quote:Op woensdag 22 september 2004 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Frank en Donald
Frank was altijd de betere van de twee, maar dat iemand zó slecht kon voetballen....
Donald bleek een regelrechte ramp te zijn. Hij wordt dan ook gezien als een van de grootste miskopen van Van Gaal.
Frank ging verder samen met Ronald naar Ajax, Barcelona, Glasgow en Galatasaray, waar ze vele triomfen vierden.
quote:Op donderdag 23 september 2004 02:15 schreef Captain_Chaos het volgende:
Quick en Prupke...
Quick kon nimmer uit de schaduw van zijn wederhelft treden en moest daarnaast toegeven zijn hoofd niet bij zijn werk te kunnen houden.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 september 2004 09:49 schreef Escape2Dawn het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Karel Peer
quote:Op donderdag 23 september 2004 10:31 schreef The_Hives het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lois and Clark
Omdat de originele Lois al kinderen had, werd er toch gekozen voor de vrijgezelle brunette.
Kijk eens een paar posts omhoog Dirkh ....quote:Op donderdag 23 september 2004 11:44 schreef Dirkh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Roberto Jackettie en de Hooters
*pleurt van bureaustoel af*quote:Op donderdag 23 september 2004 10:31 schreef The_Hives het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lois and Clark
Omdat de originele Lois al kinderen had, werd er toch gekozen voor de vrijgezelle brunette.
Oeps, sorryquote:Op donderdag 23 september 2004 13:03 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Kijk eens een paar posts omhoog Dirkh ....
Ik wist ook niet wat ik zag. Zie ik ineens Eva's koppie in dit topic! : Dquote:Op donderdag 23 september 2004 13:04 schreef Lois het volgende:
[..]
*pleurt van bureaustoel af*![]()
![]()
![]()
We denken iig wel aan dezelfde dingenquote:Op donderdag 23 september 2004 13:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oeps, sorry
Nee joh, die haalden het nou juist wél!quote:Op donderdag 23 september 2004 13:56 schreef PoPiJoPiDoPi het volgende:& HUMOR
Jij voelt je nu vast heel erg tof.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:56 schreef PoPiJoPiDoPi het volgende:
[afbeelding] & humor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |