quote:Maar vraagje dus: Waar kan het zwart/wit voetbalshirt kopen die Nederland heeft gedragen paar wedstrijden geleden heeft gedragen vanwege een racismecampagne. Graag de longsleeves versie, als die bestaat.
nope, is gewoon ut nieuwe thuisshirtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:39 schreef DeRCT14 het volgende:
foto van de voorkant van het shirt?
Dan ken je net zo goed een shirt van de Tokkies kopen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:43 schreef Dos37 het volgende:
denk dat ik binnenkort deze ga halen
[afbeelding]
Kunnen die ook zo goed voetballenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan ken je net zo goed een shirt van de Tokkies kopen.
Tuurlijk toch wel vaduzquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
En een Manchester shirt en dan ook nog Rooney achterop, het moet niet gekker worden.
En een Joaquin shirt zou ik niet doen, na dit seizoen is hij waarschijnlijk weg.
ah,het ubergloryhunter shirtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:43 schreef Dos37 het volgende:
denk dat ik binnenkort deze ga halen
[afbeelding]
Zekerquote:
Het wil niet echt lukken edje34quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:12 schreef edje34 het volgende:
http://img227.exs.cx/img227/3388/nacshirt0dl.jpg
Toch wel ha Ha Haquote:
Echte shirts zijn gewoon even duur daar.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:51 schreef Nashje het volgende:
Van de zomer ga ik toch op vakantie naar Barcelona dus wordt het een Barca shirtje kopen.
Weet iemand of de prijzen in Spanje veel verschillen t.o.v. hier?
prijzen zijn daar inderdaad ongeveer even duur. Ik betaalde destijds bij de shop van Barcelona gewoon ¤ 65,- meen ik voor een laatste kappaseizoen voordat ze overgingen naar nike.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:51 schreef Nashje het volgende:
Van de zomer ga ik toch op vakantie naar Barcelona dus wordt het een Barca shirtje kopen.
Weet iemand of de prijzen in Spanje veel verschillen t.o.v. hier?
Die van Celtic wil ik ook halenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:57 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Echte shirts zijn gewoon even duur daar.
Zelf ga ik deze van Celtic nog maar ff halen:
[afbeelding]
Voetbalshirtsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:12 schreef Joana het volgende:
Hey. dat zijn 6 topics en geen 7?
Klopt, is er een fokker die mij van het allereerste linkje kan voorzien? En dan bedoel ik niet dat topic dat na 3 replies dicht ging.
Ik heb destijds ergens gelezen dat die shirts niet in de verkoop kwamen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:12 schreef Joana het volgende:
Maar vraagje dus: Waar kan het zwart/wit voetbalshirt kopen die Nederland heeft gedragen paar wedstrijden geleden heeft gedragen vanwege een racismecampagne. Graag de longsleeves versie, als die bestaat.
Ja, ik heb wel enkele shirts gezien bij ebay en marktplaats, zie einde van vorig topic. Vraag was alleen of het wel echte waren, aangezien de achterkant van die van Ebay verschilde van shirts te koop gezet op Marktplaats.nlquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik heb destijds ergens gelezen dat die shirts niet in de verkoop kwamen.
Dat is een heel mooie. Van Celtic heb ik er nu 4. Alleen de uitshirt vind ik niet veel, alleen die helemaal groene is mooi.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:57 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Echte shirts zijn gewoon even duur daar.
[afbeelding]
blijft altijd een gok, of de verkoper moet veel feedbacks hebben gehad maar dat is hier niet het geval. Maar je kunt altijd vragen om meer foto'squote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:04 schreef superjoden het volgende:
wat ik me nu afvraag hoe jullie er tegen aan kijken als je dit soort shirts ziet. Twijfelen jullie dan aan de echtheid?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=33473&item=6164264133&rd=1
thanks pascal, vragen om meer foto's is inderdaad geen gek idee. Op zich ziet dit shirt er wat mij betreft wel echt uit maar soms twijfel je nog weleens omdat die prijs laag is.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
blijft altijd een gok, of de verkoper moet veel feedbacks hebben gehad maar dat is hier niet het geval. Maar je kunt altijd vragen om meer foto's
Da's een record shirt, als in het meest verkochte voetbalshirt ter wereld en ook met de meeste verkopen ooit op 1 dag.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:57 schreef rotskibo het volgende:
[afbeelding]
NL-Armeniëquote:Op maandag 28 maart 2005 20:09 schreef DeRCT14 het volgende:
hoezo voor woensdag?
Koop aub niet het oerlelijke witte Nederland shirtquote:Op maandag 28 maart 2005 19:26 schreef DeRCT14 het volgende:
Ik wil binnenkort een nieuw shirt kopen, ik zit nog te twijfelen..Arsenal home Nederland (wit of oranje) iets anders..
Suggesties?
Volgend seizoen het paarse thuisshirt van Arsenal.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:12 schreef DeRCT14 het volgende:
oh ok. thnx. maar heeft iemand suggesties?
is volgens mij het licht wat er op valtquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ziet er niet verkeerd uit inderdaad, wel jammer van dat lichtere blauwe onderaan.
daarom zou ik ook voor de sponsorvrije gaanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat Motorola verpest het hele shirt.
Foto?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgend seizoen het paarse thuisshirt van Arsenal.Anders die van dit seizoen. (al ben ik niet echt objectief)
ziet er geinig uit.. ik heb die rode met witte letters ( is in 1 van de vorige topics gepost als het goed is)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:16 schreef DeRCT14 het volgende:
retro shirt van de cccp:
[afbeelding]
www.subsidesports.co.uk.
Ik denk niet dat er een foto van is. Dat paarse shirt is volgens mij nog maar een keer gedragen en dat was toen Arsenal voor het eerst op Highbury speelde. En volgend seizoen is het laatste seizoen dat ze op Highbury spelen dus dragen ze weer het paarse.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een foto van is. Dat paarse shirt is volgens mij nog maar een keer gedragen en dat was toen Arsenal voor het eerst op Highbury speelde. En volgend seizoen is het laatste seizoen dat ze op Highbury spelen dus dragen ze weer het paarse.
Wat een lelijk ding ik zou er nog niet dood in gevonden willen wordenquote:
Kijk 'ns aan. Jammer dat 't niet goed zichtbaar is vanaf de voorkant. Maar echt paars is 't ook niet.quote:
Klopt, maar ja dit wordt emquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:50 schreef Public_NME het volgende:
Das toch geen paars?! Meer Bordeaux rood?
die blauwe vind ik inderdaad niet onaardigquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:49 schreef Public_NME het volgende:
Maar kan natuurlijk niet tippen aan dat van FFC, mooiste shirt van de PL!
laat staan levendquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden
jammer dat West Ham niet in de PL speelt, dan is jullie shirt geen concurent meerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:49 schreef Public_NME het volgende:
Maar kan natuurlijk niet tippen aan dat van FFC, mooiste shirt van de PL!
Klopt, die van de Hammers is echt te mooi.quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jammer dat West Ham niet in de PL speelt, dan is jullie shirt geen concurent meer
Dat het replica's zijn van het originele wedstrijdshirt. Mijn Fulham shirtjes zijn ook replica terwijl ik ze gewoon van de Fulham store heb gekocht. Alle shirtjes in de winkel zijn replica.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:13 schreef DeRCT14 het volgende:
Ik ga van het weekend misschien nog naar het Waterlooplein, ik hoop dat er wat tussenzit, en zo ja, dan zorg ik wel voor pix.
-------
Ik zie soms bij Subsidesports staan "Spain shirt (replica)". wat bedoelen ze daar nu precies mee?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:44 schreef pascalheister het volgende:
zag deze nog tussen de voetbalshirts staan, altijd leuk zo'n ding in huis
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=2885&item=5179730377&rd=1
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden
Omdat ik hem hier in Sittard niet kan vinden en in Maastricht ben ik hem al een paar keer tegen gekomen.quote:
of stukken goedkoper via ebayquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Omdat ik hem hier in Sittard niet kan vinden en in Maastricht ben ik hem al een paar keer tegen gekomen.
Maar dan zit ik altijd te twijfelen als ik hem mee zou nemen
Maar nu koop ik hem echt
Dat snap ik ook wel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Omdat ik hem hier in Sittard niet kan vinden en in Maastricht ben ik hem al een paar keer tegen gekomen.
Maar dan zit ik altijd te twijfelen als ik hem mee zou nemen
Maar nu koop ik hem echt
idd maar ik wist niet hoe ik het anders moest zeggenquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:34 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel.Alleen zeggen "ik koop een shirt van liverpool in maastricht" klinkt zo vaag
paypal werkt ook primaquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Moet je daar een creditcard voor hebben ?
DIe heb ik niet
Andere stomme vraag: hoe komen die andere figuren dan aan die shirtjes? Zeker zo'n blank (whehe) shirt of met een andere naam achterop?quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:25 schreef DeRCT14 het volgende:
Stomme vraag, maar waarom is het niet gewoon commerciëel uitgebracht? Mooie reclame voor het bedrijf, en lekker binnenlopen..
Ik heb niets waarmee je dingen online kunt kopen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
paypal werkt ook prima
dan kun je geld van je bankrekening naar je paypal account sturen en dan betalen
je hebt toch een bankrekening?quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb niets waarmee je dingen online kunt kopen.
Maar ik ben ook niet zo'n fan van online dingen kopen.
Ik dacht dat je daar weer zo'n apart pasje voor moest hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt toch een bankrekening?
eerste keer is altijd nieuw, ik doe niet anders. Ik zou het niet meer kunnen missen i.i.g.
kijk maar eens op www.paypal.comquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar weer zo'n apart pasje voor moest hebben.
Ik zal dan eens kijken
Had jij em van zo'n gozer uit Goirle? En zo ja, heb je em al gekregen ?quote:Op zondag 27 maart 2005 15:08 schreef superjoden het volgende:
Juve shirt wordt dus van mij... ben benieuwd of het wat is
Bij Sportsworld kan het sowieso, ook officiele volgensmij. Je kan het ook gewoon vragen bij een zaak waar ze voetbalshirts verkopen, meestal kan het daar wel.quote:Op maandag 4 april 2005 21:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Misschien stomme vraag :
Waar kan je shirts laten bedrukken in de buurt van Rotterdam dan
Waarom : Een voetbalmanager met verzonnen spelers
Een soort "eerbetoon" aan een speler van mij
Ja hij komt inderdaad uit Goirle maar ik heb hem inderdaad nog niet gekregen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:33 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Had jij em van zo'n gozer uit Goirle? En zo ja, heb je em al gekregen ?
Argentinie shirtquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:01 schreef DeRCT14 het volgende:
deze is vanaf vandaag van mij
[afbeelding]
zit lekker, alhoewel het maat M is (en niet L zoals meestal, die hadden ze niet meer)
Ik de mijne ook nog niet, maar de laatste dagen heeft hij wel goede feedbacks ontvangen. Verwacht wel dat het goedkomt...quote:Op woensdag 6 april 2005 08:04 schreef superjoden het volgende:
Ja hij komt inderdaad uit Goirle maar ik heb hem inderdaad nog niet gekregen.
Tijdje terug voor iemand in m'n zaalvoetbalteam een shirt laten bedrukken. Niet elke Intersport heeft zelf het apparaat, maar ze kunnen het wel opsturen naar de vestiging in de buurt met een apparaat. Tip: vraag gewoon waar die vestiging zit, want opsturen duurt 2 weken (!) ofzo, terwijl als je langsgaat en het niet te druk is, je het bedrukte shirt binnen een half uur hebt.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hier bij de Intersport kan je laten bedrukken, maar niet de officiële volgens mij. Wil namelijk de officiële letters van Peru voor op m'n Peru-shirt.
Hij zit in het buitenland en vorige week toen ik hem bestelde zou het ongeveer 10 dagen duren voordat ik hem had dus het is nog even afwachten.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:17 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Ik de mijne ook nog niet, maar de laatste dagen heeft hij wel goede feedbacks ontvangen. Verwacht wel dat het goedkomt...
Nashje! Woon je in Boekel?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:57 schreef Nashje het volgende:
Boekel. Een onbekend dorpje onder Eindhoven.
De Copa shirtjes kun je bestellen op shirtshop.nl.
quote:'FIFA verbood Puma-hansopjes ten onrechte'
De FIFA heeft Kameroen ten onrechte verboden en bestraft voor het dragen van een tenue uit één stuk. Een Duitse rechter in Nürnberg heeft geoordeeld dat de wereldvoetbalbond onjuist heeft gehandeld.
De rechtzaak was aangespannen door Puma, het sportmerk dat Kameroen kleedt en zich eerder al de woede van de wereldvoetbalbond op de hals haalde toen het de Ontembare Leeuwen in een mouwloos shirt liet opdraven.
Puma vraagt een schadevergoeding van twee miljoen euro van de FIFA. Op 1 juni volgt de officiële uitspraak van de rechter.
De FIFA tolereerde in 2004 niet dat Kameroen tijdens de Afrika Cup in de bodysuits speelde. Naast een boete van 150.000 euro kreeg Kameroen een straf van zes punten in mindering voor de WK-kwalificatiereeks. De Afrikaanse bond draaide die straf later terug.
Puma vermoedt dat de innige link tussen de FIFA en aartsrivaal Adidas ten grondslag ligt aan het rare optreden van de bond. Adidas zou hebben aangedrongen op het benadelen van Puma, en dat zegt Puma hard te kunnen maken.
Bedoel je deze shirts?quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:38 schreef Nashje het volgende:
Sinds kort liggen hier in de plaatselijke sportwinkel Copa Classic shirtjes. Voor de niet kenners: het zijn geen clubshirts maar gewone t-shirts met een bedrukking.
Vandaag 2 gekocht. Één blauwe met een Italia logo en één gele met een CBD (Brazil) logo. Zitten heerlijk.. Eerder had ik al via internet 2 shirtjes besteld van Pele en Maradona.
Op subsidesports, ligt eraan. Nederlands elftal van 88 hebben ze niet meer, maar van bijvoorbeed 98 wel. Ligt eraan wat ze op voorraad hebben.,quote:Op donderdag 7 april 2005 13:27 schreef Pinnokkio het volgende:
Weet iemand waar je ook oudere shirtjes kan kopen? Van bijvoorbeeld twee seizoenen geleden.
Ebay is daar de uitkomst voorquote:Op donderdag 7 april 2005 13:27 schreef Pinnokkio het volgende:
Weet iemand waar je ook oudere shirtjes kan kopen? Van bijvoorbeeld twee seizoenen geleden.
Dit is zo'n shirt ja en deze heb ik zelf ook. Ik vind het een lekker shirt voor in de zomer. Het shirt zelf is van 'dik' katoen. Je hebt ook dunner katoen maar deze katoen is een stuk steviger. Het is ook niet echt een wijd shirt net zoals clubshirts, maar erg strak zit ie nou ook weer niet (ligt natuurlijk ook voor een deel aan de maat).quote:Op donderdag 7 april 2005 13:49 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Bedoel je deze shirts?
Ik wil namelijk al een tijdje een geel shirt halen van bijvoorbeeld Brazilie. Hoe zit hij verder? Is het een slimfit, of zit hij wat wijder? Hoe zit het met de kleur? Is het precies dezelfde kleur als op het plaatje? Want meestal wil hier ook nog wel eens verschil in zitten.
Alvast bedankt
[afbeelding]
Oke dan!quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dit is zo'n shirt ja en deze heb ik zelf ook. Ik vind het een lekker shirt voor in de zomer. Het shirt zelf is van 'dik' katoen. Je hebt ook dunner katoen maar deze katoen is een stuk steviger. Het is ook niet echt een wijd shirt net zoals clubshirts, maar erg strak zit ie nou ook weer niet (ligt natuurlijk ook voor een deel aan de maat).
Ik probeer straks wel effe wat foto's te nemen met mijn digicam.
ff reggen..quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:32 schreef ajaxshirts het volgende:
[...]
Universidad de Chilequote:Op donderdag 7 april 2005 11:49 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik een erg mooi shirt
http://www.subsidesports.com/uk/store/product_details.jsp?pid=72057594037939294&cid=759&brc=&red=product_list.jsp?id=759,
Nee, maar ze gooien het toch in een apparaat dat het er netjes opzet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:42 schreef GotenSSJ het volgende:
heeft iemand ervaring met shirt laten bedrukken bij Sportsworld in Rotterdam ?
Ik wil niet dat ze me shirt verzieken enzo
x2quote:Op zaterdag 9 april 2005 08:06 schreef DeRCT14 het volgende:
hey admin, kan je me ff activeren?
En ik heb ookal terug gemaildquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:11 schreef ajaxshirts het volgende:
Heb je al teruggemaild, kon het helaas niet meer aanpassen.
Hoe staat het met de pics?quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dit is zo'n shirt ja en deze heb ik zelf ook. Ik vind het een lekker shirt voor in de zomer. Het shirt zelf is van 'dik' katoen. Je hebt ook dunner katoen maar deze katoen is een stuk steviger. Het is ook niet echt een wijd shirt net zoals clubshirts, maar erg strak zit ie nou ook weer niet (ligt natuurlijk ook voor een deel aan de maat).
Ik probeer straks wel effe wat foto's te nemen met mijn digicam.
Helemaal vergeten, sorryquote:
Hehe, maakt niet uit johquote:Op maandag 11 april 2005 14:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Helemaal vergeten, sorry. Ik heb er net een paar gemaakt, maar echt duidelijke kwaliteit is 't helaas niet. Als ik tijd heb probeer ik het opnieuw en post ik ze alsnog.
Ruslandquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:54 schreef MasterMido het volgende:
Waar kan je goedkoop shirts van Russischeclubs kopen?
deze ook goed?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:10 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
Blackburn Rovers shirt 01-02.. pfff dit is toch wel mijn droom..
alleen nergens verkrijgbaar
Als je hem nu in 2001 of in 2002 had gekocht, dan was het wel gelukt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:10 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
Blackburn Rovers shirt 01-02.. pfff dit is toch wel mijn droom..
alleen nergens verkrijgbaar
heb jij inmiddels al wat ontvangen of nog wat gehoordquote:Op woensdag 6 april 2005 14:17 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Ik de mijne ook nog niet, maar de laatste dagen heeft hij wel goede feedbacks ontvangen. Verwacht wel dat het goedkomt...
Ja inderdaad, had vorige week een mail gekregen dat het ongeveer een week zou duren maar heb nog niks ontvangen.Ik wacht vandaag nog even af en anders wordt dat ook een negatieve feedback want het duurt nu wel erg langquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:41 schreef rotskibo het volgende:
Nee, die klootzak reageerde eerst niet op mijn email, toen ik negatieve feedback gaf kreeg ik bijna direct een mail van hem. Met dat ie het nog zou doen maar dat ie momenteel ver weg zat ofzo, vuile bloedhond.
Ach het is leuk voor me collectie en ook wanneer ik daar ben om een wedstrijd te bekijken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:47 schreef DeRCT14 het volgende:
*zum kotzen
VFL Bochum: opzich wel mooi, maar net zoals al die andere nike shirts en dat is wel jammer..![]()
God, wat een gruwelijk mooi shirt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:16 schreef DeRCT14 het volgende:
retro shirt van de cccp:
[afbeelding]
www.subsidesports.co.uk.
Ze willen niet voor niets kunstgras in de ArenA, scheelt schoonmaakkosten...quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:40 schreef the_legend_killer het volgende:
ajax shirtjes zijn altijd vies
zijn ook mooie shirts iddquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:32 schreef superjoden het volgende:
Voor diegene die nog een Spurs shirt willen hebben. Je kunt er nu 2 bestellen voor 25 Pond.
http://ssl.spurs.co.uk/thfcstore/dept.asp?dept_id=185&deptid=1
De kraag en streep gedeelte is ietsje andersquote:Op zondag 17 april 2005 21:04 schreef Nashje het volgende:
Wat is daar anders aan dan?
dat zijn mooie shirts.. superjoden jij hebt toch ook dat shirt, hoe vallen ze qua maat (groot/klein)?quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:32 schreef superjoden het volgende:
Voor diegene die nog een Spurs shirt willen hebben. Je kunt er nu 2 bestellen voor 25 Pond.
http://ssl.spurs.co.uk/thfcstore/dept.asp?dept_id=185&deptid=1
ik heb ze beide. De mouwen vallen strak over je schouders maar hij zit perfect. De adidas shirts zitten wat "ruimer" zeg maar en zoals bekend zijn ze van Kappa wat "strakker". Ik vind ze in ieder geval goed vallen en ze vallen niet te ruim. Ik denk dat je "normale" maat die van je kleding hebt volstaat bij deze shirtsquote:Op zondag 17 april 2005 21:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
dat zijn mooie shirts.. superjoden jij hebt toch ook dat shirt, hoe vallen ze qua maat (groot/klein)?
Ik denk dat ze er nog geen plaatje van hebben. Daarom een vraagteken op het shirt.quote:Op maandag 18 april 2005 13:46 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
Gezien op VIshop,
Het feyenoord thuisshirt 2k5-2k6 , waar staat dat vraagteken eigelijk voor?
Gosje, ik was vergeten om "Sarcasm"-modus aan te zetten.quote:Op maandag 18 april 2005 13:54 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er nog geen plaatje van hebben. Daarom een vraagteken op het shirt.
Zou er toch snel moeten komen, in het vorige deel was het tenue al gepost namelijk.quote:Op maandag 18 april 2005 13:54 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er nog geen plaatje van hebben. Daarom een vraagteken op het shirt.
Dan kan Feyenoord nog minder geld uitgeven aan exotische miskopen.quote:Op maandag 18 april 2005 22:43 schreef pekel het volgende:
Leuke shirts..
Alleen dat Fortis had wel met een kleiner lettertype gedrukt mogen worden..
Kan komen door de witte omlijningquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:23 schreef DeTolk het volgende:
Ligt het nu aan mij, of is "Fortis" op het uitshirt nu groter gedrukt?
Was je wc-papier op?quote:Op maandag 18 april 2005 15:02 schreef pascalheister het volgende:
deze gister gekocht op Ebay
[afbeelding]
Dat doe ik altijd met een ajax shirt, eerst pis ik er goed op en dan pak ik er nog 1 om de kont mee af te vegen. Blijkbaar vonden ze dat model ook leuk om uit te brengenquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:39 schreef keeper het volgende:
[..]
Was je wc-papier op?.
En waar heb je dat Napoli Maradona shirt vandaan Art_Core?
Dat uitshirt mag er best zijn..quote:Op woensdag 20 april 2005 02:27 schreef Asskicker14 het volgende:
De nieuwe Ajax-shirts zijn hier nog niet geplaatst?
Laat ik dan de eerste zijn.
[afbeelding]
Was al geplaatstquote:Op woensdag 20 april 2005 02:27 schreef Asskicker14 het volgende:
De nieuwe Ajax-shirts zijn hier nog niet geplaatst?
Laat ik dan de eerste zijn.
[afbeelding]
Ebay - een Argentijnse webshop - ik heb er al eens een shirt besteld en dat ging heel soepel Voor 39 dollar plus 10 aan verzendkosten en de dollar staat lekker laagquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:39 schreef keeper het volgende:
[..]
En waar heb je dat Napoli Maradona shirt vandaan Art_Core?
Hebben we in 95/96 de CL gewonnen?quote:Op woensdag 20 april 2005 02:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Doet mij enigzins denken aan de uitshirt van 95/96 toen we de CL wonnen.
Ja. Ze moeten hem alleen nog even opsturen uit Turijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hebben we in 95/96 de CL gewonnen?... Je doet je naam inderdaad weer eer aan....
Uitshirt zal wel weer etzelfde worden.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat binnekort iets bekend wordt over het nieuwe PSV shirt
Kappa doet okéquote:Op woensdag 20 april 2005 05:17 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
De kleuren zijn ok, maar het ontwerp is nogal traditioneel, maar dat zijn we gewend van Adidas. Dan doet Kappa het een stuk beter, die maakt stoere shirts.
Het lijkt wel of elk jaar die rode baan op het Ajaxshirt breder wordt.
en zit ie lekker strak ?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:54 schreef Bjoro het volgende:
dit shirt van het weekend in london gekocht voor 7 pound, echter zonder reclame en met lange mouw.
[afbeelding]
simplicityquote:Op donderdag 21 april 2005 16:23 schreef DeRCT14 het volgende:
Deze is kicken:
[afbeelding]
Peru thuis 05-06.
Valt mee, heb een XL gekocht valt als een normaal shirt !quote:
hij is binnenquote:Op donderdag 21 april 2005 15:21 schreef pascalheister het volgende:
Hoop dat me Bordeaux shirt vandaag of morgen nog binnen komt, kan ik hem op de meet aan
Tovvvquote:Op donderdag 21 april 2005 18:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij is binnen
en hij zit ook nog lekker ook
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 april 2005 18:33 schreef rotskibo het volgende:
Ik word dus gewoon opgelicht via Ebay![]()
Cool shirtquote:Op donderdag 21 april 2005 18:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij is binnen
en hij zit ook nog lekker ook
[afbeelding]
Die heb ik, op vakantie in Peru gekocht.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:23 schreef DeRCT14 het volgende:
Deze is kicken:
[afbeelding]
Peru thuis 05-06.
ik kan er wel een foto van maken als je wiltquote:Op donderdag 21 april 2005 18:44 schreef Renesite het volgende:
Er worden wel plaatjes gepost, maar hoe zit het dan werkelijk ben ik dan altijd benieuwd naar![]()
Bedoel, op de plaatjes zijn ze altijd wel tof
Mooi!quote:Op donderdag 21 april 2005 16:23 schreef DeRCT14 het volgende:
Deze is kicken:
[afbeelding]
Peru thuis 05-06.
Tja, bedoel dus meer van, vallen ze mee of tegen in vergelijking.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik kan er wel een foto van maken als je wilt
hij is precies zoals op de foto onder iets lichter, maar hij valt 100% meequote:Op donderdag 21 april 2005 21:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, bedoel dus meer van, vallen ze mee of tegen in vergelijking.
Heb het nooit zo op de domme "fake" plaatjes.
Ik vind ze irl altijd wel anders eigenlijk
Is dat niet dezelfde als die van vorig seizoen?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:46 schreef Chen het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe uitshirt van ADO Den Haag volgend jaar.
Mwah, toen waren het blokjes, nu zijn het Hummel V-tjesquote:Op vrijdag 22 april 2005 06:22 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde als die van vorig seizoen?
Nog nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:29 schreef superjoden het volgende:
hier ook nog steeds niks binnen, wordt er een beetje moe van
neequote:
via je link van het gewonnen object kun je aangeven dat je het object nog niet ontvangen hebt. Ik weet niet of er wat mee gaat gebeuren.quote:Op maandag 25 april 2005 19:02 schreef rotskibo het volgende:
Hij zei tegen mij (had em toegevoegd op MSN) dat ie deze week een nieuwe bankpas kreeg en dat ie het dan kon versturen
Waar kan je trouwens klacht indienen ?
Ik heb wel vaker een afschrijving ongedaan laten maken. Misschien was ie toen nog niet verwerkt.quote:Op maandag 25 april 2005 19:25 schreef superjoden het volgende:
[..]
via je link van het gewonnen object kun je aangeven dat je het object nog niet ontvangen hebt. Ik weet niet of er wat mee gaat gebeuren.
Erasmusch, volgens mij kan de postbank het geld wat jezelf hebt overgemaakt niet terughalen.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=6164264133&ssPageName=ADME:B:WN:NL:201quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:04 schreef pascalheister het volgende:
kan iemand een linkje posten van die ebayer?
wel een mooi shirtquote:Op zondag 24 april 2005 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Ierland thuis en deze heb ik nu in mijn kast
zow hij is besteltquote:
Die flikker heeft gewoon meerdere accounts en die positieve feedback is van hemzelf.quote:Op dinsdag 26 april 2005 07:48 schreef superjoden het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=6164264133&ssPageName=ADME:B:WN:NL:201
Nee gewoon een Xlquote:
gewoon aangeven die gast.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:51 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Die flikker heeft gewoon meerdere accounts en die positieve feedback is van hemzelf.
Dit is zn andere: http://feedback.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback&userid=ronaldo196
Ook niet zon slimme zet om een voetbalshirt, toch al redelijk risicovol, te kopen van een ebayer met zo weinig feedback. Succes dr mee verder.quote:Op dinsdag 26 april 2005 07:48 schreef superjoden het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=6164264133&ssPageName=ADME:B:WN:NL:201
Nee liever niks achterop.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wel een mooi shirt
alleen keane 16 erachterop
ehmquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:23 schreef Erasmusch het volgende:
Hier een plaatje:
[afbeelding]
Blijkbaar zijn ze ook overgestapt op adidas voor de komende 8 jaar, voor 12 mln pond pj....
NEEEEEEEEEEEEEE niet echt hèquote:Op woensdag 27 april 2005 11:21 schreef Erasmusch het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)pain.barcelona.reut/
Dat is wel jammer iddquote:Op woensdag 27 april 2005 11:21 schreef Erasmusch het volgende:
Best mooie shirtsquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:56 schreef Dutch_Courage het volgende:
[afbeelding]
Het thuisshirt ziet er al wat beter uit. Het uitshirt vind ik lelijk.
Maargoed, echte NEC supporters kopen deze rommel toch niet want a; het is nogsteeds niet het echte NEC shirt en b; er staat nogsteeds het verkeerde, neppe, logo op.
Geef mij deze maar:
[afbeelding]
Zonde.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:21 schreef Erasmusch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |