quote:Maar vraagje dus: Waar kan het zwart/wit voetbalshirt kopen die Nederland heeft gedragen paar wedstrijden geleden heeft gedragen vanwege een racismecampagne. Graag de longsleeves versie, als die bestaat.
nope, is gewoon ut nieuwe thuisshirtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:39 schreef DeRCT14 het volgende:
foto van de voorkant van het shirt?
Dan ken je net zo goed een shirt van de Tokkies kopen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:43 schreef Dos37 het volgende:
denk dat ik binnenkort deze ga halen
[afbeelding]
Kunnen die ook zo goed voetballenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan ken je net zo goed een shirt van de Tokkies kopen.
Tuurlijk toch wel vaduzquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
En een Manchester shirt en dan ook nog Rooney achterop, het moet niet gekker worden.
En een Joaquin shirt zou ik niet doen, na dit seizoen is hij waarschijnlijk weg.
ah,het ubergloryhunter shirtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:43 schreef Dos37 het volgende:
denk dat ik binnenkort deze ga halen
[afbeelding]
Zekerquote:
Het wil niet echt lukken edje34quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:12 schreef edje34 het volgende:
http://img227.exs.cx/img227/3388/nacshirt0dl.jpg
Toch wel ha Ha Haquote:
Echte shirts zijn gewoon even duur daar.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:51 schreef Nashje het volgende:
Van de zomer ga ik toch op vakantie naar Barcelona dus wordt het een Barca shirtje kopen.
Weet iemand of de prijzen in Spanje veel verschillen t.o.v. hier?
prijzen zijn daar inderdaad ongeveer even duur. Ik betaalde destijds bij de shop van Barcelona gewoon ¤ 65,- meen ik voor een laatste kappaseizoen voordat ze overgingen naar nike.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:51 schreef Nashje het volgende:
Van de zomer ga ik toch op vakantie naar Barcelona dus wordt het een Barca shirtje kopen.
Weet iemand of de prijzen in Spanje veel verschillen t.o.v. hier?
Die van Celtic wil ik ook halenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:57 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Echte shirts zijn gewoon even duur daar.
Zelf ga ik deze van Celtic nog maar ff halen:
[afbeelding]
Voetbalshirtsquote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:12 schreef Joana het volgende:
Hey. dat zijn 6 topics en geen 7?
Klopt, is er een fokker die mij van het allereerste linkje kan voorzien? En dan bedoel ik niet dat topic dat na 3 replies dicht ging.
Ik heb destijds ergens gelezen dat die shirts niet in de verkoop kwamen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:12 schreef Joana het volgende:
Maar vraagje dus: Waar kan het zwart/wit voetbalshirt kopen die Nederland heeft gedragen paar wedstrijden geleden heeft gedragen vanwege een racismecampagne. Graag de longsleeves versie, als die bestaat.
Ja, ik heb wel enkele shirts gezien bij ebay en marktplaats, zie einde van vorig topic. Vraag was alleen of het wel echte waren, aangezien de achterkant van die van Ebay verschilde van shirts te koop gezet op Marktplaats.nlquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik heb destijds ergens gelezen dat die shirts niet in de verkoop kwamen.
Dat is een heel mooie. Van Celtic heb ik er nu 4. Alleen de uitshirt vind ik niet veel, alleen die helemaal groene is mooi.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:57 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Echte shirts zijn gewoon even duur daar.
[afbeelding]
blijft altijd een gok, of de verkoper moet veel feedbacks hebben gehad maar dat is hier niet het geval. Maar je kunt altijd vragen om meer foto'squote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:04 schreef superjoden het volgende:
wat ik me nu afvraag hoe jullie er tegen aan kijken als je dit soort shirts ziet. Twijfelen jullie dan aan de echtheid?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=33473&item=6164264133&rd=1
thanks pascal, vragen om meer foto's is inderdaad geen gek idee. Op zich ziet dit shirt er wat mij betreft wel echt uit maar soms twijfel je nog weleens omdat die prijs laag is.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
blijft altijd een gok, of de verkoper moet veel feedbacks hebben gehad maar dat is hier niet het geval. Maar je kunt altijd vragen om meer foto's
Da's een record shirt, als in het meest verkochte voetbalshirt ter wereld en ook met de meeste verkopen ooit op 1 dag.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:57 schreef rotskibo het volgende:
[afbeelding]
NL-Armeniėquote:Op maandag 28 maart 2005 20:09 schreef DeRCT14 het volgende:
hoezo voor woensdag?
Koop aub niet het oerlelijke witte Nederland shirtquote:Op maandag 28 maart 2005 19:26 schreef DeRCT14 het volgende:
Ik wil binnenkort een nieuw shirt kopen, ik zit nog te twijfelen..Arsenal home Nederland (wit of oranje) iets anders..
Suggesties?
Volgend seizoen het paarse thuisshirt van Arsenal.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:12 schreef DeRCT14 het volgende:
oh ok. thnx. maar heeft iemand suggesties?
is volgens mij het licht wat er op valtquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ziet er niet verkeerd uit inderdaad, wel jammer van dat lichtere blauwe onderaan.
daarom zou ik ook voor de sponsorvrije gaanquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat Motorola verpest het hele shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |