hehehequote:Op maandag 24 januari 2005 23:38 schreef MaxPower het volgende:
ik zeg wel niks meer...![]()
de vliert is een lekker stadion
Als de sfeer nu kut is is ie dat volgend jaar ook,aard van het beestje he?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:25 schreef MaxPower het volgende:
De sfeer was kut, is kut, maar wordt volgend seizoen beter.
En nu moet er gehapt gaan worden?quote:Jammer dat jullie dat niet mee gaan maken...
Het voert tever om het hele verhaal in dit topic uit te leggen, maar er is een nieuwe supportersvereniging actief die alle luidruchtige supporters vanaf volgend seizoen in een staanvak heeft gekregen. O.a. ikzelf zit nu ook nog in een ouwelullenvak, dus vanaf volgend seizoen wordt het veel gezelliger allemaal.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:34 schreef DutchGooner het volgende:
Als de sfeer nu kut is is ie dat volgend jaar ook,aard van het beestje he?
Jammer...quote:En nu moet er gehapt gaan worden?
Staanvak tijdens een UEFA cup wedstrijd? Sure....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:59 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Bekijk voor de gein eens de thuiswedstrijd tegen Newcastle, 17 februari, dan kan je al een voorproefje zien. Staanvak recht achter de goal, plus 4 vakken vol fanatieke fans.
[..]
haha dan geloof je het toch niet...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Staanvak tijdens een UEFA cup wedstrijd? Sure....
whhahahhaaaaahaaaahaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:59 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Staanvak recht achter de goal, plus 4 vakken vol fanatieke fans.
[..]
Wedstrijd tegen Stuttgart niet gezien zeker Reanimatie?quote:Heerenveen-Newcastle Utd (17/2,20.45u
Verkoopschema via TB:
22 t/m 28/1: seizoenkaarthouders
29 t/m 04/2: (S)CC-houders
vanaf 5/2: losse verkoop
Max. 1 krt. per (S)CC. Prijzen (S)CC
houders: West- en Oostzijde e.25,
Noord-,Zuidzijde en Hoeken e.20.
losse verkoop (indien beschikbaar)
e.30 en e.25.Jeugd <15j e.5 korting.
Geen recht op koop eigen plaats.
Vanaf 29/1 zijn in vakken 424 t/m 429
extra plaatsen te koop op de nieuwe
Zuidtribune,1 krt pp,via TB.In vakken
26 en 27 wordt staan gedoogd.
Euh...zou als ik jou was toch naar Köln gaan om die kaartjes te bemachtigen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alamania Aachen - AZ in Dusseldorf lijkt me ook wel interessant, maar dan moeten er op de wedstrijddag wel kaartjes verkocht worden.
MSV Duisburg -> niet echt bijzonderquote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Helaas geen Boca-River in Mar de Plata omdat het daar moeilijk was om aan een hotel te komen.
Ik wil in februari nog wel naar een wedstrijd en de volgende clubs staan op de nomatie om een bezoekje te krijgen
MSV Duisburg
1. FC Koln
Rot Weiss Essen
Preussen Munster
Fortuna Dusseldorf
Iemand ervaring met deze clubs en wat is de meest interessante club om te bezoeken?
Precies,gedoogd.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 08:47 schreef MaxPower het volgende:
Van teletekst:
[..]
Wedstrijd tegen Stuttgart niet gezien zeker Reanimatie?
Tegenwoordig wel,is compleet veranders,is geen oude bak meerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:42 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
MSV Duisburg -> niet echt bijzonder
Dus om 423 posts in 1 post samen te vatten.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:43 schreef MaxPower het volgende:
Ja, ok. Ze gaan inderdaad niet speciaal voor ons de stoeltjes eruit slopen.
en ook dat moet ik eerst nog maar eens zien...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dus om 423 posts in 1 post samen te vatten.
Officieel is het een zitvak maar iedereen staat er
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
en ook dat moet ik eerst nog maar eens zien...
Das toch Sankt Pauli?quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:08 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ja, dat zou mooi zijn. Echt een leuke club. Weet jij nog of ze gesponsord worden door de Toten Hosen (zo'n piratenteken hebben ze als sponsor)?
Toch heeft Fortuna Dusseldorf ook jaren in et Rhein Energie Stadion gespeelt. Weet alleen niet wat er nu mee gebeurde, of het werd opgeknapt of gesloopt...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:52 schreef vitazz het volgende:
Fortuna Dusseldorf speelt nu in het fonkelnieuwe stadion, LTU Arena: http://web.die-arena-kommt.de/arena/ Pas ingewijd met een wedstrijd tegen Bayern München.
Het eigen stadion was/is het P Jahnes Stadion in Dusseldorf
Nee, het is bij Fortuna Düsseldorf en ze hebben nog steeds de Toten Hosen als sponsor. Zie hier het shirt van dit seizoen:quote:
Zeg dat wel ja!quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:40 schreef MaxPower het volgende:
Haha wat een bruut shirt van Fortuna Dusseldorf!
Ze hebben wel iets met een doodshoofd, hun fanclub dacht ik. Hoe het precies zit weet ik niet... ze staan iig op de Retter T-Shirtsquote:
Ben laatst langs dat nieuwe ding gereden, man it's ugly! Dat is gewoon geen stadion meer...quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:38 schreef vitazz het volgende:
"Toch heeft Fortuna Dusseldorf ook jaren in het Rhein Energie Stadion gespeelt. Weet alleen niet wat er nu mee gebeurde, of het werd opgeknapt of gesloopt..."
Dat klopt bijna, men heeft in het Rheinstadion in Dusseldorf gespeeld. Dat is inmiddels gesloopt en er is de LTU Arena voor in de plaats gekomen. Omdat het Rheinstadion te groot was en werd gesloopt, heeft Fortuna in het eigen originele P Jahnesstadion gespeeld.
Kijk die schit-te-ren-de architectuur!!quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ben laatst langs dat nieuwe ding gereden, man it's ugly! Dat is gewoon geen stadion meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |