quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
oooh nu snap ik hem, je hebt mij aan jou gelinkt omdat je dan lekker makkelijk door bent naar 1/4 finalesquote:
shit iemand heeft ons door SDquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:31 schreef truSteh het volgende:
[..]
oooh nu snap ik hem, je hebt mij aan jou gelinkt omdat je dan lekker makkelijk door bent naar 1/4 finales
CORRUPTIE!!
oppassen anders staakt nicomart dit topicquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hi ha hondelul... tra la la la la
tvp
looking forward to a clean matchquote:Op donderdag 24 maart 2005 15:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
looking forward to meeting qyn next week![]()
op het hattrick voetbalveld, welteverstaan
ikke? ik ben niet van de geschillencommisiequote:Op donderdag 24 maart 2005 16:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
oppassen anders staakt nicomart dit topic
+3quote:Op vrijdag 25 maart 2005 07:23 schreef qyn het volgende:
Trainingsupdate:
Positiespel: +3
Vorm: +9 / -8
TSI: +4000 / -710
Hmm, spelers die ik opgesteld had zijn niet gestegen.. 3 anderen gestegen naar uitstekend positiespel (ook goed) .. verder Riis in redelijk vorm en in m'n A-team verder vooral stijging van vorm .. Dus moet wel kunnen winnen zondag
Madkow! Feli met Filip!
Whoei .. Hivesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
+3
-------------------
Positiespel +5
moet je nu ook een nieuwe trainee JJHelder...?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:10 schreef One_conundrum het volgende:
Edze van der Werff (58267101)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 020
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
nu op de lijst voor 250k wingertrainers bied er op los, hij heeft gespeeld woensdag haalde 2,5* en scoorde.
ik heb nog een oude MF te koop staan en ook nog wel wat verdedigersquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:16 schreef JJHelder het volgende:
TSI: 1720 (+1820/-100)
Vorm: 3 (+5/-2)
Vleugelspel: 1 (+1/-)
18 jaar van goed naar uitstekend, met goed passen als bijstat, verder allemaal gunstige vormstijgingen in A team. en me eerste speler boven de 6000 TSI, die stijgt nu rond de 600 TSI per week, errug prettig, gister wingertje verkocht voor 750 k(formidabel wing, goed passen) kijken of ik een leuke middenvelder of verdediger kan halen!!
wat is het ook een held hequote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:32 schreef Uddel het volgende:
Oja.. Hives.. Ber Konings is gestegen!Van matig naar redelijk conditie en z'n TSI van 490 naar 540
hmm,. kben tog op zoek naar formidabel def of formidabel PM, dus helaasquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:19 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb nog een oude MF te koop staan en ook nog wel wat verdedigers
team: vintage fc
als jij geld hebt heb ik wel een mooie formi def voor je hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:00 schreef JJHelder het volgende:
[..]
hmm,. kben tog op zoek naar formidabel def of formidabel PM, dus helaas
daar heb ik wel een formi voorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:20 schreef JJHelder het volgende:
hehe, kheb 950.000 te besteden, en wil eerst kijken of ik een middenvelder kan vinden
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:27 schreef JJHelder het volgende:
een redelijk/redelijk m,et matig PM en goed SH raak je wel kwijt voor dat bedrag hoor, de prijzen van 17 jarige wingers zijn nog altijd schandalig hoog
jij rekent de 200k die je in de min mag staan altijd mee? vreemde gewoonte?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:46 schreef JJHelder het volgende:
ja, maar als je ff hierboven kijkt zie je dat ik net 800k uit gegeven heb
In diut geval wel, omdat ik volgende week, en die week daarna 2 thuiswedstrijden tegen respectievelijk de nummers 3 en 5 heb (ik sta 2e), dus ga ik er van uit dat ik die -200k grotendeels weer weg zou poetsen met de kaartverkoop van die wedstrijdenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
jij rekent de 200k die je in de min mag staan altijd mee? vreemde gewoonte?
normaal vind ik het nutteloos om mn trainingsupdate te vermelden, maar het komt niet zo heel vaak dat ik 2x meer stijgers dan Jonks hebquote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:45 schreef Jonks het volgende:
TSI: 320 (+1210/-890)
Vorm: -14 (+3/-17)
Verdedigen: 3 (+3/-)
-17 vorm waarvan -6 +0 op mijn basisspelers
erg pijnlijk
de 3 die gestegen zijn zijn korte termijn jonkies opzich wel fijne spelers
quote:Zufri Kaunang (58250229)
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Indonesia
Total Skill Index (TSI): 930
Loon: 935 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Hier ook 1200 supporters en een stadion van 40k...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:40 schreef TimmyAsd het volgende:
In theorie zou ik met mijn huidige 1200 () supporters een stadion met 42.000 plaatsen moeten kunnen vullen
moet je wat meer winnen hequote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Hier ook 1200 supporters en een stadion van 40k...
Maar het heeft nog nooit (bijna) vol gezeten
Dat zit wel goed, in de competitie volgens mij al 3 seizoenen niet meer verloren..quote:
30.000 moet bij mij wel lukken, al wekenlang is 22.000 uitverkocht..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:09 schreef komrad het volgende:
dat is erg indrukwekkend zelfs timmy. Dan weet ik het ook niet
ach ik ga ook uitbreiden, moet het geld er over ene paar weken wel vrij voor kunnen maken en ach, nu is het nog te betalen volgend seizoen is het echt duuuuuuuuurquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
30.000 moet bij mij wel lukken, al wekenlang is 22.000 uitverkocht..
Heb zelfs al een wachtlijst van 3000 mensen voor een seizoenskaart![]()
Rien De Smul (29788089) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:20 schreef JJHelder het volgende:
hehe, kheb 950.000 te besteden, en wil eerst kijken of ik een middenvelder kan vinden
Gedaan dus bij deze...quote:[19:46] <SuperWeber> Ik zal het nieuwe topic maar eens opzoeken...
Klok gaat uur vooruit, dus lijkt me niet .. het is zometeen al 3 uurquote:Op zondag 27 maart 2005 01:46 schreef Ruudt het volgende:
Is jeugd nu ook pas een uur later?
fijne paasdagenquote:Speler met ID 58755650 is voor het laatst gezien schreeuwend naar zijn kleine neefje tijdens een wedstrijd van de F-jes. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
SDquote:Op zondag 27 maart 2005 11:42 schreef sir_dalord het volgende:
jezus, welke bosjosti heeft verzonnen om met pasen de klok een uur vooruit te zetten
Met je een duffe kop een eitje vreten tijdens het paasontbijt met de gehele familie is geen aanrader
owja, mijn YP was kuT. kuT met een hoofdletter t wel te verstaanquote:Op zondag 27 maart 2005 11:42 schreef sir_dalord het volgende:
jezus, welke bosjosti heeft verzonnen om met pasen de klok een uur vooruit te zetten
Met je een duffe kop een eitje vreten tijdens het paasontbijt met de gehele familie is geen aanrader
wij doen dan ook een paasBRUNCHquote:Op zondag 27 maart 2005 11:42 schreef sir_dalord het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2005 11:44 schreef SuperWeber het volgende:
Btw mijn YP![]()
Per-Ivar Delver (58805799)
17 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is calm and honest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Speciality: Technical
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 080
Wage: 818 ¤/week
Owner: Zandpol Trappers
Warnings: 0
Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: weak Passing: solid
Winger: weak Defending: passable
Scoring: solid Set Pieces: weak![]()
Jij ook een vrolijk passen weet jij btw wat zo'n pull op moet leveren??quote:Op zondag 27 maart 2005 11:44 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
SW
ach, wat zal ik zeggen
vrolijk pasen mên![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 11:48 schreef sir_dalord het volgende:
check zelf maar sw
James Baldock 57553926
en dan heeft die van jouw nog een hogere tsi
mietjequote:Op zondag 27 maart 2005 11:42 schreef sir_dalord het volgende:
dat is juist het erge aan het verhaal, ik had toen nog maar 1 Bacootje opquote:Op zondag 27 maart 2005 12:01 schreef komrad het volgende:
Hives vooral als je dan ook nog te veel gezopen hebt zeker.
Net niet, had ik hem eerder in het seizoen moeten hebben...quote:Op zondag 27 maart 2005 12:03 schreef truSteh het volgende:
Tering dat is een zieke pullToekomstig international
Ja, jeuses... kerel, je kunt toch wel een beetje engels??quote:Op zondag 27 maart 2005 12:24 schreef One_conundrum het volgende:
praat es nederlands hier man! Solid is goed?
Toen ik ooit eens met hattrick begon kon je alleen HAM gebruiken als je taal op engels stond, vandaar dat ik nu automatisch de engelse termen gebruikquote:Op zondag 27 maart 2005 12:24 schreef One_conundrum het volgende:
praat es nederlands hier man! Solid is goed?
strak dat je al wakker bent danquote:Op zondag 27 maart 2005 12:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat is juist het erge aan het verhaal, ik had toen nog maar 1 Bacootje op. Dat heb ik daarna wel goed gemaakt
* Hives wist toen pas dat de klok een uur vooruit ging![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 13:32 schreef Ruudt het volgende:
1000 maximaal?
Hm, heb vanavond weer een loopover (voor de mensen die geen engels kunnen)
Jaquote:Op zondag 27 maart 2005 14:22 schreef ASSpirine het volgende:
stelm je wit op uitstekend jeugd
en je schakelt dan over naar 5k per week, is dat dan erg?
Mijn jeugdopleiding staat op uitstekend, en dan krijg je zo'n pullquote:Op zondag 27 maart 2005 13:57 schreef ASSpirine het volgende:
ik snap niet dat sommigen nog proberen te pullen als hun jeugdopleiding nog niet goed is
Hovenier, op wat staat je jeugdopleiding?
Ik ga pas pullen als ik op goed sta, want ik weet toch dat daarvoor pullen allemaal weggegooid geld is
10 weken niet pullen is al 1 week jeudgopleiding meer![]()
met momenteel een slechte pull heb ik er niet veel aan...quote:Op zondag 27 maart 2005 14:42 schreef Ruudt het volgende:
Je moet altijd pullen, snap nog steeds niet dat er mensen zo eigenwijs zijn om niet te pullen.
eensquote:Op zondag 27 maart 2005 12:58 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Oja en m'n taal staat gewoon nog op engels, vind ik toch wat leuker
20k bespaart? Misschien heb je wel enkele tonnen misgelopenquote:Op zondag 27 maart 2005 14:45 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
met momenteel een slechte pull heb ik er niet veel aan...
is gewoon geldverspilling
2000 is eiglijk niks, maar het telt wel op uiteindelijk
heb dit seizoen al bijna 20k bespaart
aan andere kant heb ik met mijn jeugd tot nu toe een verlies van 760.000 opgelopen, dus een pull van dat soort zou ook wel eens fijn zijn. Ik denk dat de netto-winst nog best meevalt...quote:Op zondag 27 maart 2005 13:59 schreef komrad het volgende:
en je pulled 1x zoiets als SW en je hebt 4 jaar opleiding verdiend. Vanaf redelijk kan je best pullen
maar met zo'n slechte jeugd kan je toch niet goed pullen?quote:Op zondag 27 maart 2005 14:48 schreef Ruudt het volgende:
[..]
20k bespaart? Misschien heb je wel enkele tonnen misgelopen
ik sta ook al 300k in de - of zo als het niet meer isquote:Op zondag 27 maart 2005 14:49 schreef Grumpey het volgende:
[..]
aan andere kant heb ik met mijn jeugd tot nu toe een verlies van 760.000 opgelopen, dus een pull van dat soort zou ook wel eens fijn zijn. Ik denk dat de netto-winst nog best meevalt...
quote:Op zondag 27 maart 2005 15:22 schreef komrad het volgende:
SW, hoe blij hij is hangt natuurlijk af van de hoogte waar nog geen uitsluitsel over is
Jawel hoor, het blijft random.. alleen is de kans groter als je op uistekend staat.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:51 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
maar met zo'n slechte jeugd kan je toch niet goed pullen?
Misschien moet je eens een redelijke prijs gaan vragenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:22 schreef One_conundrum het volgende:
gvd mijn jeugdspeler van vorige week is nog niet verkocht!
net zoals die 1.2M die jij vraagtquote:Op zondag 27 maart 2005 20:28 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een redelijke prijs gaan vragen
Die 1,2 is nog te weinig...quote:Op zondag 27 maart 2005 20:37 schreef komrad het volgende:
[..]
net zoals die 1.2M die jij vraagt
maar ja mazzelaars moeten er ook wezen
1-2quote:Op zondag 27 maart 2005 21:30 schreef Zwoerd het volgende:
ik sta nog steeds 1-1 tegen de nr 7, waar ik vorige week ook al gelijk tegen speelde, ik krijg nu ook weer kans naar kans en die andere scoort met de enige kans die ze hadden. Nog 15 minuten te gaan als het zo blijft ben ik mn koppositie kwijt![]()
![]()
ik moest weer werkenquote:
jammer dat je avond nu zo door die nederlaag verkloot wordtquote:
ja idd, heb er zo steeds minder zin in.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:44 schreef komrad het volgende:
[..]
jammer dat je avond nu zo door die nederlaag verkloot wordt
en met een half uur lig ik waarschijnlijk te slapenquote:Op zondag 27 maart 2005 23:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja idd, heb er zo steeds minder zin in.
met een half uur ben ik op irc![]()
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:51 schreef komrad het volgende:
[..]
en met een half uur lig ik waarschijnlijk te slapen
Jeuj 260 supportersquote:Op maandag 28 maart 2005 10:33 schreef Ruudt het volgende:
Jeuj 700 supporters
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:21 schreef komrad het volgende:
lekker baboon, ook gewonnen?
Maar goed, wat kunnen jullie me aanraden? Een paar spelers verkopen om dit jaar m'n stadion uit te breiden naar 25.000 plaatsen oid of dat niet doen en gewoon investeren in het team?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Met MOTS met 3-0 gewonnen en nu 2 WO's. Nog steeds tweede.
Chen, jij hebt ook al zo'n geile avatar.... net als Nicomart... zeker niet je vriendin die meid?quote:Op zondag 27 maart 2005 23:56 schreef Chen het volgende:
GVD! speel ik uit kom ik op 3-0 achtgerstand kom ik nog op 3-4 voorstand weet ik nog gelijk te spelen
HOOGTEPUNTEN
1-0 Jimmie Davidse (4)
2-0 Vincenzo Monolo (13)
3-0 Epi van Nes (16)
3-1 Mart Bervoets (18)
3-2 Lenny Olthuijs (52)
3-3 Gerjan Olfen (66)
3-4 Lenny Olthuijs (74)
4-4 Jimmie Davidse (81)
Die van Chen is totaal niet geil, maar die van Nico welquote:Op maandag 28 maart 2005 16:51 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Chen, jij hebt ook al zo'n geile avatar.... net als Nicomart... zeker niet je vriendin die meid?![]()
quote:Victorin Soumare (58668322)
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 940
Loon: 618 ¤/week
Eigenaar: Ville Lumière F.C
Blessures: Gezond
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Dat is geen future coach maar een science fiction coachquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:06 schreef komrad het volgende:
Heb ik alhoewel die maar matig XP heeft nog. Hij mag echter komende weken een paar keer tijdens een WO de arena in
Heb je mij horen zeggen wanneer hij coach wordt? kan ook over 5 jaar zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:12 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Dat is geen future coach maar een science fiction coach
quote:Antti Kuopus (58649270)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 1 160
Loon: 633 ¤/week
Eigenaar: Gepardit
Blessures: Gezond
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
nee hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:39 schreef maniack28 het volgende:
Neeee... ik vroeg of die ging stijgen ass![]()
Gister had ik op MIRC wel een mooie stijger gezet, 300k moest ie kosten... maar dat heb je schijnbaar niet gezien...
Nee deze is voor mij![]()
quote:Edze van der Werff (58267101)
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 1 030
Loon: 600 ¤/week
Fysiek: fit
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
quote:Transferlijst: Vleugelspeler
Deadline: 30-03-2005 om 22:10
Vraagprijs: 150 000 ¤
Hoogste bod:
157 000 ¤ door Slim Pickins
maar dit was in een opwelling, alstie niet genoeg oplevert koop ik em terug. hij is al bijna formi denk ik...quote:Dimitri Bessembinders (46406737)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 2 900
Loon: 780 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
ik heb geen 159 k te bestedenquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:40 schreef One_conundrum het volgende:
he Assperine en JJHelder vanavond looptie af
[..]
[..]
quote:Jesper Tollens
TSI = 800 , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Maron Beek
TSI = 1 120 , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Technisch]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: rampzalig
Das kut..quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Vergeten mijn opstelling te maken.
Nu speelde ik met mijn A-team, en das niet de bedoeling
Wel met 5-1 gewonnen, en 11.000 euro gekregen voor 3.000 toeschouwers. Maarja, die training he
je had nog even moeten sparen toen ik em aankondigde hij ging voor maar 200k weg...quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:44 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik heb geen 159 k te besteden
laat staan 15k
laat staan 5 k
sorry, kwas te laat, jammer dat ie onder het NL elftal afliep, had em wel kunnen kopen maar vraag me af of ik 2 ton geboden had, tog leuke opbrengst voor een jeugdpullquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:40 schreef One_conundrum het volgende:
he Assperine en JJHelder vanavond looptie af
[..]
[..]
kan niet in een week 200 k verdienenquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
je had nog even moeten sparen toen ik em aankondigde hij ging voor maar 200k weg...![]()
even een toekomstig coach aangeschaft. Mijn huidige zakte binnen 16 weken al van matig naar zwak leiderschap en dat gebeurt me niet weer met een coach die +1 mil kostte.quote:Asier Molina
31 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider.
alleen moet je nog ff flink aan zijn ervaring werken?Als hij geen goed ervaring heeft kan je er toch ook geen goed coach van maken?quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:12 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
even een toekomstig coach aangeschaft. Mijn huidige zakte binnen 16 weken al van matig naar zwak leiderschap en dat gebeurt me niet weer met een coach die +1 mil kostte.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 04:56 schreef REFUSED het volgende:
Doelstellingen begin dit seizoen:= Gehaald
spelen tegen een prachtige zwaan in het stadion van een domme gans:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |