Dan heeft hij nog niet aan je gezetenquote:
Tuurlijk ik teer graag op oude lijken. Wist je van te voren.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toch maar even vertellen he, dat je al een keer mod bent geweest.
Necrofiel!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:34 schreef Havoc het volgende:
[..]
Tuurlijk ik teer graag op oude lijken. Wist je van te voren.
Waarom spijt je dat?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:33 schreef JMB het volgende:
[..]
Dan heeft hij nog niet aan je gezetenhet spijt me Inso
Yep, ik heb je inlik mailtjes al door gekregen van yvonne. Of bedoelde je dat niet met oud lijk?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:34 schreef Havoc het volgende:
[..]
Tuurlijk ik teer graag op oude lijken. Wist je van te voren.
Wat een originele, spitsvondige en totáál onverwachte opmerking!!!quote:
het spijt me dat je zo bezig was met mijn vervelende gedrag en dat je vent niet aan je kon zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom spijt je dat?
We hebben de hele nacht nog hoor..
nietesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:36 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat een originele, spitsvondige en totáál onverwachte opmerking!!!
Stik, je hebt me door.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yep, ik heb je inlik mailtjes al door gekregen van yvonne. Of bedoelde je dat niet met oud lijk?
Kan jij niet gewoon in een hoekje blijven zitten, en mooi zitten wezen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:36 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat een originele, spitsvondige en totáál onverwachte opmerking!!!
mooi?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon in een hoekje blijven zitten, en mooi zitten wezen?
Zó belangrijk ben je niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:36 schreef JMB het volgende:
[..]
het spijt me dat je zo bezig was met mijn vervelende gedrag en dat je vent niet aan je kon zitten
"Nee dat je niet nee"quote:
Krijg je zo weinig aandacht van papa en mama?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:43 schreef JMB het volgende:
[..]
en toch, ondanks deze kutopmerking, hou ik van je
Keldertje is een paar straten verderquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
"Nee dat je niet nee"
Hm..
NiNi is anders wel een teringlekker wijf hoor! Weetjewel, zo een waar jij alleen van kan dromen en alleen maar zou kunnen aanraken als je dr knock-out slaat en vastbindt.
ik vind sletten niet mooiquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
"Nee dat ben je niet nee"
Hm..
NiNi is anders wel een teringlekker wijf hoor! Weetjewel, zo een waar jij alleen van kan dromen en alleen maar zou kunnen aanraken als je dr knock-out slaat en vastbindt.
wie?! oh dat tuigquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Krijg je zo weinig aandacht van papa en mama?
Het is soms lastig voor ze om het te begrijpenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
"Nee dat je niet nee"
Hm..
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:45 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is soms lastig voor ze om het te begrijpen.
Over teringlekkere wijven gesproken!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:45 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is soms lastig voor ze om het te begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |