En ik heb ookal terug gemaildquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:11 schreef ajaxshirts het volgende:
Heb je al teruggemaild, kon het helaas niet meer aanpassen.
Hoe staat het met de pics?quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dit is zo'n shirt ja en deze heb ik zelf ook. Ik vind het een lekker shirt voor in de zomer. Het shirt zelf is van 'dik' katoen. Je hebt ook dunner katoen maar deze katoen is een stuk steviger. Het is ook niet echt een wijd shirt net zoals clubshirts, maar erg strak zit ie nou ook weer niet (ligt natuurlijk ook voor een deel aan de maat).
Ik probeer straks wel effe wat foto's te nemen met mijn digicam.
Helemaal vergeten, sorryquote:
Hehe, maakt niet uit johquote:Op maandag 11 april 2005 14:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Helemaal vergeten, sorry. Ik heb er net een paar gemaakt, maar echt duidelijke kwaliteit is 't helaas niet. Als ik tijd heb probeer ik het opnieuw en post ik ze alsnog.
Ruslandquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:54 schreef MasterMido het volgende:
Waar kan je goedkoop shirts van Russischeclubs kopen?
deze ook goed?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:10 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
Blackburn Rovers shirt 01-02.. pfff dit is toch wel mijn droom..
alleen nergens verkrijgbaar
Als je hem nu in 2001 of in 2002 had gekocht, dan was het wel gelukt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:10 schreef TimoBasso het volgende:
[afbeelding]
Blackburn Rovers shirt 01-02.. pfff dit is toch wel mijn droom..
alleen nergens verkrijgbaar
heb jij inmiddels al wat ontvangen of nog wat gehoordquote:Op woensdag 6 april 2005 14:17 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Ik de mijne ook nog niet, maar de laatste dagen heeft hij wel goede feedbacks ontvangen. Verwacht wel dat het goedkomt...
Ja inderdaad, had vorige week een mail gekregen dat het ongeveer een week zou duren maar heb nog niks ontvangen.Ik wacht vandaag nog even af en anders wordt dat ook een negatieve feedback want het duurt nu wel erg langquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:41 schreef rotskibo het volgende:
Nee, die klootzak reageerde eerst niet op mijn email, toen ik negatieve feedback gaf kreeg ik bijna direct een mail van hem. Met dat ie het nog zou doen maar dat ie momenteel ver weg zat ofzo, vuile bloedhond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |