Dan kan Feyenoord nog minder geld uitgeven aan exotische miskopen.quote:Op maandag 18 april 2005 22:43 schreef pekel het volgende:
Leuke shirts..
Alleen dat Fortis had wel met een kleiner lettertype gedrukt mogen worden..
Kan komen door de witte omlijningquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:23 schreef DeTolk het volgende:
Ligt het nu aan mij, of is "Fortis" op het uitshirt nu groter gedrukt?
Was je wc-papier op?quote:Op maandag 18 april 2005 15:02 schreef pascalheister het volgende:
deze gister gekocht op Ebay
[afbeelding]
Dat doe ik altijd met een ajax shirt, eerst pis ik er goed op en dan pak ik er nog 1 om de kont mee af te vegen. Blijkbaar vonden ze dat model ook leuk om uit te brengenquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:39 schreef keeper het volgende:
[..]
Was je wc-papier op?.
En waar heb je dat Napoli Maradona shirt vandaan Art_Core?
Dat uitshirt mag er best zijn..quote:Op woensdag 20 april 2005 02:27 schreef Asskicker14 het volgende:
De nieuwe Ajax-shirts zijn hier nog niet geplaatst?
Laat ik dan de eerste zijn.
[afbeelding]
Was al geplaatstquote:Op woensdag 20 april 2005 02:27 schreef Asskicker14 het volgende:
De nieuwe Ajax-shirts zijn hier nog niet geplaatst?
Laat ik dan de eerste zijn.
[afbeelding]
Ebay - een Argentijnse webshop - ik heb er al eens een shirt besteld en dat ging heel soepel Voor 39 dollar plus 10 aan verzendkosten en de dollar staat lekker laagquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:39 schreef keeper het volgende:
[..]
En waar heb je dat Napoli Maradona shirt vandaan Art_Core?
Hebben we in 95/96 de CL gewonnen?quote:Op woensdag 20 april 2005 02:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Doet mij enigzins denken aan de uitshirt van 95/96 toen we de CL wonnen.
Ja. Ze moeten hem alleen nog even opsturen uit Turijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hebben we in 95/96 de CL gewonnen?... Je doet je naam inderdaad weer eer aan....
Uitshirt zal wel weer etzelfde worden.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat binnekort iets bekend wordt over het nieuwe PSV shirt
Kappa doet okéquote:Op woensdag 20 april 2005 05:17 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
De kleuren zijn ok, maar het ontwerp is nogal traditioneel, maar dat zijn we gewend van Adidas. Dan doet Kappa het een stuk beter, die maakt stoere shirts.
Het lijkt wel of elk jaar die rode baan op het Ajaxshirt breder wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |