Idd.. dat was ik..quote:Op maandag 28 maart 2005 22:47 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
haha, dat heb ik toevallig gezien! Als jij dat echt was, ben je flink gematst!!
Ben je momenteel in functie?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:47 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik was degene die jou aan de kant zette![]()
![]()
Zonder geluid weliswaar, morgen ofzo post ik hier de versie met geluid wel evenquote:Op maandag 28 maart 2005 22:46 schreef Johan-Derksen het volgende:
http://fokhattrick.madkow.nl/fokfed/uddel/uddel-the-movie.mpg
Ik reed te hard maar verder wel netjes hoor.. en hard rijden kon daar.. ik heb ook hersens hoor..quote:Op maandag 28 maart 2005 22:51 schreef Captain_Chaos het volgende:
Dan maak je een heel goede kans dat je binnenkort die jongen in die zwartomrande advertentie bent !
Sommige mensen hebben ook altijd geluk
Dan kan die ook bij SBS6 terecht, binnenkort starten ze weer met ''De begrafenisondernemer"quote:Op maandag 28 maart 2005 22:51 schreef Captain_Chaos het volgende:
Dan maak je een heel goede kans dat je binnenkort die jongen in die zwartomrande advertentie bent !
Sommige mensen hebben ook altijd geluk
Zet ze ook even aan dan.quote:
Dat is zijn probleemquote:Op maandag 28 maart 2005 23:02 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Zet ze ook even aan dan.
Vallen met 80 op je brommertje (dat gaat echt heel makkelijk met wielen die net zo groot zijn als een bierviltje) is te vergelijken met uit de auto van je pa stappen op de provinciale weg.
Rijdend.
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:08 schreef DeLeider het volgende:
[afbeelding]omg, jij bent stoer, hoe word ik net zo als jou. VERTEEEELLLLL ME HEEEEEETTTTT
Hij slaapt al denk ik.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:45 schreef Uddel het volgende:
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=24584
Hij doet het erom toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:55 schreef komrad het volgende:
wheheh uddel, je kon deze reacties verwachten. Waar blijft het filmpje met geluid
Ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ga je nu ook in het weekend met de rest van de scooterbrigade langs de lokale flitpaal in Uddel rijden om te kijken wie het snelst is?![]()
Oh. Mag ik jou dan aanraken.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:49 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Hij slaapt al denk ik.
Ik heb geen brommer maar neem volgaerne de honeurs waar
Lekker stoer hoor pfffffffffffquote:Op maandag 28 maart 2005 22:49 schreef Uddel het volgende:
[..]
Idd.. dat was ik..
Mja.. de boete valt nog niet mee, heb alleen de 40 euro binnen omdat ik op de weg reed, de andere boete heb ik nog niet binnen, maar dat zal ongeveer 250 euro gaan worden..
mja, ik twijfelde.... heb het allebei even uitgetypt, maar vond het allebei een woord van niksquote:
kloptquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
En in dit geval is het meer "Opgevoerde" .
Schakeltje zeker?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:13 schreef luciferist het volgende:
ik was ook gepakt met een camera en dat van mij was behoorlijk dom aangezien ze mij alleen op de rollerbank wouden zetten (past hij 9 van de 10 niet op) en toen ik hoor had dat het van dat nsb afstammelingen waren keihard door de straten gaan rijden om ze af te schudden. was gelukt tot ik klem gereden werd
geen boete btw
Nog trots proberen over te komen ook, terwijl je met een pruil lipje en traanoogjes vast de reacties leestquote:
Jij bent vast wel trots om ouder dan mij te zijn?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:16 schreef Martijne het volgende:
[..]
Nog trots proberen over te komen ook, terwijl je met een pruil lipje en traanoogjes de vast reacties leest
Ga fietsen!
dan ikquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:19 schreef Uddel het volgende:
[..]
Jij bent vast wel trots om ouder dan mij te zijn?
Nee, die boete is erg jammer idd, maar jullie overdrijven zwaar hier. Ik reed te hard maar verder niet gevaarlijk.. Jullie rijden ook nooit te hard met je auto he..?![]()
komrad.. in het buitenland..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:21 schreef komrad het volgende:
[..]
dan ik
en ja in het buitenland wil ik nog wel eens gasgeven ja
ik rij trouwens altijd met een motorpak (zit er nu zelfs mee achter de pcquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:19 schreef Uddel het volgende:
[..]
Nee, die boete is erg jammer idd, maar jullie overdrijven zwaar hier. Ik reed te hard maar verder niet gevaarlijk.. Jullie rijden ook nooit te hard met je auto he..?![]()
Nee mên, scooterenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:16 schreef Martijne het volgende:
[..]
Nog trots proberen over te komen ook, terwijl je met een pruil lipje en traanoogjes vast de reacties leest
Ga fietsen!
Hooligun!!quote:Op maandag 28 maart 2005 22:45 schreef Uddel het volgende:
die jongen met die ajax sjaal, bomberjack en maxies
Klopt als een bus..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:24 schreef Posdnous het volgende:
He, die aflevering heb ik gezien.
Zei die agent niet dat je scooter misschien in beslag genomen moest worden of zo?
Iiig kwam het wel over alsof je behoorlijk de sjaak zou zijn met een vette boete.
Idd, dat bedoelde ik.. behalve dat ik af en toe het gas nog weleens goed los wil trekken rijd ik verder heel netjes. Ik had toen weliswaar geen knipperlichten, maar stak m'n hand wél uit.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:25 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik rij trouwens altijd met een motorpak (zit er nu zelfs mee achter de pc) helm. doen altijd mijn knipperlichten aan EN uit, rij alleen "te" hard, haal eerst die lozers zonder helm, beschermende kleding, en zonder verantwoording van de weg dan zien we wel verder, domme schatkist spekkers
Er dwalen hier op het forum mensen rond die zichzelf heel goed vinden en trots erop zijn dat ze ouder zijn dan die "scooterjochies".quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:27 schreef JMB het volgende:
[..]
Nee mên, scooteren![]()
Hij is nog sneuër dan AMD
Voetbalquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:39 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ajax
Nee.. geen hooligan..Bomberjack + maxies slaan meer op m'n muziekvoorkeur..
Hehe, kijk.. ik had weleens gehoord dat hier op woensdagmiddag altijd een zwarte Ford Focus met burgerpolitie erin rond reed. Toen ik thuis kwam en ik achterom keek om te kijken of er geen fietser op het fietspad reed zag ik ook een zwarte Ford Focus.. ik dacht al: Shit, nee. Ik stopte voor het hek thuis, keek ff achterom of ze door reden, maar dat deden ze niet, toen wist ik dus dat ik de Sjaak was..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:41 schreef Troeta het volgende:
Je schrok he, toen die auto ineens achter je stopte, haha
Ik vond je behoorlijk vrolijk reageren trouwens
- onder brommerrijders vallen significant veel slachtoffers, en onder opgevoerde waarschijnlijk nog meerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:38 schreef Uddel het volgende:
[..]
Er dwalen hier op het forum mensen rond die zichzelf heel goed vinden en trots erop zijn dat ze ouder zijn dan die "scooterjochies".![]()
Leg jij mij nu eens goed beargumenteerd uit wat er mis is met scooters, of iemand anders natuurlijk. En niet beginnen dat ze niet kunnen rijden, dat ze overal tussendoor proberen te gaan en alle regels overtreden, want dat is grote bullshit. Er zijn ook jongeren op scooters die wél met verstand kunnen rijden. Of ik vind dat ik netjes rijd? Ik draai soms het gas aardig los (op plekken waar het ook daadwerkelijk kan en ik niemand hinder), maar verder vind ik dat ik netjes rijd.
Nu mag jij weer... en geen bullshit uitkramen ajb..
Pas 1 bekeuring gehad in 14 jaar dat ik me rijbewijs heb.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:19 schreef Uddel het volgende:
[..]
- Omdat veel brommerrijders ook niet kunnen rijden ja, maar niet allemaal rijden ze zo onbehouden hoor..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:50 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
- onder brommerrijders vallen significant veel slachtoffers, en onder opgevoerde waarschijnlijk nog meer
- jij gaat mij niet vertellen dat als je met je bomberjackie en maxjes er heelhuids vanaf komt als jij met je 95 km/u de macht over het stuur verliest als je bijv. uitglijd over een tak of laagje olie
- waarom denk je dat die scooters maar 45 km/u mogen, omdat ze daarvoor ook gefabriceerd zijn. Als je constant tegen de 90 aan gaat rijden gaat je voorvork op een gegeven moment vanzelf krom trekken. Niet gek als je dan van je scooter vliegt.
Dat is een beetje suggeren, argumenten vroeg hij om, feiten, hup snelquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:50 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
- onder brommerrijders vallen significant veel slachtoffers, en onder opgevoerde waarschijnlijk nog meer
Uhm, een scooter is niet voor 45km/h gemaakt heur, er zitten standaard begrenzers op een scooter, zodat de snelheid wordt bereikt die wettelijk is vast gelegd.quote:- jij gaat mij niet vertellen dat als je met je bomberjackie en maxjes er heelhuids vanaf komt als jij met je 95 km/u de macht over het stuur verliest als je bijv. uitglijd over een tak of laagje olie
- waarom denk je dat die scooters maar 45 km/u mogen, omdat ze daarvoor ook gefabriceerd zijn. Als je constant tegen de 90 aan gaat rijden gaat je voorvork op een gegeven moment vanzelf krom trekken. Niet gek als je dan van je scooter vliegt.
Dat doe je heel goed, maar ik bedoel te zeggen dat iedereen hier zo loopt te zeiken op scootertjes die te hard rijden, maar auto's rijden ook te hard hoor. En ja, ze zitten allebei fout.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:51 schreef edje34 het volgende:
[..]
Pas 1 bekeuring gehad in 14 jaar dat ik me rijbewijs heb.
Dat laatste zei ik net dus.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat is een beetje suggeren, argumenten vroeg hij om, feiten, hup snel.
[..]
Uhm, een scooter is niet voor 45km/h gemaakt heur, er zitten standaard begrenzers op een scooter, zodat de snelheid wordt bereikt die wettelijk is vast gelegd.
En volgens mij reed hij geen 95 maar 65.
risico van het vak hequote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:00 schreef Uddel het volgende:
En nog iets.. scooters worden ook zomaar van de weg geplukt zonder te hard te rijden, maar wel om even mee te gaan naar de rollerbank en je vermogen te checken. Dan heb je niks gedaan, behalve een opgevoerde scooter waarmee je normaal rijdt, maar je krijgt wél een bekeuring.
Idd.. maar daarom heb je als scooterrijder wel eerder kans op een bekeuring dan als automobilist (als je verder netjes rijdt)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
risico van het vak he.
op z'n site staat dat hij 95 loopt..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Uhm, een scooter is niet voor 45km/h gemaakt heur, er zitten standaard begrenzers op een scooter, zodat de snelheid wordt bereikt die wettelijk is vast gelegd.
En volgens mij reed hij geen 95 maar 65.
Sja, daar komt niet zomaar een kind de weg op lopen hoor, het is een redelijk drukke weg, die kinderen weten wel beter, maar het had gekund, maar bekijk dat filmpje dan nog eens. Ik zou een kind makkelijk gezien hebben. Er zat tussen mij en die tuinen nog een voetpad, een fietspad, en dan nog een leeg stuk tussen de rijbaan en het fietspad. Ik reed ook nog eens een paar meter van de rechterkant van de weg af, als een kind zou verzinnen de weg op te springen zou je die makkelijk kunnen zien.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:09 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
op z'n site staat dat hij 95 loopt..
Bovendien reed hij 65 in de kom, dan zie ik hem buitenaf wel harder rijden.
Als jij 65 gaat rijden in de kom kun je nooit op tijd reageren als een kind ineens de weg op rent (wat makkelijk had kunnen gebeuren, als ik de ts zie rijden langs die tuinen enz kunnen daar ook makkelijk kinderen lopen)
En dat je zachter gaat rijden als er veel takken enz liggen wil ik best geloven. Maar als jij met 95 over een wegje sjeest zie jij een paar losse takjes zo over het hoofd.
L0lquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:39 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ajax
Nee.. geen hooligan..Bomberjack + maxies slaan meer op m'n muziekvoorkeur..
Tuurlijk..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:20 schreef Skaai het volgende:
Nu voel je je zeker vet stoer he.
maar verder moet jij zelf weten wat je met je leven doet. Kijk, als jij graag standaard een kilometertje of 20-30 te hard rijdt moet je dat vooral doen. Als je tenminste niet je medeweggebruikers in gevaar brengt. Als ze je straks van een boom moeten schrapen of je eindigt in een rolstoel praten we wel weer verder.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:17 schreef Uddel het volgende:
[..]
Sja, daar komt niet zomaar een kind de weg op lopen hoor, het is een redelijk drukke weg, die kinderen weten wel beter, maar het had gekund, maar bekijk dat filmpje dan nog eens. Ik zou een kind makkelijk gezien hebben. Er zat tussen mij en die tuinen nog een voetpad, een fietspad, en dan nog een leeg stuk tussen de rijbaan en het fietspad. Ik reed ook nog eens een paar meter van de rechterkant van de weg af, als een kind zou verzinnen de weg op te springen zou je die makkelijk kunnen zien.
kinderen zijn onvoorspelbaar, je kan nooit weten wat die flikken
En ik ga op een smal fietspad ook heus geen 95 rijden hoor. Tenzij het overzichtelijk is.
dus je rijdt af en toe wel 95. Daarom maakte ik dat punt over die kleding. Als jij met 95 er van af flikkert, wat zo kan gebeuren door wat voor oorzaak dan ook, houd je jackie je heus niet beschermd.
Jij hapt wel he.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:23 schreef Uddel het volgende:
[..]
Tuurlijk..
Damn... ze nemen dat "stoer zijn" wel heel serieus.. in ONZ..![]()
ik sprak iemand die de afsluitdijk met een motor in 10 minuten had gehaaldquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:25 schreef Roellio het volgende:
Wij doen regelmatig Alkmaar - Groningen in een tijd rond de 1 uur 20, en we zijn nog nooit op tv geweest!
Ik breng m'n medeweggebruikers niet in gevaar idd, en mezelf ook niet. Anderen denken er soms anders over en ik kan dat ook best begrijpen, want er rijdt soms scootertuig rond, dat is gewoon asociaal, maar ik weet wat ik doe en ik heb ook hersens. Moet je ze eens zien kijken als je zegt dat je in Gymnasium 5 zit en een scooter hebt. Slaat gewoon nergens op..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:24 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
maar verder moet jij zelf weten wat je met je leven doet. Kijk, als jij graag standaard een kilometertje of 20-30 te hard rijdt moet je dat vooral doen. Als je tenminste niet je medeweggebruikers in gevaar brengt. Als ze je straks van een boom moeten schrapen of je eindigt in een rolstoel praten we wel weer verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |