Zeg, omdat jij een ochtendhumeur hebt betekent dat nog niet dat ik hier geen goedemorgen mag zeggen. Maak je eigen forum als je zo nodig de dienst uit wilt maken!quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:40 schreef Knut het volgende:
Het goedemorgen topic is de andere kant op
quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:33 schreef Havoc het volgende:
Dit is een feedback topic oh gij Pan troglodytes. Niet het hallo, doei, ik ben ongesteld topic.
ik ga echt niet al jou gesloten topics nalezenquote:Op woensdag 30 maart 2005 schreef Knut het volgende:
ROT OP!
En sjoe ?Heb ik jou niet vaker verteld niet om slotjes te roepen ?
Mee ophouden iigquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:52 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
ik ga echt niet al jou gesloten topics nalezen
Zwanger??quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:21 schreef Insomaniac het volgende:
Hoi, doei, ik ben nog niet ongesteld en jullie merken het vanzelf wel wanneer het bloeden begint.
Kusjes, Inso.
Hoiquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:21 schreef Insomaniac het volgende:
Hoi, doei, ik ben nog niet ongesteld en jullie merken het vanzelf wel wanneer het bloeden begint.
Kusjes, Inso.
omdat er in een volle dag tijd nog maar 1 ontopic posts geweest is.. en ik die pimp topics thuis vind horen in US, niet in ONZquote:
Ow. Mag ie dan please weer open en evt opgeschoond naar US?quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:51 schreef Ruis het volgende:
[..]
omdat er in een volle dag tijd nog maar 1 ontopic posts geweest is.. en ik die pimp topics thuis vind horen in US, niet in ONZ
kan het niet een algeheel scooterkneuzen bashtopic worden?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:25 schreef -Lay-Z- het volgende:
DirkH !!!
Zou je zo lief willen zijn om de TT van Ik was zaterdag op wegmisbruikers! :') even te veranderen in Uddel-bashtopic aub??
Bedankt!!
nog beterquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:41 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
kan het niet een algeheel scooterkneuzen bashtopic worden?
Volgens mij kan het gewoon dichtquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:41 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
kan het niet een algeheel scooterkneuzen bashtopic worden?
gun ons even ons pleziertjequote:Op woensdag 30 maart 2005 18:44 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Volgens mij kan het gewoon dicht![]()
Gaat nergens meer over.
je rijdt toch geen scooter he!quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:44 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Volgens mij kan het gewoon dicht![]()
Gaat nergens meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |