Ja. Ik lag dus gisteren in een foetushouding te huilen op het tapijt omdat niemand me had genomineerd. Maar ik heb er mee leren leven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:29 schreef Pool het volgende:
[..]
Waarom zijn we jou vergeten te nomineren? Ik zie dat je ook een TTT hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:35 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk maar 2 users die erom strijden![]()
Pfffffff, waar het om gaat met de stemmingen danquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]is het al 10 october !
20 dagen om te nomineren ... tien dagen om te stemmen .. mooi tochquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pfffffff, waar het om gaat met de stemmingen dan
10 october![]()
Soz, ik las (begreep) het verkeerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
20 dagen om te nomineren ... tien dagen om te stemmen .. mooi toch
ik zag jouw nergens op iemand stemmenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:38 schreef Renmaestro het volgende:
Dude, je hebt mijn stem nog niet geteld!
Tsja je campagne is wel leuk, maar ik wil toch op een user stemmen die echt een leuke inbreng heeft gehad deze maandquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:42 schreef DePresident het volgende:
Het is een wedstrijd...... er zijn meer 'genomineerden'. Iedereen, ondanks dat je geen TTT hebt, moet gewoon leuk mee kunnen doen....... anders kun je net zo goed geen wedstrijd houden toch?Breng gewoon je stem uit en ga het niet persoonlijk spelen....doe ik ook niet. Geef gewoon een naam op....
En als iemand anders wint, fijn! Dan ben ik blij voor die persoon.....dat dat ook ff duidelijk isquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:42 schreef DePresident het volgende:
Het is een wedstrijd...... er zijn meer 'genomineerden'. Iedereen, ondanks dat je geen TTT hebt, moet gewoon leuk mee kunnen doen....... anders kun je net zo goed geen wedstrijd houden toch?Breng gewoon je stem uit en ga het niet persoonlijk spelen....doe ik ook niet. Geef gewoon een naam op....
Ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
20 dagen om te nomineren ... tien dagen om te stemmen .. mooi toch
Matige opkomst viel te verwachten !quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja.
Dat die @@@bifi-mensjes en jouw mede-GPD'ers ook eens stemmen BB. Misschien moet er een Postbus 51-like stembevorderingsoffensief worden gestart.![]()
Ja, geef dan gewoon die naam op en zeg 'deze heeft echt een leuke inbreng gehad deze maand' i.p.v. 'waarom staat DePresident op 1, hij is helemaal niet grappig, hij is aardig maar verder enz enz' ...... dat houdt het allemaal wat leuker. En dan stop ik nu met mijn verkiezingspostertjesquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:43 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Tsja je campagne is wel leuk, maar ik wil toch op een user stemmen die echt een leuke inbreng heeft gehad deze maand. Niets persoonlijks dus!
ah, nu weet ik ineens weer waarom jij in m'n mental ignore lijstje stond!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja.
Dat die @@@bifi-mensjes en jouw mede-GPD'ers ook eens stemmen BB. Misschien moet er een Postbus 51-like stembevorderingsoffensief worden gestart.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |