fijne paasdagenquote:Speler met ID 58755650 is voor het laatst gezien schreeuwend naar zijn kleine neefje tijdens een wedstrijd van de F-jes. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
SDquote:Op zondag 27 maart 2005 11:42 schreef sir_dalord het volgende:
jezus, welke bosjosti heeft verzonnen om met pasen de klok een uur vooruit te zetten
Met je een duffe kop een eitje vreten tijdens het paasontbijt met de gehele familie is geen aanrader
owja, mijn YP was kuT. kuT met een hoofdletter t wel te verstaanquote:Op zondag 27 maart 2005 11:42 schreef sir_dalord het volgende:
jezus, welke bosjosti heeft verzonnen om met pasen de klok een uur vooruit te zetten
Met je een duffe kop een eitje vreten tijdens het paasontbijt met de gehele familie is geen aanrader
wij doen dan ook een paasBRUNCHquote:Op zondag 27 maart 2005 11:42 schreef sir_dalord het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2005 11:44 schreef SuperWeber het volgende:
Btw mijn YP![]()
Per-Ivar Delver (58805799)
17 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is calm and honest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Speciality: Technical
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 080
Wage: 818 ¤/week
Owner: Zandpol Trappers
Warnings: 0
Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: weak Passing: solid
Winger: weak Defending: passable
Scoring: solid Set Pieces: weak![]()
Jij ook een vrolijk passen weet jij btw wat zo'n pull op moet leveren??quote:Op zondag 27 maart 2005 11:44 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
SW
ach, wat zal ik zeggen
vrolijk pasen mên![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 11:48 schreef sir_dalord het volgende:
check zelf maar sw
James Baldock 57553926
en dan heeft die van jouw nog een hogere tsi
mietjequote:Op zondag 27 maart 2005 11:42 schreef sir_dalord het volgende:
dat is juist het erge aan het verhaal, ik had toen nog maar 1 Bacootje opquote:Op zondag 27 maart 2005 12:01 schreef komrad het volgende:
Hives vooral als je dan ook nog te veel gezopen hebt zeker.
Net niet, had ik hem eerder in het seizoen moeten hebben...quote:Op zondag 27 maart 2005 12:03 schreef truSteh het volgende:
Tering dat is een zieke pullToekomstig international
Ja, jeuses... kerel, je kunt toch wel een beetje engels??quote:Op zondag 27 maart 2005 12:24 schreef One_conundrum het volgende:
praat es nederlands hier man! Solid is goed?
Toen ik ooit eens met hattrick begon kon je alleen HAM gebruiken als je taal op engels stond, vandaar dat ik nu automatisch de engelse termen gebruikquote:Op zondag 27 maart 2005 12:24 schreef One_conundrum het volgende:
praat es nederlands hier man! Solid is goed?
strak dat je al wakker bent danquote:Op zondag 27 maart 2005 12:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat is juist het erge aan het verhaal, ik had toen nog maar 1 Bacootje op. Dat heb ik daarna wel goed gemaakt
* Hives wist toen pas dat de klok een uur vooruit ging![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 13:32 schreef Ruudt het volgende:
1000 maximaal?
Hm, heb vanavond weer een loopover (voor de mensen die geen engels kunnen)
Jaquote:Op zondag 27 maart 2005 14:22 schreef ASSpirine het volgende:
stelm je wit op uitstekend jeugd
en je schakelt dan over naar 5k per week, is dat dan erg?
Mijn jeugdopleiding staat op uitstekend, en dan krijg je zo'n pullquote:Op zondag 27 maart 2005 13:57 schreef ASSpirine het volgende:
ik snap niet dat sommigen nog proberen te pullen als hun jeugdopleiding nog niet goed is
Hovenier, op wat staat je jeugdopleiding?
Ik ga pas pullen als ik op goed sta, want ik weet toch dat daarvoor pullen allemaal weggegooid geld is
10 weken niet pullen is al 1 week jeudgopleiding meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |