Ach het is leuk voor me collectie en ook wanneer ik daar ben om een wedstrijd te bekijken.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:47 schreef DeRCT14 het volgende:
*zum kotzen
VFL Bochum: opzich wel mooi, maar net zoals al die andere nike shirts en dat is wel jammer..![]()
God, wat een gruwelijk mooi shirt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:16 schreef DeRCT14 het volgende:
retro shirt van de cccp:
[afbeelding]
www.subsidesports.co.uk.
Ze willen niet voor niets kunstgras in de ArenA, scheelt schoonmaakkosten...quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:40 schreef the_legend_killer het volgende:
ajax shirtjes zijn altijd vies
zijn ook mooie shirts iddquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:32 schreef superjoden het volgende:
Voor diegene die nog een Spurs shirt willen hebben. Je kunt er nu 2 bestellen voor 25 Pond.
http://ssl.spurs.co.uk/thfcstore/dept.asp?dept_id=185&deptid=1
De kraag en streep gedeelte is ietsje andersquote:Op zondag 17 april 2005 21:04 schreef Nashje het volgende:
Wat is daar anders aan dan?
dat zijn mooie shirts.. superjoden jij hebt toch ook dat shirt, hoe vallen ze qua maat (groot/klein)?quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:32 schreef superjoden het volgende:
Voor diegene die nog een Spurs shirt willen hebben. Je kunt er nu 2 bestellen voor 25 Pond.
http://ssl.spurs.co.uk/thfcstore/dept.asp?dept_id=185&deptid=1
ik heb ze beide. De mouwen vallen strak over je schouders maar hij zit perfect. De adidas shirts zitten wat "ruimer" zeg maar en zoals bekend zijn ze van Kappa wat "strakker". Ik vind ze in ieder geval goed vallen en ze vallen niet te ruim. Ik denk dat je "normale" maat die van je kleding hebt volstaat bij deze shirtsquote:Op zondag 17 april 2005 21:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
dat zijn mooie shirts.. superjoden jij hebt toch ook dat shirt, hoe vallen ze qua maat (groot/klein)?
Ik denk dat ze er nog geen plaatje van hebben. Daarom een vraagteken op het shirt.quote:Op maandag 18 april 2005 13:46 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
Gezien op VIshop,
Het feyenoord thuisshirt 2k5-2k6 , waar staat dat vraagteken eigelijk voor?
Gosje, ik was vergeten om "Sarcasm"-modus aan te zetten.quote:Op maandag 18 april 2005 13:54 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er nog geen plaatje van hebben. Daarom een vraagteken op het shirt.
Zou er toch snel moeten komen, in het vorige deel was het tenue al gepost namelijk.quote:Op maandag 18 april 2005 13:54 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er nog geen plaatje van hebben. Daarom een vraagteken op het shirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |