met momenteel een slechte pull heb ik er niet veel aan...quote:Op zondag 27 maart 2005 14:42 schreef Ruudt het volgende:
Je moet altijd pullen, snap nog steeds niet dat er mensen zo eigenwijs zijn om niet te pullen.
eensquote:Op zondag 27 maart 2005 12:58 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Oja en m'n taal staat gewoon nog op engels, vind ik toch wat leuker
20k bespaart? Misschien heb je wel enkele tonnen misgelopenquote:Op zondag 27 maart 2005 14:45 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
met momenteel een slechte pull heb ik er niet veel aan...
is gewoon geldverspilling
2000 is eiglijk niks, maar het telt wel op uiteindelijk
heb dit seizoen al bijna 20k bespaart
aan andere kant heb ik met mijn jeugd tot nu toe een verlies van 760.000 opgelopen, dus een pull van dat soort zou ook wel eens fijn zijn. Ik denk dat de netto-winst nog best meevalt...quote:Op zondag 27 maart 2005 13:59 schreef komrad het volgende:
en je pulled 1x zoiets als SW en je hebt 4 jaar opleiding verdiend. Vanaf redelijk kan je best pullen
maar met zo'n slechte jeugd kan je toch niet goed pullen?quote:Op zondag 27 maart 2005 14:48 schreef Ruudt het volgende:
[..]
20k bespaart? Misschien heb je wel enkele tonnen misgelopen
ik sta ook al 300k in de - of zo als het niet meer isquote:Op zondag 27 maart 2005 14:49 schreef Grumpey het volgende:
[..]
aan andere kant heb ik met mijn jeugd tot nu toe een verlies van 760.000 opgelopen, dus een pull van dat soort zou ook wel eens fijn zijn. Ik denk dat de netto-winst nog best meevalt...
quote:Op zondag 27 maart 2005 15:22 schreef komrad het volgende:
SW, hoe blij hij is hangt natuurlijk af van de hoogte waar nog geen uitsluitsel over is
Jawel hoor, het blijft random.. alleen is de kans groter als je op uistekend staat.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:51 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
maar met zo'n slechte jeugd kan je toch niet goed pullen?
Misschien moet je eens een redelijke prijs gaan vragenquote:Op zondag 27 maart 2005 18:22 schreef One_conundrum het volgende:
gvd mijn jeugdspeler van vorige week is nog niet verkocht!
net zoals die 1.2M die jij vraagtquote:Op zondag 27 maart 2005 20:28 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een redelijke prijs gaan vragen
Die 1,2 is nog te weinig...quote:Op zondag 27 maart 2005 20:37 schreef komrad het volgende:
[..]
net zoals die 1.2M die jij vraagt
maar ja mazzelaars moeten er ook wezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |