Slechte foto's zijn kut, ik weet hetquote:
over het algemeen valt daar niks over te zeggen, helaas.quote:Op maandag 7 maart 2005 10:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe vallen voetbalshirts over het algemeen?
Ben van plan om zo'n strak shirt van napoli en/of spurs te kopen..
Maar die moeten natuurlijk niet te groot (of te klein) zijn..
En in het specifiek?quote:Op maandag 7 maart 2005 10:42 schreef DeutschNepal het volgende:
[..]
over het algemeen valt daar niks over te zeggen, helaas.
Zitten meestal wel lekker. Bij Italiaanse shirts moet je gewoon 1maatje groter kopenquote:Op maandag 7 maart 2005 10:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En in het specifiek?Over die Napoli (en spurs)...
Superjoden> bedankt!
Zo hebben wij er op de vereniging nog honderden in verschillende kleuren en stijlen liggen als oude reserveshirts en dergelijke.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:22 schreef keeper het volgende:
En dit shirt, van een mij onbekende club. Maar wel mooi.
Is dit nou serieus of niet?quote:Op maandag 7 maart 2005 10:51 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Zitten meestal wel lekker. Bij Italiaanse shirts moet je gewoon 1maatje groter kopen.
Sterker nog... Hij zit er volgens mij al..quote:Op maandag 7 maart 2005 17:37 schreef brighton het volgende:
Trouwens, CherrymoonTraxx, ga je al bijna naar Peru? Moeten nog even contact hebben over zo'n shirtje van Cusco
[afbeelding]
Zit er inderdaad al zie ik net...maar is nog wel online geweest dus neem aan dat 'ie mij ook kan bereiken. CherrymoonTraxx, kan je me even mailen?quote:Op maandag 7 maart 2005 17:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sterker nog... Hij zit er volgens mij al..
Weet niemand hoeveel deze shirt waard is?quote:Op maandag 7 maart 2005 10:31 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb me kast zitten opruimen en vond een oud Newcastle united shirt uit het seizoen 1998/1999.
[afbeelding]
Is die nog wat waard?![]()
Aangezien ik totaal niets om Newcastle geef.
Tegen die heb ik al eens gevoetbaldquote:Op donderdag 27 januari 2005 19:39 schreef Yeahinho het volgende:
In dit topic kwam onlangs het huidige shirt van Fortuna Düsseldorf voorbij!
[afbeelding]
waar woon je en welke maat is het?quote:Op maandag 7 maart 2005 10:31 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb me kast zitten opruimen en vond een oud Newcastle united shirt uit het seizoen 1998/1999.
[afbeelding]
Is die nog wat waard?![]()
Aangezien ik totaal niets om Newcastle geef.
Ja, shirts zijn goedkoop, zolang ze van Zuidamerikaanse merken zijn. Dan kost het zo'n 20 euro omgerekend.quote:Op maandag 7 maart 2005 08:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Oh ja tuurlijk, je bent daar. (fantastisch lijkt me!) Interessante optie in ieder geval.
Op eBayquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:39 schreef Dos37 het volgende:
Trouwens waar kopen de VBLers de shirts altijd
via de site van de club / VI / shop bij het stadion.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:39 schreef Dos37 het volgende:
Trouwens waar kopen de VBLers de shirts altijd bij de standaard shops uit nederland
www.fanshop.nl www.vi.nl
of bij shops uit engeland
Hoe kun je nu al weten dat Fortis in 2014-2015 nog steeds shirtsponsor is???quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:02 schreef rotskibo het volgende:
Dit zijn de nieuwe kampioensshirts van Feyenoord:
Je bent grappigquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:04 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hoe kun je nu al weten dat Fortis in 2014-2015 nog steeds shirtsponsor is???
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:04 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat thuisshirt is echt überlelijkquote:Op donderdag 24 maart 2005 17:02 schreef rotskibo het volgende:
Het wordt ook wel een beetje tijd voor de shirts van volgend seizoen
Dit zijn de nieuwe kampioensshirts van Feyenoord:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:04 schreef fanneke het volgende:
[..]
Denk niet dat die te koop zijn. Waren wel mooi shirts trouwens.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:49 schreef shredder het volgende:
Ik kom nooit in het voetbal forum, dus niet allemaal gaan slaan.
Maar vraagje dus: Waar kan het zwart/wit voetbalshirt kopen die Nederland heeft gedragen paar wedstrijden geleden heeft gedragen vanwege een racismecampagne. Graag de longsleeves versie, als die bestaat.
Dank u
Ik vind vooral het thuisshirt niet zoveel aan.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Die shirts van Feyenoord zijn verre van stijlvol.
Ik zou op e-bay kijken, daar heb ik ze weleens gezien. In de winkel zijn ze niet te krijgen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:49 schreef shredder het volgende:
Ik kom nooit in het voetbal forum, dus niet allemaal gaan slaan.
Maar vraagje dus: Waar kan het zwart/wit voetbalshirt kopen die Nederland heeft gedragen paar wedstrijden geleden heeft gedragen vanwege een racismecampagne. Graag de longsleeves versie, als die bestaat.
Dank u
lijkt meer op de 1e keer met paint werkenquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
SanyoSoft is een beginnend photoshopper en wil ons laten zien wat hij al kan.
30,50 (voorlopige prijs) vind ik niet duur voor zo'n shirt...vraag me af hoe "officieel" ze zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:44 schreef superjoden het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=33473&item=6164105202&rd=1
hier heb je het shirt van Nederland van de racismecampagne. Je hebt er ook 1 van Davids. Zijn idd wel mooie shirts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |