die blauwe vind ik inderdaad niet onaardigquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:49 schreef Public_NME het volgende:
Maar kan natuurlijk niet tippen aan dat van FFC, mooiste shirt van de PL!
laat staan levendquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden
jammer dat West Ham niet in de PL speelt, dan is jullie shirt geen concurent meerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:49 schreef Public_NME het volgende:
Maar kan natuurlijk niet tippen aan dat van FFC, mooiste shirt van de PL!
Klopt, die van de Hammers is echt te mooi.quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jammer dat West Ham niet in de PL speelt, dan is jullie shirt geen concurent meer
Dat het replica's zijn van het originele wedstrijdshirt. Mijn Fulham shirtjes zijn ook replica terwijl ik ze gewoon van de Fulham store heb gekocht. Alle shirtjes in de winkel zijn replica.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:13 schreef DeRCT14 het volgende:
Ik ga van het weekend misschien nog naar het Waterlooplein, ik hoop dat er wat tussenzit, en zo ja, dan zorg ik wel voor pix.
-------
Ik zie soms bij Subsidesports staan "Spain shirt (replica)". wat bedoelen ze daar nu precies mee?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:44 schreef pascalheister het volgende:
zag deze nog tussen de voetbalshirts staan, altijd leuk zo'n ding in huis
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=2885&item=5179730377&rd=1
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden
Omdat ik hem hier in Sittard niet kan vinden en in Maastricht ben ik hem al een paar keer tegen gekomen.quote:
of stukken goedkoper via ebayquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Omdat ik hem hier in Sittard niet kan vinden en in Maastricht ben ik hem al een paar keer tegen gekomen.
Maar dan zit ik altijd te twijfelen als ik hem mee zou nemen
Maar nu koop ik hem echt
Dat snap ik ook wel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Omdat ik hem hier in Sittard niet kan vinden en in Maastricht ben ik hem al een paar keer tegen gekomen.
Maar dan zit ik altijd te twijfelen als ik hem mee zou nemen
Maar nu koop ik hem echt
idd maar ik wist niet hoe ik het anders moest zeggenquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:34 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel.Alleen zeggen "ik koop een shirt van liverpool in maastricht" klinkt zo vaag
paypal werkt ook primaquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Moet je daar een creditcard voor hebben ?
DIe heb ik niet
Andere stomme vraag: hoe komen die andere figuren dan aan die shirtjes? Zeker zo'n blank (whehe) shirt of met een andere naam achterop?quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:25 schreef DeRCT14 het volgende:
Stomme vraag, maar waarom is het niet gewoon commerciëel uitgebracht? Mooie reclame voor het bedrijf, en lekker binnenlopen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |