Idd.. dat was ik..quote:Op maandag 28 maart 2005 22:47 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
haha, dat heb ik toevallig gezien! Als jij dat echt was, ben je flink gematst!!
Ben je momenteel in functie?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:47 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik was degene die jou aan de kant zette![]()
![]()
Zonder geluid weliswaar, morgen ofzo post ik hier de versie met geluid wel evenquote:Op maandag 28 maart 2005 22:46 schreef Johan-Derksen het volgende:
http://fokhattrick.madkow.nl/fokfed/uddel/uddel-the-movie.mpg
Ik reed te hard maar verder wel netjes hoor.. en hard rijden kon daar.. ik heb ook hersens hoor..quote:Op maandag 28 maart 2005 22:51 schreef Captain_Chaos het volgende:
Dan maak je een heel goede kans dat je binnenkort die jongen in die zwartomrande advertentie bent !
Sommige mensen hebben ook altijd geluk
Dan kan die ook bij SBS6 terecht, binnenkort starten ze weer met ''De begrafenisondernemer"quote:Op maandag 28 maart 2005 22:51 schreef Captain_Chaos het volgende:
Dan maak je een heel goede kans dat je binnenkort die jongen in die zwartomrande advertentie bent !
Sommige mensen hebben ook altijd geluk
Zet ze ook even aan dan.quote:
Dat is zijn probleemquote:Op maandag 28 maart 2005 23:02 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Zet ze ook even aan dan.
Vallen met 80 op je brommertje (dat gaat echt heel makkelijk met wielen die net zo groot zijn als een bierviltje) is te vergelijken met uit de auto van je pa stappen op de provinciale weg.
Rijdend.
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:08 schreef DeLeider het volgende:
[afbeelding]omg, jij bent stoer, hoe word ik net zo als jou. VERTEEEELLLLL ME HEEEEEETTTTT
Hij slaapt al denk ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |