en zit ie lekker strak ?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:54 schreef Bjoro het volgende:
dit shirt van het weekend in london gekocht voor 7 pound, echter zonder reclame en met lange mouw.
[afbeelding]
simplicityquote:Op donderdag 21 april 2005 16:23 schreef DeRCT14 het volgende:
Deze is kicken:
[afbeelding]
Peru thuis 05-06.
Valt mee, heb een XL gekocht valt als een normaal shirt !quote:
hij is binnenquote:Op donderdag 21 april 2005 15:21 schreef pascalheister het volgende:
Hoop dat me Bordeaux shirt vandaag of morgen nog binnen komt, kan ik hem op de meet aan
Tovvvquote:Op donderdag 21 april 2005 18:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij is binnen
en hij zit ook nog lekker ook
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 april 2005 18:33 schreef rotskibo het volgende:
Ik word dus gewoon opgelicht via Ebay![]()
Cool shirtquote:Op donderdag 21 april 2005 18:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij is binnen
en hij zit ook nog lekker ook
[afbeelding]
Die heb ik, op vakantie in Peru gekocht.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:23 schreef DeRCT14 het volgende:
Deze is kicken:
[afbeelding]
Peru thuis 05-06.
ik kan er wel een foto van maken als je wiltquote:Op donderdag 21 april 2005 18:44 schreef Renesite het volgende:
Er worden wel plaatjes gepost, maar hoe zit het dan werkelijk ben ik dan altijd benieuwd naar![]()
Bedoel, op de plaatjes zijn ze altijd wel tof
Mooi!quote:Op donderdag 21 april 2005 16:23 schreef DeRCT14 het volgende:
Deze is kicken:
[afbeelding]
Peru thuis 05-06.
Tja, bedoel dus meer van, vallen ze mee of tegen in vergelijking.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik kan er wel een foto van maken als je wilt
hij is precies zoals op de foto onder iets lichter, maar hij valt 100% meequote:Op donderdag 21 april 2005 21:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, bedoel dus meer van, vallen ze mee of tegen in vergelijking.
Heb het nooit zo op de domme "fake" plaatjes.
Ik vind ze irl altijd wel anders eigenlijk
Is dat niet dezelfde als die van vorig seizoen?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:46 schreef Chen het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe uitshirt van ADO Den Haag volgend jaar.
Mwah, toen waren het blokjes, nu zijn het Hummel V-tjesquote:Op vrijdag 22 april 2005 06:22 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde als die van vorig seizoen?
Nog nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:29 schreef superjoden het volgende:
hier ook nog steeds niks binnen, wordt er een beetje moe van
neequote:
via je link van het gewonnen object kun je aangeven dat je het object nog niet ontvangen hebt. Ik weet niet of er wat mee gaat gebeuren.quote:Op maandag 25 april 2005 19:02 schreef rotskibo het volgende:
Hij zei tegen mij (had em toegevoegd op MSN) dat ie deze week een nieuwe bankpas kreeg en dat ie het dan kon versturen
Waar kan je trouwens klacht indienen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |