Tijdje terug voor iemand in m'n zaalvoetbalteam een shirt laten bedrukken. Niet elke Intersport heeft zelf het apparaat, maar ze kunnen het wel opsturen naar de vestiging in de buurt met een apparaat. Tip: vraag gewoon waar die vestiging zit, want opsturen duurt 2 weken (!) ofzo, terwijl als je langsgaat en het niet te druk is, je het bedrukte shirt binnen een half uur hebt.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hier bij de Intersport kan je laten bedrukken, maar niet de officiële volgens mij. Wil namelijk de officiële letters van Peru voor op m'n Peru-shirt.
Hij zit in het buitenland en vorige week toen ik hem bestelde zou het ongeveer 10 dagen duren voordat ik hem had dus het is nog even afwachten.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:17 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Ik de mijne ook nog niet, maar de laatste dagen heeft hij wel goede feedbacks ontvangen. Verwacht wel dat het goedkomt...
Nashje! Woon je in Boekel?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:57 schreef Nashje het volgende:
Boekel. Een onbekend dorpje onder Eindhoven.
De Copa shirtjes kun je bestellen op shirtshop.nl.
quote:'FIFA verbood Puma-hansopjes ten onrechte'
De FIFA heeft Kameroen ten onrechte verboden en bestraft voor het dragen van een tenue uit één stuk. Een Duitse rechter in Nürnberg heeft geoordeeld dat de wereldvoetbalbond onjuist heeft gehandeld.
De rechtzaak was aangespannen door Puma, het sportmerk dat Kameroen kleedt en zich eerder al de woede van de wereldvoetbalbond op de hals haalde toen het de Ontembare Leeuwen in een mouwloos shirt liet opdraven.
Puma vraagt een schadevergoeding van twee miljoen euro van de FIFA. Op 1 juni volgt de officiële uitspraak van de rechter.
De FIFA tolereerde in 2004 niet dat Kameroen tijdens de Afrika Cup in de bodysuits speelde. Naast een boete van 150.000 euro kreeg Kameroen een straf van zes punten in mindering voor de WK-kwalificatiereeks. De Afrikaanse bond draaide die straf later terug.
Puma vermoedt dat de innige link tussen de FIFA en aartsrivaal Adidas ten grondslag ligt aan het rare optreden van de bond. Adidas zou hebben aangedrongen op het benadelen van Puma, en dat zegt Puma hard te kunnen maken.
Bedoel je deze shirts?quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:38 schreef Nashje het volgende:
Sinds kort liggen hier in de plaatselijke sportwinkel Copa Classic shirtjes. Voor de niet kenners: het zijn geen clubshirts maar gewone t-shirts met een bedrukking.
Vandaag 2 gekocht. Één blauwe met een Italia logo en één gele met een CBD (Brazil) logo. Zitten heerlijk.. Eerder had ik al via internet 2 shirtjes besteld van Pele en Maradona.
Op subsidesports, ligt eraan. Nederlands elftal van 88 hebben ze niet meer, maar van bijvoorbeed 98 wel. Ligt eraan wat ze op voorraad hebben.,quote:Op donderdag 7 april 2005 13:27 schreef Pinnokkio het volgende:
Weet iemand waar je ook oudere shirtjes kan kopen? Van bijvoorbeeld twee seizoenen geleden.
Ebay is daar de uitkomst voorquote:Op donderdag 7 april 2005 13:27 schreef Pinnokkio het volgende:
Weet iemand waar je ook oudere shirtjes kan kopen? Van bijvoorbeeld twee seizoenen geleden.
Dit is zo'n shirt ja en deze heb ik zelf ook. Ik vind het een lekker shirt voor in de zomer. Het shirt zelf is van 'dik' katoen. Je hebt ook dunner katoen maar deze katoen is een stuk steviger. Het is ook niet echt een wijd shirt net zoals clubshirts, maar erg strak zit ie nou ook weer niet (ligt natuurlijk ook voor een deel aan de maat).quote:Op donderdag 7 april 2005 13:49 schreef Tujuh het volgende:
[..]
Bedoel je deze shirts?
Ik wil namelijk al een tijdje een geel shirt halen van bijvoorbeeld Brazilie. Hoe zit hij verder? Is het een slimfit, of zit hij wat wijder? Hoe zit het met de kleur? Is het precies dezelfde kleur als op het plaatje? Want meestal wil hier ook nog wel eens verschil in zitten.
Alvast bedankt
[afbeelding]
Oke dan!quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dit is zo'n shirt ja en deze heb ik zelf ook. Ik vind het een lekker shirt voor in de zomer. Het shirt zelf is van 'dik' katoen. Je hebt ook dunner katoen maar deze katoen is een stuk steviger. Het is ook niet echt een wijd shirt net zoals clubshirts, maar erg strak zit ie nou ook weer niet (ligt natuurlijk ook voor een deel aan de maat).
Ik probeer straks wel effe wat foto's te nemen met mijn digicam.
ff reggen..quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:32 schreef ajaxshirts het volgende:
[...]
Universidad de Chilequote:Op donderdag 7 april 2005 11:49 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik een erg mooi shirt
http://www.subsidesports.com/uk/store/product_details.jsp?pid=72057594037939294&cid=759&brc=&red=product_list.jsp?id=759,
Nee, maar ze gooien het toch in een apparaat dat het er netjes opzet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:42 schreef GotenSSJ het volgende:
heeft iemand ervaring met shirt laten bedrukken bij Sportsworld in Rotterdam ?
Ik wil niet dat ze me shirt verzieken enzo
x2quote:Op zaterdag 9 april 2005 08:06 schreef DeRCT14 het volgende:
hey admin, kan je me ff activeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |