Kannst du dann innerhalb kurzer Zeit Deutsch sprechen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Over teringlekkere wijven gesproken!! How you doin'?
.
Ik heb gister mn aanvraag voor mn colloquium doctum op de bus gedaan!!
Es geht um verstehen (verstandenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:47 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Kannst du dann innerhalb kurzer Zeit Deutsch sprechen?
Huneybunsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Over teringlekkere wijven gesproken!! How you doin'?
.
Ik heb gister mn aanvraag voor mn colloquium doctum op de bus gedaan!!
Maak je morgen wel wat pics?quote:
Und Grammatik.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Es geht um verstehen (verstanden![]()
) und lesen und das geht jetzt gut. Ich hab nur Schwierigkeiten mit meinem Wörterschatz.
.
neej inso is er alquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:49 schreef on_air het volgende:
[..]
Huneybuns.
.
.
.
Maar zouden ze nog interesse hebben in een lekker wijf ik de crew?
Kom terug bij de weblog!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:49 schreef on_air het volgende:
[..]
Huneybuns.
.
.
.
Altijd, jij met kasta op R&P lijkt mij een mooie combinatiequote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:49 schreef on_air het volgende:
[..]
Huneybuns.
.
.
.
Maar zouden ze nog interesse hebben in een lekker wijf in de crew?
Natuurlijk maken Niens en ik foto's van ons kussengevecht.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maak je morgen wel wat pics?
Het mooie van foto's is, je hoort de personen niet die er op staan, maar je kan er wel naar kijken. (en meer)
Je bent de tweede al, binnen een half uur. Zit de s zo dicht bij de k, of is het echt een dwangneurose bij wijven dat ze alleen maar IK IK IK IK IK IK typen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:49 schreef on_air het volgende:
[..]
Huneybuns.
.
.
.
Je hebt geen medeleven voor de mede-usersquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Altijd, jij met kasta op R&P lijkt mij een mooie combinatie
Ik gnuifde.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent de tweede al, binnen een half uur. Zit de s zo dicht bij de k, of is het echt een dwangneurose bij wijven dat ze alleen maar IK IK IK IK IK IK typen?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bent de tweede al, binnen een half uur. Zit de s zo dicht bij de k, of is het echt een dwangneurose bij wijven dat ze alleen maar IK IK IK IK IK IK typen?
Echt wel, ik hoop dat ze zo snel mogelijk uit hun lijden worden verlostquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:52 schreef on_air het volgende:
[..]
Je hebt geen medeleven voor de mede-users.
Iemand moet het doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
sterf danquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Echt wel, ik hoop dat ze zo snel mogelijk uit hun lijden worden verlost
Duurde nog te lang.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:52 schreef Dirkh het volgende:
Snel editten hè?
Humanitair wonder.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Echt wel, ik hoop dat ze zo snel mogelijk uit hun lijden worden verlost
euhm..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En ik nog wel aardig doen tegen jou.
wat een wonder opzich is, ik en aardig
Ik help alleen de genen die het echt nodig hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:55 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zullen we samen de wereld verbeteren?
Dapperquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik help alleen de genen die het echt nodig hebben.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik help alleen de genen die het echt nodig hebben.
Schijn licht in mn duisternis, oh Dirkh.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, weet je wie jouw nieuwe collega is?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:58 schreef JMB het volgende:
[..]ik ben ff stil. er bestaan nog degelijk goede mensen in deze wereld. en ik maar denken dat de wereld al verrot was
Je lijkt op Knowall.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:58 schreef JMB het volgende:
[..]ik ben ff stil. er bestaan nog degelijk goede mensen in deze wereld. en ik maar denken dat de wereld al verrot was
Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Me Mequote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Schijn licht in mn duisternis, oh Dirkh.
Een echte aanwinst dus.quote:
Een ware aanwinst voor het team.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Auw, mijn eerste post werd al afgekeurd omdat ie er al stond
In 1x goed doen. Dat is ook wat waard.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Auw, mijn eerste post werd al afgekeurd omdat ie er al stond
Niks verkapt RC! Gewoon schaamteloos open en bloot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |