quote:Jesper Tollens
TSI = 800 , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Maron Beek
TSI = 1 120 , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Technisch]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: rampzalig
Das kut..quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Vergeten mijn opstelling te maken.
Nu speelde ik met mijn A-team, en das niet de bedoeling
Wel met 5-1 gewonnen, en 11.000 euro gekregen voor 3.000 toeschouwers. Maarja, die training he
je had nog even moeten sparen toen ik em aankondigde hij ging voor maar 200k weg...quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:44 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik heb geen 159 k te besteden
laat staan 15k
laat staan 5 k
sorry, kwas te laat, jammer dat ie onder het NL elftal afliep, had em wel kunnen kopen maar vraag me af of ik 2 ton geboden had, tog leuke opbrengst voor een jeugdpullquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:40 schreef One_conundrum het volgende:
he Assperine en JJHelder vanavond looptie af
[..]
[..]
kan niet in een week 200 k verdienenquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
je had nog even moeten sparen toen ik em aankondigde hij ging voor maar 200k weg...![]()
even een toekomstig coach aangeschaft. Mijn huidige zakte binnen 16 weken al van matig naar zwak leiderschap en dat gebeurt me niet weer met een coach die +1 mil kostte.quote:Asier Molina
31 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider.
alleen moet je nog ff flink aan zijn ervaring werken?Als hij geen goed ervaring heeft kan je er toch ook geen goed coach van maken?quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:12 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
even een toekomstig coach aangeschaft. Mijn huidige zakte binnen 16 weken al van matig naar zwak leiderschap en dat gebeurt me niet weer met een coach die +1 mil kostte.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 04:56 schreef REFUSED het volgende:
Doelstellingen begin dit seizoen:= Gehaald
spelen tegen een prachtige zwaan in het stadion van een domme gans:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |