Heb deze damequote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Niks verkapt RC! Gewoon schaamteloos open en bloot..
Ben je scheel ofzo?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:10 schreef Dirkh het volgende:
zorg je wel voor een goede OP?
We fixeden het tegelijkertijd!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:10 schreef Havoc het volgende:
ff plaatje erbij gefixeld
Die lamlullen kunnen zelf wel het vorige topic googlen, we zijn hier geen leermeesters voor de jostibandquote:
Ja jij zou me mailen omdat ik jouw adres kwijt was dus puuuuh!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:10 schreef on_air het volgende:
Ik zei dus:
[..]
Heb deze dame. al veels te lang niet gesproken.
Enig idee hoelang het duurde voor ik dat weer wist en het weer vergeten was?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja jij zou me mailen omdat ik jouw adres kwijt was dus puuuuh!
En heb jij iets tegen mijn stem?quote:
Klinkt bekend.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:13 schreef on_air het volgende:
[..]
Enig idee hoelang het duurde voor ik dat weer wist en het weer vergeten was?
Ja maar ik ben net zo fragiel hoor, van mij mag het wel blijven staanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:12 schreef Dirkh het volgende:
Tessje staat er nog.
Waar is gfree als je hem nodig hebt.
quote:En voor de losers die absoluut niet weten hoe je een gesloten topic moet zoeken toch maar het linkje erbij want Dirkh begon te janken.
quote:
Ocharme.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:14 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ja maar ik ben net zo fragiel hoor, van mij mag het wel blijven staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |