Foto?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgend seizoen het paarse thuisshirt van Arsenal.Anders die van dit seizoen. (al ben ik niet echt objectief)

ziet er geinig uit.. ik heb die rode met witte letters ( is in 1 van de vorige topics gepost als het goed is)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:16 schreef DeRCT14 het volgende:
retro shirt van de cccp:
[afbeelding]
www.subsidesports.co.uk.

Ik denk niet dat er een foto van is. Dat paarse shirt is volgens mij nog maar een keer gedragen en dat was toen Arsenal voor het eerst op Highbury speelde. En volgend seizoen is het laatste seizoen dat ze op Highbury spelen dus dragen ze weer het paarse.quote:

quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een foto van is. Dat paarse shirt is volgens mij nog maar een keer gedragen en dat was toen Arsenal voor het eerst op Highbury speelde. En volgend seizoen is het laatste seizoen dat ze op Highbury spelen dus dragen ze weer het paarse.

Wat een lelijk ding ik zou er nog niet dood in gevonden willen wordenquote:

Kijk 'ns aan. Jammer dat 't niet goed zichtbaar is vanaf de voorkant. Maar echt paars is 't ook niet.quote:

Klopt, maar ja dit wordt emquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:50 schreef Public_NME het volgende:
Das toch geen paars?! Meer Bordeaux rood?

die blauwe vind ik inderdaad niet onaardigquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:49 schreef Public_NME het volgende:
Maar kan natuurlijk niet tippen aan dat van FFC, mooiste shirt van de PL!

laat staan levendquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden

jammer dat West Ham niet in de PL speelt, dan is jullie shirt geen concurent meerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:49 schreef Public_NME het volgende:
Maar kan natuurlijk niet tippen aan dat van FFC, mooiste shirt van de PL!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |