.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 26 september 2004 @ 01:35:41 #232
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_22208575
Brood en Hilton

Jawohl Herr Kaloin!
  zondag 26 september 2004 @ 12:43:22 #233
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22212462
quote:
Op zondag 26 september 2004 01:35 schreef Captain_Chaos het volgende:
Brood en Hilton

[afbeelding] [afbeelding]
In dit geval kun je beter op Hilton springen, dan er vanaf.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  Moderator zondag 26 september 2004 @ 13:33:00 #234
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_22213312
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 23:34 schreef Captain_Chaos het volgende:
De Dikke en de Döner

[afbeelding]

Slechte eetgewoontes werden de Dikke uiteindelijk fataal.
Dacht dat de slechte eetgewoontes van de Dikke de Dönner juist fataal werden.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_22215874



Hans Bauer
  zondag 26 september 2004 @ 22:13:57 #236
38316 BoomSmurf
Avatar Plagiaat Pleger
pi_22224549



Hans en Tietje
Na wat onfortuinlijke misstappen met vrouwen besloot Hans maar een homoseksuele raddraaier te worden
Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
  zondag 26 september 2004 @ 22:30:08 #237
80382 manny
30 is best veel
pi_22224988







Bin & Jerry

Waarom de samenwerking nooit echt van de grond is gekomen is onduidelijk. Woordvoerder Bin laat ons wel weten dat er gewerkt wordt aan de speciaal recept voor de amerikaanse markt dat tot een ware smaakexplosie zal lijden
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 26 september 2004 @ 23:20:32 #238
84967 Flying_Pig
. o O (pomtidom)
pi_22226425





Reeves & Butthead
Kleine jongens worden groot. Zo ook Keanu Reeves. Op een gegeven moment was hij het eeuwige tit's roepen beu en besloot wat meer serieuzere rolllen aan te nemen.
Na het vertrek van Reeves werd de koning der randgroepjongeren Beavis aangetrokken om de MTV serie te nieuw leven in te blazen.
Na het aantrekken van Beavis werd de serie pas echt groot. Zo boekten ze niet alleen succes met hun TV serie maar ook op het witte doek is het werk van Beavis & Butthead wereldwijd lovend ontvangen.
Reeves werd later met vooral bekend door films als Speed en The Matrix.
(Bron: Veronica Magazine)
No Comment.
pi_22227277
Posh & Becks



Vroeger waren deze twee onafscheidelijk. Toen Bacardi hun Br3ez4h op de markt bracht, was het snel afgelopen met Becks. Nu gedraagt Victoria zich net als haar 15-jarige soortgenoten en is ze idolaat van een of andere beroemde voetballer.
"Wie men heeft zien slapen kan men nooit meer haten."
--- Elias Canetti ---
pi_22227949
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 19:21 schreef Captain_Chaos het volgende:
Vader Ibrahim en de Smurfen

[afbeelding]

Een onoverkomelijke taalbarriere maakte deze combinatie ridicuul.
LOL
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
  maandag 27 september 2004 @ 01:25:22 #242
99630 punkgirl
Accepteer Mijn Glitterkonijn
pi_22228870




Beatrix & Prins Paus

Na een langdurig huwlijk.. besloot beatrix dat ze er genoeg van had. Bij elk koningklijk bezoek zag Prins Paus op zn knieen de grond te kussen. Bea zag het vooral niet meer zitte toen de Paus-mobille ook in het palijs gebruikt ging worden.. en ze haar man elke dag de trappen op en neer kon sjouwen in z'n karretje..
We don't make mistakes in our world, only happy accidents ***
  maandag 27 september 2004 @ 10:13:07 #243
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_22231341






Pepsi en Kokkie
Het helpt geen nut!
pi_22233926





Suske en Whisky
  dinsdag 28 september 2004 @ 13:39:23 #245
23787 _dEjAvU_
[ Who's the Star?]
pi_22257846
Ernst, Robbie en de Rest......






Nadat Ernst erachter kwam dat hij bij Bobbie niet echt zichzelf kon zijn, heeft hij besloten om op zoek te gaan naar een nieuwe partner. Tijdens de opname van een aflevering van het kinderprogramma, liep Ernst tegen Robbie aan. Ernst weet het nog goed, het was op de 1e verdieping bij YabYum. Ernst vond Robbie wel een stoere man en een stoere man is vaak ook een grote kindervriend. Robbie was aanvankelijk niet zo enthousiast, maar zodra Ernst wat tatoes laat zetten en wat mooie vrouwen meeneemt, is er geen enkel probleem. En zo is er weer een nieuw duo geboren.

[ Bericht 2% gewijzigd door _dEjAvU_ op 28-09-2004 13:49:19 ]
Ik ben een geheelonthouder. Ik vergeet niets.
Mag je op zondag weekdieren eten?
pi_22341622

&

Foppe & Sukke
Sukke hield niet van voetbal, en kwam Fokke tegen, die uitgekeken was op Suske. Helaas is het tussen Foppe en Suske nooit goed gekomen. De Vlaamse Suske kon Foppe niet verstaan en schoot constant in eigen doel.

&

Fokke & Suske

[ Bericht 1% gewijzigd door Alexxxxx op 01-10-2004 22:51:15 (img]) ]
pi_22346760
geweldig, ik verzin er binnenkort ook een. Maar nu is het al laat/ vroeg
pi_22349789
Meesterlijk dit topic!
* Praag gaat meteen verzinnen.
All good things must come to an end...
  zaterdag 2 oktober 2004 @ 13:13:19 #249
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22349832
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_22350240

Kaas en Gunnink

Jaja, voor Kannis was Kaas de grappige sidekick van Gunnink. Maar kaas smaakt helemaal niet zo lekker bij koffie, is niet grappig en al helemaal niet hip.
pi_22350923
Eerste poging om grappig te zijn:





Scatman & Robin

Een muzikale carriere en 's-nachts de misdaad bestrijden bleken funest voor de samenwerking tussen Scatman en Robin. Bovendien werd Robin horendol van het 'gescat' van zijn partner en zorgde het akelige gezang ervoor dat ze niet serieus werden genomen door het tuig dat ze 's-nachts bestreden. Na een heftige ruzie waarin over en weer met modder werd gesmeten via de roddelbladen (ondermeer over Robin's sexuele geaardheid), besloot het duo er een punt achter te zetten.

Robin maakte een succesvolle doorstart met de ietwat neurotische Batman en Scatman zag als muzikale eendagsvlieg zijn 15 minutes of fame voorbij komen en stierf een zachte dood, de wereld verlossend van zijn ziekmakende gescat.
All good things must come to an end...
pi_22352583
pi_22364275
Als deze al gedaan is, meld me het dan.






Als zoon van een koninklijk paar prinses Magriet en Pieter van Vollenhoven probeerde Maurits onder zijn koninlijke verplichtingen te komen als koekhappen. Derhalve storrte hij zich volledig op het ontwerpen van kleding voor de heren. Samen met Hennes, die al kleding ontwierp voor de vrouwen, zette hij de samenwerking voort. Helaas was Maurits te stijf naar Hennes smaak. Zij gingen uiteindelijk bijna failliet waarop Maurits besloot de samenwerking te staken om vervolgens zich te storten op een economische studie. Hennes met de handen in het haar ging uiteindelijk verder onder dezelfde naam vanwege klantenbinding.... en is uiteindelijk anno 2004 erg succesvol in tientallen landen!
  woensdag 6 oktober 2004 @ 22:46:45 #254
38316 BoomSmurf
Avatar Plagiaat Pleger
pi_22454336
Hennep en Mauritz is wel al minstens 2x voorbij gekomen
Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
  woensdag 6 oktober 2004 @ 23:02:04 #255
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_22454874
Tarkan en de Toverketel



Tarkan kreeg het niet voor elkaar een behoorlijke maatijd uit zijn toverketel te halen en zit nu dagelijks aan een dürüm döner menuutje. Hij schijnt de culinaire wereld de rug toe te hebben gekeerd en is naar verluidt omgeschoold tot kusjeswerpende middenmoter van de top 40.
Jawohl Herr Kaloin!
  woensdag 6 oktober 2004 @ 23:47:12 #256
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_22456320
tvp

en eentje zelf bedenken
pi_22457224
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 23:47 schreef leolinedance het volgende:
tvp

en eentje zelf bedenken
jij ook al?

:





omdat marco toch graag een jong iemand naast zich heeft waarmee hij publiek kan trekken, probeert hij het ook met ali G, helaas door miscommunicatie (marco b zingt alleen nederlands) werd marco overreden tijdens een minirace met ali g achter het stuur.. marco b was zo geschokt dat de samenwerking werd afgebroken..

[ Bericht 50% gewijzigd door Peter op 07-10-2004 00:23:14 ]
dag
  donderdag 7 oktober 2004 @ 10:19:43 #258
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22461659
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  donderdag 7 oktober 2004 @ 10:20:27 #259
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22461673
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 10:19 schreef Bupatih het volgende:
Alle Bupatih-fans, verenigt u
Schale opkomst, zo in je eentje.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_22462023
moet je ook wel een fout koppel posten he
iets van butahpi & hoge opkomst
dag
pi_22462048
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 00:12 schreef petre86 het volgende:

[..]

jij ook al?

:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

omdat marco toch graag een jong iemand naast zich heeft waarmee hij publiek kan trekken, probeert hij het ook met ali G, helaas door miscommunicatie (marco b zingt alleen nederlands) werd marco overreden tijdens een minirace met ali g achter het stuur.. marco b was zo geschokt dat de samenwerking werd afgebroken..
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
  donderdag 7 oktober 2004 @ 14:48:16 #262
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22466632
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 10:44 schreef petre86 het volgende:
moet je ook wel een fout koppel posten he
iets van butahpi & hoge opkomst
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_22490305
tvp
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 14:57:18 #264
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22490365
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  † In Memoriam † zaterdag 9 oktober 2004 @ 16:33:00 #265
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_22512718






Cat & Gogh

Na talloze sollicitaties bij verscheidene televisie omroepen en commerciele omroepen, en geen rollen voor Cat, kwam deze Theo van Gogh tegen. Het werk op Nickelodeon zat ook tegen voor Cat, en dus Theo bood Cat een rol aan in zijn nieuwe film. Wegens contractbreuk (Cat kreeg alleen maar Peddigree i.p.v Whiskas) is dit veelbelovende duo uit elkaar gegaan.
Cat heeft nu samen met Dog een eigen serie op Nickelodeon: CatDog
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  Moderator zondag 17 oktober 2004 @ 13:55:02 #266
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_22679033
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_22829609






Terrance & Philips

Dit duo ontstond toen Terrance ruzie had met zijn maatje Phillip.
En Terrance opzoek was naar een nieuw maatje om scheten op te laten toen Philips maar niks terug zei op zijn ey moet je horen grapen ging hij toch maar terug naar Phillip.
pi_22829915
Johan en Nederwiet



pi_22830253
Acda en de Gunnink



pi_22830336
Buurman en Buurvrouw



pi_22830418
Leo en Leia



  maandag 25 oktober 2004 @ 12:08:23 #272
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22861824
mien-moeke
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 11:50:45 #273
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_22882122
Asterisk en Obelisk


&
Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 11:53:27 #274
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_22882169
Acda en de Punnik

Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 11:56:40 #275
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_22882225
Tensen en Hedges



&
Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 13:05:43 #276
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_22883255
Lange Jan & Baas B





In 1997 richten Lange Jan en Baas B, die elkaar al jaren kennen omdat zij samen opgegroeid zijn in "De Efteling". Ze steken met kop en schouders (en nek) uit boven andere acts, door op zeer originele wijze de ganstarap op de hak te nemen. De tweede single ‘Moppie’ wordt een enorme hit in Nederland en hun naam is definitief gevestigd! Niet slecht voor een nummer wat eigenlijk als grap bedoeld was. Samenwerking liep stuk omdat het succes Lange Jan "naar zijn bol steeg, hij deed zo uit de hoogte" aldus Baas B. Zijn plaats werd ingenomen door Frans, die zijn kans schoon zag een nieuwe start te maken, na voor de vierde keer te zijn gezakt voor de 3de klas HAVO.

[ Bericht 9% gewijzigd door BdR op 26-10-2004 13:21:36 ]
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_22884021
Ik weet niet of deze ooit in de vroegere topics is geweest en ik ben niet van plan om ze allemaal door te lezen, maar goed.

Bill en Grace







Bill verliet de show al gauw vanwege een te hoog "hormoon" en zocht zijn heil bij ene "Monica". Grace heeft nu haar eigen showtje
Ouderwetse piraterij , HAR
pi_22886014




Corry & de krekels

Na de breking met de rekels geprobeerd haar dierlievende imago op te krikken door het nu eens met krekels te gaan proberen.
It's not a bug! It's a feature!
Colleagues, relatives or friends making 'funny' jokes? Instantrimshot.nl
pi_22886188




Gert & Ernie

Nadat Samson afgemaakt moet worden wegens hondsdolheid en Bert de banaan niet meer uit z'n kont kreeg besloten Gert & Ernie het samen te gaan maken.

[ Bericht 10% gewijzigd door c0nd0r op 26-10-2004 15:59:10 ]
It's not a bug! It's a feature!
Colleagues, relatives or friends making 'funny' jokes? Instantrimshot.nl
pi_22887109




Nadat dolly's schild voor de tigste keer stuk was, nam dolly ontslag, en werd er vervanging gezocht in de vorm van de minder kwetsbare lolly
  zondag 2 januari 2005 @ 18:51:59 #281
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_24358217
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 2 januari 2005 @ 23:34:12 #282
87148 Stupide
Stompzinnig
  maandag 3 januari 2005 @ 07:00:44 #283
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_24366997




"Bart & de Graaf"

Wie kent dit duo niet? Jaren lang dé smaakmakers van het publieke bestek. Voor zowel jong en oud viel er altijd wat te leren. De breuk kwam definitief toen Bart een eigen omroep wilde hebben om 24-uur per dag de tieten van Katja Schuurman in beeld te hebben... De Graaf voelde zich hierin beperkt in zijn talent omdat hij dan de gehele dag maar tot 2 zou kunnen tellen, aangezien zijn ogen dan aan deze objecten vast zaten...

Bart begon zijn omroep, de Graaf is nu nog een regelmatig geziene gast in het Rotterdamse dichtersleven. Zijn haardracht is door vele Rotterdamse dichters overgenomen, hieronder 1 voorbeeld:
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
  maandag 3 januari 2005 @ 07:12:01 #284
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_24367020




"K-Ci & Jojo"

Bekend van hun hit: "All my life"
Begonnen in de ghetto van de States waar het kleine jongetje K-Ci met Jojo samen op straat speelde... Op deze manier kwamen ze erachter dat ze "All their lifes" samen wilde spelen. Uiteindelijk teruggebracht naar "All my life" door K-Ci. Jojo voelde zich gebruikt en had het idee telkens weggeschoven te worden door K-Ci en weer terug moest komen als K-Ci dat nodig vond. JoJo gaf K-Ci 'de dikke-vinger' en veroorzaakte zowaar nog even een ware come-back door wereldwijd als rage op de markt terug te komen...
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
  maandag 3 januari 2005 @ 07:24:39 #285
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_24367040




"Marley & Scrooge"

Een klassiek duo... Bekend van de geest van het heden, verleden en de toekomst...
Nadat Marley met 2 pond marihuana aan Scrooge had duidelijk gemaakt dat je geld beter kunt besteden in een shop dan in de beveiliging van je geldpakhuis had hij het licht gezien...

Het geldpakhuis werd een plantage voor 's lands beste wiet. En Marley scoorde verschillende hits waaronder: "No money, no cry"
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
  zaterdag 29 januari 2005 @ 18:36:20 #286
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_24818959
schopje
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
  zaterdag 29 januari 2005 @ 18:42:01 #287
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_24819079
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 18:36 schreef tommie_b het volgende:
schopje
  zaterdag 29 januari 2005 @ 18:42:48 #288
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24819092
Wat Pool zegt
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_24819904
dit topic roeleert nog steeds.
All good things must come to an end...
  zondag 30 januari 2005 @ 09:13:02 #290
111260 Charmian
a little joy
pi_24828987




Snip en Schnappi

Een diepe generatiekloof heeft dit duo uiteindelijk uitelkaar gedreven.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_24829011
Zitten mooie dingen bij op deze pagina
  zondag 30 januari 2005 @ 12:28:50 #292
111260 Charmian
a little joy
pi_24830788
Marco

Treintje

Marco en Treintje

Marco was het zat om alleen maar teksten te zingen als 'tjoeketjoeketjoek' en 'woewoeeeeeeeeee'. Hij verruilde daarom Treintje dan ook maar in voor....Trijntje.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 31 januari 2005 @ 11:05:25 #293
22679 Markjuh
lekkerder met saus
pi_24847324
Hans & Nietje

&


Nadat Hans Grietje tegenkwam en Nietje een apparaat ontwikkelde om zichzelf vast te maken begonnen Hans en Grietje een eetcafé. Maar door traumatische ervaringen uit het verleden konden ze niet van hun eethuisje afblijven. Hun wens om een eigen eetcafé te hebben mislukt dan ook jammerlijk.
tetten?
  maandag 31 januari 2005 @ 11:18:27 #294
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_24847531
Lebbis & Jansen



&

Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
pi_25177795
  zondag 20 februari 2005 @ 14:43:50 #296
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25178854
Suske en Whizzkid


  zondag 20 februari 2005 @ 17:32:48 #297
82589 S-Two
barba macacu
pi_25181545
quote:
Op maandag 31 januari 2005 11:05 schreef Markjuh het volgende:
Hans & Nietje
[afbeelding]
&
[afbeelding]

Nadat Hans Grietje tegenkwam en Nietje een apparaat ontwikkelde om zichzelf vast te maken begonnen Hans en Grietje een eetcafé. Maar door traumatische ervaringen uit het verleden konden ze niet van hun eethuisje afblijven. Hun wens om een eigen eetcafé te hebben mislukt dan ook jammerlijk.
Heey, dat cafe van Hans en Grietje is in Calella .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_25182030
TVP
pi_25755548
pi_25756934







Tom en Berry. De kat wilde eens wat anders dan telkens maar kansloos achter muizen aanrennen en besloot zich op de voetballerij te richten. Hij nam contact op met Berry van Aerle, want uiteraard had hij een goede trainer nodig. Berry zei de voetballerij echter vaarwel en werd postbode en nu is Tom weer terug bij zijn oude vertrouwde muis.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zaterdag 26 maart 2005 @ 14:25:14 #301
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_25756960
Goed topic.
Maar nu mag hij wel op slot.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')