déjà vuquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
heyhey don't kill the messenger !
ja maar ... maar ...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
déjà vu
Maar jij bent toch de geniale uitvinder van dit "toernooi"??
Dus.....
sorry dat is niet mogelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:51 schreef BrauN het volgende:
Ik wil mijn stem graag herzien en kies nu voor Butaphi.
Heb jij even geluk dat BosBeetle nét de regels heeft veranderdquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:51 schreef BrauN het volgende:
Bedankt voor je stemquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:51 schreef BrauN het volgende:
Tsss. Ik trek me dan terug uit dit toernooi en ik zal het boycotten.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
sorry dat is niet mogelijk![]()
Gemenerd..Wrijf het er nog maar eens inquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:53 schreef DePresident het volgende:
[..]
Bedankt voor je stem
Altijdquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gemenerd..Wrijf het er nog maar eens in
hoe vaak moet ik nog zeggen dat jullie de boodschapper niet moeten schieten !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsss. Ik trek me dan terug uit dit toernooi en ik zal het boycotten.
Ook zal ik poepen op het terrein van Paleis het Loo en daar al scanderend "Juliana is van mij!!!!" proberen Bosbeetle van Fok! te laten verwijderen.
Ofzo.
Oh. Betekent dat het.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik nog zeggen dat jullie de boodschapper niet moeten schieten !
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:41 schreef BrauN het volgende:
[..]
Bloody-wie? Ben al een tijdje niet meer in ONZ geweest, dus ik heb geen flauw idee wat dat voor teefje is...
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Whahaha die smiley !!!
Oh, sorry.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tsssk tokay je had al op bupatih gestemd ..zie boekhouding !
hmmm crapforumquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:26 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]It's crap, I'm telling you...
was ook leuker maarja ...niet mogelijk dus !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:43 schreef Conflict het volgende:
Ik vond het met poll leuker!
Ik wist niet eens dat jij een user was!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wist niet eens dat ik mee deed aan user van de maand
ik ben ook geen user dat lijkt maar zoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:26 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat jij een user was!
Mag je dan wel meedoen met deze geweldige stemronde?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik ben ook geen user dat lijkt maar zo![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:46 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Mag je dan wel meedoen met deze geweldige stemronde?
Oh nee! the_legend_killer is back in the race !!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
stem op TLK
Bupatih wil er vast een paar aan hem afstaanquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:Alleen r00d heeft nog geen stem
Zegt diegene die 3 stemmen voor staatquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:55 schreef DePresident het volgende:
[..]
Bupatih wil er vast een paar aan hem afstaan![]()
![]()
Oh, dat topic.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:57 schreef Bosbeetle het volgende:
r00d voor het topic Openingszinnen op de naturistencamping
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |