Heb deze damequote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Niks verkapt RC! Gewoon schaamteloos open en bloot..
Ben je scheel ofzo?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:10 schreef Dirkh het volgende:
zorg je wel voor een goede OP?
We fixeden het tegelijkertijd!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:10 schreef Havoc het volgende:
ff plaatje erbij gefixeld
Die lamlullen kunnen zelf wel het vorige topic googlen, we zijn hier geen leermeesters voor de jostibandquote:
Ja jij zou me mailen omdat ik jouw adres kwijt was dus puuuuh!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:10 schreef on_air het volgende:
Ik zei dus:
[..]
Heb deze dame. al veels te lang niet gesproken.
Enig idee hoelang het duurde voor ik dat weer wist en het weer vergeten was?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja jij zou me mailen omdat ik jouw adres kwijt was dus puuuuh!
En heb jij iets tegen mijn stem?quote:
Klinkt bekend.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:13 schreef on_air het volgende:
[..]
Enig idee hoelang het duurde voor ik dat weer wist en het weer vergeten was?
Ja maar ik ben net zo fragiel hoor, van mij mag het wel blijven staanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:12 schreef Dirkh het volgende:
Tessje staat er nog.
Waar is gfree als je hem nodig hebt.
quote:En voor de losers die absoluut niet weten hoe je een gesloten topic moet zoeken toch maar het linkje erbij want Dirkh begon te janken.
quote:
Ocharme.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:14 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ja maar ik ben net zo fragiel hoor, van mij mag het wel blijven staan.
Ik sta er weer niet inquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:16 schreef Dirkh het volgende:
Plaatje aangepast.... Havoc blijft toch niet lang, dus deze kan er wel mee door.
Open een topic in TRU erover en kijk hoe accuraat je met je voorspellende gaven bent, oh gij Nostradamus.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:16 schreef Dirkh het volgende:
Plaatje aangepast.... Havoc blijft toch niet lang, dus deze kan er wel mee door.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:16 schreef Dirkh het volgende:
Bericht 59% gewijzigd door Dirkh op 26-03-2005 00:15 ]quote:
Mijn Argentijnse vriendinnetje is vorige maand teruggegaan naar Argentinië en ik zou haar de volgende dag mailen. Moet je raden wanneer ik dr gemailed heb..quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mijn Argentijnse vriendinnetje is vorige maand teruggegaan naar Argentinië en ik zou haar de volgende dag mailen. Moet je raden wanneer ik dr gemailed heb..
Over twee weken?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mijn Argentijnse vriendinnetje is vorige maand teruggegaan naar Argentinië en ik zou haar de volgende dag mailen. Moet je raden wanneer ik dr gemailed heb..
[Feedback] Binnenkort weer een nieuwe mod.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:16 schreef Dirkh het volgende:
quote:
Ik hoop het.quote:
Als een voorspellende gedachte accuraat was, dan was het geen voorspellende gave meer.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:17 schreef Havoc het volgende:
[..]
Open een topic in TRU erover en kijk hoe accuraat je met je voorspellende gaven bent, oh gij Nostradamus.
feedb@@@ckquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:16 schreef Dirkh het volgende:
Nou ja..het mág natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:21 schreef on_air het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor.
'cee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |